Haluaisin nopeasti infoa!

Botswana-tyttö

elikkäs, olen tilaamassa ensi talveksi 3: viikon matkaa Las Palmasiin. Olemme käyneet siellä toistakymmentä vuotta Aurinkomatkojen matkoilla. Mutta, kuinka ollakkaan katsoin äsken Tjäreborgin samanlaista ja pituista (3vk) matkaa, ja vielä samaan hotelliin.
Nyt kuuluukin kysymys: miten tjären matkan hinta voi olla 600€ halvempi?
Minkälaisia kokemuksia teilä on Tjäreborgista verrattuna Aurinkomatkoihin? Onko matka heidän kauttaan tilattuna yhtä toimiva? Entä koneet? Lähtö olisi Turusta, jota mahdollisuutta Aurinkomatkoilla ei ole. Kiitollisena vastauksista!

11

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne_vaan

Vertaapas onko samanlainen huone?
      Jokatapauksessa matkojen hinnat muuttuu kokoajan ja on erit eri matkanjärjestäjillä. Tuo bongaamasi edullisempi vaihtoehtohan on vaan hyvä juttu. Tjärella homma pelaa varmasti ihan yhtä hyvin kun muillakin.

• Sotavento (ei kirj.)

Tjäreborg on koko ajan johdonmukaisesti karsinut palvelujaan eri kohteissa. Opasta ei yleensä ole busseissa hotelliin mentäessä eikä kohteesta palattaessa. Tästä on monta tarinaa sekä tällä palstalla että Plazalla.
        Kaikki Las Palmasin matkat olen tehnyt Aurinkomatkoilla, heillähän ei ole siellä omaa toimistoa, mutta opas kiertää hotelleja ja on muutenkin hyvin tavoitettavissa.
        En usko, että hintaero samantapaisesta asunnosta voisi olla Tjären hyväksi 600 €. Kannattaa selvittää kaikki vaikuttavat asiat, lentopäivät ja -ajat. Lisäksi Tjäre lentää yleensä Thomas Cookilla, jonka matkatavarakiintiöt ovat naurettavat. 15 kg ruumaan ja 5 kg kabiiniin, kaikki punnitaan ja pienestäkin ylityksestä tulee lisämaksua. Finnairilla on 23 8, eivätkä nipota pienistä.
        Et maininnut hotellia, sekin olisi tässä antanut tiettyä lisävalaistusta. Sitten on vielä erityisesti Las Palmasin osalta oleellinen asia, merinäköala k/e.
        Jos vielä matkustaisin valmismatkoilla, en missään tapauksessa Tjäreborgilla.

• don Luis
        Sotavento (ei kirj.) kirjoitti:

Tjäreborg on koko ajan johdonmukaisesti karsinut palvelujaan eri kohteissa. Opasta ei yleensä ole busseissa hotelliin mentäessä eikä kohteesta palattaessa. Tästä on monta tarinaa sekä tällä palstalla että Plazalla.
        Kaikki Las Palmasin matkat olen tehnyt Aurinkomatkoilla, heillähän ei ole siellä omaa toimistoa, mutta opas kiertää hotelleja ja on muutenkin hyvin tavoitettavissa.
        En usko, että hintaero samantapaisesta asunnosta voisi olla Tjären hyväksi 600 €. Kannattaa selvittää kaikki vaikuttavat asiat, lentopäivät ja -ajat. Lisäksi Tjäre lentää yleensä Thomas Cookilla, jonka matkatavarakiintiöt ovat naurettavat. 15 kg ruumaan ja 5 kg kabiiniin, kaikki punnitaan ja pienestäkin ylityksestä tulee lisämaksua. Finnairilla on 23 8, eivätkä nipota pienistä.
        Et maininnut hotellia, sekin olisi tässä antanut tiettyä lisävalaistusta. Sitten on vielä erityisesti Las Palmasin osalta oleellinen asia, merinäköala k/e.
        Jos vielä matkustaisin valmismatkoilla, en missään tapauksessa Tjäreborgilla.

Ei koskaan pitäisi sanoa,ei koskaan.Itse matkustan kaikilla sopivilla menetelmillä,matkatoimistosta riippumatta.Saanemme vain haikeina muistella aikoja jolloin opas oli matkan ilonaihe(yleensä),nykyisin oppaita ei juuri näe kuin lentoasemilla.Tuohon"opas liertää hotelleja"lisäisin, ja kaukaa!! Matkatavaralisämaksu jää kuitenkin halvemmaksi ,jos hintaero on tuota luokkaa,joten se on pieni murhe.

• Sotavento (ei kirj)
        don Luis kirjoitti:

Ei koskaan pitäisi sanoa,ei koskaan.Itse matkustan kaikilla sopivilla menetelmillä,matkatoimistosta riippumatta.Saanemme vain haikeina muistella aikoja jolloin opas oli matkan ilonaihe(yleensä),nykyisin oppaita ei juuri näe kuin lentoasemilla.Tuohon"opas liertää hotelleja"lisäisin, ja kaukaa!! Matkatavaralisämaksu jää kuitenkin halvemmaksi ,jos hintaero on tuota luokkaa,joten se on pieni murhe.

Arvoisa don luis. Olen aikanaan käyttänyt Tjäreborgia paljonkin, viimeksi Puerto de la Cruziin 3 vuotta sitten. Sattuipa vaan niin lupsakkaasti, että Tjäre unohti meidät hotellille, kenttäbussi tuli reilun tunnin myöhässä.

En talviasukkaana käytä valmismatkoja, ne ovat parhaimmillaan hyviä luotettavan matkanjärjestäjän operoimina. Sitä Tjäre ei kaiken sen perusteella, mitä sekä Las Palmasin, että talvikohteeni osalta olen kuullut. Aurinkomatkat todella kiertää hotelleissa, lisäksi täällä Puerto de la Cruzissa heillä on lähes päivittäin avoinna oleva palvelutoimisto.

Ala-asteikäinenkin ymmärtää, että hintaero ei voi olla 600 € tai sitten Thomas Cookilla, johon Tjäreborg kuuluu, on enemmän fyrkkaa kuin Finnairilla, jonka omistukseen AM kuuluu. Odotan aloittajan kommentteja hotelleista, lentopäivistä ja -ajoista. 600 € on merkittävä rahasumma, viikon lomamatkan arvoinen, äkkilähtönä voi saada parikin viikkoa valmislomaa. Toisaalta samaan hintaan saa kuukauden asunnon - ja halvemmallakin riippuen sijainnista ja koosta.

• don Luis
        Sotavento (ei kirj) kirjoitti:

Arvoisa don luis. Olen aikanaan käyttänyt Tjäreborgia paljonkin, viimeksi Puerto de la Cruziin 3 vuotta sitten. Sattuipa vaan niin lupsakkaasti, että Tjäre unohti meidät hotellille, kenttäbussi tuli reilun tunnin myöhässä.

En talviasukkaana käytä valmismatkoja, ne ovat parhaimmillaan hyviä luotettavan matkanjärjestäjän operoimina. Sitä Tjäre ei kaiken sen perusteella, mitä sekä Las Palmasin, että talvikohteeni osalta olen kuullut. Aurinkomatkat todella kiertää hotelleissa, lisäksi täällä Puerto de la Cruzissa heillä on lähes päivittäin avoinna oleva palvelutoimisto.

Ala-asteikäinenkin ymmärtää, että hintaero ei voi olla 600 € tai sitten Thomas Cookilla, johon Tjäreborg kuuluu, on enemmän fyrkkaa kuin Finnairilla, jonka omistukseen AM kuuluu. Odotan aloittajan kommentteja hotelleista, lentopäivistä ja -ajoista. 600 € on merkittävä rahasumma, viikon lomamatkan arvoinen, äkkilähtönä voi saada parikin viikkoa valmislomaa. Toisaalta samaan hintaan saa kuukauden asunnon - ja halvemmallakin riippuen sijainnista ja koosta.

Lienenkö nyt niin arvoisa,Minut(meidät)on sensijaan aurinkomatkat jättänyt kerran Mallorcalla oman onnen varaan,niin että sitä sattuu kelle vaan.Kaiken kaikkiaan aurinkomatkat on järjestään ollut kalliimpi niille paikoille johon olen milloinkin halunnut.Finnmatkat lensi vielä jokin aika sitten runsaasti myös finskillä,joka taasen ei juuri henkilökunnan puolesta ole toivelistan ykkönen.Käyn aurinkorannikolla itsekin ilman matkanjärjestäjää.lennot useimmin air finlandilla,heiltä kun saa lennon halvalla kun on ajoissa liikkeellä.

• Espoosta

Kerrotko hotellin ja lähtöpäivän, niin voimme vertailla.

• Halvimmalla pääset, kun varaat pelkät lennot ja katsot edullisen hotellin netistä! Jos on rahaa, niin ei tällaisia asioita tarvitse murehtia.

• Thomas Cook

Tjärellä ei kuulu hintaan lentokenttä kuljetukset eikä koneessa ruuat.Myös huoneet voivat olla eri tasoiset niinkuin edellä olikin huomioitu.Toki tästä ei ihan 600 egeä ei vielä tule mutta,mutta.

• Vapaa kilpailu

Vertailehan vielä apollomatkojen hintoja, en halua mainostaa, mutta itse ainakin yllätyin positiivisesti viime marraskuussa apollon järjestämällä matkalla ja kohde oli los Cristianos/Teneriffa.

• ns

Vko 10 Inglesissä Tjäreborgilla Vaasasta.Ei valittamista.Lennolla britti-henk.kuntaa ja pari suomalaista.Oppaita tavoittaa puhelimella ja toimistosta,asiat hoituu,jos tarvii.Illalla sen verran viileetä että pitkähihaista/-lahkeista kaipaa päälleen,mutta päivällä oli 22- 29C Hyvät kelit.

• No jokohan menee läpi kommentti. Juuri näin se toimii hyvin, jos on hoksottimet tallella. Meidän reissussa nuorehko porukka veti väkeä ohi pääportin, kun eivät osanneet käyttää ovipuhelinta. Painoin nappia ja pyysin avaamaan oven. Siitä oli se etu, että pääsin ensimmäisenä kirjoittautumaan. Askeettinen kämppä, mutta eipä sitä juuri muuta studiohuoneesta voi odottaa. Lennolla emot sotkivat ostokset, mutta korjasivat. Hyvin niiden enkkujen kanssa pärjää kansakoulupohjalta! Eipä tarvittu oppaita mennessä, eikä lähtiessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2746
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2306
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      113
      2190
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1987
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1979
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1721
    Aihe