Hieno laulu!
10
309
Vastaukset
- kyllänolottaa
Siis onko tämä laulu tehty ihan tosissaan ?
Tapsan ääni vaappuu ja huojuu kuin istuisi betonimyllyn päällä. - Daon
Aika hyvä kuvaus esityksestä!
- Der Sandmann
Miten niin "hieno laulu"? Perustele! Minä ainakin olen aivan samaa mieltä kuin nimimerkki "kyllänolottaa": ääni vaappuu ja huojuu ja paikkapaikoin jopa yltää kiekaisuihin. Kappale sinänsä voi olla hieno mutta sen esittäjä, "Der sogenannte Artist" kyllä pilaa sen eikä voi kuunnella myötähäpeämättä. Ihan pikuisen kritiikkiä siihen fanittamiseenkin, eikä vain?
Tapsa on onnistunut saamaan loistavasti esiin laulun tekstiä peilaavaan tunteen esiin tulkinnassaan. Pakahduttavaa kaipuuta. Ei ihme että Tapani on yksi tämän maan taidokkaimpia ja koskettavimpia tulkitsijoita.
- tosi on
Tapsan ääni jälleen kerran aivan liian mahtipontinen !
Jos sinun mielestä se sopii herkän ja sinällänsä ihan hienon biisin tulkintaan, niin olet aika puukorva.
T.Kansa sopii erinomaisesti tulkitsemaan vaikka jotain Merikantoa kirkkoihin, mutta kevyen musiikin hän olisi voinut jättää niille, joilta löytyy sitä nöyrää sielukkuutta siihen esitykseensä.
ps. Tapani Kansa olisi sopinut loistavasti siihen uuteen Häijyt elokuvaan rehvastelemaan raitilla....... - ellu-lellu
tosi on kirjoitti:
Tapsan ääni jälleen kerran aivan liian mahtipontinen !
Jos sinun mielestä se sopii herkän ja sinällänsä ihan hienon biisin tulkintaan, niin olet aika puukorva.
T.Kansa sopii erinomaisesti tulkitsemaan vaikka jotain Merikantoa kirkkoihin, mutta kevyen musiikin hän olisi voinut jättää niille, joilta löytyy sitä nöyrää sielukkuutta siihen esitykseensä.
ps. Tapani Kansa olisi sopinut loistavasti siihen uuteen Häijyt elokuvaan rehvastelemaan raitilla.......Nim. merk. "Tosi on " kirjoittaa asiaa ! Vähän turhan pakahduttavalla paatoksella Tapsa tuon laulun vetäisee.
Tuo viimeinen virke Häjyt- elokuvaan liittyen oli muuten myös melkoisen osuva =) - jeps!
tosi on kirjoitti:
Tapsan ääni jälleen kerran aivan liian mahtipontinen !
Jos sinun mielestä se sopii herkän ja sinällänsä ihan hienon biisin tulkintaan, niin olet aika puukorva.
T.Kansa sopii erinomaisesti tulkitsemaan vaikka jotain Merikantoa kirkkoihin, mutta kevyen musiikin hän olisi voinut jättää niille, joilta löytyy sitä nöyrää sielukkuutta siihen esitykseensä.
ps. Tapani Kansa olisi sopinut loistavasti siihen uuteen Häijyt elokuvaan rehvastelemaan raitilla.......Kieltämättä vähän menee yli Tapsan tulkinta tässä biisissä.
- samaa mieltä
tosi on kirjoitti:
Tapsan ääni jälleen kerran aivan liian mahtipontinen !
Jos sinun mielestä se sopii herkän ja sinällänsä ihan hienon biisin tulkintaan, niin olet aika puukorva.
T.Kansa sopii erinomaisesti tulkitsemaan vaikka jotain Merikantoa kirkkoihin, mutta kevyen musiikin hän olisi voinut jättää niille, joilta löytyy sitä nöyrää sielukkuutta siihen esitykseensä.
ps. Tapani Kansa olisi sopinut loistavasti siihen uuteen Häijyt elokuvaan rehvastelemaan raitilla.......Jees ! Tapsassa kieltämättä on sellaista Pohjanmaalaista uhoa ( vaikka Kymenlaakson poikia onkin ) ja se tulee monasti laulaessa esiin sellaisena ylimahtipontisuutena.
- niisii
Täysin läpipuhuttu juttu!
Kansan ääni nyt vaan on aina ollut raaka ja esityksensä kuin körttivirret... nelikulmaisia. Hänen äänensä ei "taivu" lainkaan. Hitaista lauluista tulee puhuttuja.
Hän ilmeisesti jollakin tasolla tiedostaa asian itsekin koskapa varsin monasti nopeuttaa lauluaan, pyrkien näin korjaamaan puutetta. - musica.
Kyllä taipuu. Tapanilla on joustava ja taipuisa ja kauniin SOINNIKAS ääni. Häneltä onnistuu niin menevät rallit, kuin rauhallisemmatkin tunnelmapalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372