Teknisiä ongelmia sähköpostissa

Hei,

Suomi24 Postissa on havaittu teknisiä ongelmia ja kirjautuminen sähköpostiin toimii vain ajoittain. Mikäli kirjautuminen ei onnistu, kehotamme käyttäjiä kokeilemaan kirjautumista hetken kuluttua uudelleen.

Selvitämme ongelman alkuperää parasta aikaa ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.

Terveisin,
Mari
Suomi24

48

1805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo-0

      Kirjautuminen onnistuu ajoittain, mutta sähköpostien avaaminen ei ollenkaan ;)

    • Helvetti sentään, jo toista päivää ilman sähköpostia.Uskomatonta!
      Hyvästi Suomi24.fi!

    • Ärsyyntynyt!

      Ärsyttävää! Tänäänkään ei toimi. Avasin jo toisen osoitteen muualle.

    • Valma

      Ei toimi posti, yli viikon ollut niin että jonkin kerran on saattanut päästä näkemään postin sisällön mutta tänäänkään niitä ei saa avatuksi.
      Miten tämä posti voi sekoilla jokaisen huollon ja päivityksen jälkeen vai onko se tarkoitettukin niin että ei posti toimisi.

      • Jr. Sorbus Happo25

        Rüotsäläiset keittåå vaan pontikkaa.


    • Tit

      Ei tämmösessä oo mitään järkeä! Voisiko päivityksistä ilmoittaa etukäteen ja miksei vikoja saada korjattua? Suomi24:n sähköpostiin ei voi luottaa ollenkaan. Nytkin tärkeitä meilejä lukematta :(

    • Saisi äkkiä korjata tuon postin tai pitää vaihtaa osoitetta.

    • omenapuu

      En ole päässyt nyt kahteen päivään koko suomi24:ään. Mikä oikein mättää? On työposteja lukematta!

    • Breezer

      Yksi väliaikaisvaihteohto on mennä laittamaan asetuksista "postin uudelleenohjaus" päälle toiseen osoitteeseen.

      Silloin kun rinkula pyörii tyhjää, painakaa asetukset->postin asetukset->uudelleenohjaus

      Saa ehkä yrittää monta kertaa että onnustuu. Aina ei pääse tuonne saakka. Saattaa yhteys jumittaa tai sivu ei ole näytettävissä jne. Itsellä onnistui 3 kerralla.

    • omenapuu

      ei toimi tuo ohje. Rullaa tyhjää vain!

      • Breezer

        Jos haluette kokeilla uudelleenohjausta, niin yrittäkää kärsivällisesti. Itsekin sain 30 minuuttia koittaa, kun ei meinannut päästä sinne tarpeeksi pitkälle asetuksiin.

        Oli pakko yrittää, kun tulossa tärkää mailia puolenpäivän jälkeen.


      • jormatarr
        Breezer kirjoitti:

        Jos haluette kokeilla uudelleenohjausta, niin yrittäkää kärsivällisesti. Itsekin sain 30 minuuttia koittaa, kun ei meinannut päästä sinne tarpeeksi pitkälle asetuksiin.

        Oli pakko yrittää, kun tulossa tärkää mailia puolenpäivän jälkeen.

        oikein!


      • V ittu
        jormatarr kirjoitti:

        oikein!

        Kyllä nää "ilmaiset" paskalaatikot tiedetään, kaikenlaisia kirosanafilttereiä kehitellään, missä ei ols mitäänjärkeä jos ei ole paskantärkeä!


    • Yleensä toimii kiitettävästi.Kertokaa kun saatte kuntoon.Kiitos.

    • Kuka KORVAA sähköpostin toimimattomuudesta johtuvien avaamattomista viesteistä aiheutuvat kulut? Minulla sähköpostissa useiden asiakkaiden tilauksia, jotka olisivat eiliseen mennessä pitäneet olla eteenpäin lähetettyinä. Nyt eivät saa ollenkaan tuotteitaan.
      Tää alkaa olla tapa suomi24.llä ettei meilit toimi kun tehdään jotain päivityksiä. Joten olen aivan kypsä tähän touhuun, ja rupean katselemaan toisia meilejä, jos ei tätä saada kuntoon.

      • Tätä mieltä

        Älkää koskaan laittako tärkeitä sähköpostejanne ilmaispostiin. Ei ole taattua että ne toimisi aina ongelmitta.


      • hiioihoi..

        No ei kukaan tietenkään....ei tämmöiseen ilmaiseen postiin kukaan mitään tärkeää postia ohjaa.....siis jotakin rajaa sentään....


    • Nim. Laatua?

      Käsittämätön panostaa mainontaan niin paljo, että kuluttajat ei voi käyttää sähköpostia tänäänkään. Nyt lähtee postilokero vaihtoon.

    • gutter

      Suomi24:n omistaa nykyään Aller Media Oy, joten kyseisen yhtiön toimitusjohtajalle Aalto-Setälän Palelle voisi lähettää terveisiä, että Suomi24:n ylläpitoon muutama tosi ammattilainen lisää duuniin.

      Ei tarvisi ruveta jatkossa ostamaan verenpainelääkkeitä ainakaan Suomi24:n sähköpostin takia.

      • hiioihoi

        ...joopa joo....tänne jonnekin tosiaan saisi laittaa s24 vastuu henkilön nimen ja osoitetiedot....Allersilla on kaikkien muiden julkaisujen vastuuhenkilöt lueteltu, mutta tämä s24 on autuaasti jätetty sen kaiken ulkopuolelle....siis kyllähän tälläkin joku "boss" varmaan löytyy.....


    • todellinen uusavuton

      Hei
      Neuvokaapa mua avutonta.
      Jos tämä suomikaksnelosen posti joskus ehkä mahdollisesti toimii, miten mä saan ohjattua sinne tulevat postit suoraan johonkin toiseen osoitteeseen,
      vai onko sellasta toimintoa olemassa.

    • http(s)

      Kepulilla sen saa toimimaan kun poista osoitteen https lopusta sen (s) ässän

    • Hei käyttäjät,

      sähköpostia koskenut vika on saatu korjattua ja sähköposti toimii taas normaalisti.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • www.kittu

        jotkut vaihtaa s.postia kun suomi24 ei toimi. Huonoin sivu ikinä


    • yläjuoksu

      toimi aikaisemmin päivällä, nyt taas ei. Onneksi on GMAIL

    • rinkilä

      ei toimi, ihan peetä palvelu

    • eipä vaan toimi edelleenkään :/

    • täti

      Ei toimi vieläkään :(

    • vielä kiukkuinen

      ei toimi tuttavillakaan ja te väitätte, että he ovat itse poistaneet tietonsa teiltä. Eivät muuten ole.

    • s-posti kadonnut

      Soitin myös palvelunumeroon ja väittivät että olen itse poistanut tunnukseni! Enkä todellakaan ole! Kaikki postit siis kadonneet eikä uutta s-postiakaan saa samalla nimellä luotua! Ja lisäksi sanoivat että olen ainoa jolla kyseinen tilin poistumisongelma on. Kylläpä on loistavaa palvelua, taitaa gmail saada paaaaaaljon uusia s-posti asiakkaita!

    • suututtaa

      Olen yrittänyt päästä useana päivänä katsomaan ja lähettämään postia, mutta
      eipä vain onnistu, aika paha juttu. ONKO TÄMÄ TÄTÄ NYKYAIKAA???????

    • PilviNebula

      Voi hyssykät sentään! Eikö ymmärrys pelaa? Tää on ilmaispalvelu!! Jos se ei toimi, se ei toimi! Jos joku täällä vinkuu että tärkeitä työposteja jää saamatta, kysyn vaan että kuinkahan tärkeästä työstä on kysymys? Kun ei ole varaa käyttää maksullisia palveluita. Itse käytän Nebulaa, 54€/ 3kuukautta, siihen kuuluu web-hotelli ja paljon osoitteita. Taatusti toimii aina ja kaikkialla. Ei tarvi kitistä! viihde ja deittailukäyttöön tämä kelpaa erinomaisesti;)

    • ..posti

      Googlen Gmail on hyvä sähköposti, voin suositella.

      Onko kenelläkään vinkkiä, miten suomi24 postin osoitetiedot voisi siirtää gmailiin muuten kuin yksitellen ?
      Eli siis miten suomi24:n osoitetiedot voi tallentaa siten, että ne voisi saada gmailiin ?

    • pöö ei tarvii pelätä

      perkele ootte yrittänyt korjata ongelmaa jo kuukauden, hommatkaa sinne joku asiantuntija töihin.

    • Älä poista mitään

      Olin menossa sähköpostiini joulun välipäivinä ja suomi24 oli kysely VANHOJEN SÄHKÖPOSTIEN käytöstä. Mulla ilmoitettiin olevan sp-osoite, jota en muistanut enää olevan olemassakaan, saatikka että olisin käyttänyt sitä moneen vuoteen.
      Siis POISTIN SEN V A N H A N ja sen jälkeen en ole päässyt omaan 9v KÄYTÖSSÄNI OLLEESEEN POSTIINI.

      Olen lähettänyt kysymyksen ylläpitoon, enkä ole saanut mitään vastausta.
      Onko jollekkin muullekkin käynyt näin?

    • Parantakaa tapanne !

      OSAAKO ENIRO VETÄÄ OIKEAN JOHTOPÄÄTÖKSEN ?

    • jukka.kokkonen

      Chromella ja explorerilla toimii. Firefox tökkii.

      • HEILLÄ ITSELLÄÄN

        EIPÄ SE OMAS KONEES VIKAA VAA TOISES PÄÄS


    • mikkom100

      Jos tökkii Firefoxilla niin poistakaa selain ja ladatkaa 4.0. versio sen jälkeen pitäisi postin toimia ja poistakaa kaikki kirjanmerkit ja muut tiedot poiston yhteydessä.

      • JOPEE

        MIKS NYT VAIHTAMAAN, VAIHA IHA ITEE. EI OMASSA KONEESSA OLE VIKAA


    • KORJATKAA PIAN!

      JO OLI AIKAKIN!!

      • paavoxxx

        jaha, liitteiden lisäys ei taaskaan toimi


    • -----

      koko suomi24 on ihan perseestä!!!,firefoxilla ei aukee koko sähköposti ollenkaan,lataa vaan koko ajan

    • Marisija Nro 9999999

      Vika on johdossa!
      Tuskinpa näin itara firma, kuin Allers Media raaskisi maksaa palkkaa jollekin Spostin vakoilijalle sensuroimisesta.

      Olen useammankin kerran yrittänyt saada yhteyden johonkin muuten, kuin nimimerkin takana olevaan tuntemattomaan henkilöön S24 postilla muussakin, kuin treffiparitus mielessä.
      ja todennut sen, ettei s24posti mene perille.

      Jos saa yhteyden, kannattaa heti antaa jokin toinen spostiosoite
      vaikkapa gmail osoite, jolla voi kommunikoida usein tärkeässäkin asiassa.

      Facebookin sosialboxissakin saa ilmaisen videopuhelun ystävälistalla oleviin henkilöihin.

    • posti pate

      ei toimi lataa vaan

    • viluksela

      Puhelimella ei päässyt lainkaan spostia lukeen, noin pari, kolme viikkoa sitten.
      Viikon verran koitin, sitten ostin toisen puhelin, mutta sama vika tuntuu edelleen vaivaavan, muutaman kerran olen päässyt, mut yleensä vaan herjaa, et tarkista käyttäjätunnus ja salasana!! Se posti on toiminut moitteetta ennen, olen puhelimella hyvin päässyt lukeen, mutta nyt on jotain häikkää siellä!!

    • Liitetiedostojen lisäys sähköpostiin ei toimi 17.5.2012. Missä vika???

    • Meillä on aina ollut onelmia Suomi24:n kanssa. Jos et avaa sitä ensimmäisenä, kun avaat koneen niin et pääse sinne. Se herjaa heti unohtuneesta salasanasta. Jos ei ole toista sähköpostia mihin lähettää salasanan niin mitäs teet, mihin otan yhteyttä. Salasana on kuitenkin automaattisesti tallennettu, mut silti se herjaa.
      Meinaamme vaihtaa pian toiseen, tai siis mies vaihtaa, minä olen jo vaihtanut ja toimii hyvin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      43
      667
    Aihe