Yritys johtajien Eläkerahastot on tyhjennetty --liiansuurista herrojen eläkemaksujen takia

Aamuuutisissa sanottiin että Nyt on työläisten eläkerahastosta otettu suuri summa rahaa Yritysjohtajien eläkemaksuihin .
Aikaisemmin oli tiedossa kuinka eläkemaksuja oli sijoitettu ulkolaisiin sijoituskohteisiinja hävitty niissä suuriasummia.
Nyt on sitten taasen "voro" käynyt työjäisten säästöpossulls.
Olisikoos aika tällaisesta tehtävä loppu.
Onko enään minkäänlaista oikeusvaltioo olemassa , heikompiosasia painetaan ,ja ne joilla jo on ennestää annetaan lisää.
Tämähän on aivan kuin Keikan malliin .

16

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syylliset:

      Niinistö ja Lipponen Mönkäre aloittivat tuon .

      Ikävää on että VAIN Lipposta siitä syytetään, vaikka Niinistö on sen suurin syntipukki!

      Hän vain avaa pyöreät vanhuksen silmänsä ja on niiin viaton!

    • Älä horise! Kerrottiin kyllä, että 1,2 mrd on rahaa siiretty suureläkeläisille, päin vastoin kuin on kerrottu ja koskee vain julkishallinnon palveluksessa olleita.

      • Älä ite!

        oo kirkossa kuulutettu että olis varaa lääkkeisiin tällä menolla enää Suomessa!
        On ne Kokoomus & Jutta sen verran taas tuhlanneet kansan varallisuutta.

        Vai mitä oot mieltä niistä 35 Miljardista eurosta ? Sehän on melkein yhden vuoden Suomen valtion koko budjetti!
        Niin jotta niin nyt maa makaa.


    • Mitenkähän ne pystyy kuluttamaan sellaisia summia?
      Heidän kuukausiansionsahan ovat kymmeniä kertoja suuremmat, kuin meikäläisten, tavallisten tallaajien, ansiot ja niilläkin tulemme ihan hyvin toimeen.
      Ahneus on sairaus sekin. Siihen ei vaan taida olla mitään lääkettä, vai onko?
      Tai onhan se, että laitettaisiin ne häpeämään toisten siivellä elämisestä.

      • Pitäisikin tutkia, millä tuloilla voi tulla toimeen ja minkä tulorajan yläpuolella ovat tulot ylisuuret "normaalia elämää" ajatellen.

        Ptäisiköhän perustaa tulopuolue asioita hoitamaan?


      • ne on laillisia

        ja oikein, niin on palstan neroimmat sanoneet ! Kateellisia vaan olette !


      • ne on laillisia kirjoitti:

        ja oikein, niin on palstan neroimmat sanoneet ! Kateellisia vaan olette !

        Jos vääryys on päättäjien toteuttama niin se on laillinen.


    • Vain Totuus

      On taas hyvä soppa syntymässä, on tässä alettava ottamaan itse selvää asioista, paskapuheisiin ja luuloihin ei luottamista,
      Ymmärrys hoi!

    • ---------

      Ajan kohta vaatii joiltakin liet' sontaa, onhan se nii jännää mummolla.

    • bÖÖÖÖÖÖÖÖÖ++++

      No niin kuunneltu on ja aloittajalla on kyllä tullut lipsahdus tahattomasti vai tahallaan,
      Ei ole kyse yritysjohtajista ja ammattijärjestöjen johtajista böööö sanos yx paavo

    • 11+18

      Totta´maar kyllä toisten siivellä elävät pitäisi laittaa häpäpaaluun.

    • Olokee hyWä
    • u,m****

      ei oo Paavoihin luottamista --sano ullamirjami , otanyt sinäkin PÖÖ järki käteen

    • ullamirjami

      no sitähän minäkin olen sanonut .--hyvä että joku muukin on samaa mieltä

      Hyviä eduskunnassa vaikuttajia ei kannata haaskata Turhanpantiks

      • Voi vääryyttä

        Hieman ihmetellä täytyy, kuinka nämä lisäeläkkeitten saajat ilkeävät katsoa tavallisia työntekijöitä silmiin tämän uutisen jälkeen. Nauttivat suuria eläkkeitä toisten kustannuksella.

        Mielestäni näistä lisäeläkkeistä voitaisiin lailla poistaa se osuus, mikä joudutaan maksamaan tavallisten työntekijöitten maksamasta eläkemaksusta. Törkeää on toisten pyllyllä tuleen istua.

        Voitiinhan kansaneläkekin poistaa, vaikka se piti olla jatkuva ja pitävä. Vietiinpä vielä joiltakin kahteenkertaan.


    • voi olla että tämä laki on voimassa niissä vanhoissa eläkkeissä joita nämä isotuloiset nauttii --- Siittä oli lehdessä muös jotain mutta kun en nyt muista ihan varmaan --se ei ole uusissa eläkkeissä..
      Mutta tietoa saa kun Guuglettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe