Haluaisin nopeasti infoa!

Botswana-tyttö

elikkäs, olen tilaamassa ensi talveksi 3: viikon matkaa Las Palmasiin. Olemme käyneet siellä toistakymmentä vuotta Aurinkomatkojen matkoilla. Mutta, kuinka ollakkaan katsoin äsken Tjäreborgin samanlaista ja pituista (3vk) matkaa, ja vielä samaan hotelliin.
Nyt kuuluukin kysymys: miten tjären matkan hinta voi olla 600€ halvempi?
Minkälaisia kokemuksia teilä on Tjäreborgista verrattuna Aurinkomatkoihin? Onko matka heidän kauttaan tilattuna yhtä toimiva? Entä koneet? Lähtö olisi Turusta, jota mahdollisuutta Aurinkomatkoilla ei ole. Kiitollisena vastauksista!

11

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne_vaan

      Vertaapas onko samanlainen huone?
      Jokatapauksessa matkojen hinnat muuttuu kokoajan ja on erit eri matkanjärjestäjillä. Tuo bongaamasi edullisempi vaihtoehtohan on vaan hyvä juttu. Tjärella homma pelaa varmasti ihan yhtä hyvin kun muillakin.

      • Sotavento (ei kirj.)

        Tjäreborg on koko ajan johdonmukaisesti karsinut palvelujaan eri kohteissa. Opasta ei yleensä ole busseissa hotelliin mentäessä eikä kohteesta palattaessa. Tästä on monta tarinaa sekä tällä palstalla että Plazalla.
        Kaikki Las Palmasin matkat olen tehnyt Aurinkomatkoilla, heillähän ei ole siellä omaa toimistoa, mutta opas kiertää hotelleja ja on muutenkin hyvin tavoitettavissa.
        En usko, että hintaero samantapaisesta asunnosta voisi olla Tjären hyväksi 600 €. Kannattaa selvittää kaikki vaikuttavat asiat, lentopäivät ja -ajat. Lisäksi Tjäre lentää yleensä Thomas Cookilla, jonka matkatavarakiintiöt ovat naurettavat. 15 kg ruumaan ja 5 kg kabiiniin, kaikki punnitaan ja pienestäkin ylityksestä tulee lisämaksua. Finnairilla on 23 8, eivätkä nipota pienistä.
        Et maininnut hotellia, sekin olisi tässä antanut tiettyä lisävalaistusta. Sitten on vielä erityisesti Las Palmasin osalta oleellinen asia, merinäköala k/e.
        Jos vielä matkustaisin valmismatkoilla, en missään tapauksessa Tjäreborgilla.


      • don Luis
        Sotavento (ei kirj.) kirjoitti:

        Tjäreborg on koko ajan johdonmukaisesti karsinut palvelujaan eri kohteissa. Opasta ei yleensä ole busseissa hotelliin mentäessä eikä kohteesta palattaessa. Tästä on monta tarinaa sekä tällä palstalla että Plazalla.
        Kaikki Las Palmasin matkat olen tehnyt Aurinkomatkoilla, heillähän ei ole siellä omaa toimistoa, mutta opas kiertää hotelleja ja on muutenkin hyvin tavoitettavissa.
        En usko, että hintaero samantapaisesta asunnosta voisi olla Tjären hyväksi 600 €. Kannattaa selvittää kaikki vaikuttavat asiat, lentopäivät ja -ajat. Lisäksi Tjäre lentää yleensä Thomas Cookilla, jonka matkatavarakiintiöt ovat naurettavat. 15 kg ruumaan ja 5 kg kabiiniin, kaikki punnitaan ja pienestäkin ylityksestä tulee lisämaksua. Finnairilla on 23 8, eivätkä nipota pienistä.
        Et maininnut hotellia, sekin olisi tässä antanut tiettyä lisävalaistusta. Sitten on vielä erityisesti Las Palmasin osalta oleellinen asia, merinäköala k/e.
        Jos vielä matkustaisin valmismatkoilla, en missään tapauksessa Tjäreborgilla.

        Ei koskaan pitäisi sanoa,ei koskaan.Itse matkustan kaikilla sopivilla menetelmillä,matkatoimistosta riippumatta.Saanemme vain haikeina muistella aikoja jolloin opas oli matkan ilonaihe(yleensä),nykyisin oppaita ei juuri näe kuin lentoasemilla.Tuohon"opas liertää hotelleja"lisäisin, ja kaukaa!! Matkatavaralisämaksu jää kuitenkin halvemmaksi ,jos hintaero on tuota luokkaa,joten se on pieni murhe.


      • Sotavento (ei kirj)
        don Luis kirjoitti:

        Ei koskaan pitäisi sanoa,ei koskaan.Itse matkustan kaikilla sopivilla menetelmillä,matkatoimistosta riippumatta.Saanemme vain haikeina muistella aikoja jolloin opas oli matkan ilonaihe(yleensä),nykyisin oppaita ei juuri näe kuin lentoasemilla.Tuohon"opas liertää hotelleja"lisäisin, ja kaukaa!! Matkatavaralisämaksu jää kuitenkin halvemmaksi ,jos hintaero on tuota luokkaa,joten se on pieni murhe.

        Arvoisa don luis. Olen aikanaan käyttänyt Tjäreborgia paljonkin, viimeksi Puerto de la Cruziin 3 vuotta sitten. Sattuipa vaan niin lupsakkaasti, että Tjäre unohti meidät hotellille, kenttäbussi tuli reilun tunnin myöhässä.

        En talviasukkaana käytä valmismatkoja, ne ovat parhaimmillaan hyviä luotettavan matkanjärjestäjän operoimina. Sitä Tjäre ei kaiken sen perusteella, mitä sekä Las Palmasin, että talvikohteeni osalta olen kuullut. Aurinkomatkat todella kiertää hotelleissa, lisäksi täällä Puerto de la Cruzissa heillä on lähes päivittäin avoinna oleva palvelutoimisto.

        Ala-asteikäinenkin ymmärtää, että hintaero ei voi olla 600 € tai sitten Thomas Cookilla, johon Tjäreborg kuuluu, on enemmän fyrkkaa kuin Finnairilla, jonka omistukseen AM kuuluu. Odotan aloittajan kommentteja hotelleista, lentopäivistä ja -ajoista. 600 € on merkittävä rahasumma, viikon lomamatkan arvoinen, äkkilähtönä voi saada parikin viikkoa valmislomaa. Toisaalta samaan hintaan saa kuukauden asunnon - ja halvemmallakin riippuen sijainnista ja koosta.


      • don Luis
        Sotavento (ei kirj) kirjoitti:

        Arvoisa don luis. Olen aikanaan käyttänyt Tjäreborgia paljonkin, viimeksi Puerto de la Cruziin 3 vuotta sitten. Sattuipa vaan niin lupsakkaasti, että Tjäre unohti meidät hotellille, kenttäbussi tuli reilun tunnin myöhässä.

        En talviasukkaana käytä valmismatkoja, ne ovat parhaimmillaan hyviä luotettavan matkanjärjestäjän operoimina. Sitä Tjäre ei kaiken sen perusteella, mitä sekä Las Palmasin, että talvikohteeni osalta olen kuullut. Aurinkomatkat todella kiertää hotelleissa, lisäksi täällä Puerto de la Cruzissa heillä on lähes päivittäin avoinna oleva palvelutoimisto.

        Ala-asteikäinenkin ymmärtää, että hintaero ei voi olla 600 € tai sitten Thomas Cookilla, johon Tjäreborg kuuluu, on enemmän fyrkkaa kuin Finnairilla, jonka omistukseen AM kuuluu. Odotan aloittajan kommentteja hotelleista, lentopäivistä ja -ajoista. 600 € on merkittävä rahasumma, viikon lomamatkan arvoinen, äkkilähtönä voi saada parikin viikkoa valmislomaa. Toisaalta samaan hintaan saa kuukauden asunnon - ja halvemmallakin riippuen sijainnista ja koosta.

        Lienenkö nyt niin arvoisa,Minut(meidät)on sensijaan aurinkomatkat jättänyt kerran Mallorcalla oman onnen varaan,niin että sitä sattuu kelle vaan.Kaiken kaikkiaan aurinkomatkat on järjestään ollut kalliimpi niille paikoille johon olen milloinkin halunnut.Finnmatkat lensi vielä jokin aika sitten runsaasti myös finskillä,joka taasen ei juuri henkilökunnan puolesta ole toivelistan ykkönen.Käyn aurinkorannikolla itsekin ilman matkanjärjestäjää.lennot useimmin air finlandilla,heiltä kun saa lennon halvalla kun on ajoissa liikkeellä.


    • Espoosta

      Kerrotko hotellin ja lähtöpäivän, niin voimme vertailla.

    • Halvimmalla pääset, kun varaat pelkät lennot ja katsot edullisen hotellin netistä! Jos on rahaa, niin ei tällaisia asioita tarvitse murehtia.

    • Thomas Cook

      Tjärellä ei kuulu hintaan lentokenttä kuljetukset eikä koneessa ruuat.Myös huoneet voivat olla eri tasoiset niinkuin edellä olikin huomioitu.Toki tästä ei ihan 600 egeä ei vielä tule mutta,mutta.

    • Vapaa kilpailu

      Vertailehan vielä apollomatkojen hintoja, en halua mainostaa, mutta itse ainakin yllätyin positiivisesti viime marraskuussa apollon järjestämällä matkalla ja kohde oli los Cristianos/Teneriffa.

    • ns

      Vko 10 Inglesissä Tjäreborgilla Vaasasta.Ei valittamista.Lennolla britti-henk.kuntaa ja pari suomalaista.Oppaita tavoittaa puhelimella ja toimistosta,asiat hoituu,jos tarvii.Illalla sen verran viileetä että pitkähihaista/-lahkeista kaipaa päälleen,mutta päivällä oli 22- 29C Hyvät kelit.

      • No jokohan menee läpi kommentti. Juuri näin se toimii hyvin, jos on hoksottimet tallella. Meidän reissussa nuorehko porukka veti väkeä ohi pääportin, kun eivät osanneet käyttää ovipuhelinta. Painoin nappia ja pyysin avaamaan oven. Siitä oli se etu, että pääsin ensimmäisenä kirjoittautumaan. Askeettinen kämppä, mutta eipä sitä juuri muuta studiohuoneesta voi odottaa. Lennolla emot sotkivat ostokset, mutta korjasivat. Hyvin niiden enkkujen kanssa pärjää kansakoulupohjalta! Eipä tarvittu oppaita mennessä, eikä lähtiessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe