DATSUN 160 ja 180b SSS 73-79

menneitä aikoja

Muistakoo Datsun/nissan miehet vielä ko. autoja 70 luvulta,ainakin itse kuuluin nihin poikasiin silloin että haaveili moisesta autosta.
Jospa joskus Nissan ymmärtäisi tehdä näistä uuden "retron"...olisi ainakin yksi joka sellaisen hankkisi:)))
Olisi kiva jos joku jolla olisi siisti sellainen auto pistäisi kuvia tänne palstalle niin sisä kuin ulkopuoleltakin.

Väliin sitä voi unelmoida ihan tavallisitakin autoista
Ja ne jotka asiasta eivät todellakaan ole oikeasti kiinnostuneita niin pysykää muilla palstoilla.

8

2327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azd-585

      Ois upeeta omistaa 7 datsunia 1600 mallista 220mppiin ja 160 malliin

    • astral

      Oliko toi 220 se rallimalli vai 160

    • hienojaa

      Datsun 160J on erittäin harvinainen auto nykyään Suomessa. Sitähän korimallia neliovisena valmistetiin vain kolme vuotta.Sitten liuskaperä muuttui hieman porrasperäiseksi. Kaksiovinen oli kirjaimet sss perässä Täytyypä joskus käydä kirjastossa katsomassa TM vuosikertoja 73-74.

    • !
      180B laitettu moottori olis tossa lähdössä romurille. Periaatteessa kaikki uutta mutta seisonut nyt vuosia korin kadottua alta.

      • Koivu64

        Vieläkö Datsunin moottori pyörii nurkissa....hinta?
        [email protected]


    • uusi datsun

      Nissan on alkanut taas valmistaa Datsunia. Niitä myydään Venäjällä, Intiassa, Indonesiassa ja Etelä-Afrikassa . Siitä vaan valkkaamaan:
      http://www.datsun.com/

    • 160J

      En ajele Nissanilla, mutta muistan kun isoveljelläni oli v.1984 Datsun 160J vm.1973/74. Ihan menevän näköinen auto ja kulkikin ihan mukavasti. Jotain remppaakin hän siihen joutui tekemään kun ei ollut enää uusi auto, olikohan takatukivarsissa ruostevikaa ja laturi oikutteli välillä.. Hänellä oli 80-luvulla myös kaksiovinen Datsun 100 A vm.72.
      Isälläni oli joskus v.1986-1988 Datsun 120 AF 2 vm.79. Se oli luotettava ja todella siistikuntoinen peli!
      Hiljattain näin liikenteessä 1200 Finn Datsunin.
      Tässä on kuva Datsun 160J:stä:

      https://c2.staticflickr.com/8/7016/6447857411_9bf143a5cc_z.jpg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe