tietääkö kukaan, löytyykö tampereen alueelta koiran ulkoiluttajaa? teen pitkää työpäivää keväällä ja koiran ulkoiluttaminen on nyt haaste.
saako rahalla ulkoilutuspalveluja ja kuka niitä tarjoaa?
Koiran ulkoiluttaja
8
443
Vastaukset
- Tuollainen
viesti löytyi "kysy koirien hoidosta"-palstalta, julkaistu viime keväänä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9844768 - kikkelitonttu
En tiedä.
- T 13-14v
Moikka !
Valitettavasti en osaa auttaa :( Jos olisit asunut Vantaalla tai Helsingissä, olisin ilomielin pikku palkalla tarjoutunut ulkoiluttamaan koiraasi. JOS joku etsii pk-seudulta ulkoiluttajaa koiralleen, voi laittaa minulle sähköpostiviestiä. Olen erittäin kokenut koirista & kotoakin löytyy kaksi koiraa mutta niille on jo niin paljon hoitajia, että voisin tarjota apuani toisille
[email protected] - sannis tytsy
mikä koira sinulla on? montako lenkkiä se tarvitsee päivässä? asun itse treella...
- fiskipiski
Tuolla on ulkoiluttajia ja ulkoilutettavia:
http://www.dogia.fi/dogikummi/dogikummi/ - EMariella
Moikka! Olen itse Tendea.fi :ssä hakemassa koiran/muiden eläinten hoitamis työtä.
Siellä voit hakea koiranulkoiluttajaa ja kotisiivojaa ja vaikka mitä kodinhoito apulaista.
Itse olen Tamperelainen 20v opiskelija alueelta 33560 ja ulkoiluttaisin mielellänne koiraanne lähiseudulla. Voin myös ottaa viikonloppuhoitoon jos on tarvetta.
Voit lukea enemmän tendean sivuilta! - koirahullu3
Tarvitsetko vielä ulkoilttajaa???
4H kouluttaa nuoria koiranhoitoon, ja heille on joku ikäraja; sieltä ei tuli 10v pikkulapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site866058Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers794870Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524442SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574192SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963789Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost73533Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi992607SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502503Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352419Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492148