Näin säästyy rahaa

Uuno

Muutama pätevä säästövinkki:

1. Älä maksa TV-lupaa (ei sanktioita jos et päästä tyhmyyttäsi tarkastajaa sisälle).

2. Lue sanomalehdet muualla

3. Osta makaroonia (halvinta ruokaa ja menettelee jopa 4-5 krt/viikko)

4. Jos sulla on auto, ota aina bensarahat jos joku pyytää kyytiä. Ite pyydän pienestäkin lenkistä 5 euroa, kun sanon että bensa on loppu. Kertyy isot summat pienikulutuksellisessa autossa.

5. Pyydä vanhemmilta/isovanhemmilta.
Voit vaikka joskus keksiä jonkun syyn jos oikeasti sellaista ei ole. Älä kuitenkaan tee tätä liian usein, jottei välit mene.

6 Tee "bisnestä" Eli silloin kun sulla on rahaa, osta jotain puoli-ilmaiseksi pulassa olevalta kaverilta. Esim. itse ostin keväällä yhdeltä kaverilta hyvän auton 120 eurolla ja kuukautta myöhemmin myin sen pois 300 eurolla.

38

9514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep....

huh huh onko tämmäöisiä luusereita oikeasti,, ei vittu mikä pelle!

t. Lukion käynyt ja kohta rikas!

• Uuno

Ai oikein lukihäiriöinen larvanto siellä aukoo päätään?! Pidä poju pienempää ääntä tai menee tulevat sossurahas leegoremonttiin.
        Ei lukiosta valmistu muuta ku kortistoon, sen tuut huomaamaan, LUUSERI!

• Kerma
        Uuno kirjoitti:

Ai oikein lukihäiriöinen larvanto siellä aukoo päätään?! Pidä poju pienempää ääntä tai menee tulevat sossurahas leegoremonttiin.
        Ei lukiosta valmistu muuta ku kortistoon, sen tuut huomaamaan, LUUSERI!

Mieti nyt itse aikuinen missä jamassa olet, syöt makaroonia ja ostelet kavereilta "hyviä" satojen eurojen autoja kun ne on pulassa. Herää nyt urpo ja hanki elämä. Sääliksi käy...ei tähän voi muuta enää sanoa.

• Uuno
        Kerma kirjoitti:

Mieti nyt itse aikuinen missä jamassa olet, syöt makaroonia ja ostelet kavereilta "hyviä" satojen eurojen autoja kun ne on pulassa. Herää nyt urpo ja hanki elämä. Sääliksi käy...ei tähän voi muuta enää sanoa.

..miksi pitäisi sääliä?
        Vietän varsin mukavaa elämää, jossa vapaa-aika näyttelee pääosaa. On mukavaa kun ei tarvitse rikkoa itseensä 7-16 duunilla. Saan ansiosidonnaista ja päälle teen tuota kuvailemaani bisnestä. Ei kai siinä ole mitään ihmettelemistä, että tienaan lisää em. keinoin. Kaverit ovat edelleen kavereitani ja autot jotka olen ostanut, ovat olleet tosiaankin hyviä ja niillä olen tehnyt voittoa. Kaveritkin ovat tyytyväisiä kun ovat saaneet fyrkkaa akuuttiin rahapulaansa. Makarooniin en viime aikoina ole ihan joka päivä turvautunut, mutta pidän siitä enkä sitäkään pidä säälittävänä. Kermaa vaan taitaa vituttaa varsin suuresti, kun hän itse todennäköisesti on hankkinut elämän johon kuuluu stressaava työ, velkaiset asunto ja auto, nalkuttava akka ja ehkä suolistokoliikeista kärsivä vauva, joka rääkyy illat ja yöt. Kaiken tämän jälkeen voin väittää, että sulle jää kätees aikas paljon vähemmän pätäkkää kuin mulle. Kaiken lisäksi nautin elämästä täysillä, tulen ja menen miten huvittaa, panen milloin ketäkin muijaa, jonka baarista löydän, teen bisnestä, kavereita on, ei ole paineita/stressiä, voin 100% päättää kulloisenkin päivän sisällöstä ja nauttia kesästä.
        Ansiosidonnaista on jäljellä yli 300 päivää vielä ja vasta sitten täytyy jutella hyvän kaverini isälle, että ottaa mut taas 8 kuukaudeksi määräaikaiseen löysään duuniin, jotta saan taas seuraavat reilut 2 vuotta aiheuttaa suunnatonta vitutusta kaltaisillesi.
        Onnea valitsemallasi tiellä, Otan osaa!

• Pekkis

Olen samaa mieltä kirjoittelijän kanssa. Money talks bullshit walks! Kyydistä maksetaan on kaveri tai vähemmän kaveri, loppupeleissä jokainen vetää kuitenkin "kotiinpäin".Eikä siinä ole mitään väärää jos ostaa kaverilta puoliilmaiseksi, joka on saanut itsensä siihen jamaan että arvoesineet lähtee.Jos hän itse on niin laiska ettei viitti suotuisinta markkinahinta hakea vaan ratkea sinuun niin löysät pois. Tarjonta kohtaa kysynnän.

• Maria

Hei!

Todella säälittävä elämä Uunolla ja tuolla toisella kommentoijalla. Itse arvostan miehessä rehellisyyttä ja kunnianhimoa ja yritteliäisyyttä.

Minun ystäväpiirissäni annetaan kaverille ilmaiseksi autokyydit, illalliset jne. Todellinen ystävyys on sitä, että ollaan epäitsekkäitä. Kyllä monet ihmiset ovat loppupeleissäkin epäitsekkäitä. Ei todellakaan tulisi mieleen vetää kotiin raha-asioissa.

TV-luvan maksan, koska katson TV:ta. Jos et maksa, muut maksavat sinunkin edestä. Miehessä arvostan rehellisyyyttä. Niin kavereita kuin yhteiskuntaakin kohtaan.

Olen työssä ja mieheni pätkätöissä. Meillä on se karsastettu rivitalonpätkä ja pieni lapsi. Kyllä rehellisellä duunillakin pärjää hyvin. Ylimääräistä jää asuntolainojen jälkeenkin esim. pariin ulkomaanmatkaan vuodessa. Kun tekee työtä, ei tarvitse kituuttaa makaronilla viitä päivää viikossa!

Sitä paitsi nautin työstäni. Jos on ahkera ihminen voi opiskella haluamaansa alaa ja saada jopa unelmaduunin! Itse olen työstäni innosssani ja siitä maksetaankin kohtalaisesti.

• Jore

Just tommosia märiseviä nalkuttajia minä, Uuno tai muut meidänkaltaiset emme päivääkään kattele vaikka maksettais.
        Taidat olla hiukan tyhmä kommenteistas päätellen kuten että muut maksaa sun tv-lupas jos et ite maksa. Hei haloo, herää jo. (uskot ylen tyhmiä propagandamainoksia, nyt ku maksajien määrä on noussu, ni onks luvan hinta laskenu? HÄH?)
        Ja sit se pointtis, että todellinen ystävyys on sitä et annetaan ilmaseks kavereille kaikki. Voi v.. mitä nuolemista. Sähän se loinen oot jos meet toisten autoihin matkustaan tai ruokapöytiin ilmaseks syömään. Se on kuule niin selkee homma, et jos tarviit jotain kaveriltas (kyydin tai muuta) niin totta perkele sen hinnasta sovitaan!!(ja toistepäin kans) Mut sä saat ruokkia ja kyyditä ilmaseks mun puolesta vaikka koko kotipitäjäs, ei se mua haittaa.
        Mut älä myöskään ala täällä vittuileen toisten hyviks kokemistaan tavoista elää ja pärjätä senkään ei pitäs haitata sua!!
        Mee ny sinne duuniis vaan ja nauti niin mäkin teen.(lähen kartsalle ja baariin) Eilen möin taas yhen auton, oon niillä tienannu viimisen vajaan 3kuukauden aikana 2550 euroo ja viime viikolla tuli a-sidonnainen 970 egee eikä o tarvinnu itteensä repiä mitenkään töissä tms.
        Eli sääliks käy suakin ja aika epävarma taidat itekin olla ku piti tulla tänne kertoon kuinka pitää elää.
        Naurut ja syvät osanotot!

• Maria
        Jore kirjoitti:

Just tommosia märiseviä nalkuttajia minä, Uuno tai muut meidänkaltaiset emme päivääkään kattele vaikka maksettais.
        Taidat olla hiukan tyhmä kommenteistas päätellen kuten että muut maksaa sun tv-lupas jos et ite maksa. Hei haloo, herää jo. (uskot ylen tyhmiä propagandamainoksia, nyt ku maksajien määrä on noussu, ni onks luvan hinta laskenu? HÄH?)
        Ja sit se pointtis, että todellinen ystävyys on sitä et annetaan ilmaseks kavereille kaikki. Voi v.. mitä nuolemista. Sähän se loinen oot jos meet toisten autoihin matkustaan tai ruokapöytiin ilmaseks syömään. Se on kuule niin selkee homma, et jos tarviit jotain kaveriltas (kyydin tai muuta) niin totta perkele sen hinnasta sovitaan!!(ja toistepäin kans) Mut sä saat ruokkia ja kyyditä ilmaseks mun puolesta vaikka koko kotipitäjäs, ei se mua haittaa.
        Mut älä myöskään ala täällä vittuileen toisten hyviks kokemistaan tavoista elää ja pärjätä senkään ei pitäs haitata sua!!
        Mee ny sinne duuniis vaan ja nauti niin mäkin teen.(lähen kartsalle ja baariin) Eilen möin taas yhen auton, oon niillä tienannu viimisen vajaan 3kuukauden aikana 2550 euroo ja viime viikolla tuli a-sidonnainen 970 egee eikä o tarvinnu itteensä repiä mitenkään töissä tms.
        Eli sääliks käy suakin ja aika epävarma taidat itekin olla ku piti tulla tänne kertoon kuinka pitää elää.
        Naurut ja syvät osanotot!

Heippa Jortsu.

Viimeisen kolmen kuukautesi ansio on siis reilu 1800 käteen. Kyllähän sillä elää, kun se on tuollaisen keskipalkan verran. Veroja et kuitenkaan maksa, joten kuka on se loinen? Toivottavasti saat myytyä auton voitolla aina kolmen kuukauden välein.

Itse annan ilmaiseksi, mutta myös saan. Joten ei se ole tyhmää. Kyllä sitä kutsutaan toisia esim. syömään puolin ja toisin. Miksi pitäisi ottaa siitä rahaa joka kerta, kun lopputuloskin olisi suunnilleen plusmiinusnolla?

Kyllä muuten teidänkaltaiset miehet haluaa meidänlaisia naisia. Kokemusta on ja iskuyrityksiä usein. Joskus olen treffaillutkin yhtä. Ja jotkut ystäväni myös. Kun puhe kääntyy vaikka historiaan tai politiikkaan, jää teikäläiset sanattomiksi. Sitten te itkette perään, kun meikäläiset vaihtaa sivistyneisiin miehiin.

Voit elää niin kuin haluat. Toivottavasti vaan et tee sitä yhteiskunnan kustaannuksella.

• Jore
        Maria kirjoitti:

Heippa Jortsu.

Viimeisen kolmen kuukautesi ansio on siis reilu 1800 käteen. Kyllähän sillä elää, kun se on tuollaisen keskipalkan verran. Veroja et kuitenkaan maksa, joten kuka on se loinen? Toivottavasti saat myytyä auton voitolla aina kolmen kuukauden välein.

Itse annan ilmaiseksi, mutta myös saan. Joten ei se ole tyhmää. Kyllä sitä kutsutaan toisia esim. syömään puolin ja toisin. Miksi pitäisi ottaa siitä rahaa joka kerta, kun lopputuloskin olisi suunnilleen plusmiinusnolla?

Kyllä muuten teidänkaltaiset miehet haluaa meidänlaisia naisia. Kokemusta on ja iskuyrityksiä usein. Joskus olen treffaillutkin yhtä. Ja jotkut ystäväni myös. Kun puhe kääntyy vaikka historiaan tai politiikkaan, jää teikäläiset sanattomiksi. Sitten te itkette perään, kun meikäläiset vaihtaa sivistyneisiin miehiin.

Voit elää niin kuin haluat. Toivottavasti vaan et tee sitä yhteiskunnan kustaannuksella.

Mistä sait päähäsi etten maksa veroa? Kyllä joka kuukausi menee 21% a-sidonnaisista veroa vai mistä oot saanut päähäsi että se olisi verotonta tuloa?

Kyllä sä voit toisten samanhenkisten kanssa syödä ja ajella kuten parhaaksi näette ei se mulle kuulu mutta pointti olikin se ettei sekään kuulu sulle jos meikäläisten piireissä hommat hoidetaan niin että kyydit maksetaan ja keskinäisiä bisneksiä tehdään. Älä aseta itseäs tai piirejänne meitä paremmiksi. Muista en tiedä, mut itse en todellakaan ala mihinkään tekemisiin sellaisen naisen kanssa, joka "paheksuu" elämäntapojani tai esittää jotain "hienoa".
        En jaksa semmoisia pätijöitä ja piipertäjiä jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella ja saarnaa mulle esim. tv-luvan puuttumisesta tai kaljan juonnista tai autobisneksistä. Tosin en ole ikinä itkenyt oikean asenteen omaavankaan naisen perään. En ole niitä ruikkuperseäijiä jotka vaivautuis yhdenkään naisen perään itkemään. Naisia on maailma täynnä ja elän kulloisenkin naisen kanssa VAIN ne hyvät hetket ja sen teen heti heille selväksi, ettei kukaan väitä tulleensa petetyksi!
        Verottajalle ei kuulu pätkääkään noi mun bisnekset. Valtio ja isot firmat lykkää kamalat rahat täysin tyhjänpäiväisille "virkamiehille" ja rahaa oikein tungetaan porvarin ennestään täyteen taskuun.
        Tulee sellainen olo sun asenteistasi, ettet ole köyhää päivää nähnytkään. Taidat olla porvarisperheen kultalusikka suussa syntynyt elämää kokematon likka, joka siis kokee jotain ylemmyydentuntoa munkaltaisiin nähden.
        Kuten sanottu: elä tavallasi, mutta anna toistenkin elää. Ite en ala tätä kieroutunutta systeemiä tämän enempää ruokkimaan. Tämä systeemi ei minuakaan ole ruokkinut silloin kun olen hädässä ollut. Ajattele jos olisin "rehellinen":
        ilmoittaisin tekeväni bisnestä--->päivärahat loppuis, maksaisin tv-luvan---> 200e. kuluja vuodessa. En peris keneltäkään kyyti- tms. maksua----->tuloihin useampi 1000euroa miinusta/vuosi!
        Kituisin enkä voisi olla varma edes huomisesta.
        Arvaa lohduttaisko mua pätkääkään joku tunne "kunniallisen elämän viettämisestä"? Ei todellakaan!!
        Olisiko silloin sulla parempi olo?
        Olisi tai ei, niin minä jatkan just näin ja tulen oikein mukavasti toimeen eikä se ole todellakaan sulta tai keltään muultakaan pois!

• Uuno

Kyllä se on niin että mun pitäis sääliä sua, mutta kun sääli on sairautta. Maksa sä vaan telkkarin uusinnoista ja pankille isokorkosia velkoja.
        Siinähän sitä rahaa menee täysin hukkaan.
        Mä näköjään aika moni muukin sentään osataan hoitaa hommat fiksusti. Typerä etelänmatka kerran vuodessa kaiken kituutuksen palkaksi on jo ajatuksena niin ankea että huhhuh...
        Mä lähen matkalle sillon kun huvittaa ja elämää ei rajota tollaset tekijät ku sulla. Kun hoitaa asiat järkevästi, ei tarvii kituuttaa 50 vuotta tollai kuten eräät!

• Maria
        Uuno kirjoitti:

Kyllä se on niin että mun pitäis sääliä sua, mutta kun sääli on sairautta. Maksa sä vaan telkkarin uusinnoista ja pankille isokorkosia velkoja.
        Mä näköjään aika moni muukin sentään osataan hoitaa hommat fiksusti. Typerä etelänmatka kerran vuodessa kaiken kituutuksen palkaksi on jo ajatuksena niin ankea että huhhuh...
        Mä lähen matkalle sillon kun huvittaa ja elämää ei rajota tollaset tekijät ku sulla. Kun hoitaa asiat järkevästi, ei tarvii kituuttaa 50 vuotta tollai kuten eräät!

Kuules Uuno,

Pointtini olikin, että olen saanut duunin josta pidän. Kun on kivaa työssä ja sinne menee mielellään, ei voi puhua kituuttamisesta.

Valmistuttuani olin puoli vuotta työttömänä. Aikaa oli pitää hauskaa jne. Itse saan haasteellisesta duunista tyydytystä, enkä löhöilystä. Työttömänä ollessa turhaudun ja itsetuntokin putoaa, kun tuntee jäävänsä alansa kehityksestä jälkeen.

Teen tieteellistä työtä ja saan määrätä työn sisällön pitkälti kiinnostukseni mukaan. Nyt olen äitiyslomalla, mutta en silti malta pysyä kokonaan poissa duuneista.

Ymmärrän hyvin, että jos tekee mitä tahansa työtä ja vain rahan takia olisi se tylsää.

Juu ja en ole isän kokematon likka. Duunariperheestä olen, mutta opiskelin maisteriksi omilla sivutyötienisteillä. Se oli kova kymmenen vuoden homma, mutta todellakin kannatti!

Mieheni taas on ns. eliittiperheestä. Lähisuvussa ministereitä, professoreita ym. Silti hänkin on ihan jalat maassa tyyppi ja vaatimaton kuin mikä. Teillä tuntuu olevan pahoja käsityksiä porvareista ym., joita kohtaan tunnette alemmuutta.

• Uuno
        Maria kirjoitti:

Kuules Uuno,

Pointtini olikin, että olen saanut duunin josta pidän. Kun on kivaa työssä ja sinne menee mielellään, ei voi puhua kituuttamisesta.

Valmistuttuani olin puoli vuotta työttömänä. Aikaa oli pitää hauskaa jne. Itse saan haasteellisesta duunista tyydytystä, enkä löhöilystä. Työttömänä ollessa turhaudun ja itsetuntokin putoaa, kun tuntee jäävänsä alansa kehityksestä jälkeen.

Teen tieteellistä työtä ja saan määrätä työn sisällön pitkälti kiinnostukseni mukaan. Nyt olen äitiyslomalla, mutta en silti malta pysyä kokonaan poissa duuneista.

Ymmärrän hyvin, että jos tekee mitä tahansa työtä ja vain rahan takia olisi se tylsää.

Juu ja en ole isän kokematon likka. Duunariperheestä olen, mutta opiskelin maisteriksi omilla sivutyötienisteillä. Se oli kova kymmenen vuoden homma, mutta todellakin kannatti!

Mieheni taas on ns. eliittiperheestä. Lähisuvussa ministereitä, professoreita ym. Silti hänkin on ihan jalat maassa tyyppi ja vaatimaton kuin mikä. Teillä tuntuu olevan pahoja käsityksiä porvareista ym., joita kohtaan tunnette alemmuutta.

Emme tunne porvareita kohtaan alemmuutta, vaan olemme heidän yläpuolellaan, kun elämme OMALLA tavallamme, emmekä heidän pillinsä mukaan.

• pentti
        Uuno kirjoitti:

Emme tunne porvareita kohtaan alemmuutta, vaan olemme heidän yläpuolellaan, kun elämme OMALLA tavallamme, emmekä heidän pillinsä mukaan.

tyypillisiä sosialistiloisia. Muuten saatte
        elää ja diilata autojanne miten tykkäätte
        mutta toi ansiosidonnaisella loisiminen
        ottaa päähän ja rajusti. Mitenköhän yhteiskunta
        toimisi jos kaikki menettelisi noin. kukakohan ne ansiosidonnaiset maksaisi.Eikun
        koko työttömyysturva remonttiin ja ukot töihin tai
        muuten hankkimaan rahansa vaikka autoja diilaamalla.Mutta teidän onni,että maassa
        on ay-diktatuuri, joille teidänlaiset työnvieroksujat ovat arvokasta voimavaraa.

• Uuno
        pentti kirjoitti:

tyypillisiä sosialistiloisia. Muuten saatte
        elää ja diilata autojanne miten tykkäätte
        mutta toi ansiosidonnaisella loisiminen
        ottaa päähän ja rajusti. Mitenköhän yhteiskunta
        toimisi jos kaikki menettelisi noin. kukakohan ne ansiosidonnaiset maksaisi.Eikun
        koko työttömyysturva remonttiin ja ukot töihin tai
        muuten hankkimaan rahansa vaikka autoja diilaamalla.Mutta teidän onni,että maassa
        on ay-diktatuuri, joille teidänlaiset työnvieroksujat ovat arvokasta voimavaraa.

..työtätekemällä ansaittu. Harmittaako?

• pentti
        Uuno kirjoitti:

..työtätekemällä ansaittu. Harmittaako?

johan sanoin että harmittaa.Muuten jonkunlainen
        turvaverkko on jees ja itekkin kuulun liittoon
        pelkästään sen takia.Mutta jouten olosta
        ei pidä kellään maksaa, vaan työttömille olisi
        järjestettävä töitä sen ansiosidonnaisen eteen
        vaikka haravoimalla tienvarsia tai keräämällä käpyjä ja jos ei kiinnosta
        niin ei etsiköön sitten parempaa duunia tai olkoon ilman rahoja.

• Masa
        Uuno kirjoitti:

Ei tv-lupaa kannata maksaa. Sillä rahoitetaan vaan helvetin isoa ja tehotonta kommunistista organisaatiota nimeltänsä YLE, jonka tekemä tappio vaan kasvaa vuosi vuodelta.

• double w
        Maria kirjoitti:

Kuules Uuno,

------------/¯/)
        -----------/¯¯/
        ----------/-../
        -----/´¯//'.'//´¯`·
        -/´¯/-- /---// ---/¨\
        ('-(---(´--(´ -¯~/'--)
        -\-------------'---./
        --\--------------.·´
        ---\------------(

• Masa kirjoitti:

Ei tv-lupaa kannata maksaa. Sillä rahoitetaan vaan helvetin isoa ja tehotonta kommunistista organisaatiota nimeltänsä YLE, jonka tekemä tappio vaan kasvaa vuosi vuodelta.

Kukakohan pystytti ne linkkitornit? Ei ainakaan mtv3 tai nelonen.. kukakohan ne kustansi? kansa tv-luvista.

• kroisos

Melkoinen hyväksikäyttäjä. Aika huijari. Nohh.. onneksi ei itse tarvitse köyhäillä tuolla tavoin.. massia kun on tarpeeksi.

• fghk

Hei Uuno eli Jore eli Pekkis!

Teillä taitaa kaikilla olla vähän eri käsitys hyvästä elintasosta kuin esimerkiksi Marialla tai mulla. Että hyvä auto maksaa joitakin satoja euroja... heh. Käyppä joskus kokeilemassa edes 10 000 euron autoa, niin saat aavistuksen siitä, millainen voi hyvä auto olla. Autoliikkeestä saatat saada sellaisen koeajolle, kun "kaveri"piiristäsihän sellaista ei löydy.

Jatka vaan pihtaamista ja kavereiltasi varastamista, kyllä teikäläisiäkin tarvitaan. En kylläkään heti keksi että mihin. Naureskeltavaksi kaiketi... ja kusettamaan toisianne... makaroonia... kheehheh!

• Jore

Siis mitä helv... sä et tässä asiassa tahdo tajuta? Mitä fuckin tekemistä on jollain autoliikkeen 10000e:n autoilla sen asian kanssa et me treidaillaan halpoja, mutta hyviä autoja ja TEHDÄÄN VOITTOA! Siis voi v..tu et sä oot ääliö hemmoteltu pelle, mitä s.tanan hienoo on ostaa liikkeestä 10000e:n auto ja sit myydä se? Yritä ite ostaa 10000e:n auto liikkeestä ja sit ku myyt, ni voit saada siitä hyvällä säkällä n. 6000-7000 e. Kannattaako? No sä et sitä tajua kun oot taas 1 niitä jotka on kakarasta asti hemmoteltu piloille ja jotka ei tajua tosielämästä mitään.
        Kyllä teikäläisiäkin tarvitaan, heti keksin mihin: kusetettaviksi ja turpiin vedettäviksi!
        Naura sä siinä sit ilman hampaitas, pelle!

PS. On meidän piireissä niitäkin joilla on oikeesti tosi hieno auto, eikä ne tosiaankaan oo niitä liikkeissä 10000e:llä irtoavia 350tkm ajettuja romuja. Esim. yks hyvä kaveri toi Saksasta just 70000 tkm ajetun Nissan Maximan vm.-99 (3,0 V6 QX). Se ois siellä sun liikkeessä jotain 25000e:n hinnassa, mut sunkaltaset tyhmät maksaa siitä sen.

• Maria
        Jore kirjoitti:

Siis mitä helv... sä et tässä asiassa tahdo tajuta? Mitä fuckin tekemistä on jollain autoliikkeen 10000e:n autoilla sen asian kanssa et me treidaillaan halpoja, mutta hyviä autoja ja TEHDÄÄN VOITTOA! Siis voi v..tu et sä oot ääliö hemmoteltu pelle, mitä s.tanan hienoo on ostaa liikkeestä 10000e:n auto ja sit myydä se? Yritä ite ostaa 10000e:n auto liikkeestä ja sit ku myyt, ni voit saada siitä hyvällä säkällä n. 6000-7000 e. Kannattaako? No sä et sitä tajua kun oot taas 1 niitä jotka on kakarasta asti hemmoteltu piloille ja jotka ei tajua tosielämästä mitään.
        Kyllä teikäläisiäkin tarvitaan, heti keksin mihin: kusetettaviksi ja turpiin vedettäviksi!
        Naura sä siinä sit ilman hampaitas, pelle!

PS. On meidän piireissä niitäkin joilla on oikeesti tosi hieno auto, eikä ne tosiaankaan oo niitä liikkeissä 10000e:llä irtoavia 350tkm ajettuja romuja. Esim. yks hyvä kaveri toi Saksasta just 70000 tkm ajetun Nissan Maximan vm.-99 (3,0 V6 QX). Se ois siellä sun liikkeessä jotain 25000e:n hinnassa, mut sunkaltaset tyhmät maksaa siitä sen.

Itse ostin uuden auton viime vuonna viidellätoistatonnilla. Olenko tyhmä?

En kai. Tiedän, että auton arvo vähenee varmaan pari tonnia vuodessa. So what! Auto onkin minulle kulutustavaraa, eikä sijoituskohde. Auto on aika heikko sijoituskohde, jos sitä ei osaa itse korjata jne. Minulle sijoittamista on asunnon maksu ja harrastuksen vuoksi pankkitili, rahastot ja osakkeet.

Kun käy palkkatyössä ja saa säännöllisesti liksaa, ei tarvitse stressata voiton tekemisestä. Palkalla elää hyvin ja jää säästöönkin.

• Jore
        Maria kirjoitti:

Itse ostin uuden auton viime vuonna viidellätoistatonnilla. Olenko tyhmä?

En kai. Tiedän, että auton arvo vähenee varmaan pari tonnia vuodessa. So what! Auto onkin minulle kulutustavaraa, eikä sijoituskohde. Auto on aika heikko sijoituskohde, jos sitä ei osaa itse korjata jne. Minulle sijoittamista on asunnon maksu ja harrastuksen vuoksi pankkitili, rahastot ja osakkeet.

Kun käy palkkatyössä ja saa säännöllisesti liksaa, ei tarvitse stressata voiton tekemisestä. Palkalla elää hyvin ja jää säästöönkin.

Vielä sen verran kysyn sulta, että onko sitten asunnon maksu hyvä sijoitus (pankin korot vie sulta melkosen paljon rahaa ja 15 - 20 vuoden päästä sun kämpän arvo ei välttämäti ole paljon noussut, kun nyt hinnat on huipussa ja lasku alkanut) Samaten sanoisin, että stressiä aiheuttaa rahasto- ja osakesijoittaminen jos mikä. Kurssit heittelee ja arvo voi pudota vaikka 50 % yhdessä yössä eikä oo edes mikään ihme, esimerkkejä on. Ei mulla/meillä oo mitään "stressiä" voitontekemisestä, sitä tulee tasasen varmasti, eikä tosiaankaan tartte stressata itteensä työnteolla, tänäänkin just heräsin (klo 9.20) joskus jos huvittaa, voin maata vaikka puoleenpäivään, on oma ja ah niin ihana vapaus! Sit tulee säännöllisesti ansiosidonnainen niin pohja on aina varma. Bisneksistä irtoaa ilman stressiä hyvät rahat siihen päälle!
        Sit vielä autoista, ostit viime vuonna 15000e:n uuden auton. En mä sano et oisit tyhmä, se vaan että sen arvo laskee vähintään ton 2000e HETI, kun oot ajanut sen liikkeestä ulos. Siis se on taloudellisesti heikko veto. Siksipä ostan autoni niiden arvoa selvästi halvemmalla ja tienaan tässäkin kohtaa. Senverran tiedän autoista, että mitään pommia en vahingossa hanki. Helpointa on pelata halvoilla peleillä, alle 1000e koska niillä tekee nopeasti kaupat ja voiton ja niitä on eniten tarjolla rahapulassa olevilla.
        Näin elää hyvin ja jää säästöönkin.

• Maria
        Jore kirjoitti:

Vielä sen verran kysyn sulta, että onko sitten asunnon maksu hyvä sijoitus (pankin korot vie sulta melkosen paljon rahaa ja 15 - 20 vuoden päästä sun kämpän arvo ei välttämäti ole paljon noussut, kun nyt hinnat on huipussa ja lasku alkanut) Samaten sanoisin, että stressiä aiheuttaa rahasto- ja osakesijoittaminen jos mikä. Kurssit heittelee ja arvo voi pudota vaikka 50 % yhdessä yössä eikä oo edes mikään ihme, esimerkkejä on. Ei mulla/meillä oo mitään "stressiä" voitontekemisestä, sitä tulee tasasen varmasti, eikä tosiaankaan tartte stressata itteensä työnteolla, tänäänkin just heräsin (klo 9.20) joskus jos huvittaa, voin maata vaikka puoleenpäivään, on oma ja ah niin ihana vapaus! Sit tulee säännöllisesti ansiosidonnainen niin pohja on aina varma. Bisneksistä irtoaa ilman stressiä hyvät rahat siihen päälle!
        Sit vielä autoista, ostit viime vuonna 15000e:n uuden auton. En mä sano et oisit tyhmä, se vaan että sen arvo laskee vähintään ton 2000e HETI, kun oot ajanut sen liikkeestä ulos. Siis se on taloudellisesti heikko veto. Siksipä ostan autoni niiden arvoa selvästi halvemmalla ja tienaan tässäkin kohtaa. Senverran tiedän autoista, että mitään pommia en vahingossa hanki. Helpointa on pelata halvoilla peleillä, alle 1000e koska niillä tekee nopeasti kaupat ja voiton ja niitä on eniten tarjolla rahapulassa olevilla.
        Näin elää hyvin ja jää säästöönkin.

Tapansa kullakin. Sanoinkin, että harrastuksen vuoksi sijoitan vähän osakkeisiin. Ei ne ole minulle taloudellisesti kovin tärkeitä. Jos joku nyt sattuu joskus nousemaan paljon, niin ihan jees.

Tiedän myös maksavani korkoja pankille. Mutta mikä on vaihtoehto? Jos olen vuokralla maksan saman ja kaikki reha menee muille. Ja tavallaan en ole katkera lainasta. Sehän mahdollistaa melko hyvässä kämpässä asumisen. Tietysti voisin asua kutusessa yksiössä, joka olisi kokonaan oma. Ennemmin maksan korkoa ja lainaa, kun saan muutaman huoneen enemmän.

Minä muuten heräsin tänään kuudelta. Ihan hyvä olo, kun saa aikaan paljon jo aamupäivällä! Tunnen itseni energiseksi ja jopa seksikkäämmäksi onnistuessani vaativassa työssä! Ihanaa!

• Jore
        Maria kirjoitti:

Tapansa kullakin. Sanoinkin, että harrastuksen vuoksi sijoitan vähän osakkeisiin. Ei ne ole minulle taloudellisesti kovin tärkeitä. Jos joku nyt sattuu joskus nousemaan paljon, niin ihan jees.

Tiedän myös maksavani korkoja pankille. Mutta mikä on vaihtoehto? Jos olen vuokralla maksan saman ja kaikki reha menee muille. Ja tavallaan en ole katkera lainasta. Sehän mahdollistaa melko hyvässä kämpässä asumisen. Tietysti voisin asua kutusessa yksiössä, joka olisi kokonaan oma. Ennemmin maksan korkoa ja lainaa, kun saan muutaman huoneen enemmän.

Minä muuten heräsin tänään kuudelta. Ihan hyvä olo, kun saa aikaan paljon jo aamupäivällä! Tunnen itseni energiseksi ja jopa seksikkäämmäksi onnistuessani vaativassa työssä! Ihanaa!

Parasta kun kumpikin elää mahdollisuuksien salliessa siten, kuinka eniten elämästään nauttii. Kun nyt järjellä ajatellaan, niin varmaan oltais kumpikin hyvin onnettomia, jos vaihtaisimme elämäntapamme...
        Joten show must go on ja hyvät jatkot!

• SamWeis-mr. Kapitalisti
        Jore kirjoitti:

Parasta kun kumpikin elää mahdollisuuksien salliessa siten, kuinka eniten elämästään nauttii. Kun nyt järjellä ajatellaan, niin varmaan oltais kumpikin hyvin onnettomia, jos vaihtaisimme elämäntapamme...
        Joten show must go on ja hyvät jatkot!

Antaa Joren ja Uunon kaltaisten vähä-älyisten ihmisten elää omaa elämäänsä.

Minun silmissäni te olette kolmannen luokan kansalaisia, joiden suuntaan edes syljeskele jos ei ole aivan pakko, puhumattakaan että viettäisin aikaani teidän kaltaistenne seurassa.

Naiset jotka menevät kanssanne sänkyyn ovat vähintäänkiin yhtä tyhmiä, (ei minua kiinnosta tyhmät naiset, vaikka olisivatkin hyvän näköisiä)

Itse olen tehnyt monennäköistä työtä, olen nuori vasta 20 vuotias, ja opiskelija. Kesät töissä, ja talvella opiskelen ja teen erilaisia keikkatöitä firmoille.

Minusta on tulossa hyvää vauhtia kovapalkkainen siistejä sisähommia tekevä ihminen, joka tienaa kuukaudessa saman verran kuin Uuno ja Jore yhteensä vuodessa.

Politiikkaankin olen menossa, omassa puolueessani minulla on ikääni nähden helvetin hyvä ja arvostettu asema.

Treidailkaa te vaan niitä autoja, ja paneskelkaa tyhmiä eukkoja, syökää makaroonia ja voikaa hyvin. En minun kaltaiset melko älykkäät ihmiset odotakaan muuta teidän kaltaisilta dorkilta.

Mutta vielä selvennykseksi, mä en ikinä, siis toistan en IKINÄ ! kirjoittaisi tai puhuisi kenestäkään näin ylimielisesti oikeassa elämässä kasvokkain.

Joren ja Uunon kaltaiset tyhmät ihmiset jopa tykkävät minusta, koska tulen toimeen heidänlaistenkin kanssa. Osaan puhua tisseistä, autoista, urheiluista sun muusta, mistä he tykkäävät.

Joten Jore ja Uuno, varokaa.. Minun kaltaisia voi olla parhaimpina kavereinasi, ainakin vähän aikaa.
        Niin pitkään kunnes saadaan ostettua se ensinmäinen mersu, uusi talo, vene, huvila, ja loma-osake. Sitten me ei paljoa viihdytä teidänlaistenne ala-luokkaisten dorkien kanssa, vaan vietetään aikaa muiden sivistyneiden ja menestyvien ihmisten kanssa.

Hyvää jatkoa !

• Masia
        SamWeis-mr. Kapitalisti kirjoitti:

Minun silmissäni te olette kolmannen luokan kansalaisia, joiden suuntaan edes syljeskele jos ei ole aivan pakko, puhumattakaan että viettäisin aikaani teidän kaltaistenne seurassa.

Naiset jotka menevät kanssanne sänkyyn ovat vähintäänkiin yhtä tyhmiä, (ei minua kiinnosta tyhmät naiset, vaikka olisivatkin hyvän näköisiä)

Itse olen tehnyt monennäköistä työtä, olen nuori vasta 20 vuotias, ja opiskelija. Kesät töissä, ja talvella opiskelen ja teen erilaisia keikkatöitä firmoille.

Minusta on tulossa hyvää vauhtia kovapalkkainen siistejä sisähommia tekevä ihminen, joka tienaa kuukaudessa saman verran kuin Uuno ja Jore yhteensä vuodessa.

Politiikkaankin olen menossa, omassa puolueessani minulla on ikääni nähden helvetin hyvä ja arvostettu asema.

Treidailkaa te vaan niitä autoja, ja paneskelkaa tyhmiä eukkoja, syökää makaroonia ja voikaa hyvin. En minun kaltaiset melko älykkäät ihmiset odotakaan muuta teidän kaltaisilta dorkilta.

Mutta vielä selvennykseksi, mä en ikinä, siis toistan en IKINÄ ! kirjoittaisi tai puhuisi kenestäkään näin ylimielisesti oikeassa elämässä kasvokkain.

Joren ja Uunon kaltaiset tyhmät ihmiset jopa tykkävät minusta, koska tulen toimeen heidänlaistenkin kanssa. Osaan puhua tisseistä, autoista, urheiluista sun muusta, mistä he tykkäävät.

Joten Jore ja Uuno, varokaa.. Minun kaltaisia voi olla parhaimpina kavereinasi, ainakin vähän aikaa.
        Niin pitkään kunnes saadaan ostettua se ensinmäinen mersu, uusi talo, vene, huvila, ja loma-osake. Sitten me ei paljoa viihdytä teidänlaistenne ala-luokkaisten dorkien kanssa, vaan vietetään aikaa muiden sivistyneiden ja menestyvien ihmisten kanssa.

Hyvää jatkoa !

Hei!

Huomaan etä olet nuori ja menestyminen on noussut hattuusi.

Pysähdy kuitenkin miettimään elämääsi. Yritä ola rehellinen itsellesi ja muille. Tavoittele henkistä sivistystä, älä taloudellista voittoa. Sitä naisetkin arvostavat. Monet sivistyneet naiset ovat otettuja sivistyksestä, viisaudesta ja lämpimästä sydämestä - harvat mersusta!

• SamWeis
        Masia kirjoitti:

Hei!

Huomaan etä olet nuori ja menestyminen on noussut hattuusi.

Pysähdy kuitenkin miettimään elämääsi. Yritä ola rehellinen itsellesi ja muille. Tavoittele henkistä sivistystä, älä taloudellista voittoa. Sitä naisetkin arvostavat. Monet sivistyneet naiset ovat otettuja sivistyksestä, viisaudesta ja lämpimästä sydämestä - harvat mersusta!

Olet aivan oikeassa Masia

Koetan varoa ettei menestyminen nousisi hattuun.

Koska monesti tullaan rytinällä alas kun menestys liaaksi nousee hattuun. Kyllä minä osaan varoa, kiitos kuitenkin asiallisesta ja järkevästä vastauksestasi Masia

• Uuno

Hyvää jatkoa !

Vai oikein jo 20 wee "herrasmies" täällä rupes aukomaan päätänsä?
        Suosittelen ettet maalailisi mielessäsi itsellesi liian ruusuisia tulevaisuudenkuvia. Tuossa iässä on tietysti ymmärrettävää, että itseluottamus on finnien vähennyttyä noussut jo noin paljon, että uskaltaa netissä kertoa mitä tulevaisuudestaan kuvittelee. Voi meinaan sun käydä äkkiä niin, ettet koko elämässäsi saa kuin -75 vuosimallin pystylamppu-mersun, akan joka pitää sua tossun alla ja työn jossa raadat ittes loppuun että saat asuntovelkanne maksettua. Sun kaltaisia "visio-hörhöjä" on ollut aina ja kuinkas näille Sam Inkisille ja Jukka Keiteleille onkaan lopulta käynyt? Ei edes niin hyvin kuin Petteri Jussilalle. Te niitä luusereita olette ja lopulta kun sen itse tajuatte, niin se yleensä on jo myöhäistä. Mä ja kaltaiseni PÄRJÄTÄÄN AINA, oli olosuhteet mitkä tahansa. Sunkaltaiset uhoaa hetken ja kun palikat kaatuu kerran, on ne sekaisin koko onnettoman loppuelämän.

Senverran säkin olet sentään tajunnut, ettet kasvotusten tollasia juttuja suolla. Siinä olisi jo käynyt hyvin huonosti...

• SamWeis
        Uuno kirjoitti:

Vai oikein jo 20 wee "herrasmies" täällä rupes aukomaan päätänsä?
        Suosittelen ettet maalailisi mielessäsi itsellesi liian ruusuisia tulevaisuudenkuvia. Tuossa iässä on tietysti ymmärrettävää, että itseluottamus on finnien vähennyttyä noussut jo noin paljon, että uskaltaa netissä kertoa mitä tulevaisuudestaan kuvittelee. Voi meinaan sun käydä äkkiä niin, ettet koko elämässäsi saa kuin -75 vuosimallin pystylamppu-mersun, akan joka pitää sua tossun alla ja työn jossa raadat ittes loppuun että saat asuntovelkanne maksettua. Sun kaltaisia "visio-hörhöjä" on ollut aina ja kuinkas näille Sam Inkisille ja Jukka Keiteleille onkaan lopulta käynyt? Ei edes niin hyvin kuin Petteri Jussilalle. Te niitä luusereita olette ja lopulta kun sen itse tajuatte, niin se yleensä on jo myöhäistä. Mä ja kaltaiseni PÄRJÄTÄÄN AINA, oli olosuhteet mitkä tahansa. Sunkaltaiset uhoaa hetken ja kun palikat kaatuu kerran, on ne sekaisin koko onnettoman loppuelämän.

Senverran säkin olet sentään tajunnut, ettet kasvotusten tollasia juttuja suolla. Siinä olisi jo käynyt hyvin huonosti...

"Senverran säkin olet sentään tajunnut, ettet kasvotusten tollasia juttuja suolla. Siinä olisi jo käynyt hyvin huonosti.."

Enpä siitä tiedä ;), olen monella tapaa älykäs. Olen koko lyhyen elämäni treenannut itseäni fyysisesti ja harrastanut erilaisia taistelulajeja mm. Krav magaa, Karatea, yms.

Itse en pidä väkivallasta en yhtään, Mutta mielestäni on hyvä olla valmiina koska sinun kaltaisia idiootteja, ja vielä tyhmempiäkin tulee aina välillä kadulla vastaan, eikä teistä ihan tarkkaan tiedä aina mitä meinaatte tehdä. Tosin yleensä iso kokoni 190cm/100kg pitää kaukana kaikenmaailman "uunot" ;)

Joten hyvä olla fyysistekin iskussa, se luonnollisesti lisää henkistäkin varmuutta. Tämän tietävät kaikki jotka ovat harrastaneet jotain edellämainituista lajeista.

• Jore
        SamWeis kirjoitti:

"Senverran säkin olet sentään tajunnut, ettet kasvotusten tollasia juttuja suolla. Siinä olisi jo käynyt hyvin huonosti.."

Enpä siitä tiedä ;), olen monella tapaa älykäs. Olen koko lyhyen elämäni treenannut itseäni fyysisesti ja harrastanut erilaisia taistelulajeja mm. Krav magaa, Karatea, yms.

Itse en pidä väkivallasta en yhtään, Mutta mielestäni on hyvä olla valmiina koska sinun kaltaisia idiootteja, ja vielä tyhmempiäkin tulee aina välillä kadulla vastaan, eikä teistä ihan tarkkaan tiedä aina mitä meinaatte tehdä. Tosin yleensä iso kokoni 190cm/100kg pitää kaukana kaikenmaailman "uunot" ;)

Joten hyvä olla fyysistekin iskussa, se luonnollisesti lisää henkistäkin varmuutta. Tämän tietävät kaikki jotka ovat harrastaneet jotain edellämainituista lajeista.

olet monisärmäinen kaveri, kuinka sä ollenkaan ehdit netissä kerskua jos on totta että pädet työssä/opiskeluissa/politiikassa ja taistelulajien maailmassa?

Taitaa vaan olla sulla tavallista vilkkaampi mielikuvitus, mitä en viitsi edes paheksua.

Mutta sen sanon, että mitä ihmeen hyötyä on karatetaidoistasi tai lihaksista kun hirvestysaika alkaa ja sattuu ikävä "vahingonlaukaus" Tosin tuo iso kokosi helpottaa kummasti "vahinkoa"

• €power

Hyvää jatkoa !

No johan pomppas, vittu joo SamWeis-mr.... kun kerroit mitä tulet tienaamaan ja muutenkin tulevaisuuden suunnitelmistasi, ei siinä mitään.

Mutta mikä sinä olet luokittelemaan ihmisiä eri luokkiin ?

• Pekkis

Hyvää jatkoa !

Teidät 20v - päiväpuolen korkeakoululaiset on nähty ja koettu työelämässä. Todellisuuden taju puuttuu, rakennetaan pilvilinnoja joissa työsuhde Ferrarit ja toimitusjohtajanpaikat tarjoillaan hetkessä. Monelle kork.k:lle tulee yllätyksenä kun alkupalkka jää 1600.EUR, autoa ei näy missään ja joutuu painaa rivikansalaisten kanssa vieri viereen. Muutama kork.k on meikäläisen alapuolella koska he ovat tyytyneet saamansa palkkaan(2500.EUR). Eihän siinä mitään, itse uskon jatkuvaan kehitykseen.

Itse olen 18v aloittanut työelämässä nälkäpalkalla ja työn ohella iltaisin lukenut itseni korkeakouluasteeseen. Samalla pidin yritystä ja kusetin kavereita kun mahd. (samalla tavalla kuin Uuno). Politiikasta en piittaa. Nyt on 8 vuotta työkokemusta(6v.samassa firmassa) Mersu, vene, talo ja olen keskitason esimies tehtävissä. Juoksutan teidänlaisia 20-25v."liitooravia" päivisin. Palkkailen hommiin mieluummin 50-60v. työttömän kuin 25v. "maisterin" koska he osaavat arvostaa saamansa mahdollisuutta.

Arvostan ihmisiä jotka pyrkii eteenpäin eikä polje paikalla kuin kyseinen Hr.Kapitalisti(töissä kesäisin). Tee kerrankin töitä ”yliopiston löysähousu” ympäri vuoden ja puhu sitten.

• ei enää velkaa

Kiitos neuvojille, yhteistyökumppaneille, osallistujille, tukijoille, sekä näytteilleasettajille ja muuten hengessä mukana olleille, sponsoreille sekä lukuisille valokuvien ja muun materiaalin lahjoittajille, vain teidän avulla tämä kaikki oli mahdollista! Kiitos!

• Pihi

:2. Lue sanomalehdet muualla

Pölli sanomalehti jakajan kärryistä aamuvarhaisella tai lue lehti kirjastossa tai lue pelkästään ilmaisjakelua.

:3. Osta makaroonia (halvinta ruokaa ja menettelee jopa 4-5 krt/viikko)

Makaroni ei ravitse. Osta runsasläskistä lihaa ja osta se Eestistä.

:5. Pyydä vanhemmilta/isovanhemmilta.

Lahjo niitä. Rahat tulevat takaisin korkojen kera ja molemmat ovat tyytyväisiä.

:6 Tee "bisnestä"

Trokaa viinaa ja tupakkaa.

• Money

Tässä sulle vastaus

1.
      Maksan kyllä TV-lupani, mutta en kyllä mielelläni. Vituttaa koko paska.

2.
      Sanomalehdet luen työpaikalla.(jota sulla ei varmaan ole ja tuskin tulee olemaan)

3.
      Taidat olla koko jätkä kuten makarooni. Näyttelet kovaa, mutta kun joutuu tosi paikkaan niin menee heti veltoksi ja täysin tyhjä sisältä.

4. Miksi sitä pyyttää siitä maksua. Kyllä sitä itekki tarvii kyytiä joskus ja silloin ei tarvi itsekkään maksaa. Vai ajeletko pimeetä taksia.

5.
      Saatana sä olet sairas. Vittu kusettaa ny omia vanhempi/isovanhempia. Vittu tollaset pitäs karkottaa siperiaan vangileirille yleiseksi leluksi. Jätkä viittii olla vielä ylpeä taidostaan. Pahempi kuin mikään köyhä/kerjäläinen.

6.
      Jos itellä on rahaa, niin voin kyllä lainata KAVERILLE ettei sen tarvi alkaa tavaroitaan myymään. Aina on maksettu korkojen kera takaisin vaikka ei ole korkoa tahtonutkaan. Enpä ole edes rahallista korkoa huolinu. pari kertaa pullon kossua ottanu korkona vastaan. Ja jos itellä on ollu tiukkaa, niin silloin kyllä KAVERI on lainannu vähästäänkin.

GET A LIVE!!!!

• Vinkkejä kaipaava

näitä säästövinkkejä taas tulikin.
        Tämä vastaus on yhteisesti kaikille "vinkkejä" antaneille.
        V-kieltä ei säästely, eikä itsekehuja.
        Kiitos paljon!

• Jore

Älä tuu pimeellä vastaan.

Tässä sulle vastaus:

STAY ALIVE! (and shut up your stinking mouth!)

Kuten aiemmin ollaan todettu, niin onneks on tommosia tyhmiä netissä uhoavia finnipäitä joita kusettamalla homma toimii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7594
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      131
      4297
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      31
      3635
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2958
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2533
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2522
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      2100
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2090
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      373
      2051
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1998
    Aihe