Haluaisin päivittää Canon EOS 450D kamerani uudempaan malliin, mutta kysymys kuuluu onko fiksua vaihtaa se 550D:n?
EOS 450D -> 550D
5
198
Vastaukset
- 15+19
Mitä vikaa vanhassa?
onko 550D:ssä joitain sellaisia ominaisuuksia mitä tarvitset ja mitä neljäpuolikkaassa ei ole?
jos näin on niin silloinhan kameranvaihto on ehkä kohdallaan. mutta jos ei ole näin ja haluat vähän törsäillä niin osta joku laadukas objektiivi niillä polttoväleillä joita eniten käytät.- samaa mieltä
Juu samaa mieltä kirurgin kanssa. Tuo EOS 450D ostetaan usein kittipaketissa, jolloin kittiobjektiivina tulee Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Tuo kannattaa ensi töikseen vaihtaa parempaan Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, jos pölytiiveys ei ole prioriteetti.
Jos taas tarvitset pöly- ja vesitiiviin, niin tuohon polttoväliin EF 16-35mm f/2.8L II USM
Noita kannattaa vertailla esim. täällä: http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-S-18-55mm-f-3.5-5.6-IS-Lens-Review.aspx
noista kuvista saa selvän käsityksen, että parannus tulee nimenomaan uuden objektiivin, ei kameran, hankkimisellatuossa huomasi 17-55/2.8:n ja kitin eron. seuraava ostokseni on tuo mutta tämähän ei kuulu varsinaisesti asiaan.
- Kaanoni mullaki
Jos nyt välttämättä haluat, osta Canon eos 7. Nyt Rahalassa jotain 990 €, Turha sitihen 450>600 > 60 vaihtaa. Jos löydät siistin eos 50D osta se, taitaa pyöriä jossain 500 € nurkissa. 50D on paljon parempi kuin 60-600D, ei niin muovinen. Kato löytyykö täältä:
http://www.digicamera.net/keskus/viewforum.php?f=10&sid=de0a3976293e3e3f32f19f12c1910bef
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402