Onko 170cm liian pitkä tyttö?

pitkä(kö)

Eli onko teidän mielestänne (erityisesti pojat) 170cm pitkä tyttö liian pitkä? Ja ikää 15-vuotta.

Korkokenkiäkin olisi kiva käyttää, mutta en tiedä kehtaanko.

28

3062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lål

Mikäs kysymys tää nyt oli? 170 on ihan normaali. Ja ihan rauhassa voit käyttää korkoja. Yleensähän kaikki muijat haluu olla sellaset 175. :DD

• 190cm jätkää

Ei ole, pituus tuo seksikkyyttä..

• mies284

Useimmat naiset haluavat itseään selvästi pidemmän poikaystävän. Joitain miehiä voi myös haitata, jos tyttö on pidempi. Toisaalta jotkut haluavat olla suunnilleen yhtä pitkiä, jotta olisi helpompi pussailla ja muuta vastaavaa, mutta se on lähinnä asennekysymys.

Ellei tuota huomioida, pidemmät naiset ovat näyttävämpiä. Mallit ja näyttelijät ovat usein yli 180 cm, ja jotkut heistä seurustelevat itseään selvästi lyhyempien miesten kanssa.

Pituudesta ei kannata välittää paljon, yhteensopivuus on tärkeämpää.

• Hirrrrveen nätti oot

Olet just todella hyvän pituinen, eikä haittaa vaikka muutaman sentin vielä kasvaisitkin. :)

• pitkäjee

hyvä pituus. mielellään vaikka 180. Voit päästä vaikka malliks.

• raugh

et sie mussukka oo ees viel pitkä :) toi ois mullekki mieleine pituus (olin 7luokal 170cm)
      ite oon 177cm ja 15v
      ärsyttää ku tiiän mukavan jätkän mut se on minuu melkee 7cm lyhyempi ja tykkään kuitenki pitemmistä...

• liiiianpitkä

No joo mie oon 13 v ja 192 cm tyttö et arvatkaa tykkääkö jätkät

• 211111

älä jumalauta kuseta

• pitkä(kö)

kiitos vastauksista :)

• poika 170

170 on ihannepituus mun tytölle. samanpitunen olis paras :P

• pätkis156

Toi on just hyvä pituus, mäki haluun..mä oon 156 cm enkä täs enempää kasva :D

• miten on ?

Mä voisin puolestaa kysyä että oonko liian lyhyt poika kun olen 19 ja 172

• pitkä(kö)

Mun mielestä oot melko sopivan pitunen. Et oo mitenkään liian lyhyt :)

• pitkä(kö)

vieläkö sais vastauksia? :)

• efjeah

Ei oo liian pitkä ollenkaan, ite oon vähän yli 170 ja poikia ainakaan ei oo haitannut pituus :D

• Jaakko Leinonen

Ei ole. Missit ovat yli 180 cm.

• Guiih:)

Itekki oon 171cm pitkä tyttö(14) mut en ite tykkää käyttää korkkareit vaan jotain "lökölökö" kenkii :))

• pitkä(kö)

Vieläkö ois vastauksia?

Entäs mitä mieltä ootte, jos kesäks ostankin korkkarit. Oonko liian pitkä :D

• horraayy

No riippuu korkkareista? Jos on 2cm kiila ni en nyt sanois et paljoo pitenit:D ja osaathan sit myös kävellä! Näyttää 10 kertaa paremmalta ku pitkäsäärine hyvinkävelevä tyttö tulee korkkareissa vastaa ku paksunilkkane töpöttelijä ;)

• eioleeeeei

Henkilökohtasesti oisit mulle melkeen täydellisen pitunen (170-175) koska itellä löytyy varresta mittaa 188cm ;)

Eli riippuu katsojan silmistä!

• pitkä(kö)

Kiva kuulla :)

• joowuna

:D Ite oon reilusti yli 170 ja kyllähän sitä kuulee sellasia kommentteja ku "tuuleeko siellä ylhäällä" ja muuta paskaa niiltä suunsoittajita jotka ite on puutarhatontun mitois. Mut mikäs siin ku on pitkä,mieluummin pitkä ku lyhyt. Ja eikös pojat yleensä arvosta niitä pitkiä sääriä ;D;D;D

• pitkä(kö)

Totta, totta. Mutta jotenkin silti esim. tuolla unelmien tyttö keskustelussa ihannepituus olisi ehkä joku 160-165cm, jolloin ei välttämättä niitä pitkiä sääriä nää. :D

Olisi siis kiva kuulla vielä lisää vastauksia! :)

• juuuuuuuuuoooooooooo

pitkät naiset on kauniita

• jooooookos

Meidän kaupungissa on 15-v. tyttö, joka taitaa kyllä olla ns. interseksuaalinen (molempien sukupuolien tunnusmerkkejä) ja hän on varmasti 195cm jollei ylikin. Iso on muutenkin mitoiltaan esim kengännumero, mutta minkäs sille voi, ikävää jos kohdellaan friikkinä vaikka on nuori ihminen kuin kuka tahansa muukin. Tiedän että hänellä vaikeaa ja muut tytöt varsinkin karttelee ja nimittelee. Pojat suhtautuu paremmin mutta ehkä kuten poikaan suhtaudutaan.

Kohdellaan kaikkia kunnioituksella, jooko. ulkonäkö ja syntyperä ei ole meidän valittavissamme.

• Anonyymi

Tyttöni on noin 170cm ja hän on 11v , pitäiskö alkaa huolestua?

• jormalaiset

Ei ole. Nykyisin ei ole niin tärkeää kumpi on pitempi. Seksikästä jos nainen on pitempi.

• Anonyymi

Ei ole todellakaan. Päinvastoin.
      Omasta ja monen muunkin jätkän mielestä pitkä nainen on kaunis, tai siis että pituus tuo naisen ulkonäköön ja -olemukseen ison plussan lisää.
      Tietty näitä nillittäjiä riittää, jotka inttävät että naisen täytyy olla lyhyt ja sitä kautta nimittelevät pitkiä naisia ties miksi.
      Sitä paitsi suomalaisnaisten keskipituus tällä hetkellä on muistaakseni 166cm.
      Eli et ole senkään puolesta liian pitkä, olet 4cm yli keskiarvon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3712
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2509
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2106
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1627
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1458
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1451
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1404
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1357
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      20
      1201
    Aihe