...että saa englannin suomeksi?
Mikä lisäosa IE9:ään...
12
155
Vastaukset
Google ja Bing translator pikatoiminto.
http://www.iegallery.com/fi-FI/addons?callback=true&featuretype=1
Kannattaa ottaa molemmat, toimivat vähän eri tavalla. Bing on kätevämpi käyttää mutta googlen kääntäjä on kattavampi.- ???
Bing asentui, mutta google translate ei? Puuttuuko siitä joku java tms?
??? kirjoitti:
Bing asentui, mutta google translate ei? Puuttuuko siitä joku java tms?
Ei tarvitse mitään lisää, toimii ihan suoraan. Katso "Kaikki Pikatoiminnot" alta.
- ???
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ei tarvitse mitään lisää, toimii ihan suoraan. Katso "Kaikki Pikatoiminnot" alta.
Ei sitä löydy mistään. Selainkin on 64bittinen. Hetkinen - eikös sen pitäisi olla 32bittinen, muistelen?
Entisessä koneessa sen piti olla 32bittinen, ei muuten kaikki toiminut?
- !!!
Englanti on englanti suomeksi.
merkillistä, maassa jossa englantia luetaan 3. luokalta alkaen - eli 7 vuotta - ja vielä mahdollisessa lisäkoulutuspaikassa - lukiossa 3 vuotta - ei osata edes perusenglantia!! Oletteko nukkuneet tunneilla vai eikö suorastaan kiinnosta?
Kannattaisi alkaa kiinnostamaan jos meinaat pärjätä internetin ihmeellisessä maailmassa - puhumattakaan työ-/koulutuspaikoista...- jooo-oh
Suomessa on ollut elämää ennen peruskouluakin.
Siinä elämässä ei välttämättä 'luettu' enklantia. - Kyllä ja....
jooo-oh kirjoitti:
Suomessa on ollut elämää ennen peruskouluakin.
Siinä elämässä ei välttämättä 'luettu' enklantia....kaikilta ei kielipää onnistu. Minä esim. joudun katsomaan sanakirjasta saman sanan toistuvasti, jopa 20 kertaa, muistamatta sitä sanaa silti!
Se on vaan minun ominaisuus. Kauanko arvelet tuollaisella kielipäällä kestävän koko kielen opiskelun? Edes tyydyttävästi? - kohtaeläkevaari
"puhumattakaan työ-/koulutuspaikoista..."
Eläkeikää lähestyvälle tuolla ei ole enää merkitystä'
Minun kouluissa ei opetettu englantia...
- 87487gg
Meilläkin luettiin koulussa saksaa ;) jumalauta useita vuosia ja aivan turhaan, eihän sitä kieltä erkkikään tarvii missään. Sellasta niksnaksutusta koko puhe.....
- jerkkkkku
Ei tarvitse edes asentaa mitään lisäosia kun kopioit sivun osoitteen ja laitat sen Google kääntäjän sivulle ja valitset käytettävät kielet ja painat nappulaa KÄÄNNÄ
http://translate.google.com/?hl=fi#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122179Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712043Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001863Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401376Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076