Ystävänpäivälahja treffikäyttäjille!

Hei käyttäjät!

Tarjoamme treffikäyttäjillemme mehevän ystävänpäivälahjan. Jotta uuden ystävän tai elämän rakkauden löytäminen olisi entistä helpompaa, annamme kaikille treffikäyttäjille Tositarkoituksella -paketin ilmaiseen käyttöön viideksi päiväksi (10.-14.2.2012) juuri ennen ystävänpäivää. Kampanjan aikana kaikki treffikäyttäjät saavat käyttöönsä laajennetun treffipalvelun, joka takaa muun muassa parempaa näkyvyyttä, mahdollisuuden lähettää lahjoja toisille käyttäjille sekä lisätä omaan profiiliinsa enemmän kuvia. Tositarkoituksella-paketin lukuisista ominaisuuksista voit lukea lisää Treffien käyttöohjeista.

Kampanjassa ovat automaattisesti mukana kaikki treffikäyttäjät, joilla on julkinen profiili Treffeissä perjantaihin 10.2.2012 mennessä. Treffikäyttäjät, joilla on jo käytössään Tositarkoituksella-paketti, saavat tilaukseensa kampanja keston verran lisäpäiviä. Valmistaudu siis ystävänpäivään tuunaamalla olemassa olevaa profiiliasi tai jos et ole vielä Treffit-käyttäjä, niin luomalla maksutta itsellesi treffiprofiili!

Ystävänpäiväkampanjan toteuttaminen edellyttää lyhyttä käyttökatkoa Treffeissä. Käyttökatko suoritetaan perjantaina 10.2.2012 klo 8-9 välillä. Käyttökatkon aikana treffipalvelu on pois käytöstä.

Ystävänpäiväterveisin,
Elina, Piia ja Mari
Suomi24

86

11665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää

      • plööö

        tulee olee aika sekavaa varmaa..ku kaikki haluu käyttää megafonii ja muutenkin kamalasti tietoja.. :)


      • ♥♥♥♥♥

        ♥♥♥♥♥


      • siskoanneli57
        ♥♥♥♥♥ kirjoitti:

        ♥♥♥♥♥

        Kiitti vaan kivasta lahjasta. Otetaan mielellään vastaan :))


      • 19+7
        plööö kirjoitti:

        tulee olee aika sekavaa varmaa..ku kaikki haluu käyttää megafonii ja muutenkin kamalasti tietoja.. :)

        VITTU MIKÄÄN TOIMI TÄÄLLÄ!

        CHATTIIN EI PÄÄSE, PALAUTETTA EI VOI LAITTAA, PASKA FIRMA!


    • Hei!

      Kiitos kivasta tarjouksesta! Otan mielelläni vastaan.

      Loistavah

    • help

      mooooikka mä otan tarjouksen myööös,mielelläni vastaan,ellei tarvi laittaa vastaan,(he-he)...niin siis bring it on...jippeeee...

    • hyvä ystävän päivä lahja kiitos vaan

    • eekku358

      Kiitos , tämä on tosi hieno juttu :-) kiitti vaan ja hyvää ystävänpäivää teille !!

    • JoSSu

      Kiva lahja :) Joskaan se tositarkootuksella paketti ennekää olis ketää vastaan tuonu..mutta jos ny tärppääs

    • hhöhh

      Helpompi olis käyttää tuo tarjous jos sais luotua profiilin. Yli viikon sitä nyt yrittänyt ja aina herjaa että palvelussa häiriö, yritä myöhemmin uudelleen.. :(


    • =)

    • KIITOS MUKAVASTA LAHJASTA ; KOSSI 1947

    • Kumppaniamatkaseuraa

      Minulle kanssa sillä minä olen tositarkoituksella, haluan olla osallisena ilmaisesta ajasta..

    • Mukava lahja =)

    • hyvä ystävän päivä :)

    • Kiitos ! Kiva kokeilla tätäkin...

    • pantteri.pantteri

      kiva kiva,katsellaan josko onnistuu

    • Kiitos lisäpalvelusta,otan mielelläni palvelun käyttöön. Hyvää ystävänpäivää kaikille !

    • kiva kiva:) lisäpalvelusta,otan mielelläni palvelun käyttöön. Hyvää ystävänpäivää kaikille:)

    • Kelpaa ;) Kiitos!!

    • help

      Ja veloitatte sitten siitä jälkeenpäin.

      Palvelunne on täynnä vale-profiileita, ja ainoa sitä tutkiva henkilö olisi oltava poliisi.

      itsenne paljastelijat, kun noin avoimesti ilmaisista palveluistanne kerrotte.

      KOSKA annatte tuon palvelun myös niille, jotka ovat sen maksaneet, mutta eivät saaneet, kuten tällä forumilla kerrotaan?

    • kiitos

    • lahjako?

      Menettää tarkoituksensa, kun kaikilla käyttäjillä samanlainen tositarkoitus-paketti :/ Jos katsoo vaikka hakulistaa, kaikki profiilit ovat sitten samankaltaisia, kaikki tositarkoituksella. Ihan sama, vaikka kaikki olisivat ihan tavallisia profiileita. Vähän turha lahja, mut varmasti hyvä mainos.

    • tuhlattu nainen

      Ainakaan minä en halua saada mitään "lahjoja" täysin tuntemattomilta miehiltä. Eikä niitä edes pysty poistamaan tahi estämään. Tuntuvat vaan kiusallisilta.

      Ja totta on ollut, ettei tuolta ole paria löytynyt, ainoastaan hätäisiä yhteydenottoja joista suurin osa ukkomiehiltä. Ehdotellaan hävyttömiä kasvottomuuden suojassa. Kunnon miehet puuttuvat palvelusta. Toki he omasta mielestään kunnon miehiä ovat, jokaikinen.

      Yksinäinen vanhuus odottaa. Seura täytyy löytää jostain muusta kuin puolisosta. Huonoa kun ei kannata ottaa riesoikseen. Onneksi näin naisena on hyviä ystäviä.

      • tuhlattu Raitis Mies

        yes olen kanssasi samaa mieltä tuhlattu nainen, vaihtaa vaan sanan mies tilalle nainen,Olen vain tuhlattu mies,naiset kun vaan yhä rakastuvat renttuihin;;;joo yksinäinen vanhuus odottaa ei täs enää viitti mitään rakentaa,48v jo;ehkä sitten seuraavassa elämässä skarppaan jo 17v,HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ VAAN KAIKILLE VAI OLISKO AIVAN TURHA PÄIVÄ,JOULUA MONI SANOI TURHAKSI MINÄ SANON TÄTÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ TURHAKSI,


    • laa laa

      Hienoa. Hyvää ystävänpäivää kaikille.

    • kiitos vaan tajouksesta ..otan sen vastaan mielelläni ....

    • kesäunelma2009

      Otan ystävänpäivän viestin vastaan mielelläni,kiitti vaan.Riitta.

    • mie

      Kiva juttu, mutta miten me maksaneet?.Onko maksumme "katkolla" tuon ajan?

    • Hei mie,

      kiitos hyvästä kysymyksestä. Treffikäyttäjät, joilla on jo käytössään Tositarkoituksella-paketti, saavat tilaukseensa kampanja keston verran lisäpäiviä. 10-14.2.2012 ei siis veloiteta maksua.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • MISSÄ ON OIKEUS TOSITARKOITUS PAKETIN MAKSAVILLE KUUKAUSI-PAKETIN KÄYTTÄJILLE?!

        Kyllä TE nyt teitte minusta pohjanoteerauksen kyseisellä kamppanjalla MAKSAVILLE asiakkaillenne, jotka todellakin hakevat sitä oikeaa rinnalleen. Te kyllä lisäätte sen 5 päivää lisää sinne maksajien aikaan, MUTTA! Ajankohta on aivan väärä. Ideana on ihan hyvä mainoskikka, mutta käytännön toteutus ei toimi. Se ei ensinnäkään anna todellista kuvaa kuvannostojen, sekä megafoni huutojen jonosta. Minun ei ole koskaan tarvinnut yli tuntia odottaa huomion saantia tähän mennessä.

        Esimerkkinä käytän nyt tätä kellon aikaa. Kello on nyt 23.05 ja ajattelin pistää itseni esille Megafonihuudolla Online-tilassa olevalle 5450 henkilölle. MUTTA! Arvioitu viestin näyttöaika: 1200 minuutin kuluttua, joka tarkoittaa minun saavani huomiota VASTA 20 TUNNIN KULUTTUA!

        -Anteeksi mitä?!!-

        MISSÄ ON MEIDÄN MAKSAJIEN OIKEUS TÄHÄN VIIKONLOPPUUN?!

        Minusta on VÄÄRYYS antaa kaikille tuo lahja käyttöön juuri viikonlopusta alkaen 5 päiväksi, joka on meidän MAKSAVIEN KUUKAUSI KÄYTTÄJIEN AKTIIVISINTA SEURAN HAKUA AIKAA. Minusta se on VÄÄRIN!

        Ymmärtäisin asian, jos olisitte luvanneet viikon lisäaikaa tilaukseemme missä korvaatte meille tämän menetetyn viikonlopun, mutta vain 5 päivää HUKATEN MEILTÄ TOSIAAN SEN AKTIIVI VIIKONLOPUN KOKONAAN.

        Olettekohan ajatelleet tätä asiaa MEIDÄN MAKSAJIEN KANNALTA TÄLTÄ OSIN?! Tämä saa ainakin minut tarkkaan miettimään, tulenko jatkamaan kyseistä tilausta lainkaan, koska haluan saada RAHOILLENI VASTINEEN. Ja varmasti moni muukin on asiasta samaa mieltä.


      • ann.marie80 kirjoitti:

        MISSÄ ON OIKEUS TOSITARKOITUS PAKETIN MAKSAVILLE KUUKAUSI-PAKETIN KÄYTTÄJILLE?!

        Kyllä TE nyt teitte minusta pohjanoteerauksen kyseisellä kamppanjalla MAKSAVILLE asiakkaillenne, jotka todellakin hakevat sitä oikeaa rinnalleen. Te kyllä lisäätte sen 5 päivää lisää sinne maksajien aikaan, MUTTA! Ajankohta on aivan väärä. Ideana on ihan hyvä mainoskikka, mutta käytännön toteutus ei toimi. Se ei ensinnäkään anna todellista kuvaa kuvannostojen, sekä megafoni huutojen jonosta. Minun ei ole koskaan tarvinnut yli tuntia odottaa huomion saantia tähän mennessä.

        Esimerkkinä käytän nyt tätä kellon aikaa. Kello on nyt 23.05 ja ajattelin pistää itseni esille Megafonihuudolla Online-tilassa olevalle 5450 henkilölle. MUTTA! Arvioitu viestin näyttöaika: 1200 minuutin kuluttua, joka tarkoittaa minun saavani huomiota VASTA 20 TUNNIN KULUTTUA!

        -Anteeksi mitä?!!-

        MISSÄ ON MEIDÄN MAKSAJIEN OIKEUS TÄHÄN VIIKONLOPPUUN?!

        Minusta on VÄÄRYYS antaa kaikille tuo lahja käyttöön juuri viikonlopusta alkaen 5 päiväksi, joka on meidän MAKSAVIEN KUUKAUSI KÄYTTÄJIEN AKTIIVISINTA SEURAN HAKUA AIKAA. Minusta se on VÄÄRIN!

        Ymmärtäisin asian, jos olisitte luvanneet viikon lisäaikaa tilaukseemme missä korvaatte meille tämän menetetyn viikonlopun, mutta vain 5 päivää HUKATEN MEILTÄ TOSIAAN SEN AKTIIVI VIIKONLOPUN KOKONAAN.

        Olettekohan ajatelleet tätä asiaa MEIDÄN MAKSAJIEN KANNALTA TÄLTÄ OSIN?! Tämä saa ainakin minut tarkkaan miettimään, tulenko jatkamaan kyseistä tilausta lainkaan, koska haluan saada RAHOILLENI VASTINEEN. Ja varmasti moni muukin on asiasta samaa mieltä.

        juu ja oletko huomannut et paljonko kuukausi maksaa ja kuinka VÄHÄN sillä loppupeleissä saa.. megafooni ja kuvanostoja sais oikeasti olla huomattavasti enemmän.. ja extrana pitäis saada enemmän..

        ihan vaan pikku vinkkinä.. ehkä porukka ostais niitä jos sais oikeasti enemmän, että sais sitä huomiota..

        no nyt ku tuli taas negatiivista kommenttia niin eiköhän nämäki poisteta.. mikä on sminusta aika tyhmää..


      • protype83 kirjoitti:

        juu ja oletko huomannut et paljonko kuukausi maksaa ja kuinka VÄHÄN sillä loppupeleissä saa.. megafooni ja kuvanostoja sais oikeasti olla huomattavasti enemmän.. ja extrana pitäis saada enemmän..

        ihan vaan pikku vinkkinä.. ehkä porukka ostais niitä jos sais oikeasti enemmän, että sais sitä huomiota..

        no nyt ku tuli taas negatiivista kommenttia niin eiköhän nämäki poisteta.. mikä on sminusta aika tyhmää..

        Sillä saa aikas vähän kieltämättä ja siksi haluan pitää puoleni tällaisten asioiden suhteen. Ja noi lahjajututkin, mitkä kuuluvat tilaukseen ovat minusta aivan naurettavan turhia. Niitä en henkilökohtaisesti ole itse käyttänyt ainuttakaan, kun en näe niille mitään käyttötarkoitusta. Eivät mielestäni kuulu tällaiseen seurahaku sivustolle lapsellisuudellaan.


      • ann.marie80 kirjoitti:

        Sillä saa aikas vähän kieltämättä ja siksi haluan pitää puoleni tällaisten asioiden suhteen. Ja noi lahjajututkin, mitkä kuuluvat tilaukseen ovat minusta aivan naurettavan turhia. Niitä en henkilökohtaisesti ole itse käyttänyt ainuttakaan, kun en näe niille mitään käyttötarkoitusta. Eivät mielestäni kuulu tällaiseen seurahaku sivustolle lapsellisuudellaan.

        laitoin siitäki useampaan otteeseen palautetta mut ei siihenkään ole tullut mitään vastausta.. oon tainnut ehkä yhen kerran kokeilla eikä sekään toiminut eli täysin turha toiminto..


      • ann.marie80 kirjoitti:

        MISSÄ ON OIKEUS TOSITARKOITUS PAKETIN MAKSAVILLE KUUKAUSI-PAKETIN KÄYTTÄJILLE?!

        Kyllä TE nyt teitte minusta pohjanoteerauksen kyseisellä kamppanjalla MAKSAVILLE asiakkaillenne, jotka todellakin hakevat sitä oikeaa rinnalleen. Te kyllä lisäätte sen 5 päivää lisää sinne maksajien aikaan, MUTTA! Ajankohta on aivan väärä. Ideana on ihan hyvä mainoskikka, mutta käytännön toteutus ei toimi. Se ei ensinnäkään anna todellista kuvaa kuvannostojen, sekä megafoni huutojen jonosta. Minun ei ole koskaan tarvinnut yli tuntia odottaa huomion saantia tähän mennessä.

        Esimerkkinä käytän nyt tätä kellon aikaa. Kello on nyt 23.05 ja ajattelin pistää itseni esille Megafonihuudolla Online-tilassa olevalle 5450 henkilölle. MUTTA! Arvioitu viestin näyttöaika: 1200 minuutin kuluttua, joka tarkoittaa minun saavani huomiota VASTA 20 TUNNIN KULUTTUA!

        -Anteeksi mitä?!!-

        MISSÄ ON MEIDÄN MAKSAJIEN OIKEUS TÄHÄN VIIKONLOPPUUN?!

        Minusta on VÄÄRYYS antaa kaikille tuo lahja käyttöön juuri viikonlopusta alkaen 5 päiväksi, joka on meidän MAKSAVIEN KUUKAUSI KÄYTTÄJIEN AKTIIVISINTA SEURAN HAKUA AIKAA. Minusta se on VÄÄRIN!

        Ymmärtäisin asian, jos olisitte luvanneet viikon lisäaikaa tilaukseemme missä korvaatte meille tämän menetetyn viikonlopun, mutta vain 5 päivää HUKATEN MEILTÄ TOSIAAN SEN AKTIIVI VIIKONLOPUN KOKONAAN.

        Olettekohan ajatelleet tätä asiaa MEIDÄN MAKSAJIEN KANNALTA TÄLTÄ OSIN?! Tämä saa ainakin minut tarkkaan miettimään, tulenko jatkamaan kyseistä tilausta lainkaan, koska haluan saada RAHOILLENI VASTINEEN. Ja varmasti moni muukin on asiasta samaa mieltä.

        Se yksi viikonloppu tuskin vaikuttaa siihen asiaan että saatko seuraa. Eiköhän se jo ole käynyt selväksi.

        Yllättävän vihaista porukkaa täällä.


    • KIITOS Suomi 24 .Kiva nähdä tuokin puoli. Hyvää ystävänpäivää kaikille ja tosi yksinäisille kyllä se kulta löytyy.

      • Voih! kunpa löytyiskin, olisi kultaakin kalliimpi! Lämminhenkistä Ystävänpäivää, ajatellaan jollei tavatakaan ystävää.


    • kiitos!!! kuullostaa kivalta =)

    • Kiva, kiitos.

    • Tane 52

      Pakko ottaa vastaan tuollainen tarjous jos vaikka vanhus pääsis laiskan linnasta ylös.

      • kuutamolla

        Soffaperunat ylös, ulos ja lenkille! Pakkanen paukkuu ja kuu kumottaa!


    • kyllästynnä

      ihan kiva mutta jos ei sinne uusia ihmisiä ilmaannu niin ei tuosta tarjonnasta ketään sopivaa löydy vaikka ois mikä paketti käytössä...

    • Kiitos,mielelläni otan tositarkoituksella-paketin ilmaiseksi 10-14.2.


      Terveisin! rantakoivu-47

    • kevatnurmi

      kiitos ystävän pv lahjasta

    • No oishan se kiva löytää paheet sietävä nainen,kevään laavunuotioille,jne. Tosissaan,tai sit muuten,vaihtelua hakevalle? Sopusuhtanen,ja pilikettä silmäkulumas sais olla.Toki tavata vois vaikka hetiki. Mulla pien,punanen talo liki Haukipudasta.,jota sinkkuna asustelen. Ei muutako vastaileen rohkeesti. Mulla ei hirveesti toi ikä oo koskaan merkannu,joten reilusti nuorempi/vanhempi,nii katotaa kui meijän käy? Hyvää ystävänpäivää kaikille naisille. Nii,mä oon 54v ikäne,et silleen.

    • hhöhh

      Kasvakaa ylläpito aikuisiksi, ja älkää Plussapeukuttako omia avausianne!

      Naurettavaa, kun näin tette jopa omissa mainoksissanne, ääliöt. Annan WOT-palvelulle juuri negatiiviesn palautteen sivustanne, ja eipä treffienne lapsiturvallisuus ollut enää kehuttava!

      ei suositella 18-vuotiaille

    • mina ei ymmarra , Joissakin Suomen kielen Ymmärrän, mutta luulen, että jos saan Suomessa, missä haluan sielunkumppanin odottaa avosylin, jos mahdollista, paljon kiitoksia , kiitos Suomea Elina, Piia ja Mari

    • Surprise?

      No, tämähän olisikiin ollut vähän liian hyvä juttu sikäli olisi toiminut... Itse en ainakaan pääse treffi-osioon ollenkaan, vaikka kirjaudun sisään.

      • Treffiterppa

        En mäkään pääse. Kirjaudun sisään pääsivulla ja kun menen treffit osioon niin se näyttää että oon kirjautunut ulos.


      • Näin kävi täälläkin...no sehän olikin ihan odotettavissa. Arvelin sitä jo eilen että ei millään voi toimia ja heti uteliaisuuttani kokeilin. Aina käy suomi24ssä näin kun jotain "uutta" tulee.


    • ei toimi

      ei toimi

      • Hei!

        Ystävänpäiväkampanjan toteuttaminen edellytti Treffeissä lyhyttä käyttökatkoa klo 8.00-9.00 välisenä aikana. Käyttökatkon aikana treffipalveluun sisäänkirjautuminen ei ollut mahdollista.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24


    • Syrjityksi joutuva?

      Miten se takaa paremman näkyvyyden jos kaikilla on samat ominaisuudet? Ne joilla se laajennettu paketti on jo käytössä saavat viideksi päiväksi vain tuhansittain kilpailijoita lisää, kun heidän etuoikeutensa olla hakujen kärjessä menee..

    • Miten tämän palvelun saa käyttöön vai tuleeko se automaattisesti kaikille?

    • Hei piipelipoo,

      Tositarkoituksella-paketti tulee automaattisesti käyttöön kaikille treffikäyttäjille, joilla on julkinen profiili Treffeissä perjantaihin 10.2.2012 mennessä.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

    • tyttö888

      Kyllä nyt kulissit kaatuu, kun kaikille selviää, kuinka monen kanssa ihmiset täällä oikein juttelevat.

    • Kiitos!!!!

    • kylla, kiitos

    • nuorimies68

      Kyllä, kiitos!

    • itselläni on käytössä tuo tosikallistositarkoituksella paketti.. eikä sinne ollut kyllä tullut mitään huutoja tai kuvanostoja lisää..

      mutta plussaa silti saatte siitä, olette päivittänyt edes vähän sivustoa.. varsinkin megafoonin osalta..

    • mörkö

      Mistä niitä valokuvia saa lisättyä? Kun menee kohtaan valokuva voi edelleen vaan vaihtaa sen yhden kuvan jonka voi profiiliin laittaa, vaikka tuossa yllä mainostettiin että neljä päivää saa laittaa useampia kuvia...

    • Tuleekos se voimaan automaattisesti ja voiko ladata valokuvia enemmän kuin yhden. Minä en ainakaan ole pystynyt lataamaan enepää kuvia, Sivuilla vierailu historia on yhtä lyhyt kuin enenkin siis 3, ja vanhimmat tippuu pois. Olenko ymmätänyt jotain väärin? Mitkä ovat ne Tositarkoitus paketin osiot jotka toimii?

    • kyllä

      kyllä kiitos

    • Tosissaan

      Kiitti..

    • MISSÄ ON OIKEUS TOSITARKOITUS PAKETIN MAKSAVILLE KUUKAUSI-PAKETIN KÄYTTÄJILLE?!

      Kyllä TE nyt teitte minusta pohjanoteerauksen kyseisellä kamppanjalla MAKSAVILLE asiakkaillenne, jotka todellakin hakevat sitä oikeaa rinnalleen. Te kyllä lisäätte sen 5 päivää lisää sinne maksajien aikaan, MUTTA! Ajankohta on aivan väärä. Ideana on ihan hyvä mainoskikka, mutta käytännön toteutus ei toimi. Se ei ensinnäkään anna todellista kuvaa kuvannostojen, sekä megafoni huutojen jonosta. Minun ei ole koskaan tarvinnut yli tuntia odottaa huomion saantia tähän mennessä.

      Esimerkkinä käytän nyt tätä kellon aikaa. Kello on nyt 23.05 ja ajattelin pistää itseni esille Megafonihuudolla Online-tilassa olevalle 5450 henkilölle. MUTTA! Arvioitu viestin näyttöaika: 1200 minuutin kuluttua, joka tarkoittaa minun saavani huomiota VASTA 20 TUNNIN KULUTTUA!

      -Anteeksi mitä?!!-

      MISSÄ ON MEIDÄN MAKSAJIEN OIKEUS TÄHÄN VIIKONLOPPUUN?!

      Minusta on VÄÄRYYS antaa kaikille tuo lahja käyttöön juuri viikonlopusta alkaen 5 päiväksi, joka on meidän MAKSAVIEN KUUKAUSI KÄYTTÄJIEN AKTIIVISINTA SEURAN HAKUA AIKAA. Minusta se on VÄÄRIN!

      Ymmärtäisin asian, jos olisitte luvanneet viikon lisäaikaa tilaukseemme missä korvaatte meille tämän menetetyn viikonlopun, mutta vain 5 päivää HUKATEN MEILTÄ TOSIAAN SEN AKTIIVI VIIKONLOPUN KOKONAAN.

      Olettekohan ajatelleet tätä asiaa MEIDÄN MAKSAJIEN KANNALTA TÄLTÄ OSIN?! Tämä saa ainakin minut tarkkaan miettimään, tulenko jatkamaan kyseistä tilausta lainkaan, koska haluan saada RAHOILLENI VASTINEEN. Ja varmasti moni muukin on asiasta samaa mieltä.

      • Onneksi meillä jokaisella on oikeus mielipiteisiimme. Niin minulla kuin sinullakin. Hyvää illan jatkoa ja toivottavasti en aiheuttanut liikaa pään vaivaa ja pahoinvointia moisesta mielipiteestäni. :)


    • Hei,

      Ottaisin mielelläni vastaan Tositarkoitus-lahjapaketin,mutta ei vain ole saapunut.Mielestäni täytän kriteerit.

    • hmm...,,.,.

      Luulis olevan laitonta! Kai olette tarkistaneet, että onko profiilit niiden käyttäjien, joista väittää?

      PS. Itse en ainakaan hakisi seuraa Suomi24:sta tai netistä ikinä. Paskapäitä kun kerran melkein kaikki palstoille kirjoittavatkin, niin takuulla sama homma varmaan pervo-bisnes-nettiseuranhaussakin, eli kusetusta.

    • oximent

      Hei,
      Elina,Piia ja Mari

      INRORMAATIONNE ILMAISESTA PALVELUSTA ON HARHAANJOHTAVA, ETTE MAINITSE MAINOKSESSANNE, ETTÄ YSTÄVÄNPÄIVÄLAHJAN KÄYTTÄMINEN EDELLYTTÄÄ TILAUSTA!!!
      MITÄHÄN KULUTTAJANSUOJAVIRANOMAISET SANOISIVAT?

    • PingeliPong

      Täysin tarpeeton lahja, joka osoitta ainoastaan huonoa makua ja kehnoa mielikuvituksetonta mainontaa. Luokkaa: Annan lahjaksi jokaiselle kiven, menet ulos ja vain poimit sen. HALOO onkos ketään kotona korvien välissä !

    • Mistähän johtuu että tuo pyytää lisää krediittejä?

    • maksava

      Miten toimitus väki voi käyttäytyä tuolla tavalla nimimerkki "ann.marie80"
      kohtaan,kun on kysymyksessä asiakas niin teidän täytyy pysyä itse asialinjalla,
      ei missään kohdella maksavia asiakkaita näin,pitäähän teidänkin omata sentään
      jonkunlainen sivistys taso,eikä ruveta nimittelemään ketään,kyllä pitää pystyä
      ottamaan myös kritiikkiä vastaan,eikä vain kehuja,ei maailmassa mikään kehity
      jos kaikki olisivat aina kaikista asioista samaa mieltä!!

    • Turhautunut Timo

      Hieno homma, mutta eihän sinne juuri koskaan muutenkaan sisään pääse, joten.....

    • eikös tositarkoituksella pakettiin pitäis kuulua myöskin tuo 'hetki kuuluisuutta'? ei mulla vaan toimi.

    • Salaiset kansiot

      Aivan loistava ystävänpäivä tarjous... Salaiset kansiot kertoo jotain viestittelijästä ! Minä olen ainakin kovin kiitollinen näistä päivistä :)

    • joo, ei tainnut mennä ihan putkeen toi "ilmainen tositarkoituspaketin" päivitys kun ei itsellekään tullut tuota megafoni ja hetki kuuluisuutta mahdollisuutta vaan pitäisi ostella krediittejä..mut hei...mitä voi ilmaiselta päivitykseltä vaatia? Ei mitään ;)

    • ei aukee lahja osio

    • ei pääse taaskaan sisälle koko treffi osioon 24.seen kyllä kirjautuu muttako painaa treffit osioo ni kirjautuu aina automaattisesti ulos ompa hienoaaa... -.-

    • Miten saan käyttöön tuon ystäväpäivälahjapaketin?

    • k.k-52

      Sinulle t.t-69

      Et saa sitä ystävänpäivälahjapakettia enää koska se meni jo aikaväli 10.2-14.2.

    • Pettynyt käyttäjä

      Onneksi tämä lahjapelleily alkaa olla ohitse. Pääsee taas hyötymään tositarkoituksella paketista. Eipä ole paljon kävijöitä ollut sivuilla tän leikin aikana.. Toivottavasti suomi24 ottavaa opikseen!

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe