http://www.ufocasebook.com/2012/videodivers.html
Oma veikkaukseni on että kyseessä on kalliomuodostelma.
Entäs sinun?
Toukokuussako se selviää?
13
279
Vastaukset
- YT-1300
Selvä tapaus, se on vihdoinkin löytynyt.
Kuva meren pohjasta
http://machineslikeus.com/sites/default/files/styles/homepage_image/public/seabed-mystery.jpg
Kuva siitä mitä siellä on
http://3.bp.blogspot.com/-F6F0kpv__7M/TqfHQN_uyLI/AAAAAAAAD_Y/zPNVw1V9f4g/s1600/mf1.jpg- eipaniikkia...
Juu, olet oikeassa. Kyseessä on Lucas Arts yhtiöiden luonnollisen kokoinen lavaste-avaruusalus joka keikahti rahtialuksen kannelta mereen kun sitä oltiin viemässä Star Wars näyttelyyn Moskovaan.
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41154000/jpg/_41154731_millennium_203.jpg
Tuossa kuvassa on sama lavaste-avaruusalus.
- 56365653653536543653
Ruotsissa käytettiin aikoinaan sellaisia valtavan isoja kuparirahoja.
Toinen mahdollisuus on Roope Ankan onnenlantti. Se, että sieltä lähistöltä löytyy myös toinen pienempi ympyrä oli kyllä itselleni uutta.
Olisikohan mahdollista, että se 300 metriä pitkä ”laahausjälki” johtuisikin siitä että se kallio tai mikä se sitten onkin on vain vaikuttanut merivirtauksien esteenä siten että siitä saa sellaisen vaikutelman, mutta olisikin oikeasti ”virtausjälki”?
Tuolla on aiheesta pitkä ketju, vanha kylläkin.
http://www.dykarna.nu/forum/mystisk-cirkel-i-ostersjon-354522/
Ja taisi olla niin, että ensimmäisenä asiasta uutisoi Aftonbladet,
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13263359.ab- 2XS
Iltalehti kertoo:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012012915138433_ul.shtml- ahaaaa
On muuten pieni mahdollisuus, että se todella on ufo.
- 2XS
ahaaaa kirjoitti:
On muuten pieni mahdollisuus, että se todella on ufo.
Jos siellä jokin, kröhmmm ..vieras härdelli olisi, niin se sehän olisi oikeastaan aika surullista.
- kulkija-kummallinen.
ahaaaa kirjoitti:
On muuten pieni mahdollisuus, että se todella on ufo.
Olisikohan niin että jollain taholla on jo tieto tuon meren pohjassa olevan muodostelman laadusta.Nyt pelataan vaan aikaa,uskoisin ruotsin puolustus voimien olevan kiinnostunut asiasta.Luulenpa heidän käyneen tutkimassa tuon mysteerin sukellusveneellään.
- PÖÖÖÖÖÖÖÖÖ !!!!!!!!!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012012915138433_ul.shtml
Valtavia sylinterimäisiä osia. UFOJA ! Nyt tulette skeptiset elämään kauhun aikoja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - voiteitäpoloisia
Wanha juttu, öljynporauslautan käytöstä poistettuja pilarien pohjaanturoita.
http://iltalehti.fi/uutiset/2011080314153974_uu.shtml- sdfsdfds
Pohjaantura on kyllä todella huono jos se raahautuu merenpohjassa ollessaan satoja metrejä. Eihän sellainen mitään paikallaan pidä.
- oliskohan tämä..
Uponnut vanha venäläinen sota-alus 1800-luvulta:
http://www.cityofart.net/bship/ru_novgorod.html- Venäläinen alus??
Pohjassa olevan aluksen halkaisija on noin 60 metriä.
Novgorodin halkaisija on n. 30 m ( 101' ). Pyöreä muoto sopii, halkaisija ei.
Saattaisi sopia Livadian kokoluokkaa olevaan alukseen, jos Livadia olisi pyöreä. Livadian mitat 71.6m x 46.6m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592