Suomalais omisteiset baarit

ppppppphuket2

Ja ruokalat, mitä niitä löytyy phuketista? Muuuta kuin sedula

18

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso perhe

Ainakin Midnight Sun (jos nyt muistan nimen oikein) Katalla. Hyvää ruokaa ja kunnon alkupala-salaattipöytä, jota kaipasin reissussa. Thairuuassa ei harrasteta sellaista salaatinsyöntiä, mihin meillä on totuttu. Thairuoka on kyllä ihanaa, mutta välillä kaipaa jotakin muutakin.....

• onko karaokea

Onko karaokea, lihapullia, juhlamokkaa....Minua ainakin naurattaa lennetään 11 tuntia viettämään aikaa suomibaareissa. Juntit.

• xccvxcvxvcxv

Onko karaoke suomalainen systeemi? Lihapullat tarjoillaan Midnight Sun kuppilassa Swedish Meatballsina.... Juhlamokkaa...hmmmm... Sen taikku kuran jälkeen kyllä maistuu, vaihka joka päivä... Onkin kiva palata rannalta ja poiketa ennen hotelliin menoa nauttimaan kunnon kahvit

• thai kahvi
        xccvxcvxvcxv kirjoitti:

Onko karaoke suomalainen systeemi? Lihapullat tarjoillaan Midnight Sun kuppilassa Swedish Meatballsina.... Juhlamokkaa...hmmmm... Sen taikku kuran jälkeen kyllä maistuu, vaihka joka päivä... Onkin kiva palata rannalta ja poiketa ennen hotelliin menoa nauttimaan kunnon kahvit

Me tykättiin thaimaan kahvista. Makuasia.

• 656555555555

Kyllä mua enempi naurattaa kun lennetään sankoin joukoin 4tunnin lento alaniaan ja vaimo saa turkkilaista miestä. Ja itse miehet istuu heikin ja tompan baarissa oluilla ja kiroaa paskaa elämäänsä.

• molliolli

Menet siis Thaimaaseen asti etsimään Suomi-baaria... Huhhuh mikä
      tuulipuvun kahisuttelija, Apukerholainen urpo. Muista ottaa näkkileipää
      ja hernekeittoa muovipussit täyteen, rinkkaa tollasella idiootilla
      tuskin löytyy...

• Longchamp

Eipä tulis mieleenkään mennä Thaimaassa finski paikkoihin. Sulle suomalaisten kuppiloiden etsijä suosittelisin Kanariaa.

• dzsfsdassf
        Longchamp kirjoitti:

Eipä tulis mieleenkään mennä Thaimaassa finski paikkoihin. Sulle suomalaisten kuppiloiden etsijä suosittelisin Kanariaa.

Eppä tietenkään mene... Eihän sitä kukaan myönnä.
        Bangla Roadin suosituin yökerho taitaa kuitenkin olla Sedun kuppila.
        Jos yökerhoon sinäkin mielit, niin ongelmia tulee kun et voi "suomi" paikkaan mennä kun olet niin helvetin fiini ja kansainvälinen ihminen.

Vahva epäilys, että et ole Thaimaassa käynyt kun unissasi.

• Longchamp
        dzsfsdassf kirjoitti:

Eppä tietenkään mene... Eihän sitä kukaan myönnä.
        Bangla Roadin suosituin yökerho taitaa kuitenkin olla Sedun kuppila.
        Jos yökerhoon sinäkin mielit, niin ongelmia tulee kun et voi "suomi" paikkaan mennä kun olet niin helvetin fiini ja kansainvälinen ihminen.

Vahva epäilys, että et ole Thaimaassa käynyt kun unissasi.

Kylläpä vaan olen useastikkin. Esim Samuilla ja krabilla. Ja tosiaankaan en matkoilla viihdy yökerhoissa. Niissä voi olla suomessakin. Parasta vaan (minun mielestäni) on istuksia iltaa hyvässä seurassa pikku paikoissa rannan läheisyydessä :)

• en pidä suomalaisist

hyvä vaan että porukat istuu suomibaarissa.... ei sit häiritse muita :-)

• Phuket holidays
    • yökkökkö

Oltiin 2008 phuketissa ja käytiin kerran tuossa midnight sun ravintolassa syömässä ja ruoka oli ihan järkyttävää, mutta itse omistaja olikin sitten vielä järkyttävämpi kännisika, joka avoimesti naureskellen kertoi mm. kuinka riepottelee naistaan jne. En suosittele kenellekkään, käyttäytyi silloin todella törkeästi alistaen työntekijöitäänkin kohtaan. Oli muutenkin hölmö idea edes mennä syömään "suomalaista" ruokaa kun paikallinen on niiin hyvää. :)

• 6 + 7= ?

Hieno homma et saa suomalaista ruokaa(toivotaan et voi tilata hotelliin). Noitten thaikkujen kookosmaitomoska on ihmisravinnoksi kelpaamatonta. Kun seuraavan kerran mennaan vaimon kanssa seksilomalle sinne pain maailmaa niin en aio 5 tahden hotellistani poistua kuin hakemaan pikkupimppasen, ruskettuneen panon yokylaan.

• thai matkaaja...

mitä järkeä on lähttee istuun suomi baareihin..ei ymmärrä...eikä vaikka menis kanarialle,niin pittää lähteä istuun suomi baareihin...ei jumalauta....

• järetönn

Thaikku ruoka on hyvää, mut 3 viikon hapanimelän ruoan syöminen sai aikaan sen että yhtenä iltana teki mieli lihapullia ja perunamuussia, mikä ei sit kuitenkaan ollut hyvää :) siksi! Kaikessa ei tarvi olla järkeä.

• mökin ukko

Phuketissa on monta ruotsalaista ravintola, josta saa köttbullar, kun mieli tekee :-) Muutenkin niissä on tosi hyvä ruoka esim Two Chefs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe