Vaalivirkailijat tekivät tärkeää työtä

iopåf

Kokkolan eri vaalilautakunnissa istuivat jälleen eilen monet vaalivirkailijat.Näille henkilöille lämmin kiitos siitä että jaksatte vaaleista vaaleihin palvellla meitä äänestäjiä. Ei ole mitään moittimista, teette arvokasta työtä. Kaupunki voisi kustantaa teille lämpimän aterian.

16

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fåpoi

      JAA vai arvokasta työtä, saavathan he siitä rahaa ja senkin maksavat veronmaksajat.

      Ei tuo työ ole kovinkaan vaativaa, sopisi hyvin työttömille.

    • ghjop

      On se vaativa ja vastuullinen. Siihen tehtävään ei pääse kuka vaan. Pitää olla jonkun puolueen jäsen.

      • Meitin vaalit

        juu,sama jos rosmo valvoisi rosmoa


      • fåpoi

        Pitää olla jonkun puolueen jäsen.
        Sinäpä sen sanoit, kunnonkansalaisilla ei ole mitään oikeuksia ilman jäsenkirjaa.

        Maa on täynnä tapauksia joissa julkisiin töihin pääsyn pätevyydeksi on riittänyt jonkun puolueen jäsenkirja.
        Samahan tapahtuu kun jaetaan niitä erilaisia ansiomerkkejä/-mitaleja, puoluekaverit ehdottaa ja toiset puoluekaverit hyväksyy.

        Vaativuus ja vastuu perustuu uskoon, että jäsenkirjalla varustetut ihmiset osaavat "jotakin", mutta talousluvuista päätellen he eivät tiedä, että ei saa kuluttaa enempää kuin tienaa.


      • Perset siis nuole
        fåpoi kirjoitti:

        Pitää olla jonkun puolueen jäsen.
        Sinäpä sen sanoit, kunnonkansalaisilla ei ole mitään oikeuksia ilman jäsenkirjaa.

        Maa on täynnä tapauksia joissa julkisiin töihin pääsyn pätevyydeksi on riittänyt jonkun puolueen jäsenkirja.
        Samahan tapahtuu kun jaetaan niitä erilaisia ansiomerkkejä/-mitaleja, puoluekaverit ehdottaa ja toiset puoluekaverit hyväksyy.

        Vaativuus ja vastuu perustuu uskoon, että jäsenkirjalla varustetut ihmiset osaavat "jotakin", mutta talousluvuista päätellen he eivät tiedä, että ei saa kuluttaa enempää kuin tienaa.

        Yhden laista korruptiota.


    • Kaupungilla euroja

      Ne pääsee varmaan Monacoon tai jokin muu ulkomaanmatka ja sen jälkeen annetaan kunnon virka jossa saa ainakin 7.000 euron kuukausipalkka !

    • mikekla

      Eilen taas virkailijat tekivät pitkää päivää, kiitos kaikille kun jaksatte tehdä luottamustehtäväänne.

      • Vaali kaali

        Hah hah haaaaaaa...........
        Vai muka pitkää päivää ja tärkeää, vaativaa työtä, hoh, hoh, hooooooh...
        Kerran neljässä vuodessa istuvat siinä pöydän takana klo 09-20.00.
        Ei se mitään raskasta ole, eikä sitä työksi voi edes kutsua.
        Tekisivät saman ajan metsähoitotyötä, niin näkisivät mitä se raskas työ on.
        Jos joku väittää tuota vaalivirkailijoiden työtä raskaaksi, niin ei ole oikeaa työtä koskaan tehnyt.


      • Vaalivirkailija
        Vaali kaali kirjoitti:

        Hah hah haaaaaaa...........
        Vai muka pitkää päivää ja tärkeää, vaativaa työtä, hoh, hoh, hooooooh...
        Kerran neljässä vuodessa istuvat siinä pöydän takana klo 09-20.00.
        Ei se mitään raskasta ole, eikä sitä työksi voi edes kutsua.
        Tekisivät saman ajan metsähoitotyötä, niin näkisivät mitä se raskas työ on.
        Jos joku väittää tuota vaalivirkailijoiden työtä raskaaksi, niin ei ole oikeaa työtä koskaan tehnyt.

        Olin itse eräällä koululla virkailijana, herätys 07:30 ja olin sitten paikalla 08:30 ja postuin koululta 22:30 bauttirallaa, laske siitä tunnit! Ja pidin yhden ruokatauon ja yhden kahvitauon. Ja me kaikki teemme tuota työtä jotta olisi paikka ihmisillä lähettyvillä jossa äänestää ettei kaikkien tarvitsisi kaupungintalolle äänestämään, ja onhan tuota sellaista talkootyötä vaikka siitä saa jonkun pienen korvauksen. Kannattaisin sinun tutustua vähän paremmin tuohon ennen kuin alat aukomaan päätäsi!


    • vaali valvoja

      Joo eihän tämä nyt niin kovin raskasta ollut, vaikka aika olisi hienon päivän takia paremminkin viettää.
      Menihän siinä 14 tuntia , palkkio 15 euroa-verot ettei siinä rikastumaan päässyt. Jos joku nyt sitä kadehtii.

      Mutta hyvä eri puolueista oleva porukka teki päivästä hyvinkin kokemus rikkaan.
      Voisi ottaa myös mallia , miten hyvin ihmiset tulevat toimeen ,poliittisesta näkökannasta huolimatta.

      Jatkukoon mollaaminen.....sitähän teosaatte.

      • Siitäkö kuitenki maksettiin?


    • Vaalivalvoja

      Maksettiin 15 euroa päivä- verot kyllä tätä voi vapaasti kadehtia!

      Klo: 08-22:00 = 14 tuntia

      Nimellinen korvaus joka ei vielä kaada kaupungin taloutta!

    • kaupunginjuristi

      ehdokkaat eivät saa olla näissä vaaleissa vaalilautakunnissa

    • vesiveijarinporukka

      ONKO TR jo äänestänyt

    • Aktiivimallilla

      Niin, aktiivimallia käytin. Olen ollut erään äänestysalueen vaalitoimitsijan varahenkilönä. Joka kerta olen aktiivisesti mennyt. Sunnuntainakin olin aktiivisena 14 tuntia. Väkeä solui paikalle tasaiseen tahtiin enkä voinut siinä välillä ruveta puita karsimaan. Etuoikeudekseni näin sen, että olin kohtelias äänestäjille, hymyilin, kiitin ja pokkasin. - Kun tällainen on keksitty, niin työtä se on tämäkin. En ole puoluejäsen, mutta olen hyvä ja nopea laskemaan ja sitä taitoa tarvitaan!

    • Havaintoja2018

      Tais olla ylimääräisiä nimiä listoissa, miksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe