Mihin majoittua Puolassa lapsen kanssa? Mitä/missä shoppailla?

Ollaan lähdössä huhtikuun puolivälin paikkeilla Puolaan reissamaan 5-vuotiaan tyttösen kanssa. Olen vähän katsellut hotelleja/hostelleja mutta mukava olisi kuulla omakohtaisia kokemuksia tietyistä paikoista.

Tarkoitus olisi yhtenä päivänä vähän shoppailla ja erityisesti tietty kiinnostaa onko vaatteet/kengät/kosmetiikka kuinka paljon edullisempaa kuin suomessa ja mistä/mitä kannattaisi ostaa?

Ajateltiin myös Krakovaan tehdä yhden yön reissu ja käydä auschwitchissa. Loppu onkin auki, pe-ma on aikaa pörräillä.

Onko suosituksia missä kannattaisi käydä? Entä kuinka hyvin/nopeasti sujuu junamatkat varsova-krakova välilä?

Kaikki ideat/kokemukset otetaan ilolla vastaan =)

11

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polski kraj

      PUOLA ON EUROOPAN EDULLISIMPIA MAITA....

      hinnat noin puolet vastaavista suomalaisista

      tässä hintatasovertailua, avaa linkki

      http://www.stat.fi/til/kvhv/2010/kvhv_2010_2011-06-28_tau_001_fi.html

      keskity varsovaan ja krakovaan......suunnittele aikataulusi....

      majoitusvaraukset www.booking.com tai www.hotels.comista
      maksetaan luottokortilla tai käteisellä paikan päällä.....puolassa zloty

      varo taskuvarkaita !!!

      • mieti 2 kertaa

      • krakow
        mieti 2 kertaa kirjoitti:

        5 vuotiaalle en suosittele auswitchia (oswietchimia)...voi järkyttyä pahasti

        ihmisen raadollisuus paljastuu siellä kaikessa kauheudessaan !!!

        http://plaza.fi/matkalaukku/eurooppa/puola/varsova/varsova-puolan-kiehtova-paakaupunki

        http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/artikkeli.shtml/474812/valloittava-varsova

        http://www.puolanuutiset.com/index.php?option=com_content&view=article&id=20&catid=8&Itemid=49

        http://www.matkailu-opas.com/varsova-nahtavyydet.html

        http://www.saunalahti.fi/tapank/krakova.html

        http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kulttuuri-ja-viihde/matkalaiset/1736724/krakova/

        http://www.iltalehti.fi/matkailu/matkakohteet/EUROOPPA/krakova.shtml

        http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/artikkeli.shtml/933719/syksylla-krakova-on-kauneimmillaan


      • eurotravel
        mieti 2 kertaa kirjoitti:

        5 vuotiaalle en suosittele auswitchia (oswietchimia)...voi järkyttyä pahasti

        ihmisen raadollisuus paljastuu siellä kaikessa kauheudessaan !!!

        lapsen kanssa matkaillessa ..suosittelen kyllä eullista , siistiä hotellia tai majataloa jossa oma huone ja kylppäri....


        tässä ei kannata pihistellä

        katso esim booking comin kommentit majoituspaikasta



    • krakow
    • Kiitos kaikille vastauksista. Suunnitelmiin tulikin muutos ja mummi lähtee mukaan joten pikkuneidin ei tarvitse käydä kaikkialla missä aikuiset ja ehkäpä sitä pääsee vilkaisemaan myös yöelämää Varsovassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe