Ootko sä nainen suuttunut

Anonyymi-ap

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.

117

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En..
      Surullinen muista asioista. Hän aiheuttaa vain iloa. Joka ikinen pieni näkeminenkin. Se on mukavaa 🤗

• Anonyymi
        UUSI

Vaikka ei siis mulle varmaan ollutkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla oli yks exä joka suuttui väärinkäsitysten takia. Olen siksi joskus herkkä pelkäämään että toinen suuttuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli yks exä joka suuttui väärinkäsitysten takia. Olen siksi joskus herkkä pelkäämään että toinen suuttuu.

Ymmärrän.. Mut usko pois, sekin menee vielä ohi kun kohtaa oikean.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän.. Mut usko pois, sekin menee vielä ohi kun kohtaa oikean.

Olisitpa sinä hän. Hän on mulle tosi tärkeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa sinä hän. Hän on mulle tosi tärkeä.

H mies on ihana. Sen verran sanon. ❤️ Toivon hänelle sydämestäni pelkkää hyvää. Hän on ollu mulle kultainen. Kaks hönöö 😅
        Jos tiet erkanee niin häntä muistan ikuisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

H mies on ihana. Sen verran sanon. ❤️ Toivon hänelle sydämestäni pelkkää hyvää. Hän on ollu mulle kultainen. Kaks hönöö 😅
        Jos tiet erkanee niin häntä muistan ikuisesti.

Ja saa ottaa yhteyttä muhun kyllä sitten...

• Anonyymi
      UUSI

Väärinkäsitys selviää soittamalla toiselle..

• Anonyymi
      UUSI

Soitat vaan. Sillai ne selvii

• Anonyymi
        UUSI

Nii i. Rohkeutta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nii i. Rohkeutta.

Soita sä mulle Ka

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Soita sä mulle Ka

Ohi toi Ka ei nyt auennut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi toi Ka ei nyt auennut

Ei ollut sitten sinulle

• Anonyymi
      UUSI

Itsekin täällä vaan hengaan vaikka oikea ei lukisi todennäköisesti mitään täältä

• Anonyymi
      UUSI

En ole ei syytä siihen.

• Anonyymi
      UUSI

Miten se nyt ottaa. En varsinaisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki on mulle harvinaisen selvää ja sinulle ilmeisesti ei ole.

• Anonyymi
      UUSI

En ole kuviot vanhat.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

En oo suuttunut, oon vaan väsynyt.

• Anonyymi
      UUSI

Jokuhan mua jatkuvasti haukkuu. Et joo olen. Mut haukkukoot.

• Anonyymi
        UUSI

No joo.. Ei sua välttämättä kukaan hauku. Kuvittelet vaan. Jos toi tunne on päällimmäinen yleensäkin nii palstan vähennys toimii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No joo.. Ei sua välttämättä kukaan hauku. Kuvittelet vaan. Jos toi tunne on päällimmäinen yleensäkin nii palstan vähennys toimii.

Aivan totta. Sekä toisaalta kommentointi mulle ollut sellaista. Mietin et mitä mä täällä roikun ei mua kukaan kaipaa tai edes pidä minusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta. Sekä toisaalta kommentointi mulle ollut sellaista. Mietin et mitä mä täällä roikun ei mua kukaan kaipaa tai edes pidä minusta.

Voi kuule, ihan samat mietteet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, ihan samat mietteet.

Kiitos. Tulihan se sieltä. Hyvästi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinun kannattaisi päästä yli jo tästä palstaäijän, eli itselleen vastailijan performoinnista ja lakata aliarvioimasta naisia kokonaisuudessaan sukupuolena.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi juku naisista hömelöä palstatodelisuuteen liittyvää suppeaa kuvaa luova palstaäijä ihan näin palstaan liittymättömänä huomiona oishan se kauheeta jos joku ihminen universumissa ei pitäisi. En ehkä kestäis. Naiselta sivusta🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tulihan se sieltä. Hyvästi.

Puhuin itsestäni. En sinusta.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Welcome to the black parade 🎶

Rainbow: Since You've been Gone
        https://youtu.be/AFYbz2AXn8g?si=wj1Fiem-vvPZ2wpw

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Deep Purple: Perfect Strangers
        https://youtu.be/gZ_kez7WVUU?si=K_Dqyc7Lc4J9GIA0🎄

Deep Purple: Black night
        https://youtu.be/vuxljLxapLU?si=qRaAt4ZCaVkaqHbj

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, oliko minulle, mutta en ole suuttunut. On vaan niin hankalaa kommunikoida tätä kautta, kun en tiedä, mikä viesti on sinulta (itse en ole aloituksia tehnyt). Odotan mieluummin, kun seuraavan kerran nähdään, niin voin antaa numeroni sinulle. Tule käymään liikkeessä, kun ehdit.
      -yläkerran S

• Anonyymi
      UUSI

Juu… tai en, en tiedä. En tunnista olevani vihainen, pettynyt ja surullinen kyllä. Ja kuulin asioita, joiden perusteella en halua minkäänlaista yhteydenpitoa enää.

• Anonyymi
        UUSI

En minäkään sinuun. Elän just sellaista elämää kuin haluan, enkä kaipaa ketän sanelemaan miten ja kenen kanssa minun kuuluisi elää.

Mieheltä - Naiselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään sinuun. Elän just sellaista elämää kuin haluan, enkä kaipaa ketän sanelemaan miten ja kenen kanssa minun kuuluisi elää.

Mieheltä - Naiselle

En ole itse sanelija lainkaan. Suhteessa voi asua erilläänkin..

Sivusta naiselta joka haluaisi pitää yhteyttä mutta mies ei, eli sen osalta jätin rauhaan.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko varma, että ne jutut on totta, mitä joku on hänestä sanonut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse muodostan mielipiteet ihan itse ihmisistä. Joten mulle niin vierasta.
        Naiselta SivuSta

• Anonyymi
        UUSI

Mitä, jos ne on kateellisten valheita ne jutut?

• Anonyymi
        UUSI

Itse en perusta ajatuksiani kenestäkään mihinkään juoruihin, vaan siihen mitä itse tiedän hänestä irl

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä, jos ne on kateellisten valheita ne jutut?

Itse jos johonkin mieheen tykästyn, en kuuntele ku itteeni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän nyt kommentoivat jo muutkin, kirjoitin tuon alkuperäisen vastauksen. Olen aikalailla varma, ei ole puhujalla syytä valehdella ja täsmäävät hyvinkin siihen mitä jo itse aavistelin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän nyt kommentoivat jo muutkin, kirjoitin tuon alkuperäisen vastauksen. Olen aikalailla varma, ei ole puhujalla syytä valehdella ja täsmäävät hyvinkin siihen mitä jo itse aavistelin.

Juu, en siis epäile. Mut kun tää ei ole kenenkään edun mukaista luulla täällä mikä on keneltäkin. Aiheuttaa oikeassa elämässä lähinnä noloja tilanteita ja kipua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, en siis epäile. Mut kun tää ei ole kenenkään edun mukaista luulla täällä mikä on keneltäkin. Aiheuttaa oikeassa elämässä lähinnä noloja tilanteita ja kipua.

Tää on pakopaikka vaan suurelle osalle.. Mut joskus kohtalokkain seurauksin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä siis on kyse? Mitä aavistelit ja mitä sinulle sanottiin? Mistä voit olla varma, ettei kyseessä ole vale?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta sinä teet todella väärin, kun perustat ajatuksesi toisesta aavistuksiin ja huhuihin. Mistä voit olla varma, että ne pitävät paikkansa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka sinulle on jotain sanonut, niin onko hän itse oikeasti nähnyt tämän miehen tekevän jotain väärää vai perustaako hän väitteensä huhuin ja kuulopuheisiin?

Voitko olla varma omista aavistuksista? Usein ihmiset tulkitsevat toisia väärin ja ajattelevat tai epäilevät asioita, jotka eivät pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka sinulle on jotain sanonut, niin onko hän itse oikeasti nähnyt tämän miehen tekevän jotain väärää vai perustaako hän väitteensä huhuin ja kuulopuheisiin?

Voitko olla varma omista aavistuksista? Usein ihmiset tulkitsevat toisia väärin ja ajattelevat tai epäilevät asioita, jotka eivät pidä paikkaansa.

Ei kai mistään voi täysin varma olla, mutta tässä kohtaa asialla ei edes ole merkitystä. Suhde oli loppu jo ennen tätä ja miehen hiljaisuuteen se viimeistään loppui. Eli lopulta aivan sama mitä hänestä ajattelen…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itse sanelija lainkaan. Suhteessa voi asua erilläänkin..

Sivusta naiselta joka haluaisi pitää yhteyttä mutta mies ei, eli sen osalta jätin rauhaan.

Oletko varma, ettei kyseinen mies odota sinun yhteydenottoa? Saattaa odottaa enemmän kuin mitään muuta.

-Kaukaa sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma, ettei kyseinen mies odota sinun yhteydenottoa? Saattaa odottaa enemmän kuin mitään muuta.

-Kaukaa sivusta.

Olen, tai hyvin outoa jos odottaa. Keskustelu jäi häneltä aika tylyyn lopetukseen. Sitäkin edelsi minun aloitteeni, jota ennen jo teki selväksi että ei jaksa… Eli vähintäänkin oman osuuteni aloitteista tein, en tietenkään olisi tehnyt jos olisin varmuudella luottanut vaistooni😬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen, tai hyvin outoa jos odottaa. Keskustelu jäi häneltä aika tylyyn lopetukseen. Sitäkin edelsi minun aloitteeni, jota ennen jo teki selväksi että ei jaksa… Eli vähintäänkin oman osuuteni aloitteista tein, en tietenkään olisi tehnyt jos olisin varmuudella luottanut vaistooni😬

Ymmärrän. Kiitos vastauksesta ja toivottavasti saat jonkin ratkaisun tilanteeseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mitään ei ole elämässäs edelleenkään tapahtunut naisia esittävä performaatiosetä. Kai nämä länkytykset ainakin sinulle jotain merkitsee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai mistään voi täysin varma olla, mutta tässä kohtaa asialla ei edes ole merkitystä. Suhde oli loppu jo ennen tätä ja miehen hiljaisuuteen se viimeistään loppui. Eli lopulta aivan sama mitä hänestä ajattelen…

Eikö se sitten gubbe esim edes hymyillä osannut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kaikki voi olla aina noin vaivalloista ja mollivoittoista, monologia pitävä palstaäijä? Heitä ny helekattiin nämä performanssit sillä siitä pääsee, tai no et sinä mutta ehkä nämä muut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kaikki on ihan totta jos naisesta puhutaan eikö ole kerrassaan mitään syytä epäillä, mutta toisinpäin on aina syytä epäillä, eikö niin? Näen mitä aivopirrus kehräät sukupuolittuneesti palstaäijää majakkana yössä opastaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Kaukaa sivusta.

Voih, olen yrittänyt... Viimeisintä viestiä ei lukenut. Näemme töissä kyllä. Selvitän yhden asian pois alta ettei hän luule minun olevan vihainen.
        Meidän juttu on tosi monimutkainen ja kumpikin pelkää kauheasti.

• Anonyymi
      UUSI

Väärinkäsityksiä, no joo, mutta kelläpä ei. Hän tietää kyllä etten koskaan hälle suuttuisi... Se on niin lutunen 🥹

• Anonyymi
        UUSI

Samat mietteet mulla. Lutunen ihana murunen se mies. 🤗❤️

• Anonyymi
      UUSI

Onneks mun yläpuolella ei asu ketään😁👌

• Anonyymi
        UUSI

Ei munkaan, eikä alapuolella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei munkaan, eikä alapuolella

Joo ei enää😅 tais sekin häipyä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei enää😅 tais sekin häipyä

En asu kerrostalossa

• Anonyymi
        UUSI

Joo se ois nääs mullekin aika iso yllätys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se ois nääs mullekin aika iso yllätys

En tiedä en ole tampereelta
        😉✌️😄

• Anonyymi
      UUSI

Nostan kädet ylös. Saat pitää 😊👍
      🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡

• Anonyymi
        UUSI

Samoin 🙃 aikoja sitten.

• Anonyymi
      UUSI

en tietysti höpö, kaikki hyvin ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Täällähän ne onneksi selviää.

• Anonyymi
        UUSI

Juu, itse selvittelen asian huomenna siellä töissä. Jäi vaivaamaan että ei kai se maailman SULOISIN MIES luule IKINÄ että olis tehnyt jotain väärin. Ei hän ole vastuussa minun tunteistani jotka johtuivat hetkessä jostain täysin muusta. ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Kuka kenelle

• Anonyymi
      UUSI

P miehelle olen hieman suuttunut,luulisi hänen tietävän mistä syystä 😪

• Anonyymi
        UUSI

Kerro ihmeessä aloittajaäijä lisää, nämä nimikirjaimet mm on niin pätevä indikaatio. Ja oikein ikkuhymiö vielä lauseen päätteksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä aloittajaäijä lisää, nämä nimikirjaimet mm on niin pätevä indikaatio. Ja oikein ikkuhymiö vielä lauseen päätteksi

ämpäri rönttä vauhissa 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ämpäri rönttä vauhissa 🤭

En tunne ketää P miestä.. Ai nii mutta en oo ämpäri. Eiku.

• Anonyymi
        UUSI

Pistetään peet taskuun, nii ei mee ihan hukkaan

• Anonyymi
      UUSI

Suuttunut olen lähinnä omasta juuttumisestani menneeseen. Ehkä mun pitäisi vaan miettiä jotain muuta… On yksi kiva ja komea mies, joka saattaa pitää minusta... Hänen huomionsa tuntuu tosi kivalta, koska se on niin avointa ja lämmintä. En voinut kuvitella, että huomioisi näin minua. Siksi mietin, että mikä taka-ajatus tässä on… Toisaalta olen väsynyt ainaiseen epäluuloisuuteen ja välttelyyn. Ehkäpä voisin joskus avoimesti myös itse osoittaa jollekin huomiota takaisin…
      Olisi kyllä hienoa jos saisin muuta ajateltavaa kuin vuosien takaiset asiat.

Mut joo, aloitus sai miettimään omaa tilannetta, siksi vastaus.

• Anonyymi
      UUSI

Emmä oo ainakaan Hoolle. ❤️ Ikinä.

• Anonyymi
        UUSI

Ai mikset oo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mikset oo

Miks olisin hänelle vihainen? :o ei hän oo väärin tehny mua kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mikset oo

Mun surut ei liity häneen. Ainoa suru voi häneen liittyen olla kaipuu, harmitus ettei halukkuutta ollutkaan minuun jne. Pettymys. Mut ei se että olis loukannut mua yhtään mitenkään. Menee vain lukkoon.. Tykkään, enemmän kuin haluaa uskoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun surut ei liity häneen. Ainoa suru voi häneen liittyen olla kaipuu, harmitus ettei halukkuutta ollutkaan minuun jne. Pettymys. Mut ei se että olis loukannut mua yhtään mitenkään. Menee vain lukkoon.. Tykkään, enemmän kuin haluaa uskoa.

💜

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

💜

Ja joo, kyllähän hänkin minusta tykkää. On vain liian vaikea tilanne atm

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joo, kyllähän hänkin minusta tykkää. On vain liian vaikea tilanne atm

Ja en voi pakottaa häntä mihinkään. Hänen kanssaan kyllä lähtisin vaikka kuuhun...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinun ensimmäinen kirjain on oletko nainen vai mies?
        Helpottaisi tunnistamista jos edes haluat, että tunnistaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinun ensimmäinen kirjain on oletko nainen vai mies?
        Helpottaisi tunnistamista jos edes haluat, että tunnistaa.

Olen nainen

• Anonyymi
      UUSI

Se on ihan turha ihmetellä. Kannattaa vähän miettiä omaa käytöstään. En halua kenenkään väleihin sekaantua, enkä sekaannu. Omat rajani olen kertonut. Tiedän sen naistyypin, ja se ei hellitä. Yltyy vain. Jos kerran haluat sen kanssa pyöriä tai hankkia muuta seuraa, se on sinun asiasi. Minun rauhaani ja rajojani ei rikota kuin kerran, se on porttikielto sen jälkeen minun elämääni. Ja sinun on ihan turha miettiä, mitä tunnen tai ajattelen. Se ei kuulu sinulle pätkääkään.

• Anonyymi
      UUSI

Mitään yllätyksiä ei olis tullu jos olisi tarttunut tämä mies siihen viestittelyyn ja vastannut viime perjantaina puhelimeen.
      Se harmittaa kyllä.. molempien puolesta..

Ja sit salapoliisikerho alkaa taustalla hämmentämään.

• Anonyymi
      UUSI

Voisit viestitellä useammin IRL

• Anonyymi
      UUSI

Oikeastaan se, mitä yritän sanoa vastuksena ilman sarvia ja hampaita: On ymmärretty ja tehty johtopäätökset. Ei siinä sen kummempaa.

• Anonyymi
      UUSI

Halveksi lähinnä nykyään. Pää on hyvin selkeä.

• Anonyymi
      UUSI

Noloa niille, ei meille.
      Meidän elämä, ei heidän.
      Siinähän saakeli vihottelee. Asianosaiset tietää asiat kyllä.. kumpikin. 😂

• Anonyymi
        UUSI

Mulle vihoitellaan mun loppuunpalaneesta suhteesta, siinä missä mieskin on sanonut olevansa perheellienn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle vihoitellaan mun loppuunpalaneesta suhteesta, siinä missä mieskin on sanonut olevansa perheellienn.

Kun muut ei tiedä meidän kahdenkeskeisestä viestittelystä mitään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      249
      14194
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      61
      7220
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      200
      6957
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      41
      5039
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      109
      4817
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4687
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      80
      4395
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4371
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4132
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3921
    Aihe