Oon 12 vuotias kuvaaja, joka tarttis hyvää ja alta 200 euron mielellään Canon merkkistä pokkarikameraa. On powershot ja ixus yms... Niistä on vaikea valita mikä on hyvä, mikä on huono. Vanha digikamerani hajosi noin vuosi sitten,joten harrastus jäi unholaan,mutta olen innostunut harrastuksesta uudestaan. Siispä suositelkaapa jotakin Canonin pokkari alle 200 euron. Kiitos!
Hyvä digipokkari aloittelijalle?
6
200
Vastaukset
- kerro
mitä sä kuvaat sillä?
- sx220
Jos zoomia kaipaa, canonin powershot sx220 hs saattaisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Nyt sitä saa halvalla ja kohta vielä halvemmalla, kun uusi malli tod.näk. tulossa piakkoin.
Säätöjäkin siitä löytyy sen verran, että pääsee hyvin opettelemaan, mikäli kiinnostusta riittää.
Ixus-sarja on sitten niille, jotka haluaa mahdollisimman pienen kameran jossa automatiikka hoitaa kutakuinkin kaiken. suosittelen canon powershot sx 220 hs, siinä on monipuoliset toiminnot ja manuaalisäädöt. ja kuvankokoakin voi muuttaa 4:3, 16:9, 3:2 ja ele ihan varma että olisko siinä vielä 1:1. fulhd video.suljinnopeus max 1/3000 ainakin.
maksoi gigantissa 169€
http://www.gigantti.fi/product/kamerat/digikamerat/POWSSX220HSGR/canon-powershot-sx220-digikamera-harmaa
tuota sa lilanakin.
itselläni on tuosta vanhempi versio, sx 200 is ja se on toiminut moitteettomasti n 8000 kuvan verran. tuo 220 on huomattavasti parempi kun testasin noita kahta eri valaistuksissa, siis ei päivänvalossa. päivänvalossa niissä ei ole varmaankaan eroa.- Canonilla kuvaava
Kiitos,harrastelijakirurgi! Tuota voisin harkita tota Powershot sx 220 hs:ssää.
Katsellaan ja kurkistellaan... Minäkin äänestän tuota. Siinä on paljon toimintoja alkaen helppo-toiminnosta, jossa kameran napit eivät vaikuta aina käsisäätöihin. Lisäksi siinä on zoomia. Nyt sitä saa halvalla, kun uusi versio esitellään kai viikon päästä.
- nikonilta löytyy myö
miksi juuri Canonin pokkari? Nikonillakin on hyviä,ehkä jopa parempia pokkareita. Kannattaa tutustua myös Nikoniin :)
Jos Canonia tarvitsee suositella, itselläni oli ennen järjestelmäkameraa Canon Powershot, en muista tarkalleen mikä malli. Hyvä kamera oli kyllä, ikävä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612268
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201957Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939- 621924
- 861682