http://sadekausi.blogspot.com/2012/01/nainpa-paatin-etsia-itselleni-lisaa.html
Nytpä on oiva tilaisuus saada näkyvyyttä omalle valokuvaus blogille! Valitsen ja esittelen parhaat, kunnes linkkejä on tarpeeksi. Kiitos.
Valokuvaus blogit hakusessa!
4
164
Vastaukset
- jojfkwölekgfl
Mikä ihmeen himo kansalla on lykätä kuvia nettiin kähvellettäväksi?
Tuoko se on suurin pelkosi? Olen laittanut Picasa-albumiini noin 1500 kuvaa eikä yhtään kirpase vaikka joku postikortin tekisi. Voithan laittaa ne vaikka 1000 pix pitkäsivu niin kukaan ei voi tehdä tapettia eikä edes kunnon postikorttiakaan mutta näkee onko sinusta kuvaajaksi.
Alkuun käytin pienempää kuvakokoa mutta havaitsin 1600pix pitkäsivu sopivaksi. Picasaan ladatessa kuvaa pakataan ja "laihdutetaan" niin paljon ettei siitä enää saa kopioitua mitään rahan arvoista. jpg kuvan kokokin pienenee noin kymmenesosaan.
Tuttavat ja kaverit saavat siellä katsella, jos haluavat, aikaansaannoksiani kuvauksen alalta. Miksi kuvaisin jos en niitä haluaisi näyttää muillekin vaan istuisin yksin kotona tuijottamassa kuviani?nikon_d90 kirjoitti:
Tuoko se on suurin pelkosi? Olen laittanut Picasa-albumiini noin 1500 kuvaa eikä yhtään kirpase vaikka joku postikortin tekisi. Voithan laittaa ne vaikka 1000 pix pitkäsivu niin kukaan ei voi tehdä tapettia eikä edes kunnon postikorttiakaan mutta näkee onko sinusta kuvaajaksi.
Alkuun käytin pienempää kuvakokoa mutta havaitsin 1600pix pitkäsivu sopivaksi. Picasaan ladatessa kuvaa pakataan ja "laihdutetaan" niin paljon ettei siitä enää saa kopioitua mitään rahan arvoista. jpg kuvan kokokin pienenee noin kymmenesosaan.
Tuttavat ja kaverit saavat siellä katsella, jos haluavat, aikaansaannoksiani kuvauksen alalta. Miksi kuvaisin jos en niitä haluaisi näyttää muillekin vaan istuisin yksin kotona tuijottamassa kuviani?laita linkki niihin picasaan laittamaasi kuviin, katsoisin niitä ihan mielenkiinnosta. profiilistas ei löytyny linkkiä.
- 868667878688687
No luuletko että juuri kenenkään kuvat juuri ketään kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492