Kertokaa, millainen on Los Salmonesin All inclusive. Saako vastiketta rahoilleen?
Los Salmonesin all inclusive
10
462
Vastaukset
- 14+6
Et saa vastinetta rahallesi ruuasta etkä hotelista,oikestaan se hostelli AM- matkojen surkein hotelli. Olimme siellä muutama vuosisitten,vaihda hotellia jos voi.Oikeastaan huoneisiin pitäisi tehdä täysremppa kaikki pihalle.
kysy lisää jos tarvitset.- +-++-++++
Ei tuo pidä paikkaansa, älä usko
- Salmons
Mikäli olet vähänkin perso viinalle tai oluelle, niin eiköhän tuo All Inc maksa itsensä takaisin.
Aamupala on buffet-pöydästä (pekonia,makkaroita, paistettua munaa,munakasta,papuja,jne). Varmasti löytyy jokaiselle jotakin.
Lounasruokaa saa allasbaarista, snac-tyyliin. Pizza, toast,, hampurilainen, fish&chips, salaatti
Päivällinen taas on buffet-pöydästä. Liha- ja kalavaihtoehto on ainakin.
Lisäksi all inc sisältää kaikki paikalliset alkoholi- ja virvoitusjuomat klo 11-23. - dondon
Kyllä se hintaansa varmaan vastaa muttei ole neljää tähteä. Pyydä parempi huone
jos ei aurinko paista. Todellakin varmaan AM:n huonoin hotelli, mutta sitä saa
mistä maksaa. Ja nuo pekonit aamupalalla ei oo pekonia vaan rasvassa keitettyä sianlihaa. Muuten ihan ok, ei se noissa aamupala muissakaan kahden ja kolmen tähden hotelleissa ole sen kummempi mutta kyllä riittävä.- Aamiainen ym
blues_brother kirjoitti:
Jardin del Atlantico Playa del Inglesissä oli aamiaisen suhteen positiivinen yllätys.
On kyllä, mutta vain aamiaisen suhteen- muut ruokailut vaatimattomampia.
Samoin hotellin yleisilme- se kaipaisi jo pientä, ehkä vähän suurempaakin päivitystä (= remppaa). Ehdotin sitä jo pari vuotta sitten siellä käydessäni.
Ulkoalueet ovat kivoja!
- heh heh
Eikö nimi ole vähän enteelllinen Los Salmonella
- Jos kääntää
Los salmones = lohi
- Tarkkis
Skola kirjoitti:
Pilkun viilaaja tietenkin olen: Lohet
Ihan niin! Taidat olla skolasi käynyt.
Hyvä, että on pilkuntarkkoja fiilareita palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504