Kolme kiinalaista olivat tulleet suomeen, ja kukaan heistä ei osannut suomea. Ensimmäinen kiinalainen meni suomi-ruotsi maaotteluun ja kuuli sanan "me teimme sen". toinen kiinalainen meni torille, ja kuuli kun nainen sanoi että "korillisen". Kolmas kiinalainen meni jäätelökioskile ja kuuli kun tyttö sanoi "kiitos". Kierreltyään jonkin aikaa, niin he palasivat paikkaan mistä olivat lähteneet. Poliisi tuli kysymään heiltä että oletteko ryöstäneet pankin. ensimmäinen kiinalainen sanoi "me teimme sen". sitten poliisi kysyi että paljonko veitte, niin toinen kiinalainen sanoi että "korillisen". poliisi sanoi että nyt kyllä teidät hirtetään, niin kolmas kiinalainen sanoi että "kiitos".
Kolme kiinalaista
10
7419
Vastaukset
- romu
oon kuullu ihan saman mutta se yks vika kiinalainen kuuli että joku sano:minä ensin.
sitten ne aijettiin hirttää niin se sano kuka hirtetään ensin. sit se sano minä ensin. buhahahahahah- minä
mä oon taas kuullu tuon version jossa sanotaan kiitos
- tuomari
minä kirjoitti:
mä oon taas kuullu tuon version jossa sanotaan kiitos
Ihan sama miten kerrotte. PASKA VITSI JOKA TAPAUKSESSA.
- 50-luvun pentu
tuomari kirjoitti:
Ihan sama miten kerrotte. PASKA VITSI JOKA TAPAUKSESSA.
Tällaisia juttuja pihalla kerrottiin kun olin 5-vuotias.
- Anonyymi
Mä oon kuullu noin ja myös, että se kolmas oli kuullut sanan haarukka. Poliisi siis kysyi "millä teitte sen" niin se kolmas sano "haarukalla".
- Sype
Jos olet useamman päivän kesävieraana ja isäntäväki alkaa kertoa kiinalaisia sananlaskuja, kannattaa lopettaa vierailu pikaisesti. Kiinalainen sananlasku: "Kala ja vieraat alkavat kolmen päivän kuluttua haista".
- Nadesico
oon kuullu sellaisenkin kiinalaisen sananlaskun, että "Älä kumarru solmimaan kengännauhojasi melonipellolla"...
(en kyllä ymmärtänyt sitä vasta kun kuvan perusteella. Joku vastaavassa tilanteessa voisi luulla miehen varastavan melonin.. tai jotain..? Niin siinä kuvassa oli :D)
- ruudinkeksiä
Vanha kiinalainen sananlasku "£¤[]~". Suomennettuna "Älä välitä kiinalaisista sananlaskuista, huolimatta siitä kuka niitö höpöttelee. Syö paljon riisiä!"
Kiinan sodassa soti myös suomalainen. Kiinalaissotilas haavoittui ja joutui kenttäsairaalaan. Suomalainen meni katsomaan häntä. Kiinalainen näytti jo keltaiselta ja sanoi: Tsing tsong tsung. Suomalainen ei ymmärtänyt. Kiinalainen oli jo sininen, kuin olisi tukehtumassa ja sitten hän kuoli. Ennen kuolemaansa kiinalainen sanoi vielä kerran sen tsing tsong tsung. Hautajaisten jälkeen suomalainen tuli suomeen ja kävi kiinalaissyntyisen ystävänsä luona ja kertoi mitä tuo sairas kiinalainen oli hänelle sanonut. Se tarkoitta, että ota jalka pois happaletkun päältä!
- J K
VAI NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389