Kertokaa, millainen on Los Salmonesin All inclusive. Saako vastiketta rahoilleen?
Los Salmonesin all inclusive
10
445
Vastaukset
- 14+6
Et saa vastinetta rahallesi ruuasta etkä hotelista,oikestaan se hostelli AM- matkojen surkein hotelli. Olimme siellä muutama vuosisitten,vaihda hotellia jos voi.Oikeastaan huoneisiin pitäisi tehdä täysremppa kaikki pihalle.
kysy lisää jos tarvitset.- +-++-++++
Ei tuo pidä paikkaansa, älä usko
- Salmons
Mikäli olet vähänkin perso viinalle tai oluelle, niin eiköhän tuo All Inc maksa itsensä takaisin.
Aamupala on buffet-pöydästä (pekonia,makkaroita, paistettua munaa,munakasta,papuja,jne). Varmasti löytyy jokaiselle jotakin.
Lounasruokaa saa allasbaarista, snac-tyyliin. Pizza, toast,, hampurilainen, fish&chips, salaatti
Päivällinen taas on buffet-pöydästä. Liha- ja kalavaihtoehto on ainakin.
Lisäksi all inc sisältää kaikki paikalliset alkoholi- ja virvoitusjuomat klo 11-23. - dondon
Kyllä se hintaansa varmaan vastaa muttei ole neljää tähteä. Pyydä parempi huone
jos ei aurinko paista. Todellakin varmaan AM:n huonoin hotelli, mutta sitä saa
mistä maksaa. Ja nuo pekonit aamupalalla ei oo pekonia vaan rasvassa keitettyä sianlihaa. Muuten ihan ok, ei se noissa aamupala muissakaan kahden ja kolmen tähden hotelleissa ole sen kummempi mutta kyllä riittävä.- Aamiainen ym
blues_brother kirjoitti:
Jardin del Atlantico Playa del Inglesissä oli aamiaisen suhteen positiivinen yllätys.
On kyllä, mutta vain aamiaisen suhteen- muut ruokailut vaatimattomampia.
Samoin hotellin yleisilme- se kaipaisi jo pientä, ehkä vähän suurempaakin päivitystä (= remppaa). Ehdotin sitä jo pari vuotta sitten siellä käydessäni.
Ulkoalueet ovat kivoja!
- heh heh
Eikö nimi ole vähän enteelllinen Los Salmonella
- Jos kääntää
Los salmones = lohi
- Tarkkis
Skola kirjoitti:
Pilkun viilaaja tietenkin olen: Lohet
Ihan niin! Taidat olla skolasi käynyt.
Hyvä, että on pilkuntarkkoja fiilareita palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394