Naismyyjä langan toisessa päässä haistatti paskat, kun ystäväni ilmoitti asiallisesti, että ei osta Lady Shaveria. Numeroa ei puhelimen näytöllä näkynyt eikä firman nimi jäänyt mieleen. Mihin voi valittaa??
Puhelinmyyjä haistatti paskat
22
1017
Vastaukset
Muistaakseni Spede-Showssa oli valitustoimisto. Jos ettisit sellasen jostain. Ne valittais jopa ystäväsi puolesta:
- jonimaksavelat
haha! Siitä sai! Ystäväsi ei varmasti ollut asiallinen.
- Mulle voi kyllä
Valita mulle.
- kohteliaisuutta
Olikohan myyjällä ollut todella huono päivä. En kuitenkaan hyväksy tuollaista käyttäytymistä.
Eikös kuluttaja-asiamiehelle voi valittaa.Etsi puhelinluettelosta lähin.- gfgg
Vaikea kait siitä on valittaa, jos ei muista edes mistä firmasta soitettu :D
- Ajomies
Tarjan tai Liisan hoidettaviin menee todennäköisesti, sanoisin jopa ilman muuta.
Kuluttajasuoja on aika ankara tällaisessa tapauksessa ja artikla sanoo, että paskasta tahi muusta hyödykkeestä ei saa luoda haistamisen tahi maistamisen mielikuvaa kuluttajalle mikäli tuotetta ei ole toimitettu kuluttajan saataville. Sama koskee haistattamista ja maistattamista. Linnareissu tästä myyjälle tulee melko varmaan. Kuinka pitkä ratkeaa sen perusteella onko myyjän vatsansa ollut kovalla toivotushetkellä ja tuotteen toimitamiselle on tätä kautta ollut luonnollinen este. Toinen merkitsevä seikka on se onko myyjällä ollut yhteyksiä Lokapoikiin. Tiukkana kannattaa nyt olla. - hjaföhgfal
Sille puhelinmyyjä naiselle haistatetaan paskat arviolta joka päivä, vaikka hän tekee vaan duuniansa ja voisin veikata että siinä sivussa käy koulua... ei ollu reilua sun kaverias kohtaan, voi kyynel... tunnen enemmän myötätuntoa sitä puhelinmyyjää kohtaan.
- rg8joiijrgojio
Kenelle myyjä saa valittaa kun asiakkaat haistattelevat hänelle useita kertoja päivässä?
- huh-huh
Angry birdie how low can you go? suosittelen hankkimaan elämään sisältöä, jos sinulla menee niin huonosti että kyselet suomi 24 palstalla mihin voit valittaa kun puhelinmyyjä oli ilkeä sun kaverilles... kokeilisit vaikka puhelenmyyjän duunia, näin alkajaisiksi...
- sdfffffffff
Kannattaakohan tuollaisten ihmisten sitten edes ryhtyä puhelinmyyjiksi?
- oihiuh
Sopii muun porukan jatkoksi...
- gbnhgfiaö
oihiuh kirjoitti:
Sopii muun porukan jatkoksi...
mielestäni puhelin myyjäksi ei ryhdytä sinne enemmän tai vähemmän joudutaan, suomi on sellainen maa, että tarvitaan monen vuoden koulutus mikä ei välttämättä vastaa käytännössä alan vaatimuksia ollenkaan, että on edes mahdollisuus haaveilla kunnon töistä...
- Nojoo....
gbnhgfiaö kirjoitti:
mielestäni puhelin myyjäksi ei ryhdytä sinne enemmän tai vähemmän joudutaan, suomi on sellainen maa, että tarvitaan monen vuoden koulutus mikä ei välttämättä vastaa käytännössä alan vaatimuksia ollenkaan, että on edes mahdollisuus haaveilla kunnon töistä...
Tuskinpa sinne kukaan joutuu... aina voi mennä shellin kassalla tai mäkkäriin paistamaan purilaisia. Mutta on olemassa niitä nuoria, joita töissä kiinnostaa raha. Ei millään pahalla jotain iltasiivoojia kohtaan, mutta kyllä mä rahoitan opintoni mieluummin provikkapalkalla, kuin kympillä tunti.
Ja aina tähän saa vastaukseksi, että ei puhelinmyynnissä oikeasti mitään tienaa. Kyllä voin sanoa tämän vaikka oikeassa elämässä kaverille kasvotusten, että kyllä muuten tienaa. Toki se vaatii sen, että kauppa kulkee.
- Joulus
Turotim? Asiattomimmat puhmyyjät soittaneet sieltä.
- ggggg
On kyllä jollai hirveät ongelmat ! Soita Hannu Karpolle :)
- vittuile myyjälle
Ärsyttäviä noi puhelinmyyjät kun tuputtavat kaikkee,en osta!!! Kerran sanoin puhelin myyjälle näin" en ole kiinnostunut äläkä soita mulle vittu enää koskaan" Ei onneks oo soitellu.
- Nojoo....
Tuo tuputtaminen, tarjoaminen, kaupan kysyminen, tai clousaus kuten myynnissä sanotaan... se kuuluu kaikkien myyjien toimenkuvaan. Myytpä sitten seiskaa kuluttajille tai jäänmurtajia Kiinaan, niin aina myyjän toimenkuvaan se kuuluu.
Toki myyjän on osattava lukea asiakasta ja tarvittaessa luopua kaupasta. Jos myyjä tekee sen asiakkaan ensimmäisen kommentin "en mä nyt tiiä tästä" jälkeen, hän on huono myyjä. Hän ei saa kauppaa, ei palkkaa ja kohta ei ole töitä.
Epäkohtelias käytös ei ole kannattavaa missään, eikä ketään kohtaan. Aina voi räksyttää vaikka lähikaupan kassalle tai autokauppiaalle, mutta lähinnä se kertoo räksyttäjästä itsestään. Usein puhelinmyyjinä on nuoria opiskelijoita, niin räksyttäjä voi mielessään ajatella vaikka omaa lastaan siellä luurin toisessa päässä. Tai haukkuisitko yhtä ilkeästi siskontytön, joka on juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle opiskelemaan ja on ottanut iltatyön vastaan, jotta pääsisi itsenäistymään... Näitä voisi jokainen miettiä, kun tekee mieli haistatella.
Ja siihen että jos soitto tulee uudestaan, ei valitettavasti se puhelinmyyjä pääse vaikuttamaan. Joka yrityksessä on nykyisin soittokone, josta numerot tulevat automaattisesti. Myyjä ei valitse soitettavia itse millään tavalla.
- Tuhrutiina
Olen puhelinmyyjä ja täysin kyllästynyt hommaan. Taukoja saa hädin tuskin pitää sen 40 minsaa päivässä, myyntejä kyylätään jatkuvasti, puheluita tulee taukoamatta ja asiakkaat haistattavat paskat vielä siihen kaupan päälle. En voi ymmärtää ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti haluaisivat tuohon paska-ammattiin. Itse opiskelen ja pakko on saada rahaa jostakin, mutta rajansa kaikella. Stressi vaivaa ja tuntuu inhottavalle mennä töihin, kun homma on täyttä pakkopullaa. Kuka muka haluais kuus tuntia päivässä puhua ventovieraille niitä näitä ja pakottaa ostamaan joku paska tuote? Mutta puhelinmyyjiä on turha miksikään pohjasakaksi haukkua, kun suurin osa heistä on nuoria opsikelijoita.
- Puhelinmyyjän korva
Näin puhelinmyyjän näkökulmasta on pakko sanoa, että kyllä niitä haistatteluja saa kuulla tuon tuosta asiakkaiden taholta. Lisäksi saa kuunnella haukkuja, rähjäämistä ja uhkailuja, jos joku on tilannut "seiskan" puhelinmyyjältä ja sitten jättänyt katkaisematta tarjouksen jälkeen.. kun tuolle asiakkaalle sitten soittaa vaikkapa sähkösopparista, niin se haukkuu sut sen seiskamyyjän takia!
Entäs sitten nämä, jotka antaa alaikäisille lapsilleen omissa nimissä olevia puhelinliittymiä, niihin kun erehtyy soittamaan (hitostako me voitas tietää kenelle kukakin on liittymänsä käyttöön antanut), niin sitten huudetaan ja rähjätään kun 10 vuotiaan puhelimeen soitellaan.... ARVOISAT ASIAKKAAT: Onko se Ingmannin vika, jos Valion maito on hapanta? Entä onko se naapurin vika, jos olet jättänyt jääkaappisi oven auki? Mietihän seuraavalla kerralla kenelle rähjäät... - repalii
Mä haistatan järjestään paskat puhelinmyyjille. Kerran mulle tarjottiin puhelimessa alkkareita, niin sanoin, että pidä paskaiset tusinapöksysi. Tais olla matador pöksyt. Mä ostan vaan ja ainoastaan rismasta kaikki alkkarit.
- niinpä taas
kauhea juttu!
- atsia
Siis voi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810