Saunalahden yhteiskäytössä olevat IP-koodit

Perdone

Niistä se on sitten ollut melkoinen riesa viime vuoden puolivälistä alkaen. Kun joku säännöistä piittaamaton kirjoittelee esim. näille sivuille härskejä, ja luvattomia tekstejä, joutuvat kaikki saman koodin alla olevat liittymät "pannaan". Mielestäni tämä on aika monen Suomessa voimassa olevan lain vastaista asiakkaiden karsinointia. Mieleen tulee syrjintä, yksilön sananvapauden perusteeton rajoittaminen, kuluutajansuojalaki, ja varmaan tusinan muuta lainkohtaa jotka tässä rikotaan. Kukahan olisi halukas tästä riesasta kehittämään lakijutun? Yksilöhän voi tietysti äänestää "jaloillaan" vaihtamalla operaattorille, joka ei tällaista ongelmaa sysää asiakkaiden niskaan!
Muutenhan näihin juttuihin olisi ihan mukava ja tarpeenkin välillä antaa apunsa.

11

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

      Ja tämä liittyi keskusteluun Kanarian makailusta, miten?

      • Perdone

        Juuri siten, etten vähän aikaisemmin voinut tekstiä Kanariansaarista saada perille sen idioottimaisen menettelyn takia! Tiedoksi vain teille ????????, hrt, bonusplussa ja Ei näin Perdone!


    • htrt

      joo, sunki liittymä pitäs pannata, ettet kirjottelis enää vääräle palstalle

    • bonusplussa

      Eikö tämä ole vain tekosyy selitellä bannatuille miksi ei pääse osallistumaan. Valehdellaan härskihartikaiselle "Voi voi kun joku on alueellasi kirjoitellut tuhmia sanoja niin ei voida päästää sinua osallistumaan." Oikeasti vain tämä härskihartikainen on bannattu.

    • Ei näin, Perdone!

      Perdone, ei pahalla mutta tekstistäsi huokuu kypsymättämyys ja tiedon puute.

      1. Oma saunalahdesta voi vaihtaa natatun IP:n pois ja tilalle saa julkisen IP-osoitteen.

      2. "ip-koodi" kuulostaa typerältä ja termi lienee ap:n itse keksimä.

      3. Väärälle alueelle postattu

      • Perdone

        Ei näin, Perdone- merkkaajalle:
        Kyllä melko pahalla jos et ymmärrä olla kirjoittelematta jonkun kypsymättömyydestä, kun omasta kirjoituksestasi paistaa se kuin aurinko; tiedon puutetta varmaan on, mutta TIEDÄTKÖ sitä olevan minulla?

        1. Niin voi vaihtaa, mutta mikä sinun natattu;si on? Viisaana varmaan osaat vastata.

        2. "ip-koodi" ei mkuulosta niinkään typerältä kuin sinun kommenttisi; koodista on tarkasti ottaen kysymys! Eikä ole "ap:n" itse keksimä!

        3. Ei ole väärälle postattu, jos tarkoitan sen juuri tänne, missä kaikki "ajattelijat" luuraa!


      • ghsghd
        Perdone kirjoitti:

        Ei näin, Perdone- merkkaajalle:
        Kyllä melko pahalla jos et ymmärrä olla kirjoittelematta jonkun kypsymättömyydestä, kun omasta kirjoituksestasi paistaa se kuin aurinko; tiedon puutetta varmaan on, mutta TIEDÄTKÖ sitä olevan minulla?

        1. Niin voi vaihtaa, mutta mikä sinun natattu;si on? Viisaana varmaan osaat vastata.

        2. "ip-koodi" ei mkuulosta niinkään typerältä kuin sinun kommenttisi; koodista on tarkasti ottaen kysymys! Eikä ole "ap:n" itse keksimä!

        3. Ei ole väärälle postattu, jos tarkoitan sen juuri tänne, missä kaikki "ajattelijat" luuraa!

        edelleen väärä palsta. kännykkäliittymile on oma palstasa, josta voi saaha tietoaki


    • Jospa se vaihto ei toimikaan, kun ei kerran pysy vaihdettu. Minäkin sain oikein valitukseeni Saunalahdelta ohjeet, mutta siinä sitä ollaan; menee kirjoitus läpi kun sattuu vaihtumaan koodi. Kysyttiinkö jonkun kypsymättömyyttä? Kyllä tuollaiset "viisaat" pitäisi tosiaan sulkea ULOS! Mielestäni ei ollut väärälle postattu, vaan tälle palstalle sopiva, (ja varmaan tarkoitettukin), jotta kaikki Kanariansaarista syleksivät voivat sen lukea.

      • fsdgdsghsd

        kysyttiinkö jonkun viisautta? Kyllä tuollaiset "viisaat" pitäisi tosiaan sulkea ULOS!
        ja alotus oli tasan väärällä palstalla


      • fsdgdsghsd kirjoitti:

        kysyttiinkö jonkun viisautta? Kyllä tuollaiset "viisaat" pitäisi tosiaan sulkea ULOS!
        ja alotus oli tasan väärällä palstalla

        Taitaa tuo fsdgdsghsd-merkkaaja olla juuri niitä jotka saavat palstan näyttämään trollareiden temmellyskentältä. Pelkkä sivustahyökkääjä!


      • Asiaan...
        Skola kirjoitti:

        Taitaa tuo fsdgdsghsd-merkkaaja olla juuri niitä jotka saavat palstan näyttämään trollareiden temmellyskentältä. Pelkkä sivustahyökkääjä!

        Tuo aloitus on täysi trolli tällä palstalla. Tämä on tarkoitettu Kanaria keskustelulle. Siirtykää muille osioille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe