Olenko mies sinun mielestä outo?

Anonyymi-ap

Saat vastata rehellisesti.

107

2842

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tavallaan, mutta hyvin viehättävällä tavalla…

Anyway, miksi se olisi ongelma? Useimmat kiinnostavat ihmiset vähän outoja

• Anonyymi00006

Useimpien mielestä oon itse outo

• Anonyymi00020
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Useimpien mielestä oon itse outo

Totta 😆

• Anonyymi00104

KYLLÄ OOT..

• Anonyymi00002

rehellisesti

• Anonyymi00003

Joo ja läyhkääT

• Anonyymi00085

Oletko muka ollut tätä parjaamisen kohdetta niin lähellä vai kyräillyt kauempaa mitä tulee tähän tulkittamiseen palstaäijän tahallisen dorkissa gallupeissa?

• Anonyymi00005

Jos olet eräs nuorempi niin varmaan hyvällä ja hassulla tavalla. m-n

• Anonyymi00014

Millä tavalla? n

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Millä tavalla? n

Ei millään pahalla siis.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei millään pahalla siis.

Se kysyi millä tavalla..

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se kysyi millä tavalla..

Ite kysyit 😅
        -nainen
        Sivusta

• Anonyymi00049
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se kysyi millä tavalla..

Niin ei millään pahalla tavalla siis.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Niin ei millään pahalla tavalla siis.

Taidat olla yksinkertainen

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Taidat olla yksinkertainen

Niin taidat olla joo.

• Anonyymi00007

Enemmän sussa jo jotain pelottavaa josta en saa kiinni

• Anonyymi00008

anna sitten olla irrallaan

• Anonyymi00018

Oon demoni ja noita. Jos et ota minua vaimoksesi minä muutan sinut lieroksi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miss Macbeth

• Anonyymi00031
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Just ja sit sä heräsit!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sopii yrittää mua ei muuta kukaan miksikään mitä en itse halua olla osaan antaa vaikutelman tekemättä yhtään mitään kuin annan ihmisten pitää luulonsa musta ja lisään sekaan reilusti liioittelua se etu on siinä että tiedän narsismin pimeän puolen ja sen sairaankin mun tarvi olla esimerkki isästä kuin lapsilleni lapsen lapsilleni taas esimerkillinen isoisä (miehen malli)

• Anonyymi00086
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Just ja sit sä heräsit!

Mielenkiintoista seurattavaa etäältä tarkkailtuna, että mihin aloittajaäijän takapäästöön käydään avautumassa ja mitä. Toisekseen mitään noitia ei ole olemassakaan, siis mitä taikauskoisia hihhuleita täällä oikein pyörii omg

• Anonyymi00087
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Sopii yrittää mua ei muuta kukaan miksikään mitä en itse halua olla osaan antaa vaikutelman tekemättä yhtään mitään kuin annan ihmisten pitää luulonsa musta ja lisään sekaan reilusti liioittelua se etu on siinä että tiedän narsismin pimeän puolen ja sen sairaankin mun tarvi olla esimerkki isästä kuin lapsilleni lapsen lapsilleni taas esimerkillinen isoisä (miehen malli)

Sellainen dialogi palstaäijä itsesi kanssa sitten. Jonku sortin lukuelämys varmaan tämäkin jollekin ehkä tjsp, ei mee luvut hukkaan kellään, jokaiselle jotakin

• Anonyymi00009

Kyllä me ollaan kummatkin vähän outoja ja sehän se on se liima joka meitä yhdistää oudolla tavalla sekin.

• Anonyymi00022

Eri kiipperi

• Anonyymi00010

Mihin voi verrata? kuka/ mikä määrittää normin?

• Anonyymi00088

Suomen virallinen patriarkaatin neuvosto?

• Anonyymi00011

Et ole. Me kaksi ollaan niitä normaaleja. ;)

• Anonyymi00012

Mä ainakin olen ihanan outo! Naiselta tämä sivutuulesta.

• Anonyymi00013

Et oo. Oot liian normaali. Etsin toisenlaista naista.

• Anonyymi00016

Olet typerän outo mielisairaalaan joutaisit

• Anonyymi00089

Tässä on ”erittäin terveen” yksilön tuore kommentti, joka voisi olla joko aloittajaäijän keitoksia tai jonkun muun uuvatin ulvahdus

• Anonyymi00019

Mun ei tarvi kysellä. Olen outo.

• Anonyymi00024

Miss Macbeth

• Anonyymi00027

🤣👍

• Anonyymi00025

Eiköhän kaikki tällä palstalla täytä oudon kriteerit.

• Anonyymi00026

Laittakaa kuva tänne, on ilmainen ja linkillä pääsee itse ja muutkin kenelle annat linkin. katsomaan. Ei ole pakko rekisteröityä.

https://imgbb.com/

• Anonyymi00028

Hanki itsetunto, niin ei tarvitse tuollaisia miettiä.

• Anonyymi00090

Mistä sinulle saatais niin loppuis tämä tarve psyykkailla palstaäijän avauksissa vuodesta toiseen?🥱

• Anonyymi00029

Joo, tunnut usein olevan kiusaantunut. Tietoinen itsestäsim Kelaat varmasti paljon, asioita. Ettei sellainen upea olo jolloin lakkaa ajattelemasta kokonaan.

• Anonyymi00030

Toi vois nyt olla kuka vaan

• Anonyymi00091

Niin ettei välttämättä diggaa pälyilijöistä pällistelijöistä? Samaistun

• Anonyymi00033

Olen introvertti ja yliajattelija, totta helfetissä vaikutan oudolta kun 10 sivua päässä koko ajan auki.

• Anonyymi00037

Sama 😅

• Anonyymi00034

Olet omaa laatuasi etkä osaa sitä oikein peittää. Sinulle tuntuu tapahtuvan kaikenlaista. Näet asiat omalla tavallasi. .Ainakin olet minua oudompi. Välillä oikein yrittää olla pakonomaisen tavallinen mutta lopulta sitä on kai oltava ihmisiksi. Kanssasi hämmentävä tunnelma ei tunnu yhtään pahalta.

• Anonyymi00035

Tuntuu

• Anonyymi00036

Hänen perimmäinen outoutensa on arvoitus, mutta ulkoinen epäsiisteysi ihan ilmeistä . Kun kiusoittelin ohimennen haistoin vienon tuulahduksen sitä itseään. Tuoksui kuitenkin hyvältä ollessaan hän. Erityinen pohjatuoksunsa, tämä taivaallisen maanläheinen armonsa.

• Anonyymi00039

Jätähän se hän raihaan!

• Anonyymi00092
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Jätähän se hän raihaan!

Minua taas jäi kiinnostelemaan tämän aloittajaäijän lyriikassa tämä vieno tuulahdus sitä itseään, että onko kyse nyt siitä lemotuksesta mistä äijä blaastasi mistä otit henkilökohtaiset herneet aikoinaan ja kirjoittelit tässä trollataan minua ja osoittelun kohde kukapa muukaan kuin tämä naispuolinen maalailijujen kohde. Omat haaruksensakin voi näköjään politisoida ”poikkitieteellisesti” sillä henkilökohtainen on poliittista. Huhuh.

• Anonyymi00038

Niin osaat olla outo, välillä hauskan outo ja välillä enemmän surullisen. Ole outo miten ikinä haluat. Tämä outo mailmakaan ei tietenkään aina pelkästään hauskuuta

• Anonyymi00040

Ainakaan et ole outo kissaihminen, se tästä vielä puuttuisi.

• Anonyymi00041

Vain pähkähullu taitaa pitää itseään täysin normaalina ja muita outona. Olet vinksahtanut mutta kunhan et haksahda mihinkään kovin esoteeriseen niin saat minun puolesta olla omanlaisesi tapaus.

• Anonyymi00046

Mikä vika esoteerisessä?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mikä vika esoteerisessä?

Sul on noi sivistyssanat kyl hallussa. Piti katsoa mitä tarkoittaa... Ei mun mielestä mikään. Sehän on jännää

• Anonyymi00042

Tarkoitatko etten kohtele sinua normaalisti.sen takia että.säteilet.outoa valoa.

• Anonyymi00043

Vaikutat hieman oudolta mutta en tiedä mitä kaikkea sinulle on tapahtunut joten paha sanoa mitään lopullista tuomiota ominaislaadustasi.

• Anonyymi00105

Kyllä minä ainakin ympäristöä ihan siitä syytän, että huumori on mustempi ku hervannan yöbussi sisäpuolelta. Mutta mamut on paras asia sielläpäin oikeasti, repikää siitä. Sivusta

• Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin ympäristöä ihan siitä syytän, että huumori on mustempi ku hervannan yöbussi sisäpuolelta. Mutta mamut on paras asia sielläpäin oikeasti, repikää siitä. Sivusta

Niin ja sielläkin on bussipysäkki, montakin. Sellainen vinkki kaikille että kannattaa ennakoida nimenomaan lähtökohtaisesti yleensä valkoisen väristen epämääräisen oloisten suhteen, että jäättekö ennen vai jälkeen oman pysäkin. Pari kertaa ennakoinu tätä kyllä. No niin, päivän ehkä kiintoisin kirjoitus jos on sitä titityy tasoa. Mitä siellä hervannassa muuta olikaan kimpassa identtisissä verkkapuvuissa hölkkääviä tyyppejä ja muuta kiintoisa

• Anonyymi00044

Luulen että ennenkaikkea katselee tätä maailmaa unelmiensa läpi ja se säröttää. Kieltäytymällä, hiljenemällä ja pysähtymällä tulee eheäksi. Ei menemällä. Minne täytyisi muka mennä mukautuakseen.

• Anonyymi00045

Ymmärrän jo hämärästi sinun muuttelevan muotoasi pysyäksesi mukana todellisuuden muuttuessa ympärillä. Et ole sitten kai se selväpiirteisin tuntemani ihminen. Jotain kovin plastista. Ääriviivasi vain kevyesti hahmoteltu. Sitten välillä jopa hieman aavemainen näky kun liihottelet noissa omissa sfääreissäsi joista minulla ei vihiäkään.

• Anonyymi00103

Onko sitä gubbe tai joku nautittu vettä väkevämpää? Ei vaan juuri tätä psykedeelistä mutuilua varten tämä äijä kirjoittaa näitä galluppejaan, rakastaa omia sanoja

• Anonyymi00048

Niinkuin minäkin: sopivasti kiinnostava

• Anonyymi00050

Ehkä 🙂

• Anonyymi00051

Kun me ei tunneta.

• Anonyymi00052

Minulla on outouteni. Olen hyväksynyt tosiasian.
      Tutustunut outouteeni. Joskus yllättää vielä. Tulee ns. puskista ja joudun uudestaan läpikäymään outoja mokiani. Vähänkö nolottaa,jooo. Olen myös löytänyt armeliaisuuden ja lempeyden itseäni kohtaan. Vakavia juttuja vain harvakseltaan.

• Anonyymi00053

En tiedä kun en tunne sinua. Tuntuuko sinusta itsestä siltä?

• Anonyymi00054

Kunhan itse ymmärrät mistä on kyse niin se riittää. Tai jos et ymmärrä hyväksyt. Että olet kirottu. Poissuljettu.

• Anonyymi00100

Ihan koko maata, kaupunnia, pihattoa leikkimökkiä tai muuta tilaa koskien? Olipa pläjäys tässä palstaäijän avauksessa.- TT

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Ihan koko maata, kaupunnia, pihattoa leikkimökkiä tai muuta tilaa koskien? Olipa pläjäys tässä palstaäijän avauksessa.- TT

Jatkan oliko hylätty pitkät vai liian laukat? Vähän suffelia myös totomiehille

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Jatkan oliko hylätty pitkät vai liian laukat? Vähän suffelia myös totomiehille

Ei vaan tämä on varmaan se naispuolinen kiintiöhörhö joka täällä juurikin tällaista julistaa ja ilmeisesti ihan internettiä myöten tähän poissulkemiseen sisällyttäen vrt sie et saa mennä ryhmään etkä minnekään jne

• Anonyymi00055

Olet mieltä avartavan outo. Ei varmasti helppoa kun pitää yhtenään laittaa itsensä likoon. Ehkä olet luonnonoikku joka sotii yksinkertaisuuden köytännöllisen kauneuden periaatetta vastaan.

• Anonyymi00056

Tyh mä sinä olet ei mulla ole sua ikävä enää

• Anonyymi00064

Ei haukku haavaa tee mutta mitä itse osoitti itsestäsi haukkumalla jotain

• Anonyymi00057

On outoa jos ei vastaa viesteihin. Olen sen ymmärtänyt. Siihen on ollut syynsä joka vei minut pois näköpiiristäsi.

• Anonyymi00058

Kuka kenen mielestä mä pidän jo outona sitä että kun jos mun luottamuksen on menettänyt että viitsii edes yrittää nähdä vaivaa saada sitä takaisin useimmille ylitsepääsemätön työ/työmaa saada mun luottamusta takaisin miksi valehtelemaan tottunut/oppinut ihminen tekee sitä yleensä suojellakseen itseään joku petti luottamuksen kun meni tälle kertomaan asioistaan (itselle tärkeistä) ja ihminen joka valehtelee elääkseen tuskin osaa muuttua muuksi

• Anonyymi00059

No pikkasen ehkä joo

• Anonyymi00060

Kuka musta on outoa että rakastuu toiseen vain sen takia että tämä vahingossa sattui paikalle oikealla hetkellä että ennätti varoittaa ajoissa ennen kuin olisi ollut myöhäistä

• Anonyymi00099

Siis mitenkä että- se joka pääsisi lähimmäksi kuulis eniten varoituksia ruttuturvila? Enpä ole tullut koskaan ajatelleeksi. Sivusta

• Anonyymi00061

Olet kai ainakin sellainen johon on helppo kohdistaa kaikenlaista. Mitä tulee niihin jotka ottavat silmätikukseen on selvää että oppivat sinusta. Ehkä maistut pahalta lääkkeeltä, totuudelta. Pitävät sinua arvaamattomana. On imartelua tulla pureskelluksi ja syljetyksi ulos kun monet ei kykene sulattamaan vieraita asioita.

• Anonyymi00062

No joo. Voit kastella pöksysi, mutta en ole kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi00065

Aina sanonu että kohdista vihasi muhun jos et uskalla kohdistaa siihen jota kohtaan sitä tunnet ettet ainakaan ketään viatonta satuta

• Anonyymi00098

No onneksi eivät tänä päivänä enää esim ainakaan elävältä polta, muistakaa naiset syvä kiitollisuus ja suhteellisuus kaiken suhteen ohi ohi. Sivusta sarkasmia

• Anonyymi00066

Täytyy sitä jollain tavalla olla outo kun ei ole mitään tietoja siitä kuka kysyjä edes on, jotta voisi tätä outoutta arvostella muuten kuin yleisellä tasolla missä outo merkitsee täysin vierasta, niin siinä mielessä outo mikä outo.

• Anonyymi00096

Aina kans halunnu kuulla jonkun häiskän mielipiteen ees jostain1 sivusta

• Anonyymi00067

"Olenko mies sinun mielestä outo?"

Outo?

Bi-Po sä oot.

• Anonyymi00095

Olet ollut poitsu harvinaisen hiljaa näissä palstaäijän ketjuissa tänään, mietinkin että menetköhän lähimenneisyydessä taaksepäin ja nostat jonkun valitun gubbeketjun ja kas vain

• Anonyymi00068

Onhan se kieltämättä vähän outoa jos sanoo kasvotusten haluavansa tutustua mutta sitten ei enää kuulu mitään sen ensimmäisen tapaamisen jälkeen.
      Tietysti miehenä kyseenalaistaa oman arvonsa ja toivoo että saisi vielä uudestaan yrittää.
      Surullista.

• Anonyymi00069

Kyllä sinä olet, minun täytyy pidättää sinut nainen. En käytä käsirautoja, otan kainaloon. m>n

• Anonyymi00073

Mua ei voi pidätellä. Tulen vapaaehtoisesti.

• Anonyymi00074

Ei kai outoudesta pidätetä? Kainalo kävisi.

Vaikka mä en kyllä pyytele anteeksi outouttani, enkä kysele. Hän tykkää musta sellaisena kuin olen ja jos ei tykkää, sitten ei.

• Anonyymi00075

uuuhh hhhhh

• Anonyymi00094

Olipa köyhä ja tekohauska vitsintynkä, apäijä

• Anonyymi00070

Olen sopivasti outo. Jos mies ei minusta tykkää sen takia niin voivoi!🤪✨️

• Anonyymi00076

Ihminen on aina yksilö ,ja silleen poikkeava toisesta,ei siinä sen kummempaa ,yleensä pata kantensa löytää, sanottiin ennenmuinoin, niin jos haluaa tietenkin!

• Anonyymi00077

Se on kylläkin pata kattilaa soimaa. Se eroavaisuus mikä alussa niin viehättää alkaa usein myöhemmin ottaa päähän.

• Anonyymi00078

Vakka kantensa löytää..

• Anonyymi00079

Mä en ehkä paras arvioimaan

• Anonyymi00080

Olet toki mutta en pidä sitä mitenkään kovin outona. Sovit joukkoon kummaan.

• Anonyymi00081

Sinua kai pidetään outona vain koska sinulta puuttuu paljon sitä mikä estää kutsumasta siksi. Elämän kulisseja joilla peitetään sitä mikä sisällä piilee.

• Anonyymi00082

Sun tyylisi on tunnistettava, kuka oletkaan. Havaintosi ovat yleisinhimillisiä, mutta välillä ne valuvat sormien läpi liian nopeasti. Kiitän kuitenkin.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Sun tyylisi on tunnistettava, kuka oletkaan. Havaintosi ovat yleisinhimillisiä, mutta välillä ne valuvat sormien läpi liian nopeasti. Kiitän kuitenkin.

Aivan hirveää puppua tämäkin yksinpuhelulanka, palstaäijä heitä ny helekattiin

• Anonyymi00083

Pelkäät tavallisuuden leimaa, mikä saa sinut jahtaamaan erikoisuutta.

• Anonyymi00084

Minnttu sekä Ville ,ja silleen.

• Anonyymi00097

Ja am

• Anonyymi00107

Päässä ainakin helisee etc.

• Anonyymi00108

Mitä veikkaat, kyl sua säkkipääs panee kerran mut siihe se sit jääki..
      Naamiot on riisuttu.

• Anonyymi00109

Jos tykkäät pitää säkkiä päässäs, niin ok.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe