Hei kaikki tyhmät ja viisaat, naiset ja miehet, tytät ja pojat! Kuka oli asialla?
aaa ) Jumala
pee ) Suatana
see ) Mies ja nainen
tee ) Jokin muu
Kuka on luonut/ aikaansaanut synnit?
12
51
Vastaukset
- FUCKIFUU
tee) Vain mies
- EL.a K:IM
Ä.Ö. Lykk
Aikaansaanut see, luonut ei mikään edellisistä. Ei syntiä ole luotu. Synnintunto on luotu. tee) Kristinusko.
- naisen tavara
Aatami ja Eevahan ne synnin tielle lähtivät vapaan valintansa takia. Perkele houkutteli Eevaa ja Eeva houkutteli Aatamia,
see ) Mies ja nainen - etkö muka tiennyt
S_A_A_T_A_N_A
- Mirka ...
Ihminen itse on keksinyt SYNNIT niin kuin kaikki lukemattomat määrät jumalia.
- e-koodeja nolla
Mikä on oikea vastaus? En mä ole varma ja kiinnostaisi tietää. Voisiko pappi tai Pertsa kertoa asiaan totuuden?
- YAK-42
En ole pappi enkä Pertsa, mutta kyllä minun tietääkseni kaikki synnit on luonut/aikaansaanut ihminen.
- (*_*)
eeee Jo kävi käärme kylähän, maatamyöten mahallansa paratiisihin poikkesi.
Luikerrellen luihuhäntä kohosi puuhun katala,sanan virkki noin nimesi,esitäin Eevalle
evästä syötäväksi suupalaksi hedelmäistä herkullista. - e-koodeja nolla
YAK-42 kirjoitti:
En ole pappi enkä Pertsa, mutta kyllä minun tietääkseni kaikki synnit on luonut/aikaansaanut ihminen.
Raamatunkohta?
- YAK-42
e-koodeja nolla kirjoitti:
Raamatunkohta?
Se, kun Aatami ja Eeva söivät hyvän ja pahan tiedon puusta. He tekivät oman tahtonsa mukaan Jumalan tahdon sijasta, ja tulivat tuntemaan oikean ja väärän. Tästä sai alkunsa myös perisynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732045- 1021893
- 1441798
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171265- 601229
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301112Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446963