Minulla on vanha pyykinpesukone, merkiltään AEG Novamat. Koneen vedenpoistopumppu on alkanut temppuilla. Kone on vanha malli, mutta toimii muuten hyvin ja pesee puhtaaksi. Haluaisin vaihtaa koneeseen poistopumpun. Millaisen pumpun koneeseen voi laittaa?
Pyykinpesukoneen poistopumppu
3
335
Vastaukset
- ustra
Laite taitaa olla 80-luvulta. Katso arvokilvestä tuotenumero (pitäisi alkaa 605........) ja soita huoltoliikkeeseen. Tuohon saa ehkä vielä alkuperäisiä varaosia tai vastaavia.
http://www.electrolux.fi/Support/Huoltoliikkeet/
Jos itse vaihdat pumpun, muista koekäyttää laitetta valvotusti useamman kerran. Vesivahinko voi tulla kalliiksi. Laillisesti et saa edes vaihtaa pumppua (sähkölaite)ilman lupia. Ota ainakin se töpseli seinästä irti. Ok. Kiitos tiedosta. Tottakai otan sähköpistokkeen irti, en sentään itsemurhaa yritä.
- PUHDASTA PYYKKIÄ
MISTÄ LÖYTYIS EUROTEC LT700 PESUKONEEN VEDEN POISTO PUMPPU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219