Sinkkujen määrä on lisääntynyt Suomessa viime vuosikymmeninä, ja tämä trendi on ollut osittain globaali. Suomessa tilanne on erityisesti korostunut 2000-luvulla, ja siihen liittyy useita yhteiskunnallisia, taloudellisia ja kulttuurisia tekijöitä.
Onko nyt kuitenkin niin, että juuri korkeat vaatimukset ja nirsoilu ovat perimmäinen syy tähän ilmiöön?
Onko sinkut yhä nirsompia parivalinnassa?
93
923
Vastaukset
- Anonyymi
On. Se on juuri se syy.
Mielestäni minäkin olisin ollut vallan mainio kumppani monellekin ihmiselle, mutta he olivat liian nirsoja minua kohtaan.
🦄- Anonyymi
Itse ajattelen, et maailman tilanne voi vaikuttaa epävarmuuteen myös ihmissuhteissa? Toki työttömyydet ja epävarmuudet omasta tulevasta haittaa lähentymistä toisilla. Mutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen, et maailman tilanne voi vaikuttaa epävarmuuteen myös ihmissuhteissa? Toki työttömyydet ja epävarmuudet omasta tulevasta haittaa lähentymistä toisilla. Mutu.
Kaikkea muuta omassa tulevaisuudessaan on helppo hallita, turvata ja varmistaa, paitsi parisuhteita. Kaikenlaiseen muuhun epävarmuuteen voi varautua, paitsi siihen tuskaan, kun ei kelpaa parisuhteeseen. ☺️
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös samat asiat koske molempia osapuolia? Mitä siinä on silloin menetettävää?
- Anonyymi
Tietysti ovat ja hyvä että ovat. Parisuhteellistuminen ei ole nykypäivänä mikään elämän edellytys, eikä epäsopivaan parisuhteeseen kannata kenenkään lähteä, vain koska parisuhde.
Mä taas oon sitä mieltä. Että kun ammattiroolit on kovin sukupuolittuneita ja osin ihan fyysistenkin ominaisuuksien takia. Niin perinteinen raskas teollisuus on kustannussyistäkin maakunnissa ja taas virastohommelit Helsingissä. Niin miehet on maakunnissa ja naiset suurissa kaupungeissa. Ei tuu kohtaamisia. Sen näkee jo pikkukaupungin katukuvassakin, että kovasti miehistä on. Lääkkeeksi tähän vois olla, että miehiäkin hakeutua hoitoalalle, siis jos psyykkinen puoli kestää ja taas naisia teollisuustöihin, kun sielläkin robotisaatio on korvannut fyysisen voiman ja voihan sitä suuntautua vaikka tuotekehitykseen. Ei nähtäs näitä maakuntia niin negatiivisina ja tasntuneina. Virasto hommat voitas yhteistuumin jättää tekoälylle.
- Anonyymi
Sanoisin, ettei kysymys ole läheskään ainoastaa töiden saatavuudesta. Kysymys on vähintään yhtä suuressa määrin siitä missä ja millaisessa ympäristössä haluaa elää. Asun pk-seudulla ja suurin osa tuntemistani naisista voisi tehdä omaa työtään käytännössä liki missä vain, mutta ei heistä kukaan halua muuttaa minnekään maakuntiin. He viihtyvät pk-seudulla ja haluavat asua täällä. Itse ajattelen täysin samoin. Sellaista miestä ei ole olemassakaan, että muuttaisin hänen perässään pois kaupungista. Tampere vielä kelpaisi, mutta ei yhtään pienempi.
- Anonyymi
Iisalmessa olin lastaamassa ja kysyin trukkimieheltä että kun tuosta portista tulee pakettiauto tai rekka niin järkiään nainen ajaa!
"Ei tiälä ennee oo joutilaita miehii. Kaik o Sotkamossa tai Ponssella!"
Mies 65 Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, ettei kysymys ole läheskään ainoastaa töiden saatavuudesta. Kysymys on vähintään yhtä suuressa määrin siitä missä ja millaisessa ympäristössä haluaa elää. Asun pk-seudulla ja suurin osa tuntemistani naisista voisi tehdä omaa työtään käytännössä liki missä vain, mutta ei heistä kukaan halua muuttaa minnekään maakuntiin. He viihtyvät pk-seudulla ja haluavat asua täällä. Itse ajattelen täysin samoin. Sellaista miestä ei ole olemassakaan, että muuttaisin hänen perässään pois kaupungista. Tampere vielä kelpaisi, mutta ei yhtään pienempi.
Ne on tietenkin yksilöasioita. Mutta mitä nyt ruotsia oon viime vuodet kierrelly. Niin eläväisiä on pienenmätkin paikkakunnat, ainakin suomeen verrattuna, vaikka tilastojen mukaan hienosta laskua on sielläkin. Tukholman painetta on paremmin purettu ympäristöön. Strängnäs tai enköping ainakin vaikuttaa vireemmältä kuin kanta-hämeen kunnat. Ja lisäks ruotsi vaikuttaa enemmän kolminapaiselta Malmö ja Göteborg. Kun taas suomessa Turulla ja Tampereella olisi varmaan enemmänkin annettavaa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ne on tietenkin yksilöasioita. Mutta mitä nyt ruotsia oon viime vuodet kierrelly. Niin eläväisiä on pienenmätkin paikkakunnat, ainakin suomeen verrattuna, vaikka tilastojen mukaan hienosta laskua on sielläkin. Tukholman painetta on paremmin purettu ympäristöön. Strängnäs tai enköping ainakin vaikuttaa vireemmältä kuin kanta-hämeen kunnat. Ja lisäks ruotsi vaikuttaa enemmän kolminapaiselta Malmö ja Göteborg. Kun taas suomessa Turulla ja Tampereella olisi varmaan enemmänkin annettavaa.
Tämä on ihan tutkittu ja maailmanlaajuinen trendi, että erityisesti naiset muuttavat kaupunkeihin ja viihtyvät kaupungeissa. Yksilöitä tietysti on aina, mutta luvut kertovat varsin selvää kieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ihan tutkittu ja maailmanlaajuinen trendi, että erityisesti naiset muuttavat kaupunkeihin ja viihtyvät kaupungeissa. Yksilöitä tietysti on aina, mutta luvut kertovat varsin selvää kieltä.
Tuohon on tietysti myös syynsä. Kaupunkiympäristö on naiselle keskimäärin paljon vapaampi ympäristö elää ja olla. Siellä on selvästi vähemmän jatkuvaa kyttäämistä, juoruamista, selän takana puhumista jne. Kaupunkiasumisen anonymiteetti antaa mahdollisuuden elää rauhassa.
Lisäksi niin hullulta kun se kuulostaakin on kaupunkiympäristö naiselle turvallisempi paikka elää ja olla. Väkilukuun suhteutettuna naisille tapahtuu maaseutuympäristöissä ja pienemmissä taajamissa paljon enemmän pahaa kuin isoissa kaupungeissa. Vaikka monesti puhutaan kaupunkien turvattomuudesta ja absoluuttisina lukuina miljoonakaupungeissa tietysti tapahtuu myös eniten pahoja asioita, niin väkilukuun suhteutettuina kaupungit ovat silti naisille turvallisempi elinympäristö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon on tietysti myös syynsä. Kaupunkiympäristö on naiselle keskimäärin paljon vapaampi ympäristö elää ja olla. Siellä on selvästi vähemmän jatkuvaa kyttäämistä, juoruamista, selän takana puhumista jne. Kaupunkiasumisen anonymiteetti antaa mahdollisuuden elää rauhassa.
Lisäksi niin hullulta kun se kuulostaakin on kaupunkiympäristö naiselle turvallisempi paikka elää ja olla. Väkilukuun suhteutettuna naisille tapahtuu maaseutuympäristöissä ja pienemmissä taajamissa paljon enemmän pahaa kuin isoissa kaupungeissa. Vaikka monesti puhutaan kaupunkien turvattomuudesta ja absoluuttisina lukuina miljoonakaupungeissa tietysti tapahtuu myös eniten pahoja asioita, niin väkilukuun suhteutettuina kaupungit ovat silti naisille turvallisempi elinympäristö.Anteeksi kuinka? 😄
Oletkohan ikinä asunut maaseudulla? Jos on niin kaukana muista, ettei muiden asumuksia edes näy, kyllä sellaisessa paikassa saa olla nainenkin aika rauhassa...
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi kuinka? 😄
Oletkohan ikinä asunut maaseudulla? Jos on niin kaukana muista, ettei muiden asumuksia edes näy, kyllä sellaisessa paikassa saa olla nainenkin aika rauhassa...
🦄Olen asunut. Valtaosa maaseudusta Suomessakaan ei ole kuvaamasi kaltaista. Tuo on korpimökki. Valtaosassa Suomalaistakin maaseutua se naapuri näkyy kyllä, väsintään siellä pellon toisella laidalla. Lisäksi tuo on varsin epäoleellista ottaen huomioon, että valtaosa naisille tapahtuvasta pahasta tapahtuu omassa kodissa. Luulisi sinunkin "feministinä" sen tietävän.
Olen pahoillani, jos tuo fakta loukkaa sinua jotenkin, mutta niin se vain on. Väkilukuun suhteutettuna NAINEN kokee enemmän paaha vähemmän urbaanissa ympäristössä. Se, että se naapuri on kaukana, on itseasiassa juuri yksi niistä suurista riskitekijöistä. Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi niin hullulta kun se kuulostaakin on kaupunkiympäristö naiselle turvallisempi paikka elää ja olla. Väkilukuun suhteutettuna naisille tapahtuu maaseutuympäristöissä ja pienemmissä taajamissa paljon enemmän pahaa kuin isoissa kaupungeissa. Vaikka monesti puhutaan kaupunkien turvattomuudesta ja absoluuttisina lukuina miljoonakaupungeissa tietysti tapahtuu myös eniten pahoja asioita, niin väkilukuun suhteutettuina kaupungit ovat silti naisille turvallisempi elinympäristö.No sen mäkin tiedän, että kaupunkien väkivalta nyt on enemmän sellasia äijäporukoiden nahosteluita, että sen puoleen uskon. Ja ruotsin puolella on roadmanit, jotka on hyvin mies tai poika painotteisia. Mistä tullaankin siihen, kun meitä vanhoja äijiä aina moititaan epätasa arvoisiksi, mutta oikeesti me kyllä mietitään miten asioita vois parantaa. Mutta johonkin palkkaukseenkin on vaikee vaikuttaa kun ei oo johto asemassa. Mutta siitä on tietenkin hyvä mieli, että oma palkka on samalla tasolla. Sitten taas nuorempi polvi, niin kyllä noissa rappipiireissä. Niin on hyvin naisia alistava kulttuuri, että sen suhteen ei nuoret oo menny yhtään parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut. Valtaosa maaseudusta Suomessakaan ei ole kuvaamasi kaltaista. Tuo on korpimökki. Valtaosassa Suomalaistakin maaseutua se naapuri näkyy kyllä, väsintään siellä pellon toisella laidalla. Lisäksi tuo on varsin epäoleellista ottaen huomioon, että valtaosa naisille tapahtuvasta pahasta tapahtuu omassa kodissa. Luulisi sinunkin "feministinä" sen tietävän.
Olen pahoillani, jos tuo fakta loukkaa sinua jotenkin, mutta niin se vain on. Väkilukuun suhteutettuna NAINEN kokee enemmän paaha vähemmän urbaanissa ympäristössä. Se, että se naapuri on kaukana, on itseasiassa juuri yksi niistä suurista riskitekijöistä.Kertoisitko vielä tarkemmin, millä tavalla siellä korpimökissä "tapahtuu pahaa", jos siellä asuu yksin? 😄 Ei se minua loukkaa, koska selvitän tässä vielä, mitä tarkoitat. En ole lainkaan ymmärtänyt logiikkaasi vielä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko vielä tarkemmin, millä tavalla siellä korpimökissä "tapahtuu pahaa", jos siellä asuu yksin? 😄 Ei se minua loukkaa, koska selvitän tässä vielä, mitä tarkoitat. En ole lainkaan ymmärtänyt logiikkaasi vielä.
🦄Olenko minä jossakin puhunut yksinään asuvista naisista.? Vaikka toki heillekin voi tapahtua pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko minä jossakin puhunut yksinään asuvista naisista.? Vaikka toki heillekin voi tapahtua pahaa.
"Tämä on ihan tutkittu ja maailmanlaajuinen trendi, että erityisesti naiset muuttavat kaupunkeihin ja viihtyvät kaupungeissa."
Tuosta pystyi päättelemään, että nyt puhutaan yksin asuvista (= myös yksin muuttavista) naisista eikä perheistä. Oletan, ettei puheenaihe vaihtunut kesken kaiken lennossa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko vielä tarkemmin, millä tavalla siellä korpimökissä "tapahtuu pahaa", jos siellä asuu yksin? 😄 Ei se minua loukkaa, koska selvitän tässä vielä, mitä tarkoitat. En ole lainkaan ymmärtänyt logiikkaasi vielä.
🦄Minä puhun tilastoista, jotka ovat tässä asiassa erittäin selkeät. Kaupunkiympäristössä tapahtuu väkilukuun suhteutettuna selvästi vähemmän naisiin kohdistuvia väkivallantekoja. Kukaan ei tietenkään kiellä sinua asumasta korpimökissä. Se on sinun oma asiasi, kuten on kaupunkiasuminenkin jokaisen oma valinta. Turvallisuus kuitenkin on yksi selittävä tekijä erityisesti miksi juuri naiset maailmanlaajuisesti suosivat kaupunkiasumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä on ihan tutkittu ja maailmanlaajuinen trendi, että erityisesti naiset muuttavat kaupunkeihin ja viihtyvät kaupungeissa."
Tuosta pystyi päättelemään, että nyt puhutaan yksin asuvista (= myös yksin muuttavista) naisista eikä perheistä. Oletan, ettei puheenaihe vaihtunut kesken kaiken lennossa.
🦄Saat tietysti päätellä ihan mitä haluat, vaikkei sotä olisi kirjoitettukaan. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun tilastoista, jotka ovat tässä asiassa erittäin selkeät. Kaupunkiympäristössä tapahtuu väkilukuun suhteutettuna selvästi vähemmän naisiin kohdistuvia väkivallantekoja. Kukaan ei tietenkään kiellä sinua asumasta korpimökissä. Se on sinun oma asiasi, kuten on kaupunkiasuminenkin jokaisen oma valinta. Turvallisuus kuitenkin on yksi selittävä tekijä erityisesti miksi juuri naiset maailmanlaajuisesti suosivat kaupunkiasumista.
Mitä noissa tilastoissa verrataan keskenään?
- Yksin asuvia kaupunkien naisia yksin asuviin maaseudun naisiin?
- Perheellisiä kaupunkien naisia perheellisiin maaseudun naisiin?
Ristiinhän noita ei voi verrata, ja sen vuoksi myöskään asuinpaikan vertailu ilman asumismuodon huomioon ottamista ei ole vertailukelpoista.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun tilastoista, jotka ovat tässä asiassa erittäin selkeät. Kaupunkiympäristössä tapahtuu väkilukuun suhteutettuna selvästi vähemmän naisiin kohdistuvia väkivallantekoja. Kukaan ei tietenkään kiellä sinua asumasta korpimökissä. Se on sinun oma asiasi, kuten on kaupunkiasuminenkin jokaisen oma valinta. Turvallisuus kuitenkin on yksi selittävä tekijä erityisesti miksi juuri naiset maailmanlaajuisesti suosivat kaupunkiasumista.
Vaikka maalla niitä vaarija on paljon vähemmän mitä kaupungeussa. Sikäli hassua naisen logiikkaa tuo kaupunki turvallisempi asua.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä noissa tilastoissa verrataan keskenään?
- Yksin asuvia kaupunkien naisia yksin asuviin maaseudun naisiin?
- Perheellisiä kaupunkien naisia perheellisiin maaseudun naisiin?
Ristiinhän noita ei voi verrata, ja sen vuoksi myöskään asuinpaikan vertailu ilman asumismuodon huomioon ottamista ei ole vertailukelpoista.
🦄Ole hyvä ja mene ja lue, jos aidosti kiinnostaa. Jos olisit miellyttävämpi kirjoittelija, niin voisin niitä sinulle hakeakin. Sinulla on kuitenkin tunnetusti niin epämiellyttävä tyyli kirjoitella että enpä viitsi sinun vuoksesi vaivautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka maalla niitä vaarija on paljon vähemmän mitä kaupungeussa. Sikäli hassua naisen logiikkaa tuo kaupunki turvallisempi asua.
JasuVaaroja kaupungeissa.. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja mene ja lue, jos aidosti kiinnostaa. Jos olisit miellyttävämpi kirjoittelija, niin voisin niitä sinulle hakeakin. Sinulla on kuitenkin tunnetusti niin epämiellyttävä tyyli kirjoitella että enpä viitsi sinun vuoksesi vaivautua.
Esitin sinulle täysin neutraalin ja asiallisen kysymyksen.
Nyt huomasit itsekin, että alkuperäinen väitteesi oli ongelmallinen. Siinä ei ole kyse minun kirjoitustyylistäni. ☺️
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuToki. Tässä kuitenkin puhuttiin tilastoista, ei kenenkään logiikasta. Missään ympäristössä ei ole pakko tehdä älyttömyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitin sinulle täysin neutraalin ja asiallisen kysymyksen.
Nyt huomasit itsekin, että alkuperäinen väitteesi oli ongelmallinen. Siinä ei ole kyse minun kirjoitustyylistäni. ☺️
🦄Se ei ole lainkaan ongelmallinen, sillä puhun tosiaan tilastoista, jotka ovat ihan todennettavissa. Sille en mahda mitään, että sinun ymmärryskykysi näkyy olevan rajallinen jopa sen suhteen mikä on tutkittua tietoa ja mikä on mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole lainkaan ongelmallinen, sillä puhun tosiaan tilastoista, jotka ovat ihan todennettavissa. Sille en mahda mitään, että sinun ymmärryskykysi näkyy olevan rajallinen jopa sen suhteen mikä on tutkittua tietoa ja mikä on mielipide.
Toivoisin ettet olettaisi, että minä en tiedä mitään tilastotieteestä.
Siviilisääty/asuinkuppanin olemassaolo on aivan keskeinen tekijä, joka täytyy ottaa huomioon tuollaisen tutkimuksen otannassa. Yksin asuvat ovat tietysti enemmän turvassa missä tahansa, jos puhutaan esimerkiksi väkivallan uhkasta.
Haluaisin tietää, onko viittaamasi tilaston otanta ositettu siviilisäädyn mukaan vai ei. Jos ei ole, se näyttää kaupungit turvallisempina sen vuoksi, että niissä saattaa olla enemmän yksin asuvia naisia kuin maaseuduilla.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole lainkaan ongelmallinen, sillä puhun tosiaan tilastoista, jotka ovat ihan todennettavissa. Sille en mahda mitään, että sinun ymmärryskykysi näkyy olevan rajallinen jopa sen suhteen mikä on tutkittua tietoa ja mikä on mielipide.
Yksisarviselle. Minä lähden nyt viemään jälkikasvuni uimaan. En aio palata keskustelemaan kanssasi, sillä kuten varmasti kävi ilmi, niin en pidä tavastasi "keskustella". Harrastamasi tyhjänjankutus ei ole minusta keskustelemista. Minä alunperinkin vastasin Jerolle, en sinulle, joten sinällään et menetä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksisarviselle. Minä lähden nyt viemään jälkikasvuni uimaan. En aio palata keskustelemaan kanssasi, sillä kuten varmasti kävi ilmi, niin en pidä tavastasi "keskustella". Harrastamasi tyhjänjankutus ei ole minusta keskustelemista. Minä alunperinkin vastasin Jerolle, en sinulle, joten sinällään et menetä mitään.
Heh, se siitä "tutkitusta tiedosta" sitten. 😄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki. Tässä kuitenkin puhuttiin tilastoista, ei kenenkään logiikasta. Missään ympäristössä ei ole pakko tehdä älyttömyyksiä.
Tarkoitin niitä tilastoihinvastanneiden naisten ontuvia logiikoita. Kaupungissa on paljon enemmän vaaroja mitä maalla ja erityisesti ne toiset ihmiset tekee kaupungeista vaarallisempia.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin niitä tilastoihinvastanneiden naisten ontuvia logiikoita. Kaupungissa on paljon enemmän vaaroja mitä maalla ja erityisesti ne toiset ihmiset tekee kaupungeista vaarallisempia.
JasuKyse ei ole haastatteluista, vaan väkivaltatilastoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole haastatteluista, vaan väkivaltatilastoista.
Eli siis tapahtuneista väkivallanteioista, ei mielipiteistä ja kuvitelmista.
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis tapahtuneista väkivallanteioista, ei mielipiteistä ja kuvitelmista.
Nehän on eri asioita, ite en siihen ottanu kantaa, enkä halua olla riidan kylväjä. Kerroin vaan että monet kaupunkien väkivallan teot on miesten välisiä ja sen katsantokannan myötä kaupunki saattaisi olla naisen näkökulmasta turvallisempi. Yhteisön paine saattaa siellä paremmin suojata naisia, mutta tuskin maallakaan täysin sivullisen kimppuun käydään. Tilastoja tarkemmin tutkimatta osaa tarkemmin sanoa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Nehän on eri asioita, ite en siihen ottanu kantaa, enkä halua olla riidan kylväjä. Kerroin vaan että monet kaupunkien väkivallan teot on miesten välisiä ja sen katsantokannan myötä kaupunki saattaisi olla naisen näkökulmasta turvallisempi. Yhteisön paine saattaa siellä paremmin suojata naisia, mutta tuskin maallakaan täysin sivullisen kimppuun käydään. Tilastoja tarkemmin tutkimatta osaa tarkemmin sanoa.
Jasullehan tuossa vastattiinkin, ei sinulle. Ei hänkään käsittääkseni ollut riitaa haastamassa, vaan oli jostain syystä siinä kuvitelmassa, että minä puhuin jostainnhaastattelututkimuksista, mielipiteistä ja "naisten logiikasta", kun tosiaan olen koko ajan puhunut naisiin kohdistuneesta tapahtuneesta väkivallasta. En osaa sanoa mistä oletus siitä tuli, että puhuisin haastattelututkimuksista.
Minulta jäi tuossa yksisarvisen pommittaessa kokonaan huomaamatta, että olit edes vastannut tuonne ylemmäs. Pahoittelut siitä. Sä olet täysin oikeassa siinä, että miehet taas kokevat kaupungeissa väkilukuun suhteutettunakin enemmän väkivaltaa kuin maaseudulla. Siksi olenkin koko ajan korostanut sitä, että noissa "kaupunki on turvallisempi ympäristö" tilastoissa on kyse nimeomaan naisista. Miesten kohdalla tilanne tosiaan on päinvastainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasullehan tuossa vastattiinkin, ei sinulle. Ei hänkään käsittääkseni ollut riitaa haastamassa, vaan oli jostain syystä siinä kuvitelmassa, että minä puhuin jostainnhaastattelututkimuksista, mielipiteistä ja "naisten logiikasta", kun tosiaan olen koko ajan puhunut naisiin kohdistuneesta tapahtuneesta väkivallasta. En osaa sanoa mistä oletus siitä tuli, että puhuisin haastattelututkimuksista.
Minulta jäi tuossa yksisarvisen pommittaessa kokonaan huomaamatta, että olit edes vastannut tuonne ylemmäs. Pahoittelut siitä. Sä olet täysin oikeassa siinä, että miehet taas kokevat kaupungeissa väkilukuun suhteutettunakin enemmän väkivaltaa kuin maaseudulla. Siksi olenkin koko ajan korostanut sitä, että noissa "kaupunki on turvallisempi ympäristö" tilastoissa on kyse nimeomaan naisista. Miesten kohdalla tilanne tosiaan on päinvastainen.Yksisarvinen ei pommittanut vaan esitti täysin asiallisia kysymyksiä.
🦄
- Anonyymi
Syyllinen on feministien caccapropaganda ja caccamanipulaatio. Ennen naitiin 12v nuorikko, nyt on tarjolla vain paksuja ”koulutettuja” yli 30v ylijäämänaisia.
- Anonyymi
Tyypillinen "kristitty" magatörppö.
- Anonyymi
Köyhiä kaljamahamiehiä ei halua kukaan.
- Anonyymi
Avaus on otsikkoaan myötensä fémakoncaccamanipulaatiota. Sinkkujen parisuhteet syntyvät, jos syntyvät, mikäli sinkkumies, ja vain sinkkumies, ihastuu sinkkukaunottareen. Sinkkukaunotar voi sitten vain hyväksyä tai hylätä riiustelijan. Mutta, aniharva sinkkumies ihastuu paksuun, yli 30v wanhaan ylijäämänaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaus on otsikkoaan myötensä fémakoncaccamanipulaatiota. Sinkkujen parisuhteet syntyvät, jos syntyvät, mikäli sinkkumies, ja vain sinkkumies, ihastuu sinkkukaunottareen. Sinkkukaunotar voi sitten vain hyväksyä tai hylätä riiustelijan. Mutta, aniharva sinkkumies ihastuu paksuun, yli 30v wanhaan ylijäämänaiseen.
Sinun kirjoitus on naisvihamielinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiä kaljamahamiehiä ei halua kukaan.
Entäs sitten rikas kaljamahamiäs?
- Anonyymi
En halua vakavaa suhdetta, riittää seksi ja se että mies ostaa ja tarjoaa asioita.
- Anonyymi
Pyrit sitten ilomummeliksi!
- Anonyymi
Ei ole nirsompia, vain aika on toinen.
"Sinkuissa" on paljon parisuhteellisia, jotka eivät asu yhdessä. Sitten on niitä jotka ovat joskus asuneet yhdessä jonkun kanssa, kerran,kaksi tai useammin ja se riitti. Sinkut ovat usein myös leskiä. Tai vaikka ovat edelleen naimisissa, puoliso voi asua hoitokodissa tai toisella paikkakunnalla. Yksinhuoltajaperheitä kaikista perheistä on lähes 25% - mutta niiden vanhempikin tilastoituu sinkuksi.
Mikä parasta, paria ei tarvitse valita, ellei halua/huvita. Sosiaalinen paine on nykyisin huomattavasti pienempi, lähes olematon verrattuna entisaikoihin. Entisaikoinakin oli miessinkkuja vaikka kuinka paljon, etenkin maaseudulla. Ts. kuten nytkin. Naissinkut keskittyivät kaupunkeihin, ennen ja nyt.
- Sheena- Anonyymi
"Naissinkut keskittyivät kaupunkeihin, ennen ja nyt."
Juuri noin. Ei ole lainkaan uusi asia. Naiset ovat valtaosin hakeutuneet kaupunkeihin, siitä lähtien kun kaupunkeja on ylipäänsä ollut olemassa. Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Ei ole lainkaan uusi asia. Naiset ovat valtaosin hakeutuneet kaupunkeihin, siitä lähtien kun kaupunkeja on ylipäänsä ollut olemassa.Aikoinaan oli noi ompelutehtaat, ne veti paljon naisväkeä kaupunkiin. Sinänsä vaati enemmän työvoimaa kuin vaikka metalliteollisuus. En mä sano että ainoo, mutta tärkeä syy myös.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Aikoinaan oli noi ompelutehtaat, ne veti paljon naisväkeä kaupunkiin. Sinänsä vaati enemmän työvoimaa kuin vaikka metalliteollisuus. En mä sano että ainoo, mutta tärkeä syy myös.
Nyt on maaseutu tyhjentymässä miehistäkin. Väestökato on voimakkainta pienissä kunnissa ja maaseutualueilla. Kun suuret ikäluokat poistuvat elämästä, jää jälkeen tyhjentyvä maaseutu - vain autiotalot jäävät rapistumaan. Alatko muuten kuvata niitäkin?
Tiedän useamman pariskunnan, jotka yrittävät pelastaa parhaimmilla paikoilla (kuitenkin syrjässä) olevia kauniita vanhoja taloja, ostamalla, remppaamalla ja ehkä myymälläkin.
Uudempien sukupolvien elämä on varsin erilaista kuin ennen. Palstallakaan tätä ei riittävästi huomioida. Puhutaan vain parinvalinnan "nirsoudesta" "korkeista vaatimuksista" "vaikeudesta". Veikkaan, että siitä puhuu eniten yli 40-vuotiaat omaan (seksi)elämäänsä pettyneet miehet (ei millään pahalla).
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Nyt on maaseutu tyhjentymässä miehistäkin. Väestökato on voimakkainta pienissä kunnissa ja maaseutualueilla. Kun suuret ikäluokat poistuvat elämästä, jää jälkeen tyhjentyvä maaseutu - vain autiotalot jäävät rapistumaan. Alatko muuten kuvata niitäkin?
Tiedän useamman pariskunnan, jotka yrittävät pelastaa parhaimmilla paikoilla (kuitenkin syrjässä) olevia kauniita vanhoja taloja, ostamalla, remppaamalla ja ehkä myymälläkin.
Uudempien sukupolvien elämä on varsin erilaista kuin ennen. Palstallakaan tätä ei riittävästi huomioida. Puhutaan vain parinvalinnan "nirsoudesta" "korkeista vaatimuksista" "vaikeudesta". Veikkaan, että siitä puhuu eniten yli 40-vuotiaat omaan (seksi)elämäänsä pettyneet miehet (ei millään pahalla).
- SheenaOnhan tosta puhuttu. Tyhjentyneitä taloja on jo nyt paljon ja puhuttiinpa tossa että perinnöistä kieltäytyminenkin on yleistynyt. Sen verran tässä kiirettä ettei kaikkee ehdi kuvata, mutta noille on omat kuvaajansa, etteivät ne muistoistamme katoa. Mm urbex Arttu ja lonelyurbanexp Teemu, joka kyllä rönööllä tulee hätiin.
Mutta hieno homma että joku noita pelastaa. Onhan ne monet pikkutönöjä, mutta joukossa kyllä todella upeita taloja. Kytäjän kartanon menetys ehkä eniten harmittaa.
Onhan se erilaista uusilla sukupolvilla. On noita sukulaisia onneks, pysyy ees vähän mukana. No sitä mä en ymmärrä seksielämään pettymistä, kun onhan se kirjaimellisesti omissa käsissä. Mutta ei kaikkee voi ymmärtää.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Onhan tosta puhuttu. Tyhjentyneitä taloja on jo nyt paljon ja puhuttiinpa tossa että perinnöistä kieltäytyminenkin on yleistynyt. Sen verran tässä kiirettä ettei kaikkee ehdi kuvata, mutta noille on omat kuvaajansa, etteivät ne muistoistamme katoa. Mm urbex Arttu ja lonelyurbanexp Teemu, joka kyllä rönööllä tulee hätiin.
Mutta hieno homma että joku noita pelastaa. Onhan ne monet pikkutönöjä, mutta joukossa kyllä todella upeita taloja. Kytäjän kartanon menetys ehkä eniten harmittaa.
Onhan se erilaista uusilla sukupolvilla. On noita sukulaisia onneks, pysyy ees vähän mukana. No sitä mä en ymmärrä seksielämään pettymistä, kun onhan se kirjaimellisesti omissa käsissä. Mutta ei kaikkee voi ymmärtää.uxbex jutut herätti katsomaan maisemia toisin tavoin jo pari vuotta sitten ja tarkemmin seuraillen autioita asumuksia on jo pelottavan paljon, ihan liikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Ei ole lainkaan uusi asia. Naiset ovat valtaosin hakeutuneet kaupunkeihin, siitä lähtien kun kaupunkeja on ylipäänsä ollut olemassa.Ei nainen pärjää yksin jossakin maaseudulla, on miehistä riippuvainen aina jollakin tasolla. Koneilla pitäisi tehdä lumitöitä, klapeja, liikkua omalla autolla, pitää koneet ja kiinteistöt kunnossa, tappaa kyyt pihasta jne.
- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Onhan tosta puhuttu. Tyhjentyneitä taloja on jo nyt paljon ja puhuttiinpa tossa että perinnöistä kieltäytyminenkin on yleistynyt. Sen verran tässä kiirettä ettei kaikkee ehdi kuvata, mutta noille on omat kuvaajansa, etteivät ne muistoistamme katoa. Mm urbex Arttu ja lonelyurbanexp Teemu, joka kyllä rönööllä tulee hätiin.
Onhan se erilaista uusilla sukupolvilla. On noita sukulaisia onneks, pysyy ees vähän mukana. No sitä mä en ymmärrä seksielämään pettymistä, kun onhan se kirjaimellisesti omissa käsissä. Mutta ei kaikkee voi ymmärtää.Älä huoli Kytäjän kartanosta. Jotenkin huonosti oli rakennettu...niin monta traagista kohtaloa.
Muutoin Kytäjä on harvinainen mukava poikkeus maaseudusta. Siellä jopa kyläkoulu toimii yhä! Ja siellä on myös kansainvälisen tason golf kenttä, jonka Golf World lehti valitsi Pohjois-Euroopan parhaaksi golfresortiksi viime vuonna. Kannattaa miettiä tätä.
Jos olisi ihan välttämätöntä muuttaa maalle, muuttaisin Kytäjälle :)
- Sheena - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli Kytäjän kartanosta. Jotenkin huonosti oli rakennettu...niin monta traagista kohtaloa.
Muutoin Kytäjä on harvinainen mukava poikkeus maaseudusta. Siellä jopa kyläkoulu toimii yhä! Ja siellä on myös kansainvälisen tason golf kenttä, jonka Golf World lehti valitsi Pohjois-Euroopan parhaaksi golfresortiksi viime vuonna. Kannattaa miettiä tätä.
Jos olisi ihan välttämätöntä muuttaa maalle, muuttaisin Kytäjälle :)
- SheenaEikös kartano lahonnut ja purettiin?
Voihan se niinkin olla, mutta haluaisin määritelmän korkeille vaatimuksille?
- Anonyymi
Eipä oikeastaan. Eivät minun puolisolle asettamani vaatimukset ole kohtuuttomia. Rakastuminen ratkaisee paljolti suhteen tulevaisuuden. Muutoin merkitsee mm. se, että mies on suomalainen tai ainakin puhuu sujuvasti suomenkieltä. Suurinpiirtein samanikäinen kuin minä ja huumorintaju sekä elämäntoiveet ynnä seksuaalinen kemia ovat kohdillaan. Persoonallisuuksien yhteensopiminen yms.
- Anonyymi
Nyky-yhteiskunta on niin täynnä kaikkea mahdollista näennäistä tyhjänpäiväistä sontaa että on tuo nyt mikään yllätys loppujen lopuksi jos ihmisetkään eivät toisiaan löydä.
Kaikki hukkuu siihen ihteensä, ne hyvätkin asiat, ei nähdäOnhan se ja kiinasta tulee sitä tyhjänpäivästä vaan koko ajan lisää. Päivän Hesarissa olikin mielenkiintoinen artikkeli diktaattoreista. Ja käytännössähän he ovat jo voittaneet.
- Anonyymi
Pienellä paikkakunnalla on keskimmäärin yksi suurin piirtein samaa ikäluokkaa oleva sinkkumies, joka on sinkku johtuen alkoholiongelmasta tms.
Että siinä se kohtaamisongelma. - Anonyymi
Ei minusta. Suurin osa sinkuista on kuitenkin ollut parisuhteessa. Käytännössä on kyse eronneista. Sosiaaliturva ja turvakodit takaa sen, että pystyy eroamaan.
- Anonyymi
Nuorena on varaa valita kumppani ja eron jälkeen ei enää. Kiinnostavat on varattuja tai heitä ei enää tapaa kuten nuorena.
Eron jälkeen jää yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena on varaa valita kumppani ja eron jälkeen ei enää. Kiinnostavat on varattuja tai heitä ei enää tapaa kuten nuorena.
Eron jälkeen jää yksin.En tiedä ketään, joka olisi eron jälkeen jäänyt vasten tahtoaan yksin. Jokainen, joka on halunnut, on löytänyt uuden kumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ketään, joka olisi eron jälkeen jäänyt vasten tahtoaan yksin. Jokainen, joka on halunnut, on löytänyt uuden kumppanin.
Niin saattaapi olla käymässä erään kohdalla, mutta minäpä en etsikään kumppania vaan vastaavuutta tai no "etsin"...kai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ketään, joka olisi eron jälkeen jäänyt vasten tahtoaan yksin. Jokainen, joka on halunnut, on löytänyt uuden kumppanin.
Noin se menee kyllä. Yleensä jos pariutuu nuorena, tekee saman eron jälkeenkin, oli sitten minkä ikäinen tahansa.
- Sheena
- Anonyymi
Sanoisin että on onnistuttu luomaan hallittu oma selkeä elämä ja uusi ihmissuhde ja rakastuminen sekoittaa pakkaa. Ei haluta luopua siitä selkeästä omasta plus se että oman selkeän keskellä muodostuu vahva identiteetti ja itsetuntemus josta ei haluta päästää irti. Läheinen suhde ja rakastuminen muuttaa väistämättä meitä jonkin verran ja entiseen ei ole pakuuta, kuka siihen haluaa/uskaltaa lähteä. Näiltä pohjilta moni etsii mahdotonta: palasta joka sopii omaan valmiiseen yhtälöön. Elämänhallinnan ja kontrolloinnin tarve vaikuttaa. Tällaiselta pohjalta ei edes uskalleta altistua rakastumiselle.
- Anonyymi
Hyvä kommentti.
AV
- Anonyymi
Ehkä tietoisempia, että voi valita ja olla valitsematta. Ennen otettiin aika hätäisesti joku jonka sattui saamaan. Nykyään ihmiset valikoi tarkemmin. Sitten tuntuu, ettei kukaan kelpaa kun on informaatiotulvaa mm. netti täynnänsä millaisia ihmisiä niissä näkee ja mieltyy.
Jasu - Anonyymi
Eikö se ole vain hyvä asia, että ihmiset eivät tyydy mihin vain vaan ovat mieluummin yksin kuin ottavat ensimmäisen vastaantulijan?
Ei suinkaan ole merkityksetön asia, millaisen ihmisen kanssa elämänsä jakaa. Tietysti kumppanin pitää olla sellainen, joka on yhteensopiva omien arvojen ja elämäntyylin kanssa.
Aletheias Tuskin nirsoilu ja korkeat vaatimukset voisivat yksistään olla mikään perimmäinen syy. Ne voivat olla seuraus ympäristön muuttumisesta. Inhimilliset tekijät taustalla ovat varsin muuttumattomia, joten lienee ihmiselle luonteenomaista olla nirso. Erilaisissa ympäristöissä sama nirsous vain saa aikaan erilaisia lopputuloksia.
Mulla ois toisenlainen teoria. Niin sehän on toisaalta turvallista. Saa pysyä normaalissa elämässä ja kaikki on omissa käsissä. Ulkopuolisetkin hyväksyvät tilanteen paremmin, kun sanoo ettei se eikä se sovi verrattuna siihen että sanois suoraan ettei viitsi tai uskalla.
- AnonyymiUUSI
Se on noi runkkauslaitteet syynä tähän sinkkuiluun. Se on monella helpompi kaivaa dildo, tai joku tekopimppi esiin, ennenkuin alkaa sekstailemaan aidosti Ihmisen kanssa. Naisille orkku on melko varmaa, miehille se on aina varmaa. Miksi niitä lapsia pitäisi siittää tänne jalkoihin elätettäviksi, kun kaikenlaiset ilotytöt ja miehet ovat käytettävissä kehdosta hautaan!
- AnonyymiUUSI
Sinkut tuntuu olevankin oikein pihtaripimpsoja-
- AnonyymiUUSI
Minusta voisi olla jopa nirsompia. Paljon on puhuttu lasten pahoinvoinnista ja se johtuu siitä, ettei aikuiset välitä. Kodissa on pahoinvointia, parisuhdeväkivaltaa, huumeita, alkoholismia jne.
Ja tilanne vaan pahenee. Rikkonaisesta lapsuudesta saa lisää traumatisoituneita aikuisia nuoria, jotka jatkavat kierrettä omiin lapsiin.
Suhteesta toiseen, ihmiselle pitäisi olla hyötyä, etua ja turvaa, ei päinvastoin. - AnonyymiUUSI
Minusta on ihan hyvä, että on alettu nirsoilemaan. Se kertoo jostain, kun puolet avioliitoista on päätynyt eroon.
- AnonyymiUUSI
Kirotut ehkäsyvälineet. Ihmisten moraali on romahtanut.
- AnonyymiUUSI
Voi harmi, kun ei voi vangita naista lapsen kanssa suhteeseen enää....Kyynel....
- AnonyymiUUSI
Ennen löydettiin kumppani melkein naapurista ja rima ei ollut korkea. Nykyään erilaiset mediat ruokkivat kuvaa täydellisestä kumppanista. Mies saattaa katsoa vaikka pornoa ja arvostaa tämän takia naisissa persettä ja tissejä, kun taas naiset haluavat jonkin julkkiksen kaltaisen miehen. Ikään kuin se vastapuoli on joku esine, jota esitellään muille ja kun kyllästytään, niin heivataan menemään.
Netissäkin some sivustoilla kukaan ei löydä toisiaan ja samat ihmiset ovat niissä monta vuotta. Miksi ei kukaan löydä kumppania, vaikka treffailijaehdokkaita on tuhansia. Naiset esimerkiksi hakee kumppania monta vuotta samalta paikkakunnalta, mutta eivät kelpuuta ketään. Kohta voisi olla kaikki miehet läpikäyty siltä alueelta, joten on aika siirtyä kauemmas kaupungista, jopa ulkomaille, kun lopulta koko Suomesta ei löydy ketään sopivaa.- AnonyymiUUSI
" Naiset esimerkiksi hakee kumppania monta vuotta samalta paikkakunnalta, mutta eivät kelpuuta ketään. "
Noin minullekin olisi käynyt, ellen olisi tajunnut etsiä kumppania suuremmalta paikkakunnalta, jolla asuin... Kyse ei kuitenkaan aina ole "kelpuuttamisesta" vaan sopivuudesta. Joillekin sopii sellaiset kumppanit, joita kotipaikkakunnalta ei löydy. Tässä kuten muissakin asioissa täytyy tietää mitä etsii.
- Sheena
Oletko ap osallistunut keskusteluun?
- AnonyymiUUSI
Naisille kelpaa lähinnä yli 185cm ja/tai varakkaat äijät, muut eivät ole näille miehiä ollenkaan.
No höpsistä, mutta eihän täällä palstalla miehillekään kelpaa muut kuin nuoret naiset, niin että.. Kun lähdettiin tälle yleistämisen linjalle. 😉
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
No höpsistä, mutta eihän täällä palstalla miehillekään kelpaa muut kuin nuoret naiset, niin että.. Kun lähdettiin tälle yleistämisen linjalle. 😉
No miksi miehet ei sais haluta 43-50v nuoria naisia jotka on hottiksii
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Koita deittailla alle 180cm "miehenä".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita deittailla alle 180cm "miehenä".
Ei pitäisi tuottaa mitään ongelmaa. En ymmärrä missä snobipiireissä te oikein yritätte deittailla.
Anonyymi kirjoitti:
No miksi miehet ei sais haluta 43-50v nuoria naisia jotka on hottiksii
Minä käsitän nuorina naisina alle 30-vuotiaat, koska täällä on niin monesti sanottu, että sen jälkeen naiset "maistuu pahalle" - Mitä en kyllä allekirjoita.
- AnonyymiUUSI
Tuo on se äärioikeiston satu, mitä on valehdeltu valehtelemasta päästyäänkin netin keskustelupalstoilla. Ei miehellä ole sellaista perusluonnetta, että se keräisi äärettömästi naisia, jos saisi. Tuo on psykopatian diagnosointikriteeri, eikä mikään komean ulkonäön, tai varakkuuden seuraus. Itse en usko, että jollain teukka salamalla olisi sataa naista kierroksessa. Sen sijaan herroilla sarjakuristaja ja sarjasaalistaja näin oli.
harmaasusi
- AnonyymiUUSI
Liian paljon kierrätettyjä horoja maailma täynnä, Jaetaan rasiaa ja jotkin myös rahastaa ja etsii vain ns. rikkaita elättäjiä.
Taudit leviää ja erilaisia veneerisiä alapään vaivoja, jopa sillin tuoksua ja sienistä aromia alapäässä.
Monilla naisilla huomaa hajun kun käyvät vessassa tavarassa on sieninen haju ja aromi.
Nykyään myös epäpuhtaita tavaroita ja rusketusraitoja kun ei huolehdita hygieniasta lainkaan.
Sinne sitten vaan työtntämään kalua tietää mitä siitä tulee tauteja, hajua ja kulli pilalla sen jälkeen.
Mistä näitä naisia sikiää kun nakavat tavaraansa joka oksalle ja usea tekee lapsia joka panon kanssa, mutta kyseessä on selkeä rahastus lapsia tehden. Nykyään normaali on useen sitä mikä oli ennenvanhaan poikkeavaa. Ennenvanhaan oli huono äiti jos ei ollu 5 mukulaa, ja sinkut oli kuin kulkureita, ja yksinhuoltajat olivat häpeäksi koko suvulle. Silloinmaailman aikaan uskonnot ja uskonnollisuus oli yleistä, että tässä lienee selvä korrelaatio.
- AnonyymiUUSI
Itse olin hyvin nirso mutta se kannatti. Löysin lopulta sen oikean.
- AnonyymiUUSI
En tiedä muuta tähän sanoa, mutta parinvalinta on vuosien saatossa siirtynyt nettiin ja ite törmäsin jo 2010-luvun alkupuolella täydelliseen seinään treffisivustoilla. Naisten toiminta oli just sitä, että mies voi saada treffien jälkeen pakit väärän väristen sukkien takia. Muutenkin oli ihme bimboilua ja käsittämättömiä kriteerejä, jotka ei voineet koskaan täyttyä. Sellaista valtafantasioissa elämistä, että leikitään Jumalaa, joka vaatii kumppanilta absoluuttista täydellisyyttä treffeille päästäkseen ja vielä suurempaa täydellisyyttä toisille treffeille päästäkseen.
Olettaisin, että tuo oli seurausta siitä epäsuhdasta, että treffisivustoilla oli kymmenen, tai jopa 25 miestä jokaista naista kohden ja siten naisten toiminta oli muuttunut tuollaiseksi.
Minulle on sanottu aina, että pärjäisin hyvin netissä naisten kanssa, koska olen hyvä kirjoittamaan... mutta mitäs sillä kirjoitustaidollakaan on merkitystä, jos kukaan ei suostu edes kirjoittamaan...
Kun tein pitkähköjä esittely -ja avaustekstejä naisille, niin minut torpattiin aina sillä perusteella, että "tuon sä lähetät joka profiilille, en viestittele miehen kanssa, joka käyttää samaa tekstiä jokaiseen naiseen". Tosiasiassa olin jokaiselle kirjoittanut tunnin-pari sitä viestiä ja se oli jokaiselle erilainen. Muutama kymmenen naista antoi pakit tällä perusteella heti alkuunsa parin vuoden aikana...
Samaan aikaan erilaiset väkivalta -ja seksuaalirikolliset ovat löytäneet keinot haalia itselleen suuria haaremeita nettinaisista... Saalistajamaiset piirteet ja omantunnon puuttuminen ovat nousseet miehelle ratkaiseviksi kriteereiksi pariutumisen suhteen...
harmaasusi- AnonyymiUUSI
No ehkei ihan noin kärjistetysti mutta aikalailla tuohon suuntaan on menty, luultavasti ainut asia mikä on muuttunut vuosien saatossa on se että pitkospuut muoti-ilmiönä ovat vaihtuneet matkusteluun 🤣 ...nämä huomiot viimeisen kolmen vuoden ajalta.
Sitten on ilmaantunut uusi lemmikki eli "mindfullness" , kuulostaa kovin henkiseltä hötöltä joten ei kiitos en ole ottanut selvää mikä moisen elämänasenteen takana on 😁.
Hauskaa toimintaa tämä ihmissuhteilu, surkuhupaisaa - AnonyymiUUSI
Ei parinvalinta ole siirtynyt nettiin, eikä sovelluksiin, ja kerrot tuossa itsekin syyn sille miksi ei.
Miehet kyllä joiltain osin ovat siirtyneet etsimään seuraa deittisivustoilta ja -sovelluksista, naiset eivät. Esimerkiksi Tinterin käyttäjistä jopa 90% on miehiä. Naiset siis pääasiassa etsivät seuraa perinteisin tavoin reaalimaailmasta, monet miehet eivät ilmeisesti jaksa vaivautua.
- AnonyymiUUSI
Ennen oli helpompaa kun oli pakko valita omasta kylästä. 1900-luvun alussa parinvalinta laajeni naapurikylään kun polkupyörät tulivat markkinoille.
Nyt on internet, joka näyttää kaiken mitä emme voi saada.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380