Paleltaako? Kekstäänpäs asioita millä saa lämmön nuosemaan.
Sauna. Mutta jätä se hankeenhyppely väliin.
Kuuman juonti. Erityisesti jos lorautat promilleja joukkoon. Tästä Joukokin tykkää.
Vanhojen lasten videoiden katselu, lämmittää erityisesti sydäntä.
Mitä vielä?
Lämpö ylös!!
24
128
Vastaukset
- Ich bin...
Vanhojen lasten? Siis aikuisten videoiden katselu? Taatusti lämmittää...
Täällä tuhannen viltin alla köllöttely, kuuma läppäri sylissä...
Tunteet saavat sut lämpiämään, joskus myös kuumenemaan...
Mitähän vielä...;D mene heti pesemään mielikuvitukses! Tai laita ulos tuulettumaan, se on saanut jotain vilttitartuntaa :)))
Niin saa tunteet lämpöiseksi :) Äskenkin kun pelattiin Riskiä lasten kanssa, ja voitin. Pojan kilpailuhenki on aikamoinen, nyt täällä liikkuu ukkospuuskia :))- Ich bin...
miss.fire kirjoitti:
;D mene heti pesemään mielikuvitukses! Tai laita ulos tuulettumaan, se on saanut jotain vilttitartuntaa :)))
Niin saa tunteet lämpöiseksi :) Äskenkin kun pelattiin Riskiä lasten kanssa, ja voitin. Pojan kilpailuhenki on aikamoinen, nyt täällä liikkuu ukkospuuskia :))Älä mua syytä! Olisit muotoillut lauseen "Lasten vanhojen videoiden katselu", niin merkitys olisi ollut aivan toinen..
Viltin alta piti kömpiä päivälenkille ja vastaan hoiperteli laitapuolen kulkija, joka oli keksinyt, millä saa lämmön nousemaan - edes hetkeksi. Oli lorauttanut pöksyihinsä. Näillä pakkasilla ei kovin suositeltavaa. Ai että olisi tehnyt mieli saattaa papparainen kotiinsa. Toivottavasti asui lähellä.
Mä tykkään viännellä Rubikin kuutiota ja heittelen sitä pitkin seiniä, jos vaikka sillai osuis värit kohdilleen... Aika lämmintä touhua sekin. Ich bin... kirjoitti:
Älä mua syytä! Olisit muotoillut lauseen "Lasten vanhojen videoiden katselu", niin merkitys olisi ollut aivan toinen..
Viltin alta piti kömpiä päivälenkille ja vastaan hoiperteli laitapuolen kulkija, joka oli keksinyt, millä saa lämmön nousemaan - edes hetkeksi. Oli lorauttanut pöksyihinsä. Näillä pakkasilla ei kovin suositeltavaa. Ai että olisi tehnyt mieli saattaa papparainen kotiinsa. Toivottavasti asui lähellä.
Mä tykkään viännellä Rubikin kuutiota ja heittelen sitä pitkin seiniä, jos vaikka sillai osuis värit kohdilleen... Aika lämmintä touhua sekin.No niin! Tottakai väärinpäin kirjoitettu sanapari "vanhojen lasten" vie heti tuhmalle osastolle ;D silly me!
Mietin kanssa tänään kun söin omenaa kuono sylissä, että sekin on todella lämmittävää. Kunnes kuono lähtee ja kuola jää :))
Toivottavasti teillä ei ole kipsilevyseiniä :) Täytyy antaa kehittäjälle vinkin, että alkaa tekemään niitä pyöreinä :))
No jos mä laittasin uuden topicin http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/meteorologit-varoittavat-kolarikaaoksen-keli-uhkaa-lahitunteina/art-1288446941932.html
Ni tuosta nousis monella lämpötila ;))Mut en mä onneks ole niin ilkee ;)))Njähnjäh ;D liikenne on kyllä yksi joka kiehuttaa ihmisiä :)) tai niiden ohjeistaminen kaukana turvassa ;D
Just aamulla ajattelin kun katselin mittaria, että -27 on vielä kaukana -36:sta :)) niin että ei tässä mitään hätää! Oikeastaan kotosalla ei ole mitään väliä, mutta konttorissa on kylmä istua paikallaan. Pitää muistaa sormikkaat huomenna töihin. Mikä on sun ennätys tälle talvelle?
miss.fire kirjoitti:
Just aamulla ajattelin kun katselin mittaria, että -27 on vielä kaukana -36:sta :)) niin että ei tässä mitään hätää! Oikeastaan kotosalla ei ole mitään väliä, mutta konttorissa on kylmä istua paikallaan. Pitää muistaa sormikkaat huomenna töihin. Mikä on sun ennätys tälle talvelle?
Oli näköjään jotain sopimatonta kun kyselin pakkasia ;))) lähti ku leppäkeihäs ;))
-36,8C on täällä ennätys.Toissa-aamu
Aamullakin oli jotain -35C, mutta nyt tippuu ja on vaan -28C
Eks saa pientä lämpöpuhallinta sinne konttoriin?anjaniina_ kirjoitti:
Oli näköjään jotain sopimatonta kun kyselin pakkasia ;))) lähti ku leppäkeihäs ;))
-36,8C on täällä ennätys.Toissa-aamu
Aamullakin oli jotain -35C, mutta nyt tippuu ja on vaan -28C
Eks saa pientä lämpöpuhallinta sinne konttoriin?Oisko ollut liian lyhyt ;))
Ei taida pistorasiat enää riittää yhteenkään vekottimeen :)) ja kellari kun on, niin siinä vetäääää.. Näissä pakkasissa on se hyvä puoli, ettei viitti enää valittaa kymmenen asteen pakkasista :)
Pitääkö nyt laskea sanat, ettei vaan leimata sättäilyksi :Pmiss.fire kirjoitti:
Oisko ollut liian lyhyt ;))
Ei taida pistorasiat enää riittää yhteenkään vekottimeen :)) ja kellari kun on, niin siinä vetäääää.. Näissä pakkasissa on se hyvä puoli, ettei viitti enää valittaa kymmenen asteen pakkasista :)
Pitääkö nyt laskea sanat, ettei vaan leimata sättäilyksi :PHähä... anna mä vähän sättään sua ;)
On olemassa kuule semmonen vekotin kuin jatkopistorasia! Johon saapi vaikka kymmenen muuta töpseliä kiinni ;)
Eli kymmenen ihanaa lämpöpuhallinta ;)) aatteleppa sitä!anjaniina_ kirjoitti:
Hähä... anna mä vähän sättään sua ;)
On olemassa kuule semmonen vekotin kuin jatkopistorasia! Johon saapi vaikka kymmenen muuta töpseliä kiinni ;)
Eli kymmenen ihanaa lämpöpuhallinta ;)) aatteleppa sitä!Hähhää, montako niitä saa laittaa riviin? Meillä taitaa olla jo kolmet jatkojohdot parhaimmissa paikoissa peräkanaa, kuulemma uskaltaa kun on vain tuollaiset jotka syö vain vähän sähköä. Mutta siinä on johto poikineen, ja meikällä on johto-allergia. Ihan kaikenlaisille johto-tsydeemeille ;)))
Langatttomat systeemit ovat lähellä sydäntäni.
Luetaanpa paikka lämpimiksi uutisia kreikkatakauksista lankeavista lisälaskuista! Alkaa käydä kuumana!
http://www.talouselama.fi/uutiset/kreikasta uhkaa tulla suomelle jarkyttava lisalasku/a769019No kuka se siellä!! Onx teilläkin jo järvet jäässä, et pysty kalastamaan enää :))
Aika hiuxia nostattava uhka :/ Suosittelisin sellaista uutispäivää, jolloin mitään huonoja uutisia ei saa kertoa. Pää pensaaseen, se on mun tyyli! :)) Tai lähetetään Kreikkaan nää paukkupakkaset, jäädytetään koko heidän lama!miss.fire kirjoitti:
No kuka se siellä!! Onx teilläkin jo järvet jäässä, et pysty kalastamaan enää :))
Aika hiuxia nostattava uhka :/ Suosittelisin sellaista uutispäivää, jolloin mitään huonoja uutisia ei saa kertoa. Pää pensaaseen, se on mun tyyli! :)) Tai lähetetään Kreikkaan nää paukkupakkaset, jäädytetään koko heidän lama!Paremminkin järjet jäässä, kun ei ymmärrä pukeutua sään mukaan! :) No toisaalta kohtahan nuo vesistöt sulavat, joten mitäpä tässä enää hötkyilemään.
Sikäli ideasi on jo toteutunut, että pohjolan talven riemuja on jaettu yhteisvastuun nimissä koko eurooppaan. Saavat etelän pellet siinä sitten ihmetellä taivaan lahjana tullutta valkoista möhnää. Vaan tänään ei huomista murehdita L.Tähkää siteeratakseni ja keskitytään pystyttämään vaalistudiota.norMix kirjoitti:
Paremminkin järjet jäässä, kun ei ymmärrä pukeutua sään mukaan! :) No toisaalta kohtahan nuo vesistöt sulavat, joten mitäpä tässä enää hötkyilemään.
Sikäli ideasi on jo toteutunut, että pohjolan talven riemuja on jaettu yhteisvastuun nimissä koko eurooppaan. Saavat etelän pellet siinä sitten ihmetellä taivaan lahjana tullutta valkoista möhnää. Vaan tänään ei huomista murehdita L.Tähkää siteeratakseni ja keskitytään pystyttämään vaalistudiota.Vaalistudioon ei tarvinnut mennä tänään, sen verran selvännäkijäainesta minussa :)))
- ?!
Minne se minun kommenttini keskuslämmityksen päälle panosta joutui?
Ja kenen toimesta se poistettiin?
Vastaukseni aloittajan kysymykseen lämmityskeinoista meni jotenkin näin:
Jospa laittais keskuslämmityksen päälle...Tää on tätä.. sefu (tai apulainen?) ei tykkää kun chattaa, pitää olla perusteltua keskustelua :/
Vaikka mun mielestä toisten viestien juju on just siinä, että iske lyhyesti asiaan. Menis hallinnoimaan Ikävä-palstaa ;DD siellä ei monikaan puhu pidempiä lauseita kuin 5 sanaa ;)) kävin, koin, ja peruutin.- Puhumatta paras
miss.fire kirjoitti:
Tää on tätä.. sefu (tai apulainen?) ei tykkää kun chattaa, pitää olla perusteltua keskustelua :/
Vaikka mun mielestä toisten viestien juju on just siinä, että iske lyhyesti asiaan. Menis hallinnoimaan Ikävä-palstaa ;DD siellä ei monikaan puhu pidempiä lauseita kuin 5 sanaa ;)) kävin, koin, ja peruutin.Niin...ensi kerralla en sano mitään kun menen laittamaan lämmön päälle. :)
Enkä muutenkaan enää tällä palstalla. Puhumatta paras kirjoitti:
Niin...ensi kerralla en sano mitään kun menen laittamaan lämmön päälle. :)
Enkä muutenkaan enää tällä palstalla.ÄLÄÄÄ, ei saa heti antaa periksi, sehän on kuin antais pahalle palkan :))
Turhaan muutenkaan laitat lämmön päälle, tais lämpötila jo nousta muutama aste ;)
Kyllä aamulla oliki kamala kylmyys 32astetta ennen seiskaa kun lähin töihin, auto oli jo viiden aikaan lämmityksessä, mut oli niin kankee käänneltävä ja natisi et luulin sen kohta menevän rikki... Nyt ei mikään asia oikeestaan miuta kuumeta, mut takanarinalla paistettu huiluntuhti lämmitti ja camomilla tee:)))
Mikä on huiluntuhti? Jo nimi lämmitti :))) Se on se paha, kun joutuu autoa kiusaamaan, sitten pelottaa koko matkan että se jättää jonnekin hankeen :/
miss.fire kirjoitti:
Mikä on huiluntuhti? Jo nimi lämmitti :))) Se on se paha, kun joutuu autoa kiusaamaan, sitten pelottaa koko matkan että se jättää jonnekin hankeen :/
Huiluntuhti on grillimakkaraa, lihaista ja hyvää.:)) Autoilu on ollu nyt näillä pakkasilla aina pienen jännityksen aihe. Hyvin on onneksi pelannut:)))
sasus kirjoitti:
Huiluntuhti on grillimakkaraa, lihaista ja hyvää.:)) Autoilu on ollu nyt näillä pakkasilla aina pienen jännityksen aihe. Hyvin on onneksi pelannut:)))
Ai hitsi, grillaamisesta tuleekin kesäinen olo :) niin, höh ehkä se takkakin auttaa :)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203