Mitä tekemistä lentokoneessa?

tylsääää...

Ollaan menossa ensi viikolla Thaimaaseen. Olen tähän saakka ollut koneessa max. 5 tuntia, eli tekemisen puute. Miten saa ajan kulumaan, varsinkin kun mukana on kaksi teini-ikäistä lasta?

16

1593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasten kanssa

      Se on kyllä kieltämättä se rasittavin osuus - tuo pitkä matka. Meillä lapset ja teinitkin on pelannu niillä koneen pelikonsoleilla. Tai ainakin Finnairin koneessa oli ja jälkikasvun aika kului niitä näprätessä.
      Kannattaa varata myös naposteltavaa, kun tuon ikäisillä on aina nälkä...
      Ja kyllä siinä ehtii tehdä vähän läksyjäkin, eli tärkeimmät kirjat mukaan. Hyvää matkaa!

      • äippä...

        Hyvä idea. Koulukirjat. Läksyt ja kokeisiinlukeminen ja numeroiden parantaminen :). Sitten tuntuu, et on sen loman ansainnutkin.


    • Toinen nonno

      Jokaiselle oma kirja mukaan. Lukeminen kannattaa aina.

    • Työkseen reissannut

      Pienet sikeät auttaa mukavasti ja on virkeänä perillä. Laput silmille, tulpat korviin ja nukkuen aika taittuu mukavasti. Lentosukat auttaa jalkojen verenkierrossa, kun ei pääse paljoa liikkumaan.
      Thaimaan lentohan on vielä ihan siedettävän pituinen.

      • lasten kanssa

        Ap. varmaan tarkoitti lähinnä teinien kanssa matkustamista. Aika aikuismaista vetää laput silmille ja tulpat korviin teinit vieressä. Lento on pitkä, jos on tottunut max 5 h lentoihin.


    • Lennot on tylsiä :(

      Mutta ei voi mitään! Kannattaa piirtää, kirjoittaa tai lukea.

    • Jäsen vuodesta 2005

      Hyvää aikaa liittyä kymppikerhoon!

    • Teini Mäenpimu

      Ottakaa ibad .oon kohta 14 v. myös mp3 soitin Joo niin lukeminen ja piirtäminen .läppäri.

    • hips hops

      Teineillä yleensä on omat älypuhelimet ja siinä kuulokkeet. Muistaa vaan laittaa kännykän lataukseen, jotta virtaa riittää mahdollisimman pitkään. Tietty pitää kysyä lupa älypuhelimen käyttöön lennoilla (ainakin nousuissa ja laskuissa käyttö yleensä kielletty). Kännyköiden kanssa riittää räpeltämistä, vaikka se olisikin flight-tilassa.

      Kannattaa varata matkalle mukaan lukemista (sarjiksia, kirja) sekä ruutuvihko ja muutama kynä, joten voi pelata vaikka ristinollaa ja piirtää. Jos tykkää ristikoista ja sudokuista, niin siinäkin riittää puuhaa. Omat lapseni esimerkiksi sanovat, etteivät tykkää ristikoista, mutta kun tosiaan tekemistä ei ole, niin kyllä vaan sudokut alkavat täyttyä heilläkin. Myös erilaiset lehtien tietovisat on hyviä. Teini-ikäisetkin jaksaa selailla esim. Apu-lehteä tai vastaavaa. Pelikortit on myös hyvät. Meillä teinit innostuivat viimeksi opettelemaan taikatemppuja, kun olin netistä tulostanut etukäteen kummallekin pari taikatemppua, joita pystyi treenaamaan paikallaan istuen.

      Sellainen läppäri on myös kätevä, joissa on kuvankäsittelyohjelma ja piirto-ominaisuus. Vaikkei olisi hyvä piirtämään, niin piirrustukset matkaseurueesta on yleensä aina hauskoja.

      Korvatulpat kannattaa varata jokaiselle mukaan siltä varalta, että lennolla on itkeviä pikkulapsia.

    • ei ongelma

      pääsääntöisesti Thaimaan lennot on yölentoja eli kun ruoka on tarjoiltu niin sitten vaan nukkumaan ja yleensä herään aamupalaan n. 2 tuntia ennen laskua. Yli 30 kertaa tuo lentänyt ja menee tosi nopeasti. Thaimaa on vasta puolivälissä esim.Australiaan jne.

    • Unipilleri naamaan ja nuku koko matka!

    • eipä ole mikään.ehkä kannatta vaikka keskustella ihmisten kanssa,nukkua ja kulkea vc:ssä.eikä missään tapauksessa ruveta laskeen milloin ollaanperillä,puhun ,kokemuksesta.aasian lentoon kun,laitetaan puolet tunteja lisää ollaan jo austraalian lähellä ,helppo homma.TÄRKEIN KESKUSTELE JOPA AIVAN OUTOJEN KANSSA,HUOMAAT PIAN ETTÄ KUKA PUHUU JAA KUKA EI,AASIA HÄÄMÖTTÄÄÄÄÄ,JO.

    • dgedh

      Ryyppää

    • Suhteellisuusteoreet

      Aloituksessa on lause: "Miten saan ajan kulumaan?" Minä taas puolestani kysyn: Kuinka saan ajan kulumisen pysäytettyä? Siinä se vasta temppu olisi!

    • Lentäjän poika

      Ota mukaan tabletti, johon lataat muutaman elokuvan, kirjoja, musiikkia yms ajanvietettä. Saattaa saada vuokrattua koneestakin.

      Joku pienikokoinen peli, jolla kulutatte tunnin tai pari aikaa.

      Katsotte elokuvia ja sarjoja koneen televisiosta.

      Jaloittelette välillä kulkemalla edes takaisin koneessa.

      Jos kaikki muu pettää ja olet itse todella kyllästynyt, suosittelen masturbointia koneen vessassa. Sillä tapan itse ainakin 30 minuuttia puuduttavasta lennosta.

    • Kirja on mukava

      Lue Sinuhe. Aika kuluu matkatessa muinaisessa Egyptissä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe