Minulla on saunalahden liittymä, lähes aina tulee tieto että olen kirjoitellut sopimattomia, vaikka en taatusti ole.
Onko suomessa suurin osa IP-osoitteista bannattu Suomi24 palstoille,
siltä vaikuttaa.
Minulla on myös kiinteä liittymä sen kanssa ei ole ollut ongelmia.
Bannit
5
94
Vastaukset
- Näin on
Kato ku Saunis ei antyanu mainosta ni tarttee joteski rokottaa.
Hei,
Saunalahti alkoi joulukuussa käyttämään jaettuja ip-osoitteita mobiililaajakaistoissaan. Tämä tarkoittaa, että eri käyttäjät käyttävät samaa ip-osoitetta. Tästä syystä kirjoittamisesi saattaa olla estetty, vaikket itse olisi toiminut sääntöjen vastaisesti. Kirjoitusestoja eli banneja on langetettu sellaisille ip-osoitteille, joista on rikottu Suomi24:n sääntöjä tai ne esiintyvät yleisillä spämmilistoilla.
Tässä Saunalahden tiedote asiakkaille: http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/570/osoitteenmuunnos-nat/.
Tilanne on valitettava, ja on ikävää, että se hankaloittaa käyttökokemustasi.
Terveisin,
Elina
Suomi24- Juu ei, kiitos hei!
Myös monilla suurilla yrityksillä (joihin Aller ei kuulu) on yksi ip-osoite ja muutaman häirikön takia te olette estäneet tuhansien (joista ehkä muutama olisi halunnut kirjoittaa tänne) pääsyn sivuillenne!?
Koska seuraava sivujen käyttöä haittaava "päivitys" tulee? - ...
Juu ei, kiitos hei! kirjoitti:
Myös monilla suurilla yrityksillä (joihin Aller ei kuulu) on yksi ip-osoite ja muutaman häirikön takia te olette estäneet tuhansien (joista ehkä muutama olisi halunnut kirjoittaa tänne) pääsyn sivuillenne!?
Koska seuraava sivujen käyttöä haittaava "päivitys" tulee?Ja tästä huolimatta nämä häiriköt jatkavat toimintaansa. Esim Ateismi-palstalla riehuu tänäänkin uskovainen fanaatikko joka haukkuu ja huorittelee kaikki käyttäjät.
Eikä saa edes bannia.
- Tv-mainos
Miksiköhän tästä asiasta mieleeni tulee tv-mainos: ota aakkonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357945
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455580- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563839- 783614
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322051- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461769- 391717