Jeesuksella on hyvin outo sukupuu.
Isän puolelta ei ole muita esi-isiä kuin Jumala.
Äidin puolelta hänellä on yhteinen kantamuoto simpanssinen kanssa, niin kuin kaikilla ihmisillä.
Miltäköhän Jeesuksen DNA näyttää?
Entä onko Jeesuksella y-kromosomia ollenkaan, koska y-kromosomi tulee aina isältä?
Jos y-kromosomi puuttui, Jeesus ei ollut mies.
Jeesuksen sukupuu
20
101
Vastaukset
- jupukka
Jeesuksen elämänkohtalot kyllä viittaavat siihen että hänellä oli sanoisinko "naisellinen" puoli suhteessa miehiin. Mutta että Jeesus oli Jumalan ja simpanssin välimuoto, siihen en usko. Korostan sanaa usko koska en voi olla varma.
- Kädellinen nisäkäs
En sanonut että Jumalan ja simpanssin välimuoto, vaan että hänellä on yhteinen kantamuoto simpanssin kanssa, niin kuin jokaisella ihmisellä on.
- jupukka
Kädellinen nisäkäs kirjoitti:
En sanonut että Jumalan ja simpanssin välimuoto, vaan että hänellä on yhteinen kantamuoto simpanssin kanssa, niin kuin jokaisella ihmisellä on.
Niin kyllähän tuo vaikuttaisi muuten mahdolliselta, mutta miljardien vuosien ero elämän synnyn ja Jeesuksen välillä tuntuu suurelta. Onko Jumala ja ihminen lajiutuneet (tai siis ihminen) jo niin kauaksi toisistaan että risteytyminen olisi mahdollista.
- A^^^^
Jeesus oli neiti-ihminen.
- RIVKA
Olipahan taas aivan loistavan järjetön aloitus!!!
HEI HERÄTYS!!! Huhuu....
Ensinnäkin kukaan OIKEA uskova EI usko mihinkään 150 vuotta sitten keksittyyn apina-evoluutio-oppiin, vaan luomisoppiin eli kreationismiin!!!
Siis miten täällä oli 4 ihmistä paikalla, eikä KUKAAN osannut sanoa tälle aloittajalle, että EI, me emme ole apinasta syntyneet, vaan Jumala loi meidät Aatamista ja Eevasta - Se lukee Raamatussa ja tiedättekös, Raamattu on TOTTA.
Ja muuten Jeesus oli ihminen 100 % ja Jumala 100 %, eli Jeesus oli mies ja Jumala, vaan nyt Hän on Jumala, yksi Pyhästä kolminaisuudesta.- Kädellinen nisäkäs
"Ensinnäkin kukaan OIKEA uskova EI usko mihinkään 150 vuotta sitten keksittyyn apina-evoluutio-oppiin, vaan luomisoppiin eli kreationismiin!!!"
On yhdentekevää mitä uskovainen uskoo kun kyseessä on kiistaton fakta.
Uskoa tarvitaan ainoastaan silloin kun todisteet puuttuvat.
"Se lukee Raamatussa ja tiedättekös, Raamattu on TOTTA."
moni muukin "pyhä kirja" on TOTTA ja täysin ristiriidassa Raamatun kanssa.
On siis turvallisinta mennä sinne suuntaan minne todisteet osoittavat.
Evoluutioteoriaa on yritetty falsifoida jo 150 vuotta, ilman tulosta. Jos siihen pystys, olet ansainnut Nobelin palkinnon.
Ihmisen kehitystä ei ratkaista huutoäänestyksellä vaan esittämällä todisteita. - kukkaisseppele
Sitä minäkin vähän ihmettelin ja kehotankin lukemaan Joh 12:44 jossa Jeesus ilmoittaa ettei ole Jumala vaan Hänen sanansaattajansa. Raamattu toteaa siten Jeesuksen omilla sanoilla ettei kolmiyhteistä Jumalaa ole. Pelastuksemme on yksin Jumalassa meidän Herrassamme.
- kukkaisseppele
kukkaisseppele kirjoitti:
Sitä minäkin vähän ihmettelin ja kehotankin lukemaan Joh 12:44 jossa Jeesus ilmoittaa ettei ole Jumala vaan Hänen sanansaattajansa. Raamattu toteaa siten Jeesuksen omilla sanoilla ettei kolmiyhteistä Jumalaa ole. Pelastuksemme on yksin Jumalassa meidän Herrassamme.
Vastaukseni oli RIVKA:lle.
- Rivka
Sinä kukkaisseppele olet taas niitä jehovia tai mormoneja, koskapa kiellät Jeesuksen Jumaluuden ja Pyhän Hengen, ei sinulla voi siis olla Isääkään.
Sinä elät todellisessa pimeydessä, kauheassa harhaopissa, joka vie kadotukseen, niin Raamattu sanoo.
Seuraavissa jakeissa Jeesus itse sanoo olevansa Jumala ja ja yhtä Isän ja Pyhän hengen kanssa.
1Joh 2:23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Joh 5:22 - 23 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan on antanut kaiken tuomion Pojalle, että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.
Joh 10:30 Jeesus sanoo: Minä ja Isä olemme yhtä.
Joh 11:25 - 26 Jeesus sanoo: Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.
Jeesus puhuu kolmiyhteisestä Jumalasta, Pyhästä Hengestä tässä:
Joh 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teille kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Apt 1:8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka.
Sinäkin voit pelastua iankaikkisesti rukoilemalla lyhyt rukous Jeesukselle:
Rakas Jeesus, anna syntini anteeksi ja pelasta minut. Anna minulle voimaa tehdä parannus kaikista synneistäni ja ohjaa minua iankaikkisella tielläsi Taivaaseen. Amen. - kukkaisseppele
Rivka kirjoitti:
Sinä kukkaisseppele olet taas niitä jehovia tai mormoneja, koskapa kiellät Jeesuksen Jumaluuden ja Pyhän Hengen, ei sinulla voi siis olla Isääkään.
Sinä elät todellisessa pimeydessä, kauheassa harhaopissa, joka vie kadotukseen, niin Raamattu sanoo.
Seuraavissa jakeissa Jeesus itse sanoo olevansa Jumala ja ja yhtä Isän ja Pyhän hengen kanssa.
1Joh 2:23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Joh 5:22 - 23 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan on antanut kaiken tuomion Pojalle, että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.
Joh 10:30 Jeesus sanoo: Minä ja Isä olemme yhtä.
Joh 11:25 - 26 Jeesus sanoo: Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.
Jeesus puhuu kolmiyhteisestä Jumalasta, Pyhästä Hengestä tässä:
Joh 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teille kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Apt 1:8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka.
Sinäkin voit pelastua iankaikkisesti rukoilemalla lyhyt rukous Jeesukselle:
Rakas Jeesus, anna syntini anteeksi ja pelasta minut. Anna minulle voimaa tehdä parannus kaikista synneistäni ja ohjaa minua iankaikkisella tielläsi Taivaaseen. Amen.Pitäisikö tämä nyt käsittää siten että Jeesus on ottanut vallan taivaassa ohi Isä Jumalamme. Onko Jumala Jeesuksen panttivankina ? Siihen en usko. Jumala vielä johtaa tätä kaikkea. On vain ihmisiä jotka tulkitsevat väärin Pyhän Kirjamme sanoja.
Joh.12:44-45:"Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt".
Tässähän Jeesus samaistaa itsensä Jumalan kanssa. Enemmän tämä kolminaisuutta tukee kuin että ei olisi kolmiyhteistä Jumalaa.- ዱ
"Ja muuten Jeesus oli ihminen 100 % ja Jumala 100 %, "
"Se lukee Raamatussa ja tiedättekös, Raamattu on TOTTA"
"Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku." - kukkaisseppele
juhani1965 kirjoitti:
Joh.12:44-45:"Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt".
Tässähän Jeesus samaistaa itsensä Jumalan kanssa. Enemmän tämä kolminaisuutta tukee kuin että ei olisi kolmiyhteistä Jumalaa.Minä olen Herra sinun Jumalasi älä pidä muita jumalia. Jumala on yksi ja ainoa. Jeesus vain profeetta. Muuten rikot tärkeintä Raamatun käskyä.
- ¤
ዱ kirjoitti:
"Ja muuten Jeesus oli ihminen 100 % ja Jumala 100 %, "
"Se lukee Raamatussa ja tiedättekös, Raamattu on TOTTA"
"Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku."Jeesus oli myös 100% neiti.
Kädellinen nisäkäs kirjoitti:
"Ensinnäkin kukaan OIKEA uskova EI usko mihinkään 150 vuotta sitten keksittyyn apina-evoluutio-oppiin, vaan luomisoppiin eli kreationismiin!!!"
On yhdentekevää mitä uskovainen uskoo kun kyseessä on kiistaton fakta.
Uskoa tarvitaan ainoastaan silloin kun todisteet puuttuvat.
"Se lukee Raamatussa ja tiedättekös, Raamattu on TOTTA."
moni muukin "pyhä kirja" on TOTTA ja täysin ristiriidassa Raamatun kanssa.
On siis turvallisinta mennä sinne suuntaan minne todisteet osoittavat.
Evoluutioteoriaa on yritetty falsifoida jo 150 vuotta, ilman tulosta. Jos siihen pystys, olet ansainnut Nobelin palkinnon.
Ihmisen kehitystä ei ratkaista huutoäänestyksellä vaan esittämällä todisteita.* Kreationismi on yhtä, kuin evolutio. Älä ollenkaan yritä hämätä. Jumala loi kaiken sanallaan, " JA KATSO, SIINÄ NE OLIVAT! Ei tartte spekuloida luomistyöhön mitään inhimmillisesti paremmin ymmärrettävää potaskaa. Jumala loi, ja sillä sipuli ! Pulinat pois !
juhani1965 kirjoitti:
Tässähän Jeesus samaistaa itsensä Jumalan kanssa. Enemmän tämä kolminaisuutta tukee kuin että ei olisi kolmiyhteistä Jumalaa.* Aivan oikein Juhani, ja vastaavia kohtia Raamatussa on useita. Nämä Jeesusken kieltäjät vaan eivät tunne Jumalan salaisuutta Kristuksessa Jeesuksessa. Siunausta sinulle, aina ilahtuu ja siunaantuu kun saa lukea Sanan väärentämätöntä Maitoa, vaikka ollaankin tässä jo vahvan ruuoan tarvitsijoita, nämä on sellaisia herkkuanteja ja saa aterioida Hyvän Paimenen kanssa. " Maljani on ylitsevuotavainen" .
Minä olen Herra sinun Jumalasi älä pidä muita jumalia. Jumala on yksi ja ainoa. Jeesus vain profeetta. Muuten rikot tärkeintä Raamatun käskyä.
" kukkaisseppele", siä jäät itse vaille totuutta, ja olet yhä synneissäsi, ellet usko Jeesusta Jumalan pojaksi, = yhtä kuin Jumala Kaikkivaltias. Ilm. 1:8, sen lisäksi, että Juhani siteerasi samaa, Jeesus on Jumala iankaikkinen Kaikkivaltias. Eikö sitä osta lukea, vai pimittääkö riivaajat valheellaan silmänne, ettette näksi, ettekä kuulisi ?
- Jeesus on JHVH
Pitäisikö tämä nyt käsittää siten että Jeesus on ottanut vallan taivaassa ohi Isä Jumalamme. Onko Jumala Jeesuksen panttivankina ? Siihen en usko. Jumala vielä johtaa tätä kaikkea. On vain ihmisiä jotka tulkitsevat väärin Pyhän Kirjamme sanoja.
Sinä "kukkaisseppele" olet Jehovan todistaja. Sinä rienaat Raamattua väärällä opillasi.
Et vain tunnusta Jeesusta Jumalaksi koska sinulle ei ole annettu Pyhää Henkeä, joka kirkastaa Kristuksen jumaluuden.
- tgotuuta kehiin
Tietämättömien ja ymmärtämättömien ihmisten olisi syytä olla hiljaa.
Kukaan ihminen ei ole simpanssin kanssa lainkaan supulainen, evoluutio on yksi maailman suurimmista valheista.- Evo Luutio
hahahaha !!! Voi luoja sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055074Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374463Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171342310- 601921
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121821- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521222Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964