Hakkeri kaatoi MovieStarPlanet.fi:n

moviefan

Onko täällä ketään muita kuin minä. jolla oli ko. pelisivustolla hahmoa?

228

11493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22222222222222222222

      hahaah

      • zuzz

        mihin paikkaan pitää mennä et saa sen hakkerointi paikan ?? :) ja toimiiko se suomenkieliseen msp?? sano äkkiä!!!


      • yoki

        Perse


      • movie hacks
        zuzz kirjoitti:

        mihin paikkaan pitää mennä et saa sen hakkerointi paikan ?? :) ja toimiiko se suomenkieliseen msp?? sano äkkiä!!!

        toimii ja mee suomi hakkeriin


      • pakoz

        Noobit, ei ole mitään sovellusta/verkkosivustoa jolla voisi hankkia MSP peliin virtuaalirahaa.


      • sallastara

        gdnz


      • vilma053
        sallastara kirjoitti:

        gdnz

        gdnnyh


      • suuri homo
        zuzz kirjoitti:

        mihin paikkaan pitää mennä et saa sen hakkerointi paikan ?? :) ja toimiiko se suomenkieliseen msp?? sano äkkiä!!!

        Hyvä idis


      • vertzu05
        sallastara kirjoitti:

        gdnz

        moi


      • alisa3
        suuri homo kirjoitti:

        Hyvä idis

        joo


      • moviestarplanet
        alisa3 kirjoitti:

        joo

        oon hakkeri


      • Anonyymi
        vertzu05 kirjoitti:

        moi

        Saanks sun salasanan sallastara


    • Ginny Weasley love ♥

      varmaa :DD mulla ei nytte toimi O.o''

    • moviestarplanett

      Ei kun se latas sitä Moviestarplanettia uudempaan versioon. o.O

    • Hakkerit on hevon ******

      Mää hakkeroisin sen moviestar planetin kännykällä joka on nokia 1600. Moviestar planetin tietoturva on yhtä hyä kuin tietokoneessa jossa ei ole virustorjuntaa tai palomuuria.

      • Moviestar jyrää!

        Äläpäs morkkaa moviestarplanetia!


      • Movie fani

        Et saahakkeroida se on mun fani paikka!


      • ärsyyntynyt_isoveli

        Tee se, niin koko Suomen kaikki isoveljet kiittävät.


      • zuzz

        mihin paikkaan tai mikä sen hackerin paikan nimi on johon kirjotetaan se raha määrät ja !!


      • Ärtynyt isosisko
        ärsyyntynyt_isoveli kirjoitti:

        Tee se, niin koko Suomen kaikki isoveljet kiittävät.

        Ja isosiskot (ainakin yksi)


      • en oo hak
        zuzz kirjoitti:

        mihin paikkaan tai mikä sen hackerin paikan nimi on johon kirjotetaan se raha määrät ja !!

        Se on Hack Tool v2


      • Anonyymi
        Ärtynyt isosisko kirjoitti:

        Ja isosiskot (ainakin yksi)

        Mä itkisin jos msp lopetettais tai poistettais oikeesti älkää häkkeröikö msps


    • RosaPandan

      Mulla kyllä on movies hahmo

      • joku hakkeri

        Mullaki


      • suklaa
        joku hakkeri kirjoitti:

        Mullaki

        mullaki


    • mspwilma03

      en oikee tykkää,niist jotka on hakkereita ne on nii typerii!enoo halunnu olla hakkeri tai mikää sellanen!vähäks lol!

      • joku

        Tiiätkö ees mitä hakkeri tarkottaa. ne ei oo sellasii tietomurtojen tekijöit vaa hyväntahtosii tietotekniikan insinöörei


      • Tröll

        Mitä 03 syntynyt henkilö tekee tällä palstalla


      • Hakkeri
        joku kirjoitti:

        Tiiätkö ees mitä hakkeri tarkottaa. ne ei oo sellasii tietomurtojen tekijöit vaa hyväntahtosii tietotekniikan insinöörei

        Tyhmät lissut laittaneet peukkua alaspäin tuohon ylempään viestiin... Voi PÖLJÄT.

        Hakkeri = "hyvä" tyyppi
        Krakkeri = "paha"tyyppi

        OPPIKAA TERMIT!


      • Movie fani
        Hakkeri kirjoitti:

        Tyhmät lissut laittaneet peukkua alaspäin tuohon ylempään viestiin... Voi PÖLJÄT.

        Hakkeri = "hyvä" tyyppi
        Krakkeri = "paha"tyyppi

        OPPIKAA TERMIT!

        Hakkerit ei oo hyvii!!!!


      • opettele_ero
        Movie fani kirjoitti:

        Hakkerit ei oo hyvii!!!!

        Hakkerit on niitä hyviä tyyppejä jotka koodaavat ohjelmia ja palveluja.
        Krakkerit ovat niitä hyviä tyyppejä jotka kaatoivat MSP:n


      • Rawrs
        opettele_ero kirjoitti:

        Hakkerit on niitä hyviä tyyppejä jotka koodaavat ohjelmia ja palveluja.
        Krakkerit ovat niitä hyviä tyyppejä jotka kaatoivat MSP:n

        Sit jos tää meidän tietotekniikan ihmelapsi opettelis mitä ne oikeesti on eikä tulis pätee.
        Hackerit yleensä haksaa just sivustoja ja muuta vastaavaa paskaa, Netin valosalla ja pimeellä puolen.
        Crackerit vaa crackii pelejä että niitä voi pelata ostamatta niitä.


      • tiesitkös
        Hakkeri kirjoitti:

        Tyhmät lissut laittaneet peukkua alaspäin tuohon ylempään viestiin... Voi PÖLJÄT.

        Hakkeri = "hyvä" tyyppi
        Krakkeri = "paha"tyyppi

        OPPIKAA TERMIT!

        toi ylempi viesti on kyl totta....


    • No Moi ♥

      Moi mäkin pelaan MSP:tä melkein joka ikinen päivä ♥
      Pelaan myös Gosupermodelissa. (Tytöille ♥)
      Panfussa käyn joskus mutta todella harvoin ♥

      • siellä oon...

        Sulle siinä^
        |

        Kuka oot moviessa? Tai kerroks ees sun alkukirjaimen? Ehjä meinaa tunnen sut:) siiis ihan oikeesti jos oot se niin oot mun kamu:D


      • joku112

        mieki pelaan MSP että panfus mut en missää gosumodelis Dx


      • JtN;D

        Mikäs sun ukon nimi on MSP:ssä ?? :D


      • Movie fani

        Oon gosus oon poika?Jotain outoo??


    • KoiraHulluD;

      Juu. Mä Käyn (; Ukko Ois P..i..n..k Jos Kiinnostaa ((; Käyn Movies Päivittäi Ja Nytki Oon Ollu Varmaa Yli Puol Vuotta 5Levul.Vähäks Ärsyttävää! Kyl Mä En Kuukautee Mennes Oon 6Levul ((;

    • Jep12121

      Jaaha

    • MSP ♥

      MSP: on ihana paikka! ♥
      Mun nimi on siel Gina! Jos siis ketään kiinnostaa. :)

      • Rörrö

        Moi mä oon MSP:ssä ja nimellä 3 MiLLII RÖRRÖ Aik tyhmä nimi vai mitä xD


      • 0000000

        no ei kiinosta


    • Elämä on movie

      Nimeni on MovieStarPlantissa Minasha

      • Love Ya MSP

        Jaa-a Minasha, oon kamu Moves..♥


      • teinimäinenpimu

        Minashaa....


      • Rosiella201
        teinimäinenpimu kirjoitti:

        Minashaa....

        Teinimäinenpimu ois ihana jos hyväksyisit kamu pyynnön oon Rosiella201 ((:


      • Pupuliini

        Ai,ok.mun ukkelin..tai siis mun serkun ukkelin nimi on emma0123456789.mut mä sai luva pelat se ukkelil(3


      • NamiNoomi

        Oot mun kamuis


    • Msp - Fani♥

      Minulla on Msp:ssä hahmo. Onneksi meidän tietokoneessa on virustorjunta. (: Mutta minua kyllä ärsyttää kun Msp lataa tosi paljon. Verrattuna jos olen vaikka Habbossa tai Facebookissa. Mutta Moviestarplanet on silti minun lempipaikka. (:

      • ghetto-blaster

        siiiiis omfgfgd111!!1! toivottavasti kaikki kyseistä peliä pelaavat saa epilepsian pelin erikoisefekteistä.


      • Lopen Kyllästynyt!
        ghetto-blaster kirjoitti:

        siiiiis omfgfgd111!!1! toivottavasti kaikki kyseistä peliä pelaavat saa epilepsian pelin erikoisefekteistä.

        Vai että erikoisefekteistä! Taidatkin olla sellainen 9 vuotias pikku kakara, joka ei ymmärrä mistään mitään! Sori, jos pahoitin mielesi, kerroin vain totuuden!


      • i hate msp
        Lopen Kyllästynyt! kirjoitti:

        Vai että erikoisefekteistä! Taidatkin olla sellainen 9 vuotias pikku kakara, joka ei ymmärrä mistään mitään! Sori, jos pahoitin mielesi, kerroin vain totuuden!

        msp on surka ******


    • 12

      Joo mitä helvettiä kaksituhattaluvulla syntyneet 7v kakarat tekee täällä ? :D

      • Love You MSP! ♥

        Oon samaa mieltä! Ei ne kerkee ees lukee esim. niitten leffojen tekstejä! Ite oon 14 ja pelannu MSP: tä 9 vuotiaasta asti! 17 levelillä oon ja VIPinki jo saanu! (vuoden)
        Ne jotka väittää MSP:n olenvan paska nettipeli, haistakoot pitkä ****! Mun mielest se on nii paras! Ne jotka eivät ole vielä kokeilleet MovieStarPlanetia, koikeilkaa ihmeessä! ♥ 8D


      • ei pissis
        Love You MSP! ♥ kirjoitti:

        Oon samaa mieltä! Ei ne kerkee ees lukee esim. niitten leffojen tekstejä! Ite oon 14 ja pelannu MSP: tä 9 vuotiaasta asti! 17 levelillä oon ja VIPinki jo saanu! (vuoden)
        Ne jotka väittää MSP:n olenvan paska nettipeli, haistakoot pitkä ****! Mun mielest se on nii paras! Ne jotka eivät ole vielä kokeilleet MovieStarPlanetia, koikeilkaa ihmeessä! ♥ 8D

        MovieStarPlanet on toiminut Suomessa vasta 14.1.2011, joten et ole voinut pelata siellä 9-vuotiaasta saakka, jos olet nyt 14. Tai sitten sinulle on huono laskupää. Kirjoituksestasi päätellen et voi olla edes 14-vuotias, koska teet niin paljon kirjoitusvirheitä. Vale on myös se, että olet 17.levelillä. VIP-jäsenyyden saa jokainen, joka maksaa siitä.


      • teinimäinenpimu
        Love You MSP! ♥ kirjoitti:

        Oon samaa mieltä! Ei ne kerkee ees lukee esim. niitten leffojen tekstejä! Ite oon 14 ja pelannu MSP: tä 9 vuotiaasta asti! 17 levelillä oon ja VIPinki jo saanu! (vuoden)
        Ne jotka väittää MSP:n olenvan paska nettipeli, haistakoot pitkä ****! Mun mielest se on nii paras! Ne jotka eivät ole vielä kokeilleet MovieStarPlanetia, koikeilkaa ihmeessä! ♥ 8D

        Kuka oot movies... Ö__Ö


    • Allu124

      Moi oon MSp Allu124 Ja MSP Toimii hyvi (;

      • Rosku<3

        Allu124 oot söpö! mä oon Rosiella201


    • asdgsfgsdfdsf

      Semmosia pelejä ei pelaa kuin teidän kaltaiset lissut.

    • roxsie9

      No juu olen 8)

      • emmis13

        k


    • sofiku

      oon moviessa..on kyllä hyvä paikka♥,oon siel nininana67 pyytäkää kamuks mahtuu ainaki 600kamuu viel!

    • emmis13

      öö............

    • Movie

      oon tuure23 pyytäkää kamuks!!!!!1

      • Hate you all

        Mä oon Msp:ssä 14 level, ja en aio ottaa tollasii 0-4 levusii kamuks! LOL vaa teille! Sori!


      • teinimäinenpimu
        Hate you all kirjoitti:

        Mä oon Msp:ssä 14 level, ja en aio ottaa tollasii 0-4 levusii kamuks! LOL vaa teille! Sori!

        oon 15lvl..? Mikä nimi sul siel o Ö_Ö


    • MOVIEFAN112

      MovieStarPlanetissa on huonopuoli se, et siel lagaa liikaa! :( Ja mä inhoon hakkereit! Ne on niin ääliöitä! Mitä järkee on käydä toisen ukolla ja kierrättää, poistaa/ antaa omalle ukolle vaatteita?? Jotkut hakkerit JOPA POISTAA SEN UKON!

      • sdfghjksdgh

        toisen ukolle meneminen ei ole hakkeroimista vitun tyhmä


    • Uhri007

      Mul on tyyppi siel.Hakkeroitu pari kertaa (d)

      • jokunennd

        Eli joku hyväntahtoinen tietotekniikan opiskelija/ammattilainen murtautui JONKUN peli nikille testatakseen msp salasanojen pitävyyttä? kmoon ei ne nyt niin tylsistyneitä että ala-aste ikäisille tarkoitettun pelin salasanoja testais? Krakkeri ollut asialla muttet itsekkään usko että joku anonymsin tai jonkun muun krakkeri porukan jäsen viitsisi murtautua johonkin peliin?


      • hakkeri3
        jokunennd kirjoitti:

        Eli joku hyväntahtoinen tietotekniikan opiskelija/ammattilainen murtautui JONKUN peli nikille testatakseen msp salasanojen pitävyyttä? kmoon ei ne nyt niin tylsistyneitä että ala-aste ikäisille tarkoitettun pelin salasanoja testais? Krakkeri ollut asialla muttet itsekkään usko että joku anonymsin tai jonkun muun krakkeri porukan jäsen viitsisi murtautua johonkin peliin?

        Hei oon hakkeri jonka taktiikka estettiin ja hakkeroin 20 ukkoo siller kunnes msp huomas nut ja oon 9v


    • Limosina

      Mä oon 11 Level Msp:ssä mut en halua 0-4 Levelisii kamuks joten älkää yrittfäkö LOL!

      • teinimäinenpimu

        Oot mun kamu siel xP Oon teini ((;;


    • Helvetin kiinnostavaa.

      • Anonyymi

        Todellaki!


    • tähti888

      Oon msp ja must se onn iha kiva peli:D pyytäkää vaa kamuks!jajaa öö tota oon 12 levelillä ja vuoden vip judge celeb ja siis mun nimi on tähti888

    • 18-level

      Meinaavat laittaa MovieStarPlanetin maksulliseksi palveluksi ensi vuoden alusta. Tähän saakka sivustolla on voinut "pelata" ilmaiseksi tai halutessaan ostaa VIP-jäsenyyden viikoksi, kuukaudeksi, kolmeksi kuukaudeksi tai vuodeksi. Mutta näinhän se homma etenee; ensin koukutetaan ilmaiseksi ja sitten aletaan rahastaa. Eihän siinä muuten mitään pahaa ole, bisnes kuin bisnes, mutta lasten pelisivustoilla pitäisi olla mahdollisuus pelata myös ilmaiseksi silloin kun se alunperin on ollut ilmainen paikka.

      • fanni910

        No voi *** Mut elän vielä toivossa


    • Tuntematon muahaha

      Miun hahmo siel on Skaty smile

      • Ansku~

        Kiva tunnen ehk sut.


    • HackingIsFunBitches

      mä oon saanu pari kertaa kaadettuu sen sivun hetkellisesti alas :D

      sen sivun tietoturvat on iha vitu paskat. uudestaanki varmaa tuun kaataa sen sivu.

      ps. pisin aika sivun olleena offline mun ansiosta: 2h 30min ;))

      • deleted user

        En tiedä mitä motivaatiota sinulla olisi kaataa ko. sivustoa - muuta kuin ilkeys. Ton sivuston suurimpia ongelmia ovat valvojat, jotka eivät hallitse kokonaisuuksia. Mulla on sellainen käsitys, että valvojissa on suurin osa lapsia eli niitä, jotka itsekin pelaavat siellä ja sen vuoksi varoituksia ja lukkoja jaellaan miten sattuu. Moni pelaaja on saanut lukon sopimattomasta kielenkäytöstä vaikka ei olisi sanonut YHTÄÄN MITÄÄN. Yksikin pelaaja (tiedän tämän takuuvarmasti) sai varoituksen sopimattomasta "lookista", vaikkei ollut tehnyt ainoatakaan lookkia.

        Hakkereilta ei voi välttyä missään, joten se on jatkuva riesa kaikilla pelisivustoilla, Aika omituisia juttuja siellä tapahtuu. Jos niistä kertoo valvojille niin saa lukon, joten paras pitää turpa kiinni. Mun intoni ko. sivustoa kohtaan on laantunut täysin. Käyn silloin tällöin siellä mutta kun ei voi edes ns. kamujen kanssa jutella kun sensuuri iskee niin mitä varten mä sinne menisin kamujani tapaamaan.

        En viitsi mainita nimiä, mutta satunpa tietämään erään erittäin korkealevelisen henkilön, joka väitti olevansa n. 10-12-vuotias (nykyisin ei enää saa kertoa ikäänsä siellä), mutta on tosiasiassa aikuinen ja samaten sen muutama kamu. Tiedän ne tyypit, mutta ei niistä on pelkoa, eivät ole pedofiilejä tmv, mutta tykkäävät "mellastaa" lasten palstoilla ja eihän siinä mitään pahaa ole niin kauan kun toimitaan sääntöjen mukaisesti.

        Ne poikkis, tyttis-jutut ovat ihan syvältä p....stä. Ensin olin huvittunut kun pikkukersat huutaa puhekuplassaan "poikkishaku, rumat älkää vaivautuko". Mutta nyt enemmän masentaa ja on paha mieli niiden puolesta kun ottavat tosissaan ne jutut.


      • Valvojat on perseest
        deleted user kirjoitti:

        En tiedä mitä motivaatiota sinulla olisi kaataa ko. sivustoa - muuta kuin ilkeys. Ton sivuston suurimpia ongelmia ovat valvojat, jotka eivät hallitse kokonaisuuksia. Mulla on sellainen käsitys, että valvojissa on suurin osa lapsia eli niitä, jotka itsekin pelaavat siellä ja sen vuoksi varoituksia ja lukkoja jaellaan miten sattuu. Moni pelaaja on saanut lukon sopimattomasta kielenkäytöstä vaikka ei olisi sanonut YHTÄÄN MITÄÄN. Yksikin pelaaja (tiedän tämän takuuvarmasti) sai varoituksen sopimattomasta "lookista", vaikkei ollut tehnyt ainoatakaan lookkia.

        Hakkereilta ei voi välttyä missään, joten se on jatkuva riesa kaikilla pelisivustoilla, Aika omituisia juttuja siellä tapahtuu. Jos niistä kertoo valvojille niin saa lukon, joten paras pitää turpa kiinni. Mun intoni ko. sivustoa kohtaan on laantunut täysin. Käyn silloin tällöin siellä mutta kun ei voi edes ns. kamujen kanssa jutella kun sensuuri iskee niin mitä varten mä sinne menisin kamujani tapaamaan.

        En viitsi mainita nimiä, mutta satunpa tietämään erään erittäin korkealevelisen henkilön, joka väitti olevansa n. 10-12-vuotias (nykyisin ei enää saa kertoa ikäänsä siellä), mutta on tosiasiassa aikuinen ja samaten sen muutama kamu. Tiedän ne tyypit, mutta ei niistä on pelkoa, eivät ole pedofiilejä tmv, mutta tykkäävät "mellastaa" lasten palstoilla ja eihän siinä mitään pahaa ole niin kauan kun toimitaan sääntöjen mukaisesti.

        Ne poikkis, tyttis-jutut ovat ihan syvältä p....stä. Ensin olin huvittunut kun pikkukersat huutaa puhekuplassaan "poikkishaku, rumat älkää vaivautuko". Mutta nyt enemmän masentaa ja on paha mieli niiden puolesta kun ottavat tosissaan ne jutut.

        Moi! Oon samaa mieltä, että ne valvojat antaa varotuksia/lukkoja iha turhasta! Sanoin besulleni "minichatissa" että: "Pääseks ostarille?" Sitte tuli varotus, "Et saa puhua sek**stä olessasi Moviestarplanetissa, sinä kirjoitit "Pääseks ostarille?"
        Ja monet kaverini on valittanu, ku tulee varotus jos sanoo "Morso" O.o Iha järetöntä, ja ku sanoin "Voi vattu, ku lagaa!" nii tuli varotus siitä "vattu" sanasta! o___o Onks ne valvojat jtn 10 vuotiata?!


      • deleted user
        Valvojat on perseest kirjoitti:

        Moi! Oon samaa mieltä, että ne valvojat antaa varotuksia/lukkoja iha turhasta! Sanoin besulleni "minichatissa" että: "Pääseks ostarille?" Sitte tuli varotus, "Et saa puhua sek**stä olessasi Moviestarplanetissa, sinä kirjoitit "Pääseks ostarille?"
        Ja monet kaverini on valittanu, ku tulee varotus jos sanoo "Morso" O.o Iha järetöntä, ja ku sanoin "Voi vattu, ku lagaa!" nii tuli varotus siitä "vattu" sanasta! o___o Onks ne valvojat jtn 10 vuotiata?!

        Mulla on sellanen käsitys että ne ois niitä pelaajii jotka on ollut siellä pidemmän aikaa. Milloin Movie on tullut Suomeen? Joskus tammikuussa 2011 mun mielestä. Joo siellä on ihan mielivaltaista touhua kun sitten osa valvojista ei ole edes suomalaisia ja kun meillä on suomessa sijamuodot sanoissa sellaisia että joskus pitää sanoa "seksi" eli millaiseksi, tällaiseksi, onnelliseksi jne. niin ne luulee että siinä on joku piiloviesti. Toi koko sivusto kaatuu pian omaan mahdottomuuteensa, ei sen takii että hakkerit vaivautus koska eihän siellä liiku oikeeta rahaa vaan sen takia että sivusto ympätään täyteen kaikenlaista peliä, youtubea ja muuta joka hidastaa toimintaa. Kun lapset on valvomassa sivustoa niin ei ne huomaa jos siellä on esim. pedofiliaa koska ei ne tunnista sellaisia. Pedofiilit osaa olla ovelia. Sivuston taso nousis laakista jos sinne saataisiin aikuisia valvojia jotka osaa suomea. Sitten kun niillä valvojilla on itsellään 10-levelisiä hahmoja niin ne yrittää hirveesti antaa varoituksii ja lukkoja korkeampilevelisille, ne saa niitä helpommin. No tääkin on ihan selvä, että varoituksia ja lukkoja saa herkemmin jos oot VIP, ihan tosi, siis kun ne antaa Vip-jäsenelle lukituksen esim. kuukauden lukituksen ja se vip on maksanut esim. vuoden vipin niin valvojat aattelee että joo, kun laitetaan sille aiheettomasti lukko niin se tyyppi on jo niin koukussa movieen että se tekee kuiteski uuden tyypin sinne ja hankkii sille vipin. Eiks niin? Bisnestä, bisnestä, menee vähä kiikun kaakun että onko toi moraalisesti oikein.


      • Kim...
        deleted user kirjoitti:

        Mulla on sellanen käsitys että ne ois niitä pelaajii jotka on ollut siellä pidemmän aikaa. Milloin Movie on tullut Suomeen? Joskus tammikuussa 2011 mun mielestä. Joo siellä on ihan mielivaltaista touhua kun sitten osa valvojista ei ole edes suomalaisia ja kun meillä on suomessa sijamuodot sanoissa sellaisia että joskus pitää sanoa "seksi" eli millaiseksi, tällaiseksi, onnelliseksi jne. niin ne luulee että siinä on joku piiloviesti. Toi koko sivusto kaatuu pian omaan mahdottomuuteensa, ei sen takii että hakkerit vaivautus koska eihän siellä liiku oikeeta rahaa vaan sen takia että sivusto ympätään täyteen kaikenlaista peliä, youtubea ja muuta joka hidastaa toimintaa. Kun lapset on valvomassa sivustoa niin ei ne huomaa jos siellä on esim. pedofiliaa koska ei ne tunnista sellaisia. Pedofiilit osaa olla ovelia. Sivuston taso nousis laakista jos sinne saataisiin aikuisia valvojia jotka osaa suomea. Sitten kun niillä valvojilla on itsellään 10-levelisiä hahmoja niin ne yrittää hirveesti antaa varoituksii ja lukkoja korkeampilevelisille, ne saa niitä helpommin. No tääkin on ihan selvä, että varoituksia ja lukkoja saa herkemmin jos oot VIP, ihan tosi, siis kun ne antaa Vip-jäsenelle lukituksen esim. kuukauden lukituksen ja se vip on maksanut esim. vuoden vipin niin valvojat aattelee että joo, kun laitetaan sille aiheettomasti lukko niin se tyyppi on jo niin koukussa movieen että se tekee kuiteski uuden tyypin sinne ja hankkii sille vipin. Eiks niin? Bisnestä, bisnestä, menee vähä kiikun kaakun että onko toi moraalisesti oikein.

        Korkeempi levaset saa ensinnäki iha vaa sen takii enemmä lukkoi kosk ne on tunnetumpii ja niil on toden näkösest enemmä jotai "vihamiehii"
        oon ittekkii vip enkä mä oo saanu sen pidempii lukkoi ko muutkaa :D
        Ja kyllä ne valvojat on iha aikuisii x)
        mut ne jotka asiamittomist teksteist ilmottaa on lapsii
        ja no lopuis asiois oon suht koht samaa mieltä :D


      • ihku5
        deleted user kirjoitti:

        Mulla on sellanen käsitys että ne ois niitä pelaajii jotka on ollut siellä pidemmän aikaa. Milloin Movie on tullut Suomeen? Joskus tammikuussa 2011 mun mielestä. Joo siellä on ihan mielivaltaista touhua kun sitten osa valvojista ei ole edes suomalaisia ja kun meillä on suomessa sijamuodot sanoissa sellaisia että joskus pitää sanoa "seksi" eli millaiseksi, tällaiseksi, onnelliseksi jne. niin ne luulee että siinä on joku piiloviesti. Toi koko sivusto kaatuu pian omaan mahdottomuuteensa, ei sen takii että hakkerit vaivautus koska eihän siellä liiku oikeeta rahaa vaan sen takia että sivusto ympätään täyteen kaikenlaista peliä, youtubea ja muuta joka hidastaa toimintaa. Kun lapset on valvomassa sivustoa niin ei ne huomaa jos siellä on esim. pedofiliaa koska ei ne tunnista sellaisia. Pedofiilit osaa olla ovelia. Sivuston taso nousis laakista jos sinne saataisiin aikuisia valvojia jotka osaa suomea. Sitten kun niillä valvojilla on itsellään 10-levelisiä hahmoja niin ne yrittää hirveesti antaa varoituksii ja lukkoja korkeampilevelisille, ne saa niitä helpommin. No tääkin on ihan selvä, että varoituksia ja lukkoja saa herkemmin jos oot VIP, ihan tosi, siis kun ne antaa Vip-jäsenelle lukituksen esim. kuukauden lukituksen ja se vip on maksanut esim. vuoden vipin niin valvojat aattelee että joo, kun laitetaan sille aiheettomasti lukko niin se tyyppi on jo niin koukussa movieen että se tekee kuiteski uuden tyypin sinne ja hankkii sille vipin. Eiks niin? Bisnestä, bisnestä, menee vähä kiikun kaakun että onko toi moraalisesti oikein.

        samaa mielt ne lukot on perseest mun serkku sano vaan moi mä olin niil niin se estettiin movest että paskamaisia vauvojahan siin valvoo moi sanasta esto pois se oli vuoden vip ja lvl 20 ei perkele no kipittäkääs siitä vittuun perse silmä valvojat!


      • taas se sama hakkeri

        Mä kaadoin mspn 5


    • MSPvip kingi

      Moi! Oon MSP:s Vip kingi! Käy Kattoo..!

    • msp fani XD

      öö en oikeen tajuu teit joitaki mul on ollu vip tai on vielki 3 kuukauden et mul ei ikin oo tullu varotusta et mä sanon esim: vattu ja jne et mun nim on silja238 jos kiinnostais vip kamu nii pyytäkää ja pojat pyytäkää jos haluutte ni tyttöystäväks ja sanokaa jos ootte lukenu tänhei en ota tavis kamui sory

      • kjhgfd

        Ei ne valvojat valvo vaan siellä on robotti joka erittelee hyväksyttävät ja ei-hyväksyttävät sanat. Esim. vattu on luonnollisestikin hyväksyttävä sana, joten sitä ei robotti katso kirosanaksi, mutta sitten on eri tilanne jos satut olemaan chatissa keskustelemassa tai laitat yksityisviestiä ja joku toinen palaaja ILMOITTAA susta, että olet sanonut sanan "vattu" niin silloin saat lukituksen tai varotuksen. Siellä on kuitenkin sellaisia tyypepjä, jotka haluuvat tehdä toisille ehdon tahdoin kiusaa ja ilmoitellaan sitten ihan syyttä ja sitten valvojat katsoo että missä yhteydessä sanaa on käytetty ja jos oot sanonut "voihan vattu!" niin jos joku sulle kateellinen ja ilkee tyyppi näkee sen niin se ilmoittaa.


      • Kim...
        kjhgfd kirjoitti:

        Ei ne valvojat valvo vaan siellä on robotti joka erittelee hyväksyttävät ja ei-hyväksyttävät sanat. Esim. vattu on luonnollisestikin hyväksyttävä sana, joten sitä ei robotti katso kirosanaksi, mutta sitten on eri tilanne jos satut olemaan chatissa keskustelemassa tai laitat yksityisviestiä ja joku toinen palaaja ILMOITTAA susta, että olet sanonut sanan "vattu" niin silloin saat lukituksen tai varotuksen. Siellä on kuitenkin sellaisia tyypepjä, jotka haluuvat tehdä toisille ehdon tahdoin kiusaa ja ilmoitellaan sitten ihan syyttä ja sitten valvojat katsoo että missä yhteydessä sanaa on käytetty ja jos oot sanonut "voihan vattu!" niin jos joku sulle kateellinen ja ilkee tyyppi näkee sen niin se ilmoittaa.

        juuri näin :D


      • joku tyyppi
        kjhgfd kirjoitti:

        Ei ne valvojat valvo vaan siellä on robotti joka erittelee hyväksyttävät ja ei-hyväksyttävät sanat. Esim. vattu on luonnollisestikin hyväksyttävä sana, joten sitä ei robotti katso kirosanaksi, mutta sitten on eri tilanne jos satut olemaan chatissa keskustelemassa tai laitat yksityisviestiä ja joku toinen palaaja ILMOITTAA susta, että olet sanonut sanan "vattu" niin silloin saat lukituksen tai varotuksen. Siellä on kuitenkin sellaisia tyypepjä, jotka haluuvat tehdä toisille ehdon tahdoin kiusaa ja ilmoitellaan sitten ihan syyttä ja sitten valvojat katsoo että missä yhteydessä sanaa on käytetty ja jos oot sanonut "voihan vattu!" niin jos joku sulle kateellinen ja ilkee tyyppi näkee sen niin se ilmoittaa.

        Siel o hakkereit jotka esittää henkilö kuntaa ja on kateellise 30lvl tyypeille ja vipeille ni antas lukon se on niin perseestä


    • teinimäinenpimu

      Moviestaarii ei kaatanu mikkää hakkeri juttu ((;; Me voitettiin ne xP
      Mut tulin kysymään oisko mittää koodia tai jtn miten saa rahaa ja diamontsei ilmaseks...? Sil me löydettiin sivutoi dj samppa10 kaa. mut ei saatu ladattuu niit xP
      Siis meinaan ois kiva saada diamontsei ja rahaa lisää Dx

      ♥: teinimäinenpimu

      • Kim...

        Timui ja sc ei voi saaha lisää muute ku ostamal ja sc iha normist hankkimal (varmaa tiiät ittekkii)
        ja ne sivustot ja kikat on huijausta ja jos lataat nii niis on iha himona varmast viruksii
        en kyl henkilökohtasest tiiä mut ei se oo vaikeet arvaa :D


      • random dr
        Kim... kirjoitti:

        Timui ja sc ei voi saaha lisää muute ku ostamal ja sc iha normist hankkimal (varmaa tiiät ittekkii)
        ja ne sivustot ja kikat on huijausta ja jos lataat nii niis on iha himona varmast viruksii
        en kyl henkilökohtasest tiiä mut ei se oo vaikeet arvaa :D

        Etkö tajuu lataat Norton tietoturvan ni ja katot onko se turvalline ja lataat hos o ni se o siinä


      • random dr
        Kim... kirjoitti:

        Timui ja sc ei voi saaha lisää muute ku ostamal ja sc iha normist hankkimal (varmaa tiiät ittekkii)
        ja ne sivustot ja kikat on huijausta ja jos lataat nii niis on iha himona varmast viruksii
        en kyl henkilökohtasest tiiä mut ei se oo vaikeet arvaa :D

        Etkö tajuu lataat Norton tietoturvan ni ja katot onko se turvalline ja lataat hos o ni se o siinä


    • dj samppa10

      juu nii löydettii vaikka kuinka monta sivuu mut ne ei toimi :( Tarttettais apuu niiltä jotka tietää sivuja :) kommatkaa jos tiiätte

    • fanni910happy girl

      Mooi! tärkeintä tietoo tuleekko moviestarista maksulinen? hätäänyi kun saan vuoden vippi:n! mua saa pyytää kamuks oon fanni910 mun vara tyypi on fanni910 (vara) että kiwa:D sanoin kerran että = kakkeli nii sain puhe lakon 10min että juux(
      Ja kun moves ei saa kertoo nii mä kerron nyt!:D tietoo must=oon 10w osaan laulaa mulla on 2veljee toinen on 9kk vaaveli:) ja toinen on idiooti8v LA BOX (move tyypi) inhoon heppoja en tiädä miks?! mut rakastan koiria!!! meidän kotikaupunki joukue on KALPA! jeijhxDD ja tykkään käyttää trmejä : LoL Daa ja Soou mut vaan vitsillä i'm sooo happy now will information Be kind to GooD bye

      • ei enää Movessa

        Moviessa on pedofiileja ja sen takia meidän ope sano meille että kaikki poistaa tyyppinsä tai ainakin tyhjentää kamulistansa siihen saakka kunnes poliisi on tutkinut asian. Se korkeelevunen tyyppi joka ilmotti Movien pedofiilista sai sitten ITSE lukon. Eli pedofiilit saa mellastaa mielin määrin siellä


      • VOiEi
        ei enää Movessa kirjoitti:

        Moviessa on pedofiileja ja sen takia meidän ope sano meille että kaikki poistaa tyyppinsä tai ainakin tyhjentää kamulistansa siihen saakka kunnes poliisi on tutkinut asian. Se korkeelevunen tyyppi joka ilmotti Movien pedofiilista sai sitten ITSE lukon. Eli pedofiilit saa mellastaa mielin määrin siellä

        Mul on kyl siel tyyppi, mut sit ku alko koko ajan joku valittaa "mä loppaan varmast koht ku mul ei oo kavereit :'("alko ottaa hermoo ja muutenkii mä huomasin et mul oli ainaki 10 sellast kamuu jotka on hakkereit ni hyvin menee.. Enkä ala mainostaa mun tyypin nimee


      • Kim...
        ei enää Movessa kirjoitti:

        Moviessa on pedofiileja ja sen takia meidän ope sano meille että kaikki poistaa tyyppinsä tai ainakin tyhjentää kamulistansa siihen saakka kunnes poliisi on tutkinut asian. Se korkeelevunen tyyppi joka ilmotti Movien pedofiilista sai sitten ITSE lukon. Eli pedofiilit saa mellastaa mielin määrin siellä

        lol
        ei opettaja saa päättää mitä sä vapaa-ajallas teet vaikka hemmetti polttasit röökii ni ei se sua sais estää :D
        se on sun iha oma asias onks sul movie ukko vai ei


    • saffghgjh

      TULKAA ESILLE MOVIESTARPLANETIN HENKILÖKUNTA ELI SE YKSI AINOA TEINI!

      Tohon se homma kaatui kun Moveen etsittiin aikoinana pelaajista modeja. Toi homma kaatuu vuoden loppuun mennessä. Ois kiva tietää tarkemmin millainen ihmishirviö se mode on!!!!

      Feikkiä sanon minä. Miten voi allekirjoittaa t.Moviestartiimi. Koostuuko tiimi siis vain yhdestä henkilöstä.

      Nimi: Supporter
      Kotisivut: http://www.moviestarplanet.fi/

      18.08.2012 14:57
      Hei! Olen MovieStarPlanetin valvoja. Mukavaa, että sivustolle on tehty tämmöiset fanisivut. Itsekin olen tyytyväinen MovieStarPlanettiin, ja on erittäin mukavaa, että moni nuori onkin luonut sinne oman MovieStarin. Harmillista on vain se, että jotkut tekevät MovieStarin aivan turhaan, eivätkä kirjaudu sillä koskaan. Olisi kiva, jos saisimme vain yhä uusia ja uusia nuoria pelaamaan sivustollemme! Tulkaa vain uudetkin rohkeasti mukaan!
      Terveisin: MovieStarPlanet-tiimi

    • Tajutkaa jo <ittu

      Ööö totaa ei tääl mitää anoja enää oo -.-

      • kuIIi

        Oot sitte näemmä tullut tänne kun sun tyyppi poistettiin LOL!!!!!!! S---tanan häirikkö!


    • ikävä juttu
    • Miley Hot

      Musta MSP on best paikka joten älkää mollatko.Kaikilla on oma mielipiteensä joten on turhaa alkaa väitelä onko MovieStarPlanet hyvä vai huone paikka.Minun tyyppini nimi on siellä Miley Hot ja tsin poikkista.Heippa älkää mollatko muuvia

      • m.s.p:läinen

        M.S.P ei oo nolo paikka oon 00 ja oon M.S.P et ei noloo


    • msp fani

      samaa mieltä m.s.p:läinen ei oo nolo paikka oon 03 syntynyt eli vie aika nuori mut kuiski pyytäkää GABLEA kamuks

    • rosalina01

      Mul o hahmo Moves, mut okse niide henkilö kunnan hakkeroinut vai?Ja kaikki hakkerit veks!!!Kuka kannattaa?

    • asdfghjklöä

      äöäöäöäöää mä ja mun turha viesti .. mut ihasma oon Lumitiigeri movies. evvvk ketää xD

    • paskat6

      Hakkeri: Hakkeri tarkoittaa ihmistä joka murtautuu toisen tyypille esim.movieen. opi termit. mulle ei tästä sitten valiteta.

    • En ole tyhmä!

      Kyllä se movie ehkä lopetetaan! Koska moni on valittanut moderaattoreille, että heidät on hakkeroitu. Moderaattorit eivät välitä enää hakkeroijista. Kun mie olin movessa, niin yks teki artin et ehkä move lopetetaan. Mutta.. En ehkä ole varma.

      • buu buu

        Moviella on oikeesti ollut tosi paljon vaikeuksia torjua hakkerihyökkäyksiä.

        Ei ne haluu edes suojautua hakkereilta koska ne aattelee sitten että pelaajat tekis uusia hahmoja hakkeroitujen tilalle että Movie sais rahaa,

        Ja sitten ne moderaattorit pelaa itsekin ja on entisii pelaajia ja Uljaksen kavereita. Uljas on kertonut itte että sillä on mode-kamu joka järkkäilee sille pisteitä. Tai oli mutta se mode sai potkut syksyllä. Onneks...


    • Moikka vaa

      Ooon Msp big brother amanda ja mul on niin nolo nimi

    • CarvainenBedari69

      Pyytäkää kamuks oon CarvainenBedari69
      Siis vitun talipäät ette te nyt oikeesti voi olla noin kauhuissanne jostai MPS:stä?

      • LorenzoD

        moi kaikki hanit ja fanit!


    • Inttu Msp♥♥♥

      Mut on Hakkeroitu msp:ssä 2 kertaa

      • muffeasfafafafas

        joo,ja hakkeroidaan kolmaskin kerta.Mut on hakkeroitu muutaman kerran ja kun oon valvojille ilmoittanut niin sieltä tulee aina sama viesti että älä jaa salasanaasi muille.No en oo todellakaan jakanut.Niissä yli 20 levusissa tyypeissä on muutama hakkeri mutta ei niille tehdä mitään kun ne ostaa vip jäsenyyden (60 euroo) joka toinen viikko,tekee muuten rahassa kuukautta kohden 240 euroo.Aika kallis peli.


    • es-jonne691

      haha mitä jonnei ;D ;D ;D oon jonne!

    • EnkkuMSP?

      moi niin mullaki oli suomen kielises mut sit muutin enkun kieliselle ku se jotenki tuntu paremmalta ja saa helpommin kavereita jne... mutta aattelin et jos joku nyt olis enkun kielisel ni pyytäkää kamuks ja joo mun nimi on siel cool

    • Paljastan totuuden

      Moviestarplanet on P.A.S.K.A. Siinä totuus.

    • janskuu3

      siis vittu ootte noloi ku ootte jossain moviestarplaneetis mihin tää maailma on menos??

    • EsJonnePäriseeJonne

      Nyt oikeesti... Pelaatte jtn Movie noob planettia ja ootte varmaan 15 lol xD

    • KOIRAHULLU♥

      MSP on best! Oon 11v. ja mun hahmon nimí on CrystalQueen

    • Jokunyvaa

      Hei, jotku nyt vaan tykkää MSP: stä joten turvat kii

    • Lool

      http://moviestarplanethackersuomi.webs.com/

      Tuolta sain itse vuoden VIPin :3
      Helppo, paina siellä yläkulmassa sitä contact nappia ja pistä tiedot :)
      Saa myös timantteja, sc, famea (en oo varma saiks famea?)

      Just..Käytössähän toi msp on :D

      • Kim...

        hyvä läppä -.-
        jos sie oikeest käytit tota palveluu ni sun ukkos on mennyttä :D
        tuolt tulee hirveet virukset sun koneesees : D
        mutta omaa tyhmyyttäshä se oli 8)


      • ihku2
        Kim... kirjoitti:

        hyvä läppä -.-
        jos sie oikeest käytit tota palveluu ni sun ukkos on mennyttä :D
        tuolt tulee hirveet virukset sun koneesees : D
        mutta omaa tyhmyyttäshä se oli 8)

        no movehan on vitun täynnä hakkereit joku helvetin anymous on hakkeri ryhmä tiiättekö että varotan yhest vitun hakkerista nimeltä sara bella14v oon ihku 11v


      • Veramoda
        ihku2 kirjoitti:

        no movehan on vitun täynnä hakkereit joku helvetin anymous on hakkeri ryhmä tiiättekö että varotan yhest vitun hakkerista nimeltä sara bella14v oon ihku 11v

        Ei vittu mitä väkee tääl on....luin kuulkaa koko palstan ja tääl kerrotaa oikeeta asiaa ja myös paskaa... Ja voin sanoo et ei kantsi lataa tollasii ohjelmia josta saat ilmaseks fm, timui, sc... tms. Koska et koskaa tiedä mite yhtäkkiä koneelles napsahtaa viruksia jotka tuhoo sun koneen... En ottais sitä riskiä :D Ja mistä ootte saanu päähänne et valvojat ois lapsii...koska ei ne oo :D Ja älkää tulko tänne morkkaa msp.tä, se on paljo muutaki ku joku peli xD Siel on usein tosi kiva viettää aikaa, jutella kavereiden kaa, sekoilla chatis x) & tavata uusii ihmisii ja kertoo tapahtumista...


      • punkylady
        Veramoda kirjoitti:

        Ei vittu mitä väkee tääl on....luin kuulkaa koko palstan ja tääl kerrotaa oikeeta asiaa ja myös paskaa... Ja voin sanoo et ei kantsi lataa tollasii ohjelmia josta saat ilmaseks fm, timui, sc... tms. Koska et koskaa tiedä mite yhtäkkiä koneelles napsahtaa viruksia jotka tuhoo sun koneen... En ottais sitä riskiä :D Ja mistä ootte saanu päähänne et valvojat ois lapsii...koska ei ne oo :D Ja älkää tulko tänne morkkaa msp.tä, se on paljo muutaki ku joku peli xD Siel on usein tosi kiva viettää aikaa, jutella kavereiden kaa, sekoilla chatis x) & tavata uusii ihmisii ja kertoo tapahtumista...

        Uljas on pääsy sen takii korkeelle koska sil on niin monta tyyppii. Tammikuussa kaks vuotta sitten se teki Uljas-tyypin.maalikuussa sama vuona Gubbe-tyypin ja sitte Lorenzo Diazzin se teki elokuussa samana vuonna.Ja on sillä monii muitakin.Mut ei se oo kiellettyy,saa olla vaikka 100 tyyppii.Must tuntuu että Uljaksella ei oo hirveesti elämää moven ulkopuolella.


      • XDDDEETU02

        Pyytäkää kamuks XDDDEETU02


      • XDDDEETU02

        Ootko varma ? xD


    • Make.....

      No lol kannattais pelaa tätä.
      www.Helloproject.tk

    • Janzku03

      Moi!
      Oon kans MSP:tis.
      Se on ihan sairaan hyvä paikka... OON siel ihan JOKA IKINEN PÄIVÄ :)
      mun nimi on siis siel

    • Movie sucks

      Ootte niin helvetin lapsellisia jos pelaatte jotain niinkin turhaa peliä kuin MovieStarPlanet.

      • Uljas-fani

        Mistäs tiiät että se on lapsellinen? Oot vissiin itekin pelannut sitä.


    • saara1204

      Move ei toimi -.-

      • minä köyhä

        Hei saara1204, Move ei toimi enää muuten kuin kännykällä. Jos sinulla on tietokone tai olet tähän asti koneelta kirjautunut sisälle niin se ei enää tule onnistumaan. Olen laittanut tästä palautetta moderaattoreille, että voisivat mainita asian tuossa Moven etusivulla, etteivät porukat ihmettele miksi yhtäkkiä ei homma toimi. Eli sulla täytyy olla iphone, ipad, kosketusnäyttökännykkä - sori kun en näistä teknisistä asioista ymmärrä mitään, mutta joka tapauksessa kännykällä pääset tästä lähtien moviestarplanetille, et koneeltasi. Sen verran pääsin sisälle kirjautumaan ennen kuin lensin ulos, että tällainen muutos siellä on tänään 24.4. tehty. Informaatiota toivoisi MSP:n henkilökunnalta, koska tästä asiasta ei aiemmin ole ollut puhetta.


      • TYHMÄ!!!
        minä köyhä kirjoitti:

        Hei saara1204, Move ei toimi enää muuten kuin kännykällä. Jos sinulla on tietokone tai olet tähän asti koneelta kirjautunut sisälle niin se ei enää tule onnistumaan. Olen laittanut tästä palautetta moderaattoreille, että voisivat mainita asian tuossa Moven etusivulla, etteivät porukat ihmettele miksi yhtäkkiä ei homma toimi. Eli sulla täytyy olla iphone, ipad, kosketusnäyttökännykkä - sori kun en näistä teknisistä asioista ymmärrä mitään, mutta joka tapauksessa kännykällä pääset tästä lähtien moviestarplanetille, et koneeltasi. Sen verran pääsin sisälle kirjautumaan ennen kuin lensin ulos, että tällainen muutos siellä on tänään 24.4. tehty. Informaatiota toivoisi MSP:n henkilökunnalta, koska tästä asiasta ei aiemmin ole ollut puhetta.

        Haluisin tietää miten pystyis lähettää niille viestiixd


    • Olenehkätyhmä

      Siis eikö se enää toimi muulla kuin kännykällä tai tabletilla?

      • se siitä

        Kännykällä tai tabletilla pelkästään toimii 24.4. alkaen Movie. Eikö sulla ole kumpaakaan? No ei mullakaan.


    • MSP:stä saara1204

      Opetelkaa sanat: Ne tyypit laittaa sitä MSP:tä uutee uskoo. Siinä saattaa kestää jopa 48h :(

    • yritetty on

      Ymmärretty on, mutta jatkossa sinne pääsee vain tabletilla ja kännykällä, ei tietsikalla. Se on yksi niistä monista uudistuksista. Kokeile vaikka.

    • Ryöstetty

      Moviestarplanetissa mun ukko "ryöstettiin". Se tyyppi vei multa melkein kaikki vaatteet ja antoi ne sen toiselle " varastetulle " hahmolle. En tiennyt mun hahmon salasanaa, enkä keksinyt mitä tehdä. Oli mennyt noin 3 kuukautta kun keksin sen unohtunut salasana jutun siinä ( :-D ) Mä sain mun hahmon takaisin tänään. Käykää kattoo mun hahmoa nimellä Breton

    • hh51

      mo

    • PetrusJari

      Todellakin!

      Hakkerit vaan pistää sellasii koodeja et pääse vippiin ja ne esim. generaattoreilla.

      Crack Ja Crashhit voivat kaataa pelin.

      PS. Jotkut Käyttää Hakkeroimista Kiusaamiseen.

      • PetrusJari

        korjaus sanaan Crashhit : Crashit


      • Koirafani<3
        PetrusJari kirjoitti:

        korjaus sanaan Crashhit : Crashit

        Mäkin olen siellä. Hahmoni on Nalina


    • hakkeri VASTAINEN

      älkää koskaan hyväksykö kamuks IrtokarkkiBoxia seon todellien huijari huijas vaatteita tavaroita asusteita esim purkkakuplan

    • Mielipiteitä \/

      Okei tässä teille mun mielipiteet....
      Hakkeri Moviestarplanetissa= Jee vihdoin!
      Hakkeri muualla= Ärsyttää....
      Moviestarplanet Rekisteröytyminen sinne= katastrofi.
      Pro Hotelli Rekisteröytyminen sinne= Jee!
      Howrse Rekisteröytyminen sinne= Jee!

    • orkkis♥

      Jos jotain kiinnostaa olen orkkis♥ Ehkä vähän tyhmä nimi mutta..pyytäkää kamuks:D

    • moviefan

      noo on

    • Sonkso

      Jos joku on hakkeroitu, niin laittakaa herranjumala sinne joku muu salis, kun joku MSP nimes!!! Ja oon siel Sonkso . Tulkaa valittaa mulle(; Viestit ei toimi et samapatuo :D Jaaaaaa..... nyt kun pääsin vauhtiin oon pelannu sitä 1,5 vuotta alotin pela sitä niinku 13.v et ;D ja 10lvl!! VAST!! Yesh!(:

    • Eveliina329

      Juuu oon mäki moves ja vast 14lvl on mul yks toine tyyppä mikä taitaa olla 20lvl mut oon unohtanu nimen ja saliksen xDD Mun nimi on moves Eveliina329

      • majju1200

        Mikä tää juttu oikee o??
        3


      • Majju1200
        majju1200 kirjoitti:

        Mikä tää juttu oikee o??
        3

        Auttakaa mua 3levulle ku oon vast 1levul :3


    • moviestarplanetvirus

      tää asia mitä kysyn nii ei mitenkään lityy tähä mut saako moviestarplanetis virusta?? vastakaa pian :)!!

    • Maapallopatsas<3

      Jeeeeeeeeeee oon paras

    • Mspeee

      Mun Nimi MSP On MIX OaOa!Pyytäkä Kamus!;3

    • hackers

      Hakkerit pelastavat isoveljeitten tietokoneet ilkeiltä pikkusiskoilta jotka käyttävät sillä jotain movee HAKKERI AKA: god

    • Wooorm

      OMG kauheeta nyt meni elämä piloille D: Hyvä vaan! >:D

    • joo semmosta valmist

      Jooh siis oon nyt n.4 tuntia koodaillu noita hakseja ja nyt luulen että påäsen jo kaikkien movie star planetin tietomuurien läpi ja pääsen aivan jokaisen käyttäjälle ja voisinpoistaa koko pelin. Ajattelin milloin nuo haksit kytken päälle ja sen mspn käyttäjät käyn läpi, ja se joka vosi haksata mspn nokia 1600della niin se on ihan helppoa msp sivu on todella suojaton. Mutta nyt sanon vain sen, että hyvästi kaikki lissut ja for ever alone pojat jotka ettii muijii mspeestä.

      • Hohhoi ...

        Onko tossa oikeesti nyt mitää järkee. Menisit haksaamaan jonkun muun pelisivuston tonne kannata tunkeutua. Ja yks kysymys, mitä helen järkee? On teillä kyllä ideat. Hohhoooiijaa...


      • Ja vielä ...
        Hohhoi ... kirjoitti:

        Onko tossa oikeesti nyt mitää järkee. Menisit haksaamaan jonkun muun pelisivuston tonne kannata tunkeutua. Ja yks kysymys, mitä helen järkee? On teillä kyllä ideat. Hohhoooiijaa...

        Ja niin semmosta vielä, että mitä ideaa on kuluttaa aikaa haksaaman LASTEN pelisivusto MovieStarPlanet. Täytyy kyllä sanoa, että aika lapsellista homma ...


    • ! Kisu !

      No voi hyvä luoja!

    • msp hullu ja fani!

      mulki on pelisivustoil (msp ja gosus)TYYPPI LISA5544 AUTTAKAAAAAA FAMES VÄHÄN VIEL 9LEVEL

    • gosu on parempi

      nimimerkki kertoo kaiken

    • Msp on paras

      Mä oon moviessa N1N4 JOS jotakin kiinnostaa, ja en halua että movien valtaa jotkut ihmee hakkerit.__. Ja mietityttää, et miten jotkut haluu et tytöt valtaa MSPn ja jotkut et pojat ku MSPn pitäs olla tasaarvonen paikka... Nii ja myös OON TYTTÖ IRL xDD

      • finhax

        Noh jos annan sitä mietiskelyä sulle tänään :-D
        Jos msp olisi hetken aikaa alhaalla x) 300mbit/s 300s
        On se sen henk kunnallaan ansainnut


    • m,äöööööö

      leleloeloeoe pyytäkää kaverinksd mut oonddf 9 vuiotiassz jonne shalaudehisn munaasadrf leealoealeoaleoakleoal sftklogdö'äfdx lääääääsadfb :-----DDDDDDDDDd

    • Jankku

      Mulla on myös movessa ukko, Jankkufi

    • allux2003

      MITÄ! Voi lol teitä hakkeroisitte moven!!? O_o No YouTube näkee mitä hakkeroijia mailma on täynnä -.- Hävetkää

    • Isa<3

      Minä! Olen Isa

    • khjk

      Oon moves Salla Stara

    • NeeaStilii

      Kamuks saa pyytää!
      Oon MSP:ees neon neea ja MSP ei enää lagaa kovin paljoo ja siel on tehty valtavia muutoksia! Nykynen MSP on paljo parempi ku aijemmi!!!

    • Lagaa..

      Juu, mulla ei päässy koko eilisen aikana enään MSP:hen. Ja jos pääsi niin se lagasi aivan järjettömän paljon. Olen # Jasmine # :) Saa pyytää kamuks. :)

    • xDDDDD Typy

      UVTYRIMOWR JHJSCFNK VGK54NU L CHURUIFHIEEG ENUGMHEUHMOUIEIEGL WOLOLK5,45UJ9G,UI9PM JPTM9GJIERMGPGHJEI9RKOMGJETLMHJGK0OMOJJEGJEJGJEKGT948ÅÄ0 1!!!!!!!!!1 Sotken tän keskustelun xDDDDDDDD MovieStarPlanet!!!!! Oon siel ja gosu on ihan paska xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD QOIJMLHQIO3RU PJÖ JOpopä g efgk4trhuileblm gybi wrihuhpövm 90p., lj,rmpfnh fhuinfhfhhfhdndnjdnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriijlövm9op58nm6yim9ujoiuk ohn iunmsd c7 78 h 9p,åUJ8GHJWM R8 9PÖ ,,.Ä ,, ,ÄÄ' ¨' HPÖEP,OF'
      I IRJPÖGJÄJÄNÄ MÄVORJ ,OPPO,IÄKS.A¨ÄJP O-MÅ POR,GO,SEROPÖ,EOP,RPOT.ÄÖGR.RG.ÖTK.O.P,G,M.

    • Julia xoxo<3

      Moh :)

      Täällä kirjottelee Julia xoxo

    • jsdj

      oko

    • mustijairri

      joku haukkuu mua koko ajan idiootiksi ja kakka pääksi ja joku yrittää hakkeroida mut ja se lähettää mulle koko ajan sellasii viestejä että (xdd) ja joku ties mun salasanan

      • Victoria501

        Mun nimi on MSP:ssä Victoria501 saa pyytää kamuks >:3
        Oon 12Lvl.



        :D


    • elli12332

      pyytäkää mua kamuks moviessa ja se tyyppi on mustijamirri
      ja mua muutenkin kiusataan kauheesti

      • Victoria501

        :cvoi..


    • moi kaikki

      pyytäkää kamuks tain besuks tai prahaaksi kamuks sen nimistä tyyppiä mustijamirri

    • zzzzzzz3

      Mun nimi msp:ssä on Lola Tikkuniemi

      • uuu..

        Lola Tikkuniemi on mun kamu


    • jooo xd

      ooon sitä mieltä et moves saa pelata jos haluu ja siit ei tarvi ottaa mitää isompaa numerooXD ite oon -99ja pelaan siel mut plöäää siel on vitun pikkusii sellasii taaperoit keille ain nauran:D mut jooo älkäää mollatko movee pls -.-" ette hyödy siitä _mitäään_ 8DDD

    • :)))

      Mä oon kritva ;3 Oon kauhee MSP fani kosk alotin sen eskaris 8) Oon 20lwl..

    • haluanvainsanoa...

      !!!HUOM!!! Kröhöm Haluan vain ilmoittaa että MSP on aivan kulunut ja paska paikka. Joku sen alas pistävä henkilö ois mun ikuinen sankari. Mutta älkää huoliko tämä ei ole pelirasismia sillä Sims, Habbo ja muut paskat ovat ihan yhtä....paskoja.!!!HUOM!!!

    • ty leen

      joo mutki hakkeroitiin just pari päivää sit mut sainn tyupin takas

    • Hakkeroin teidät

      Tulen hakkeroimaan teidät kaikki! mulla on hakkerointi keinoja ja tiedän yli 70 msp hahmon salasanaa MUHAHAHAHAAA!

    • Neeuska 123

      Mul on Move tyyppi yks tyyppi haksattii.

    • kiianit

      Tiiätkö neitikaikkitietävän salasanan? Se on mun tyypi

    • Tiätääkö??

      Tiätääkö kukaan yhtään nellukka tyypin salasanaa? Minkä?

    • ??!

      Miten tiiät niitten sama sanat? Haksaisin jos osaisin. Kerro miten

    • kakka sentää

      Vit-u ku tääl kirjottelee tänne jotaa 7-9 vuotiait. Ei pahal. X)

      • mitäjärkee?!

        Miks ihmees hakasaisitte jonkun lasten pelisivuston haloo ei ol järkee siel on jotaa niiku 7-14 kakrui ei pahal x) must siel saa pelaa jos haluu oon siel nimi on Sonnifani se on jollaa 24 levyn


    • akul 03

      Oon nimellä akul 03

    • Viivia119

      Mun nimi on movessa Viivia119

      • Viivia119

        En oo ollut kuukauden movessa


    • Viiksihirmu

      Voi voi.

    • Tommia ei kiinnosta

      Nobody really cares !!

    • moviestarr

      tää move on parass paikka mutta ei alussa mutta jos on pelannu kauvan nii sitten!

    • kissa timantti

      moven tekiä sille ei voi hyhtään kirjotaa eikä voi mennä sen kotii eikä ees voi antaa nimmua outo tyyppi!

    • oon hihastunnumovee

      vois pelata 18.12.2014 nii pelata kissa timanttilla 100 levull nii on ainaski parempi ku jollakki 10 levull jos ei oo aikaa nii sit vaa ei oo aikaa

    • viivia70

      moi loppu vip harmi

    • kissa!

      kertokaa minkä lainen on vip onko siellä kivaa vai ei? haluisin niin paljon vipin mutt mää en saa ): mutta välillä se on semosta!(:

    • Bellu10v

      Et luultavasti :D

    • gghjk

      Sumuhotelli.net on Jimin omistama retro, joka on avattu paljon parempana ja uudistettuna. Se on mahtava hotelli, jossa voit tavata kavereita, jutella, bilettää, osallistua tapahtamumiin ja paljon muuta! Tule siis Sumuhotelliin Sumuhotelli
      www.sumuhotelli.net

    • sienne

      Minulla on :))))) bandoora1 pelatkaa!!!!! moviestarplanet.fi

    • Jasulo

      oon viivia 07 (wara) ollu vip jos ketään kiinnostaa etin vip kamui

    • 12046Minna

      Voiko joku kertoa, miten voi hakkeroida (StarStableOnlinen) ? :DD

    • 12046Minna

      Tai miten voi saada ilmaseks niin hakkeroida itselleen Lifetimen ja StarConseja? XD

    • 12046Minna

      KERTOKAA PLIIS!! Jos tiiätte edes Star Stable Onlinesta mitään O.O

    • mahiir

      Apua hakkeri ott minun msp tyyppini enkä pääse sinne millään salasananlla.PS enkä oo laittanu sähköpöstiä sille tyypille.APUA mitä teen.vastauksia

    • Anonyymi

      Minulta vietiin käyttäjä 😡😡😡😡

    • Anonyymi

      miten voi häkätä

    • Anonyymi

      Ärsyttää kun haluaisin pelata

    • Anonyymi

      Munkin mielestä valvojat on ihan ****** mulle tuli varoitus kun sanoin vattu!!! Msp on ihan Ok mut laittakaa se nyt vittu kuntoon!!!!!!

      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä nyt vittu se kuntoon ite oon 14 ja musta on huvittavaa kun 7v tytöt laittaa poikkis haku vain kauniit! Jos täällä nyt joku 7v tyyppi nyt on täällä palstalla niin vittu nyt äkkiä pois!


    • Anonyymi

      minä häkäsin VITSI

    • Anonyymi

      Jos joku o. Vielä täännä nii. Unohin mun salasanan enkä oo laittanu mun sähköpostia nii mitä teen

    • Anonyymi

      Eip

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3309
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      558
      3117
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2563
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2032
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1842
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      10
      1702
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      121
      1383
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1241
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    Aihe