...että saa englannin suomeksi?
Mikä lisäosa IE9:ään...
12
148
Vastaukset
Google ja Bing translator pikatoiminto.
http://www.iegallery.com/fi-FI/addons?callback=true&featuretype=1
Kannattaa ottaa molemmat, toimivat vähän eri tavalla. Bing on kätevämpi käyttää mutta googlen kääntäjä on kattavampi.- ???
Bing asentui, mutta google translate ei? Puuttuuko siitä joku java tms?
??? kirjoitti:
Bing asentui, mutta google translate ei? Puuttuuko siitä joku java tms?
Ei tarvitse mitään lisää, toimii ihan suoraan. Katso "Kaikki Pikatoiminnot" alta.
- ???
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ei tarvitse mitään lisää, toimii ihan suoraan. Katso "Kaikki Pikatoiminnot" alta.
Ei sitä löydy mistään. Selainkin on 64bittinen. Hetkinen - eikös sen pitäisi olla 32bittinen, muistelen?
Entisessä koneessa sen piti olla 32bittinen, ei muuten kaikki toiminut?
- !!!
Englanti on englanti suomeksi.
merkillistä, maassa jossa englantia luetaan 3. luokalta alkaen - eli 7 vuotta - ja vielä mahdollisessa lisäkoulutuspaikassa - lukiossa 3 vuotta - ei osata edes perusenglantia!! Oletteko nukkuneet tunneilla vai eikö suorastaan kiinnosta?
Kannattaisi alkaa kiinnostamaan jos meinaat pärjätä internetin ihmeellisessä maailmassa - puhumattakaan työ-/koulutuspaikoista...- jooo-oh
Suomessa on ollut elämää ennen peruskouluakin.
Siinä elämässä ei välttämättä 'luettu' enklantia. - Kyllä ja....
jooo-oh kirjoitti:
Suomessa on ollut elämää ennen peruskouluakin.
Siinä elämässä ei välttämättä 'luettu' enklantia....kaikilta ei kielipää onnistu. Minä esim. joudun katsomaan sanakirjasta saman sanan toistuvasti, jopa 20 kertaa, muistamatta sitä sanaa silti!
Se on vaan minun ominaisuus. Kauanko arvelet tuollaisella kielipäällä kestävän koko kielen opiskelun? Edes tyydyttävästi? - kohtaeläkevaari
"puhumattakaan työ-/koulutuspaikoista..."
Eläkeikää lähestyvälle tuolla ei ole enää merkitystä'
Minun kouluissa ei opetettu englantia...
- 87487gg
Meilläkin luettiin koulussa saksaa ;) jumalauta useita vuosia ja aivan turhaan, eihän sitä kieltä erkkikään tarvii missään. Sellasta niksnaksutusta koko puhe.....
- jerkkkkku
Ei tarvitse edes asentaa mitään lisäosia kun kopioit sivun osoitteen ja laitat sen Google kääntäjän sivulle ja valitset käytettävät kielet ja painat nappulaa KÄÄNNÄ
http://translate.google.com/?hl=fi#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685194Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614289Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty983918Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1442251Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331623Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651331Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6979Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii35917- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137867