16-24v tytöt ja pojat

katja95

En jaksa täs nyt alkaa kirjottaa mitää tarinaa minusta.. mutta semmosii juttui voin kertoo et asun nyt nuorisokodissa joten toi osote on tän paikan osoite. ikää on todellakki jo 16v ja kukaan ei sitä musta uskois:D näytän ja vaikutan kuulemma vanhemmalta:) Mutta kirjeenvaihtoon haluan 16-18v tyttöjä ja 17-24v poikia. ihan rohkeesti vaan=) jos kuvia haluat löytää niin kirjoittappa osoiteriville www.kavereita.net ja mun tunnus sinne on katjarawr ni kai sieltä jotain löytyy=) Oon myös vähän omituinen:D Jos jotkut yllyttää johonkin, teen sen yleensä..riippuu tietenki vähä mikä on==D mut joo.. kirjoitelkaa==) mun sähköposti on [email protected] jos haluutte kysyy/tietää jotain ennenkuin lähetätte kirjeitä. nii se osote: leiritie 31 28450 vanha-ulvila

2

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakara..

haista paska

• kusipääkatja

kusipääkatja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe