Ihminen itse on keksinyt SYNNIT niin kuin kaikki lukemattomat määrät jumalia.
0Äänestä
e-koodeja nolla
Mikä on oikea vastaus? En mä ole varma ja kiinnostaisi tietää. Voisiko pappi tai Pertsa kertoa asiaan totuuden?
0Äänestä
YAK-42
En ole pappi enkä Pertsa, mutta kyllä minun tietääkseni kaikki synnit on luonut/aikaansaanut ihminen.
0Äänestä
(*_*)
eeee Jo kävi käärme kylähän, maatamyöten mahallansa paratiisihin poikkesi.
Luikerrellen luihuhäntä kohosi puuhun katala,sanan virkki noin nimesi,esitäin Eevalle evästä syötäväksi suupalaksi hedelmäistä herkullista.
0Äänestä
e-koodeja nolla
YAK-42 kirjoitti:
En ole pappi enkä Pertsa, mutta kyllä minun tietääkseni kaikki synnit on luonut/aikaansaanut ihminen.
Raamatunkohta?
0Äänestä
YAK-42
e-koodeja nolla kirjoitti:
Raamatunkohta?
Se, kun Aatami ja Eeva söivät hyvän ja pahan tiedon puusta. He tekivät oman tahtonsa mukaan Jumalan tahdon sijasta, ja tulivat tuntemaan oikean ja väärän. Tästä sai alkunsa myös perisynti.
Vastaukset 12
Vanhimmat
tee) Vain mies
Ä.Ö. Lykk
Aikaansaanut see, luonut ei mikään edellisistä. Ei syntiä ole luotu. Synnintunto on luotu.
tee) Kristinusko.
Aatami ja Eevahan ne synnin tielle lähtivät vapaan valintansa takia. Perkele houkutteli Eevaa ja Eeva houkutteli Aatamia,
see ) Mies ja nainen
S_A_A_T_A_N_A
etkö muka tiennyt
10.2.2012 07:55
>>>S_A_A_T_A_N_A
Ihminen itse on keksinyt SYNNIT niin kuin kaikki lukemattomat määrät jumalia.
Mikä on oikea vastaus? En mä ole varma ja kiinnostaisi tietää. Voisiko pappi tai Pertsa kertoa asiaan totuuden?
eeee Jo kävi käärme kylähän, maatamyöten mahallansa paratiisihin poikkesi.
Luikerrellen luihuhäntä kohosi puuhun katala,sanan virkki noin nimesi,esitäin Eevalle
evästä syötäväksi suupalaksi hedelmäistä herkullista.
Raamatunkohta?
Se, kun Aatami ja Eeva söivät hyvän ja pahan tiedon puusta. He tekivät oman tahtonsa mukaan Jumalan tahdon sijasta, ja tulivat tuntemaan oikean ja väärän. Tästä sai alkunsa myös perisynti.