Tyttöystävää tai kavereita Kuopiosta?

54642562

Olen Kuopiossa asuva 19-vuotias poika ja toivoisin löytäväni ensisijaisesti samalta alueelta seuraa tytöistä/nuorista naisista. Olen 180cm pitkä, normaalivartaloinen, ruskeahiuksinen (pituus vaihtelee mutta tällä hetkellä vähän normaalia pidemmäksi kasvaneet : D) ja sinisilmäinen. Minulla ei ole silmälaseja, aknea tai hammasrautoja jos niistä on kiinni : ) Pidän liikunnasta, lukemisesta ja musiikista, osaan myös itse soitella. Olen hieman ujo sosiaalisissa tilanteissa, muuten olen hyvin puhelias ja mukava sitten kun en enää jännitä olla ihmisten seurassa ; ) Huumorintajua löytyy samoin kuin romanttisuutta, luotettavuutta ja älyäkin. Toivon kovasti itselleni tyttöystävää joka haluaisi olla lähelläni, katsoa vaikka elokuvaa peiton alla kainalossani, käydä kanssani harrastuksissa, jutella syvällisiä ja nauttia vaan elämästä ihan kahden kesken =) En etsi väkisin pelkkää rakkautta vaan myös harrastuskaverit, lenkkeilykaverit tai juttuseurakin kelpaavat. Olisi kuitenkin mukava jos olisit valmis kaiken kohdilleen sattuessa vakavempaankin suhteeseen, vaikken itsekään ole varma kyvyistäni sellaisessa : ) Odotan rauhallista etenemistä ja säännöllistä tapailua erilaisissa merkeissä, mikäli näin käy.

Sinulta toivoisin naisellisuutta sekä ulkonäön että luonteen puolesta. Tupakointia en hyväksy, mutta silloin tällöin voit juoda jos pystyt sen rajoissa pitämään. Itse olen täysin päihteetön ja absolutisti, joten toivon sinun hyväksyvän tämän asian. Haluaisin, että olisit myös urheilullinen sillä pidän itse kovasti erilaisista lajeista ja päiviini kuuluu vähintään pari pidempää lenkkiä. Saisit olla myös rauhallinen, huumorintajuinen, fiksu ja luotettava. Olisi myös suotavaa, että pitäisit itsestäsi huolta ja haluaisit olla hyvännäköinen :) Saat käyttää meikkiä ja koruja, ne ovat jopa suotavia naiselle. Liika on kuitenkin aina liikaa... Ikärajoituksia en laita, mutta ihan sitten sen mukaan vastailemaan jos tunnet kykeneväsi syvälliseen, aikuismaiseenkin keskusteluun.

Eli jos vaikuttaa siltä, että meillä voisi olla yhteistä, ota ihmeessä yhteyttä ;) Saat toki olla myös kauempaa kuin Kuopiosta, mutta sitten tämä mahdollinen tapailu jäisi kovin vähälle mikäli se täysin minusta on kiinni. Lisää saa kysellä, ja voidaan myös vaihtaa kuvia. Jään odottelemaan...

Sähköpostia saa laittaa suoraan osoitteeseen [email protected] ja mesenkin voi tuosta lisätä

1

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsynen::)

      moikka!! Kuulostat mun korvaan tosi mahtavalta tyypiltä tän perusteella! Ehdin jo toivoa et olisit ollu vähän nuorempi koska itse täytän vasta 15 vähän ajan päästä.. Mut jos ikä ei oo sulle kauhea ongelma niin ois kylllä tosi kiva ainaki jutella :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe