Kolme kiinalaista

minä

Kolme kiinalaista olivat tulleet suomeen, ja kukaan heistä ei osannut suomea. Ensimmäinen kiinalainen meni suomi-ruotsi maaotteluun ja kuuli sanan "me teimme sen". toinen kiinalainen meni torille, ja kuuli kun nainen sanoi että "korillisen". Kolmas kiinalainen meni jäätelökioskile ja kuuli kun tyttö sanoi "kiitos". Kierreltyään jonkin aikaa, niin he palasivat paikkaan mistä olivat lähteneet. Poliisi tuli kysymään heiltä että oletteko ryöstäneet pankin. ensimmäinen kiinalainen sanoi "me teimme sen". sitten poliisi kysyi että paljonko veitte, niin toinen kiinalainen sanoi että "korillisen". poliisi sanoi että nyt kyllä teidät hirtetään, niin kolmas kiinalainen sanoi että "kiitos".

10

7212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romu

      oon kuullu ihan saman mutta se yks vika kiinalainen kuuli että joku sano:minä ensin.
      sitten ne aijettiin hirttää niin se sano kuka hirtetään ensin. sit se sano minä ensin. buhahahahahah

      • minä

        mä oon taas kuullu tuon version jossa sanotaan kiitos


      • tuomari
        minä kirjoitti:

        mä oon taas kuullu tuon version jossa sanotaan kiitos

        Ihan sama miten kerrotte. PASKA VITSI JOKA TAPAUKSESSA.


      • 50-luvun pentu
        tuomari kirjoitti:

        Ihan sama miten kerrotte. PASKA VITSI JOKA TAPAUKSESSA.

        Tällaisia juttuja pihalla kerrottiin kun olin 5-vuotias.


      • Anonyymi

        Mä oon kuullu noin ja myös, että se kolmas oli kuullut sanan haarukka. Poliisi siis kysyi "millä teitte sen" niin se kolmas sano "haarukalla".


    • Sype

      Jos olet useamman päivän kesävieraana ja isäntäväki alkaa kertoa kiinalaisia sananlaskuja, kannattaa lopettaa vierailu pikaisesti. Kiinalainen sananlasku: "Kala ja vieraat alkavat kolmen päivän kuluttua haista".

      • Nadesico

        oon kuullu sellaisenkin kiinalaisen sananlaskun, että "Älä kumarru solmimaan kengännauhojasi melonipellolla"...
        (en kyllä ymmärtänyt sitä vasta kun kuvan perusteella. Joku vastaavassa tilanteessa voisi luulla miehen varastavan melonin.. tai jotain..? Niin siinä kuvassa oli :D)


    • ruudinkeksiä

      Vanha kiinalainen sananlasku "£¤[]~". Suomennettuna "Älä välitä kiinalaisista sananlaskuista, huolimatta siitä kuka niitö höpöttelee. Syö paljon riisiä!"

    • Kiinan sodassa soti myös suomalainen. Kiinalaissotilas haavoittui ja joutui kenttäsairaalaan. Suomalainen meni katsomaan häntä. Kiinalainen näytti jo keltaiselta ja sanoi: Tsing tsong tsung. Suomalainen ei ymmärtänyt. Kiinalainen oli jo sininen, kuin olisi tukehtumassa ja sitten hän kuoli. Ennen kuolemaansa kiinalainen sanoi vielä kerran sen tsing tsong tsung. Hautajaisten jälkeen suomalainen tuli suomeen ja kävi kiinalaissyntyisen ystävänsä luona ja kertoi mitä tuo sairas kiinalainen oli hänelle sanonut. Se tarkoitta, että ota jalka pois happaletkun päältä!

    • J K

      VAI NIIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe