Tykkään neuloa villasukkia aikani kuluksi, lähipiiri on jo varustettu villasukilla näin joulun jälkeen, niin tietääkö kukaan onko itse neulotuilla villasukilla missään foorumilla kysyntää?
Kysyntää villasukille?
14
776
Vastaukset
- villasukkaan näin
- army
Armeijan pojille, ainakin Hennalan varuskunta Lahdessa on ottanut vastaan sukkalahjoituksia...
- puikot heilumaan
ensikodit ottavat vastaan mielellään pieniä sukkia ja lapasia.ainaskii täällä jyväskylässä.
- puikkopirkko
Kiitos vastanneille! On nyt lisä motivaatio jatkaa neulomista :)
Omatekoisilla villiksillä luulisi olevan kysyntää myös huuto.netissä. Jos nyt et ihan ansiomielessä ala sukkia tehtailemaan, niin niitä voi huutokaupata eniten paleleville :)
- vaakalainen
- mari,,
Hei!
Päiväkodit mielissään jos sinne neuloisit villasukkia:)
terkuin Mari - azzy
Minulle kelpaisi muutama pari sukkia, vanhat mummontekemät alkaa olla niin usein parsitut. Voin vaihdossa kutoa lapaset :)
- kutoja mamma
teea makiken laisii sukkia muutakin huivii säärystimii aikani kuluki
- Passimies Lapista
Hei!
Sinulle on kysyntää. Metsästäjät, erityisesti hirvimiehet tarvitsevat ihan rajattomasti vahvoja villasukkia. Niitä kun ei saa mistään ostaa.
Kysyntää on myös ns. puolisukista, eli lyhyellä varrella olevista sukista.
Voi kun sais vielä kotikutoiset vahvat villasukat!!- Passimies Pellosta
Jatkan vielä. Sukilla voi olla hintaakin, hyvistä ja lämpimistä kannattaa kyllä maksaa.
Meillä Erässä oli eräs mummu joka kutoi sukkia koko seurueelle, mutta nyt ei enää kykene. Vahinko.
Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden??? - hani
Passimies Pellosta kirjoitti:
Jatkan vielä. Sukilla voi olla hintaakin, hyvistä ja lämpimistä kannattaa kyllä maksaa.
Meillä Erässä oli eräs mummu joka kutoi sukkia koko seurueelle, mutta nyt ei enää kykene. Vahinko.
Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden???Hei, minä voin kutoa teille sukkia, kerrot vain kuinka monet parit ja minkä kokosia!
- hani
Passimies Pellosta kirjoitti:
Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden???Hei passimies Pellosta, kuten jo äsken mainitsin niin neulon todella tasokkaita villasukkia. Yleensä neulon myös miesten sukat jollakin hienolla kuviolla, hyvästä ja lämpimästä villalangasta.
Saat yhteyden kun vastaat tähän viestiin, niin luultavasti se tulee mun s.postiin? En kyllä tiedä tätä käytäntöä ja ihan hirvittää se roskaposti mikä siinä ohessa kulkee ja häiritsee joka päiväistä elämää!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky184971Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444864Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2364081Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573758Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1263660Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm903224Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332150Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.91507Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121110Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63987