Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
Menen nyt koisimaan
30
3507
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa mikä totuus?
- Anonyymi00004
Vanha T n ja nuori P mies ovat olleet jo vuosia etä kumppanit joskus olivat lähipari.Akka on nynfomaani ja vaihto miestä mutta P mies pysyi uskollisena.Ovat nyttemmin noin 3 aikana lähentyneet uudelleen ja ehkä heistä tulee kohta pariskunta jossa muita ei oo.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vanha T n ja nuori P mies ovat olleet jo vuosia etä kumppanit joskus olivat lähipari.Akka on nynfomaani ja vaihto miestä mutta P mies pysyi uskollisena.Ovat nyttemmin noin 3 aikana lähentyneet uudelleen ja ehkä heistä tulee kohta pariskunta jossa muita ei oo.
*3 vuoden aikana lähentyneet.Täälläkun ovat olleet ja mies on ollut salanimellä.
- Anonyymi00007
Että tämä palstaäijä, eli aloittaja pitää joitakin ihmisiä henkisesti panttivankeina tämän jatkuvan tajunnanvirran suhteen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
No niin, mähtävää- kerro toki lisää tästä tierosta aloittajaäijä, josko kytkimet yhdistyisi päässä viimein eräillä ihan kokonaisuudessaan näiden nimikirjainlimbojen suhteen
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Että tämä palstaäijä, eli aloittaja pitää joitakin ihmisiä henkisesti panttivankeina tämän jatkuvan tajunnanvirran suhteen.
Samoin sulle provoakka. Sivusta
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Samoin sulle provoakka. Sivusta
Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa, sano. Erikoista julistaa muita provoilijoiksi jos ja kun menee hermot heti kun mainitsee asioista niiden oikeilla nimillä
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kyllä ole tollasesta kyse.
- Anonyymi00026
Kenen luo tällä kertaa menet?
- Anonyymi00002
Ei tullut tulin juuri las palmasista ja minua kiellettiin kertomasta kenelekään
- Anonyymi00006
"Keihäs-käärmeen Loma".
- Anonyymi00003
Joo justiin, hirvee show ja mitään ei kerrota.
- Anonyymi00009
Etkö koe tätä absoluuttista loputonta tiedon tarvetta hieman kuormittavana tai jotain? Sivusta
- Anonyymi00010
"Koko-illan Nukke-show". -sivu
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
"Koko-illan Nukke-show". -sivu
Oletko poikaparka taas valvonut palstasedän sarjavuodatuksia samoilla silmillä? Ei ihme, että olet niin helposti kuumuva😏
- Anonyymi00012
En usko, että totuus on sulle valjennut vielä puoliksikaan.
- Anonyymi00017
Kyllä se on, eräiden viha on niin lannistumatonta
- Anonyymi00019
Tuo ap esittää tyhmempää kuin on
- Anonyymi00021
Kyllä ap tietää totuuden ja siksi hän murtui
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä ap tietää totuuden ja siksi hän murtui
Ja kukahan tämä ap on teidän mielestänne?
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja kukahan tämä ap on teidän mielestänne?
Samaa meinasin kans kysyä
- Anonyymi00015
Kiesus kun meinasin saada sydärin😨
Luin ensin että "kosimaan" ja halvaannuin että no nyt se tulee tänne😱
Huh, menitkin vain koisimaan💤🫡💦 - Anonyymi00016
Teet kuten parhaaksi näet. Kun kukaan ei kerro totuutta sitä oppii pikkuhiljaa näkemään pinnan alle ja teeskentelemään sokeaa. Aikomukset eivät ole mitään. Eikä kukaan oman elämänsä konna.
- Anonyymi00018
minäkin mnenen nukkumatille, muta aivan tota on mitä kerroin että niin olin kkk ja odin jayriän auttaa sinänsä masentuneita tyytöjä... niin muta niin nooh aina en pysty ja todellakin nyt kun eronnut niin ajattelen että miten aarallisiin organisastioihin olin joskus sekantunutkaan.
Muta niin kia että he jättivät opettamansa taidot ttä saat käytää ;LE - Anonyymi00023
Ymmärtääkö joku jotain tästä ketjusta?
- Anonyymi00025
En minä ainakaan. Kummaa on.
- Anonyymi00028
Nyt jo, no onhan siellä jo pimeetä. toivottavasti naapurin kolinat ei kuulu häiritsevästi sinun uniin?
- Anonyymi00029
Tietääkö kaikki osapuolet totuuden, vaiko sinä vain?
- Anonyymi00030
Palaat rukkasten omistajana . Niin käy tumpeloille pa , tuhertajille .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612