Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Anonyymi-ap

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata.
Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
Monet eivät kestäisi totuutta, mutta se on edessä ennemmin tai myöhemmin ja mitä myöhemmin sen pahempi.

:/

21

2723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta tuokin! Tieto lisää tuskaa

• Anonyymi

Kun punnitaan tilannetta ja totuus, kuinka hirvittävä se olisikin, niin ajoissa se voi pelastaa monia.
      Liian myöhään ei ole paljoakaan tehtävissä ja seuraukset ovat hirmuisia.
      Jos totuutta yrittää peitellä, se kostautuu ja peittelijöille vielä pahemmin.
      Se on nähty aina, tsernobiilit, fukusimat, titanicit ym.

Totuus on hirmuinen.

• Anonyymi

Äkkiä pois sieltä!
      Mitä se höpöttää, "Just ignore it".
      Ja niin he hautautuivat lumivyöryn alle.

Oho, rikoin yhden putelin, en kerro kellekään etten saa potkuja.
      Ja niin wuhanista levisi virus.

Muistinkohan kiristää momenttiin ne renkaan pultit?
      Asiakas pääsi etusivulle "onnettomuus moottoritiellä 4 kuollutta."

Kaikenlaista voi sattua.

• Anonyymi

Siksi on hyvä elää nykyhetkessä

• Anonyymi

Sitä varten on vastuuntunto ja omatunto.
        Itse olen palanut loppuun sen takia, kun sitä ei kovin monella ole ja joutunut pelkäämään seurauksia muiden toimesta, joista kuitenkin olisin ollut osittain vastuussa. Virheiden lopputuloksethan voi aina lakaista maton alle keksimällä valheita. Mutta omassa omatunnossa se ei valitettavasti mene niin. Jos työtä tehdään, se tehdään hyvin ja vastuullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi on hyvä elää nykyhetkessä

Katsotko tämän jollekin randomille naiselle tilittävän palstaäijän elävän edes menneessä hetkessä ns? Mää kyl en

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotko tämän jollekin randomille naiselle tilittävän palstaäijän elävän edes menneessä hetkessä ns? Mää kyl en

Ehkä vähän! On hyvä elää päivä kerrallaan

• Anonyymi

Sinun ajatusmaailma on ällistyttävän lähellä omaani 😳😅

• Anonyymi

Tässä mielipide sinusta. 💩💩💩

• Anonyymi00010

Kuplassa elämisessä on se hyvä puoli myös, että voit olla itsekäs.
      Ei tarvi kostaa vaan voi ajatella, että koska halusit minun kokevan tämän niin kestät varmaan itse vielä enemmän.

Onneksi ei tarvi itse miettiä asiaa niin, että olisin riistänyt jonkun hengen tai, että minun tyhmyyden vuoksi ihminen olisi kadonnut.

Minä en kyllä KESTÄIS sitä, että joku on menettänyt henkensä minun itsekkään ajattelu tavan vuoksi ja minä eläisin vankilassa vuosia siitä teosta ja vapaudun aikanaan. En pystyis antamaan itselleni anteeksi, koskaan vaikka toinen olisi ollut miten HUONO IHMINEN minun silmissä.

Minä olin oikeesti YLPEÄ ITSESTÄNI VAIKKA TEKI PAHAA, mutta paska läjä ihminen käveli minua vastaan.
      Meinasin tervehtiä ensin ja olla niin, kuin ei mitään olis koskaan tapahtunut. Katsoin häntä suoraan ja näin, että hän katsoi minua. Tulin hänen kohdalleen ja tuossa kohtaan yleensä TERVEHDITÄÄN TUTTUA IHMISTÄ.
      MINÄ KÄÄNSIN KATSEENI JA PÄÄNI TOISEEN SUUNTAAN NIIN HÄN VARMASTI NÄKEE TUON.
      HÄNELLÄ ON IHMISARVO JOTEN EN TOIMINUT VÄÄRIN, KOSKA MEILLÄ ON ERILLAISET IHMISARVOT KAIKILLA!
      Minä olen aina ollut hyvin valikoiva seurastani, mutta joskus tuo on hyvin vaikeaa, koska et voi valikoida seuraa.

Minut on kasvatettu pienestä asti KORKEAMPAAN ARVOON mitä minä edes olen.
      Minun oli tarkoitus ensimmäisten NAISTEN joukossa armeijaan, mutta en mennyt.
      Onneksi EN MENNYT, koska PANOSTAJANA olen parempi NAISENA. Saan olla VAPAASTI ASEISTA KIELTÄYTYJÄ, mutta VIHAAN ASEITA JA TUO ON SYY MIKSI MINUSTA TULEE AGRESSIIVINEN MIEHEN KANSSA JOLLA ON ASEITA.
      En luota häneen, mutta luotan itseeni koska tiedän, että MINÄ EN TARVI MIESTÄ KOTONA JOLLA ON ASEET!
      Suomessa on PUOLUSTUSVOIMAT sitä varten jotka hoitaa nuo tehtävät!
      Minusta aseet kuvastaa miehellä/naisella HUONOA ITSETUNTOA jos niitä pitää esitellä netissä kuvissa.
      Lain mukaan tuo on laitonta uhkailua jos aseiden kanssa ollaan somessa kuvissa!
      Koiralla voi myös laittomasti uhkailla, koska poliisien ja vartijoiden koirat on koulutettu siihen, että ne ottavat tarvittaessa IHMISEN KIINNI!

• Anonyymi00011

Totuus on aina uhrattavissa rakkauden eteen. En tunnusta sinun totuuksiasi. Ja tämän maailman itsensä todellinen taika kai piilee sen asioiden kyvyssä kadota kuin tuhka tuuleen, ja itsensäkin antaa pois ennen kuin raatelevat kysymykset nousevat päällimmäiseksi. On enää tyhjä kuori.

• Anonyymi00012

Niinhän sitä sanotaan, että kun kohtaat narsistin, juokse lujaa karkuun, niin pitkään kuin voit.

• Anonyymi00013

Narsisteja on aika paljon ihmisistä,ei omaatuntoa,ei myötäelämisen taitoa,minä saan tehdä mitä haluan,minä olen paras Jne...

• Anonyymi00014

No niin, nyt olen linjalla, kerro mikä se sinun totuutesi on. Kerro mitä minuun liittyy kuplan ulkopuolella. Mistä tiedät, mitä mieltä minä olen ja mitä tiedän.
      Luultavasti tarkoittamasi nainen.

• Anonyymi00015

Missäs ap vastaus viipyy?

• Anonyymi00018

Paljon liittyy kansakuntien laajuisesti.
        Se mitä mieltä olet, on yhdentekevää kun puhutaan totuudesta.
        Et ole se nainen.

• Anonyymi00016

Jos iskä on narsisti, periytyykö taipumus lapsille? Vähän tuntuu siltä.

• Anonyymi00019

Ei periydy, se on ennemminkin tapa jonka voi oppia kun seura tekee kaltaisekseen.

• Anonyymi00017

Haluan tietää kaikki tuskaisimmatkin yksityiskohdat sillä tuntemattoman aavistaa tietämättäänkin, kuin vaanivan vaaran pimeydessä. Jos siitä tietää etukäteen niin voi siellä pimeällä tiellä voi vain huutaa että ”nyt v*un Teppo pois sieltä puskasta runggaamasta” ja jatkaa matkaansa.

• Anonyymi00020

Tuskaisin tieto on piikitetyille.
        Esim. long covid on piikkihaitta ja monet haitat aiheutuvat tukosplasmasta.
        Piikitetyt tarvitsevat mekaanisen verensuodatuksen, tästäkin ilmoitettu kauan sitten, viranomaiset vain tapansa mukaan ignooraavat ja sulkevat foliohattu osastoon ja siitä aiheutuu kansallinen terveydellinen hätätila.
        No, asiaa viivytelty jo kauan.

Mutta tässä tieto joka selittää myös sen yhden piikkihaitan suihkussa "tuntuu kuin ihoa raastettaisiin".
        Sen aiheuttaa ne tukokset pienet veritulpat ja siitä johtuu puolittainen puuntumus joka tuntuu pistelynä.
        Kun käsi puuntuu ja jälleen veri alkaa kiertää, se pistelee ja siihen koskeminenkin tuntu voimakkaasti.

Piikkihaittoja voidaan alkaa oikeasti hoitamaan kun se asia joskus vain myönnettäisiin eikä vain ignoorattaisi, salattaisi, peiteltäisi ja viivyteltäisi.
        Harmi että monet lääkärit ovat vain niitä big pharman diilereitä ja mengeleitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4842
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3860
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1344
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1333
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      583
      1253
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe