Miksi et voi tutustua minuun irl?

Anonyymi-ap

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.

188

1629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pelkään sinua jollain tasolla. Tai pelkään näitä tunteita, tuhoavaisitko ne asioita

• Anonyymi00005

Minäkin pelkään sinua, tai siis jännitän ja ujostelen. 😟

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minäkin pelkään sinua, tai siis jännitän ja ujostelen. 😟

Nähtiinkö me kesällä kauempaa?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei kai.

• Anonyymi00100

Tunteet mitään tuhoa se tuhoaa paljonkin jos tekee itse itsestään tunnekylmän siihen ei pysty kuin nainen riittää että sattuu se yksi kohdalle joka raiskaa kysymyksenä kuinka moni tyttö on menettänyt neitsyytensä raiskauksen seurauksena kun ei kotona opetettu ettei kaikkiin voi luottaa sanoivat ihan mitä tahansa se kuinka narsisti kohtelee naisia jotka ovat asiakaspalvelu työssä kertoo sen millaisia he todellisuudessa ovat eivät opi muuttamaan pinttyneitä tapojaan vaikka ratakiskostakin vääntäisi mallin olis helpointa vääntää metrin pätkä ratakiskoa heidän kaulansa ympärille ja upottaa Itämeren syvimpään kohtaan ihan varoilta tunniste vielä kiskoon kuka oli jos joku haluaa varmistua etteivät ole ainakaan pikkutyttöjä pilaamassa/rikkomassa ja se mistä syyttävät transuja tekevät sitä itse kaltaisiltaan eivät voi pyytää alibia mihinkään joutuvat muuten kaverinsa kiristämäksi ovat monesti enemmistölle luotettavan saaneet jotenkin puhuttua puolelleen kenties kiristävät jollain mikä ei edes pidä paikkaansa

• Anonyymi00153
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nähtiin kyllä.-n

• Anonyymi00002

A) En kelpaa
      B) häpeäisit minua
      C) Olet varattu
      D) joku muu, mikä?

Ap

• Anonyymi00004

Hä? Håpeäisin???

• Anonyymi00007

D pieni🤏

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

D pieni🤏

Huoh.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Huoh.

On kyllä kamalaa rienaa taas palstaäijällä mene sillä tämä päivä ns

• Anonyymi00101

Narsistia ole syytä hävetä narsisti nainen häpeää miestään jos ei tämä julkisilla paikoilla käyttäydy kuin aikuinen ja narsisti mies on niin tyhmä ettei edes tajua nolaavansa itse itsensä heitä ei kai hyödytä edes hakata eivät ymmärrä mistä syystä toivovat yli kaiken että joku hoitaisi heidät päiviltä että saisi jälkikasvu edes ilmaiset hautajaiset mulla taas periaate tekisin sen mielelläni mu v...u kun paskan tappamisestakin saa vankeutta ja vankila on paikka jonne ei mua halua ne jotka siellä jo ovat siellä on ihan oma nokkimisjärjestyksensä kunkin vankilan pelätyin vanki ymmärtääkseni pyörittää niitä kuvioita ja nämä nasset on siellä kai niiden naisia joille kelpaa miehenkin peba naitavaksi

• Anonyymi00159
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Narsistia ole syytä hävetä narsisti nainen häpeää miestään jos ei tämä julkisilla paikoilla käyttäydy kuin aikuinen ja narsisti mies on niin tyhmä ettei edes tajua nolaavansa itse itsensä heitä ei kai hyödytä edes hakata eivät ymmärrä mistä syystä toivovat yli kaiken että joku hoitaisi heidät päiviltä että saisi jälkikasvu edes ilmaiset hautajaiset mulla taas periaate tekisin sen mielelläni mu v...u kun paskan tappamisestakin saa vankeutta ja vankila on paikka jonne ei mua halua ne jotka siellä jo ovat siellä on ihan oma nokkimisjärjestyksensä kunkin vankilan pelätyin vanki ymmärtääkseni pyörittää niitä kuvioita ja nämä nasset on siellä kai niiden naisia joille kelpaa miehenkin peba naitavaksi

Mitähän tästäkin ristiriitaisesta tilityksestä tulisi ajatella, gallupsetäap? No, pitäähän sitä miehellä joku areena olla missä valistaa ihmisiä… jostain🤔

• Anonyymi00185
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Hienoa tekstiä, ei aina tarvitse käyttää pilkkuja ja pisteitä. Tunnemmeko jostain

• Anonyymi00003

Jos ei vastaa viestiin on sama kuin, ei kiinnosta.

• Anonyymi00008

Joo.

• Anonyymi00006

Miten toi "A) En kelpaa" pitäis ymmärtää?

• Anonyymi00014

Tää muakin kiinnostaa

• Anonyymi00070

No olisikohan kyse tälläkin kertaa aloittajaäijän pitkästyttävästä larppauksesta naista esittäen ja itselleen vastaillen että sillä olisi varaa, määritteluvaltaa jne sen suhteen onko jollakin naisella arvoa ihmisenä vai ei ropellihatut

• Anonyymi00112
        Anonyymi00070 kirjoitti:

No olisikohan kyse tälläkin kertaa aloittajaäijän pitkästyttävästä larppauksesta naista esittäen ja itselleen vastaillen että sillä olisi varaa, määritteluvaltaa jne sen suhteen onko jollakin naisella arvoa ihmisenä vai ei ropellihatut

Sinähän se tiedät kaiken naisen esittämisestä. 😅

• Anonyymi00160
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Sinähän se tiedät kaiken naisen esittämisestä. 😅

Yritätkö palstaäijä ikäänkuin lyödä vyön alle ha saada minut nääs kyseenalaistamaan itseni?

• Anonyymi00187
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Yritätkö palstaäijä ikäänkuin lyödä vyön alle ha saada minut nääs kyseenalaistamaan itseni?

Olet kuitenki ollut aina biologisesti nainen? En ehkä osaa sanoa cause me funny like that

• Anonyymi00010

Pelko, et kaikki menee kuitenkin vähemmän toivotulla tavalla? Josta syntyy harmitusta ja pahaa mieltä?

• Anonyymi00104

Mikä on vähemmän toivottu tapa sekö että joutuisit moottoritien varteen keräilemään sinne itse heittämiäsi roskia tupakat tumppaavat auton tuhkikseen jos sattuu auto olleen koskaan tiedä moneenko kertaan ovat käyttäneet sätkissään olevat filsut yksi filsupussi kun ei riitä kun noin kahteen toppaan jos ottaa pitkiä ja yksi rizla per toppa meni ainakin mulla käärin sätkäni käsin samoin kuin isäni joskus aikoinaan kun ei niistä koneella käärityistä meinaa saada edes savuja ja kessu askin saan riittämään parikin päivää helposti työpäivinä taas menee kevyesti aski päivässä jos ei ole tarpeeksi tekemistä v.....aa se työpaikalla jouten oleminen työpäivät pitkiä kun taivas jos ei mitään tee kelloa kyttää niin on vieläkin pitempiä ja kuntouttavassa työssä tekevät ihan samaa kuin työssäkin yrittävät parhaansa mukaan vältellä tekemästä mitään yleensä varmiten erottaa siitä että ovat kuntouttavassakin työssä siviilit päällä töissä on pakko pitää työvaatteita vakuutus ei korvaa muuten sattuneita vahinkoja syy siihen on siinä ettei kukaan erota että ovat samaa pohjasakkaa kuin kaikki muutkin ihan samalla tavoin mies nasse kuvittelee olevansa maailman suurin mahtavin ja ihanin lisänä vielä se todellinen taivaan lahja naisille

• Anonyymi00106
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Mikä on vähemmän toivottu tapa sekö että joutuisit moottoritien varteen keräilemään sinne itse heittämiäsi roskia tupakat tumppaavat auton tuhkikseen jos sattuu auto olleen koskaan tiedä moneenko kertaan ovat käyttäneet sätkissään olevat filsut yksi filsupussi kun ei riitä kun noin kahteen toppaan jos ottaa pitkiä ja yksi rizla per toppa meni ainakin mulla käärin sätkäni käsin samoin kuin isäni joskus aikoinaan kun ei niistä koneella käärityistä meinaa saada edes savuja ja kessu askin saan riittämään parikin päivää helposti työpäivinä taas menee kevyesti aski päivässä jos ei ole tarpeeksi tekemistä v.....aa se työpaikalla jouten oleminen työpäivät pitkiä kun taivas jos ei mitään tee kelloa kyttää niin on vieläkin pitempiä ja kuntouttavassa työssä tekevät ihan samaa kuin työssäkin yrittävät parhaansa mukaan vältellä tekemästä mitään yleensä varmiten erottaa siitä että ovat kuntouttavassakin työssä siviilit päällä töissä on pakko pitää työvaatteita vakuutus ei korvaa muuten sattuneita vahinkoja syy siihen on siinä ettei kukaan erota että ovat samaa pohjasakkaa kuin kaikki muutkin ihan samalla tavoin mies nasse kuvittelee olevansa maailman suurin mahtavin ja ihanin lisänä vielä se todellinen taivaan lahja naisille

Työvaate pakko koskee niin palkkatyötä kuin kuntouttavaa työtäkin osin myös siksi että voi ilmoittaa jos ovat vähänkään häiriöksi nurkissa norkoillessaan heidän kun pitäisi olla vähintäänkin työmaalla norkoilemassa eikä huoltiksilla mutta kuuluu tapoihin niin ei pääse pomo erottamaan kun eivät ole varmoja missä ovat

• Anonyymi00148
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Työvaate pakko koskee niin palkkatyötä kuin kuntouttavaa työtäkin osin myös siksi että voi ilmoittaa jos ovat vähänkään häiriöksi nurkissa norkoillessaan heidän kun pitäisi olla vähintäänkin työmaalla norkoilemassa eikä huoltiksilla mutta kuuluu tapoihin niin ei pääse pomo erottamaan kun eivät ole varmoja missä ovat

Only fansis ei paljon vaatteita tarvita. Olen nouseva täti ja kateelliset voivat kohta örrilörritsörri.. Jaksa selittää teille.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Only fansis ei paljon vaatteita tarvita. Olen nouseva täti ja kateelliset voivat kohta örrilörritsörri.. Jaksa selittää teille.

No niinpä tietenkin umppalumpille ounli vanin sisällön tuottajaa esittävä keke. Oraalifiksoituneille piisais nainen popsimassa banaania, siinä se vitsi nääs piileekin 1 pisteen vihje

• Anonyymi00183
        Anonyymi00182 kirjoitti:

No niinpä tietenkin umppalumpille ounli vanin sisällön tuottajaa esittävä keke. Oraalifiksoituneille piisais nainen popsimassa banaania, siinä se vitsi nääs piileekin 1 pisteen vihje

Tai ehkä jopa Vihje🤘

• Anonyymi00184
        Anonyymi00182 kirjoitti:

Mitä betaKersa tähän tuumaa?

• Anonyymi00186
        Anonyymi00106 kirjoitti:

No niinpä niinpä palstaäijä- univormu se on parkkipirkollakin

• Anonyymi00012

D. Jotenkin jäi vaan olo ettet oikeasti loppupeleissä välittänyt minusta.

• Anonyymi00015

No, varmaan jäikin. Se ei kuitenkaan ole niin.

• Anonyymi00038

Ei kannata pelata, niin ei synny epäselvyyksiä.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

En nyt jaksa mitään syyttelyä. Kerroin vain mitä rehellisesti koen tai millainen kuva minulla on jäänyt kuinka hän ajattelee minusta.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa palstaäijän monologeihin mitä milloinkin avautuva sanoa, että etköhän ole ihan itse pääsi pelannut tuohon kuntoon päättelemällä varsin vihamielisellä sapluunalla asioita mitä ei ole

• Anonyymi00109

Kuka kenestä narsistista nassesta narskusta ole koskaan välittänyt vähääkään enkä ole koskaan moisesta edes ollut kiinnostunut miksi tyttärelläni on silti äitinään pahin mahdollinen moinen jos uskallan veikata niin äiti arvasi että hänelle oli neuskin narkkien kanssa jotain ikävää sattunut mutta koska ei kai tuntenut edes tytärtään ei uskaltanut tältä asiasta kysyä ja mä en kysele jos ei toinen itse halua kertoa miksi narsisti etenkään ei kerro mitään kenellekkään ennen kuin voi olla varma että tähän luottaa kenelle murheistaan huolistaan pahasta olostaan puhuu niin hyvin raiskaus ainakin voi pahimmillaan naisen rikkoa siitä en ole täysin varma mitä hänelle oli käynyt en ole hänen kanssaan asiasta koskaan puhunut

• Anonyymi00016

Haluat multa vain jotain etkä oikeasti välitä tai ole kiinnostunut. Ajattelet, että saisit jonkun komeamman, urheilullisemman ja rikkaamman ja nuoremman

• Anonyymi00017

Ei pidä paikkaansa. En ajattele noin. Kun en haluaisi ketään muuta.

• Anonyymi00110

Itsesääliäsikö täällä purkaat ihailtavaa miten kauniisti mies nasse osaa itseään sääliä siltikään eivät ressukat tajua itse aiheuttaneensa ongelmansa mies nasse on siitä ikävä tapaus että ei ymmärrä kieltoa tai mitä sana ei tarkoittaa siksi olen NAISIA aina neuvonut että jos mahdollista niin vetäisee polvella niin kovaa kulkusille kun ikinä pystyykään jos asiasta tulee poliisi juttu sanoo vaan suoraan että itte ei ymmärtänyt kieltävää vastausta en ala tekoani sen enempää selittelemään katsotaan seuraukset si jos niitä tulee (raiskauksen yritys vähintään kun ei kieltoa usko) ymmärtääkseni itsepuolustus on sallittua ja luvallista kun ei liioittele ja henkeä riistä siitä saatavasta tuomiosta en ole ihan varma kun syyte on kai hätävarjelun liioittelu miten sitä voi liioitella jos elämäänsä puollustaa raiskaus on mielestäni pahempi kuin tappo haitallisempaa ainakin uhrille ja uskaltaisin veikata että jokainen niistä on jonkun raiskannut uhrin syyllistäminen takia eivät naiset vaivaudu usein edes ilmoittamaan kun narsisti puhuu vaikka mustan valkoiseksi jos ei muuten saa tahtoaan läpi

• Anonyymi00181
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Itsesääliäsikö täällä purkaat ihailtavaa miten kauniisti mies nasse osaa itseään sääliä siltikään eivät ressukat tajua itse aiheuttaneensa ongelmansa mies nasse on siitä ikävä tapaus että ei ymmärrä kieltoa tai mitä sana ei tarkoittaa siksi olen NAISIA aina neuvonut että jos mahdollista niin vetäisee polvella niin kovaa kulkusille kun ikinä pystyykään jos asiasta tulee poliisi juttu sanoo vaan suoraan että itte ei ymmärtänyt kieltävää vastausta en ala tekoani sen enempää selittelemään katsotaan seuraukset si jos niitä tulee (raiskauksen yritys vähintään kun ei kieltoa usko) ymmärtääkseni itsepuolustus on sallittua ja luvallista kun ei liioittele ja henkeä riistä siitä saatavasta tuomiosta en ole ihan varma kun syyte on kai hätävarjelun liioittelu miten sitä voi liioitella jos elämäänsä puollustaa raiskaus on mielestäni pahempi kuin tappo haitallisempaa ainakin uhrille ja uskaltaisin veikata että jokainen niistä on jonkun raiskannut uhrin syyllistäminen takia eivät naiset vaivaudu usein edes ilmoittamaan kun narsisti puhuu vaikka mustan valkoiseksi jos ei muuten saa tahtoaan läpi

Sure, i would slit one throat in a hearbeat to, big buddy. Feeling any release with these obscene fantasies yet?

• Anonyymi00018

D) tosi heikot kommunikointitaidot
      Ja niin syvä herkkyys että piti valikoida mitä edes voi puhua ettet mene rikki ja oo heti pahalla tuulella jne .
      Minä olisin tarvinnut ihmisen jolle voi puhua muutakin kivapuhetta tai läähätystä
      Mut huomasin irlis ettei susta oo siihen
      Ja hijenin sitten .
      Tai silkeuduin kun taas käy niin että
      Toinen ei halua osaa eikä uskalla keskustella .
      Turhauduin .
      Ja petyin vielä lisää kun syylistit etäisyydestä ja hiljaisuudesta vaiket itsekään oikein osannut keskustella
      Muut syyt oonki jo sanonut ...

Naiselta miehelle

• Anonyymi00019

Kyllä mulle voi puhua vaikeista asioista. Et oikeastaan tunne mua

• Anonyymi00034
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä mulle voi puhua vaikeista asioista. Et oikeastaan tunne mua

Tuskinpa olit juuri se mies josta kirjoitin ja
        Jota täss mietin .
        Mutta purkaminen selvensi omia ajatuksia
        Naiselta 😌

• Anonyymi00086
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tuskinpa olit juuri se mies josta kirjoitin ja
        Jota täss mietin .
        Mutta purkaminen selvensi omia ajatuksia
        Naiselta 😌

Olisipa gubbe isäs purkautunu lakanaan ns

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

No onko kiintoifaa stalkku vailla suuntaa

• Anonyymi00102

Kyllä sitä hiljenee kun varatulle yrittää..
        Sori, mutta et kertonut olevasi varattu.
        Naiselle.

• Anonyymi00113

Nasselta puuttuu kommunikointi taidot tyystin ei niiden kanssa saa mistään järkevää puheen aihetta aikaiseksi ainoa mistä haluaisivat puhua on pillu (siitä puhe mistä puute) kehuvat olemattomilla kaadoillaan viimeistään vanhemmalla iällä ahdistelevat jopa pikkulapsia siksi aina varoitan heitä että kandee katsoa ettette väärän miehen lasta ahdistele saattaa sattua kipu on heidän pahin pelkonsa toivovat kuolemaansa että loppuu tämä h.....in kärsimys mikä on alkoholistin ja juopon ero juoppo juo silloin tällöin pienen hiprakan jos käy vaikka flaksi et saa tai sattuu tilaisuus saa ehkä jopa seisomaan se kenties heitä kiihottaa ottaa kysymättä lupaa some kind of a thrill alkoholisti juo silloin kun haluaa ja niin pitkän putken kun mitä tarvitsee puudutuksen ettei satu tunnu pahalta unohtaa jotain

• Anonyymi00114
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Ai mä ainakin sanoin äidilleni että en mä tana ole pyytänyt saada tähän sukuun syntyä äiti ei kai ole koskaan tuntenut olevansa kenenkään lähellä niin turvassa kuin oman poikansa vaikka olen humalassa/kännissä mennytkin äitini päälle otin kurkusta kiinni äitini katsoi suoraan silmiin ja sanoi muistaakseni tapa totesin äidilleni että tappasinkin jos et olis mun äiti kenelläkään ole oikeutta mennä lapselle haukkumaan tämän vanhempaa varsinkaan siskolla veljeään tämän tyttärelle ja jos äiti kertoo totuuden isästä heidän yhteisille lapsille ei se ole haukkumista tai päin vastoin

• Anonyymi00180
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Ai mä ainakin sanoin äidilleni että en mä tana ole pyytänyt saada tähän sukuun syntyä äiti ei kai ole koskaan tuntenut olevansa kenenkään lähellä niin turvassa kuin oman poikansa vaikka olen humalassa/kännissä mennytkin äitini päälle otin kurkusta kiinni äitini katsoi suoraan silmiin ja sanoi muistaakseni tapa totesin äidilleni että tappasinkin jos et olis mun äiti kenelläkään ole oikeutta mennä lapselle haukkumaan tämän vanhempaa varsinkaan siskolla veljeään tämän tyttärelle ja jos äiti kertoo totuuden isästä heidän yhteisille lapsille ei se ole haukkumista tai päin vastoin

Eli vielä on selvittämättömiä asioita äidin kanssa sinullakin, palstasetä. Sen voisi päätellä mm näistä ”voimaannuttavista” fantasioista mitä tänne kirjoittelet

• Anonyymi00020

Kesällä näin kauempaa miehen. Itse olen varattu nainen. Hän olisi halunnut jutella, mutta en tunnistanut miestä niin se juttelu sitten jäi. Tietysti vähän harmittaa.

• Anonyymi00122

Sinut pistäsin vaihtoon petät kohta kuitenkin oli miehesi pettänyt sinua tai ei ja yhdenkään narkkarin tai nassen/narskun on ihan turha yrittää tyrkyttää mulle lastaan mun omana pitäkää huoli äpäristänne kun jonkun runkkarin kanssa olette ne kuitenkin tehny j.t Haminasta saattaa olla joidenkin isä käyny joka reijän läpi jolta vahingossakaan saanu ehkä vähä parempi kuin isänsä mu ei mikään ruudin keksijä ainakaan vetelääkin vetelämpi etelän vetelä puheissaan varmaan puoli maailmaa vähintään rakentanu tai siittäny ja vinkkinä tyttäreni äiti tuskin vahingossakaan antaa tai edes on antanu miehelle josta ei ole hänelle jonkinlaista vastusta vähintään mu pitää olla peloton (annat pikkusormen vie koko käden) mu jos kokee että on jotain menetettävää saa itsensä hillittyä ei välttis helposti

• Anonyymi00123
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Sinut pistäsin vaihtoon petät kohta kuitenkin oli miehesi pettänyt sinua tai ei ja yhdenkään narkkarin tai nassen/narskun on ihan turha yrittää tyrkyttää mulle lastaan mun omana pitäkää huoli äpäristänne kun jonkun runkkarin kanssa olette ne kuitenkin tehny j.t Haminasta saattaa olla joidenkin isä käyny joka reijän läpi jolta vahingossakaan saanu ehkä vähä parempi kuin isänsä mu ei mikään ruudin keksijä ainakaan vetelääkin vetelämpi etelän vetelä puheissaan varmaan puoli maailmaa vähintään rakentanu tai siittäny ja vinkkinä tyttäreni äiti tuskin vahingossakaan antaa tai edes on antanu miehelle josta ei ole hänelle jonkinlaista vastusta vähintään mu pitää olla peloton (annat pikkusormen vie koko käden) mu jos kokee että on jotain menetettävää saa itsensä hillittyä ei välttis helposti

Alkoholistakin on naisen helpompi luopua kuin huumeista kun tällä on lapsi tai lapsia jotka tätä rakastaa

• Anonyymi00021

Haluat jotenkin häväistä ja pilkata mua. Rakastunut ihminen on alaston ja haavoittuva. En oo halunnut antaa sitä sulle jos käytät sitä mua vastaan

• Anonyymi00088

Sulla täytyy olla todella huonoja kokemuksia.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Hän itse mitä luultavammin se huonoin kokemus kenelle tahansa

• Anonyymi00126
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Elämästä on huonoja kokemuksia naisista ei niinkään pettymyksiä ehkä jokunen (luvataan itsestä enemmän kuin mitä lopulta kuitenkaan pystytään antamaan kaltaiselleni miehelle jonka mieli on samanlainen tuuliviiri kuin naistenkin miksi miehille on lähes mahdotonta mua ymmärtää ja ennen kuin nainen tuntee itsensä en odota ihmeitä mä tutustuin itseeni jo teininä oli pakko kun tiesin kuinka helposti isältäni pinna katkesi alkoholin vaikutuksen alaisena mä tiedän millaisen naisen voin parhaimmillaan saada minkäkin laisesta naisesta opettamalla mu jos ei ole luonnetta ni sitä ei ole sitäkään ei pysty mahdottomia kasvattamaan miksi sitä pitää olla siksi että uskaltaa sanoa mulle vastaan pelkäämättä mua miksi mulla saattaa tulla ongelmia arvostuksen kanssa jos musta tuntuu siltä että nainen ei välitä itsestään sen vertaa että edes oman mielipiteensä sanoo mä kun en tykännyt edes pienenä niistä perässä vedettävistä leluista mieluiten mä tykkään kävellä jäljessä maisemaa katsellen tai si rinnalla käsi toisessa takataskussa voi sillai kivasti tuntea pepun kämmenen alla ilman että tarttii roikottaa kättä pakaran päällä monesti naiset tykkää ehkä ennemmin kulkea käsi kädessä joskus jäin miettimään onko kyseessä sellainen mies jonka kainolassa eivät vaan halua olla edes kotona ja mun mielestä suhde kun suhde on ohi kun nukutaan eri huoneissa tai eri sängyssä asutaan fwb kaverin kanssa saman katon alla korkeintaan

• Anonyymi00179
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Sitäkö sinä myrkyllinen rajatapaus olet täällä ns uuttamassa muista ihmisistä, palstaäijän surkeusprovoissa roikkuva? Sinulla taitaa olla todella matala itsetunto

• Anonyymi00023

En mä lähesty, jos et voi antaa mitään rehellistä. Anonyyminä voit hillua mitä vaan mut et mun kanssa etkä hillumisen jälkeenkään.

• Anonyymi00057

Trolsta päivää siis 🤣
        Koskaan viimeksi oot puhunut edes osittain totta
        Etkä vain höpö höpöjö
        Totuus on se ettet kestä tyyppejä jotka raijoitaa sunnomas nettiperseikyö
        Ja tajuaa mitä ouuhast ku viidytötvitseösi ryhmillä
        Tai muilla ihmisillä joita galvenbat mies
        Älä vempuloi ja kiroile mulle !

Naiselta

• Anonyymi00084
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Trolsta päivää siis 🤣
        Koskaan viimeksi oot puhunut edes osittain totta
        Etkä vain höpö höpöjö
        Totuus on se ettet kestä tyyppejä jotka raijoitaa sunnomas nettiperseikyö
        Ja tajuaa mitä ouuhast ku viidytötvitseösi ryhmillä
        Tai muilla ihmisillä joita galvenbat mies
        Älä vempuloi ja kiroile mulle !

Naiselta

Minua melkein säälittää ihmiset, jotka ovat niin katkeria tai yksinkertaisia, mitkä on monesti synonyymejä tai sanoisinko kausaalitekijä, että on pakko kuvitella näistä palstaäijän lapsekkaista esityksistä, että jonkun naisen artikulaatio olisi tuota tasoa mitä tässä performoidaan. T naiselta

• Anonyymi00127

Alkaako iso ratas jo hyppiä pahastikin yli

• Anonyymi00024

Tiedän että sinulla on ollut suhteita miesten ja naisten kanssa ja varmaan kaikkea säätöjä. Ei tosiaan kuulu mulle, mutta mietin riittäisinkö sulle koskaan

• Anonyymi00025

Tunnut aika mustasukkaiselta tyypiltä

• Anonyymi00130

Minä juu kyllä mä olen omastani tarkka ettei kukaan tee ainakaan mitään sellaista mihin ei ole itse antanut lupaa mustasukkaisuus kun on laji mikä pitää opetella hillitsemään niin mustasukkaiselle ihmiselle kuin minä ei ole helppoa mutta kun ymmärtää sen että liika rajoittaminen mustasukkaisuudenkin takia saattaa tuhota muutoin toimivankin parisuhteen narsisti ei sillai koe olevansa kai mustasukkainen kenties heillä on elämä yhtä kilpailua aina pitäisi olla ensimmäinen joka paikassa ja jos joku toinen onnistuu viemään heidän naisensa kokevat jääneensä toiseksi narsistin on vaikea myöntää tappiotaan (olevansa huonompi kuin joku toinen) huono häviäjä siis

• Anonyymi00189
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Minä juu kyllä mä olen omastani tarkka ettei kukaan tee ainakaan mitään sellaista mihin ei ole itse antanut lupaa mustasukkaisuus kun on laji mikä pitää opetella hillitsemään niin mustasukkaiselle ihmiselle kuin minä ei ole helppoa mutta kun ymmärtää sen että liika rajoittaminen mustasukkaisuudenkin takia saattaa tuhota muutoin toimivankin parisuhteen narsisti ei sillai koe olevansa kai mustasukkainen kenties heillä on elämä yhtä kilpailua aina pitäisi olla ensimmäinen joka paikassa ja jos joku toinen onnistuu viemään heidän naisensa kokevat jääneensä toiseksi narsistin on vaikea myöntää tappiotaan (olevansa huonompi kuin joku toinen) huono häviäjä siis

Oletko mielenterveyshoidon piirissiä, lääkitystäsi pitäisi tarkistaa.

• Anonyymi00026

Kyllä voin ja haluan. Jotain outoahan tässä on. Mutta se epäselvyys ei tule minun puoleltani.

• Anonyymi00027

Itseäsi vanhempi T n on sun sydämessä ollut koska osoittitte sen kiusaamalla minua(halusitte tuhota koska tiesin).

• Anonyymi00083

No niin, kehitähän tätä ns kolmen euron kuriositeettis eteenpäin, palstaäijä ja aloittaja

• Anonyymi00028

Olen epäillyt että olet jotenkin epävakaa tai jotain pahempaa. Tietyt merkit tuntuisivat sopivan

• Anonyymi00039

Olen varma siitä, että noin se on! En valitettavasti jaksa epävakaita ihmisiä. Pidän rauhallisesta ja tasapainoisesta elämästä! Ikää on aika paljon ja siksikin yritän pitää hyvää huolta itsestäni monin tavoin.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olen varma siitä, että noin se on! En valitettavasti jaksa epävakaita ihmisiä. Pidän rauhallisesta ja tasapainoisesta elämästä! Ikää on aika paljon ja siksikin yritän pitää hyvää huolta itsestäni monin tavoin.

Nyt kyllä muljaisit pahimman valheen ikinä
        Jos noin olis sä et olisi päivääkään netissä mies!

• Anonyymi00140
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Minä taas en ikinä huolisi jotakin tasapaksua Pirjo-Tätiä koska on typerää tehdä jotakin töitä ja haluan ryypätä milloin haluan.

• Anonyymi00178
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Nyt kyllä muljaisit pahimman valheen ikinä
        Jos noin olis sä et olisi päivääkään netissä mies!

Pitäkää ees yks ns pekkanen välil😏

• Anonyymi00029

Mietin ootko jotenkin sekaisin

• Anonyymi00064

Olin, mut en oo enää...👍

• Anonyymi00030

Mietin onko sulla jotain ongelmaa alkoholin tai muiden päihteiden kanssa

• Anonyymi00037

Todellaki.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Todellaki.

Ai siis on?

• Anonyymi00059
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ai siis on?

On sillä ja tosi paha onkin ....
        Sivusta seurannut 11 vuotta
        Sivusta

• Anonyymi00080
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ai siis on?

Heittäkää jo kummajaiset voltti joiden mielestä palstsäijän monologit tai palsta ylipäätään on sitä, että täällä tilitetään omasta pakkomielteen kohteesta

• Anonyymi00081
        Anonyymi00059 kirjoitti:

On sillä ja tosi paha onkin ....
        Sivusta seurannut 11 vuotta
        Sivusta

No kerro toki saamastasi huomiosta silminnähden mielistynyt palstaäijä lisää tästä kuinka läheltä olet ”häntä” seurannut ja missä roolissa sukulaisena, naapurina, tyäkaverina jne

• Anonyymi00141
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ai siis on?

Mitä se sinulle kuuluu?

• Anonyymi00031

Mietin ootko fyysisesti väkivaltainen tai alkaisitko hajottamaan tavaroita jos riideltäisiin

• Anonyymi00089

En ole. Mutta olen päihdeongelmainen epävakaa pershäiriöinen.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00089 kirjoitti:

En ole. Mutta olen päihdeongelmainen epävakaa pershäiriöinen.

Tää kyllä käynyt selväksi

• Anonyymi00177
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Tää kyllä käynyt selväksi

Niin on sinunkin persoonallisuushäiriöt sekö epävakauteen muita anonyymin palstan kommenttien kautta maalittava väsähtänyt ihminen. T naiselta

• Anonyymi00032

Ollut jo pidempään kola porukkaa...

• Anonyymi00035

Se on kyllä vähän ongelma. Tekee esim paranoidiksi. Tietysti myös itsetuhoista terveyden kannalta

• Anonyymi00040

Mitä tuo kola tuossa tarkoittaa?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mitäköhän. Jotain mitä käytetään vaikka mainosalalla. Automaatit toimistoissa

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Mitäköhän. Jotain mitä käytetään vaikka mainosalalla. Automaatit toimistoissa

Pahimmillaan paranoia menee kai jo psykoosiksi. Eli ihminen ei enää ole realiteeteissa. Voi vaikuttaa myös ruokahaluun kai

• Anonyymi00053
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Pahimmillaan paranoia menee kai jo psykoosiksi. Eli ihminen ei enää ole realiteeteissa. Voi vaikuttaa myös ruokahaluun kai

Oletko lääkäri?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Oletko lääkäri?

En ole. Mutta noi voi lukea jokainen ihan jostain käypä hoidosta

• Anonyymi00056

• Anonyymi00062

Taitaa kuulua kai sitten vähän parempiin piireihin, kun isot tytöt on kertoneet, että kokkeli on aika tyyristä. Ministeritason piriste.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Taitaa kuulua kai sitten vähän parempiin piireihin, kun isot tytöt on kertoneet, että kokkeli on aika tyyristä. Ministeritason piriste.

Isot tytöt?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Isot tytöt?

Palstaäijä eli aloittaja taitaa tiedonjanoinen viitata menneeseen hallitukseen

• Anonyymi00078
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Oletko lääkäri?

Ai tämä puutaheinää jauhava palstasetä vai? Ni mieti sinä sitä caikka mieluummin kuin että jökittäisit siinä ajatuksessa, että se puhelee jostain tietystä yksilöstä täällä, ole niin hyvä ns

• Anonyymi00079
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Oisko tässä palstaäijän eli aloittajan kurakuriositettissa ystävä hyvä kyse ihan kuule kökkäiinistä ns paremman väen pöhinästä. Molemmilla saa päänsä rikki ja erityisesti tuolla kalliimmalla talouden sen verran retuperälle, että on pakko tehdä kompromisseja eli myydä sielua tehdä rikoksia jne

• Anonyymi00082
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Oisko tässä palstaäijän eli aloittajan kurakuriositettissa ystävä hyvä kyse ihan kuule kökkäiinistä ns paremman väen pöhinästä. Molemmilla saa päänsä rikki ja erityisesti tuolla kalliimmalla talouden sen verran retuperälle, että on pakko tehdä kompromisseja eli myydä sielua tehdä rikoksia jne

Oukei persupetteri

• Anonyymi00090
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Isot tytöt?

Kyllä. Sairaalloisen ylipainoiset naiset toisin sanoen. Lihavat on lepposia, sanotaan.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Kyllä. Sairaalloisen ylipainoiset naiset toisin sanoen. Lihavat on lepposia, sanotaan.

Minä olen isokokoinen nainen, en ole leppoisa! Miksi pitää aina vattu yleistää?

• Anonyymi00118
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Isot tytöt?

On sanonta, tarkoittaa: viisaammat, elämässä kokeneemmat.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Voi kuulemma luulla itseään myös hyrräksi ja ruveta liikkumaan pyörimällä joka paikkaan.

• Anonyymi00144
        Anonyymi00105 kirjoitti:

No mikset laihduta?

• Anonyymi00174
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Joo ei se ole naisia tökerösti esittävä äijä plus muut yleistettävissä aina tämäkähän

• Anonyymi00175
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Oukei persupetteri

Saat naisen kyyneliin se helppoa on, persuttelet ja niin itkee hän

• Anonyymi00176
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Saat naisen kyyneliin se helppoa on, persuttelet ja niin itkee hän

Always a pleasure to meet a fan

• Anonyymi00188
        Anonyymi00144 kirjoitti:

No mikset laihduta?

Koska valo paistaa jo muutenki läpitte. Sivusta

• Anonyymi00036

Olet puolet nuorempi kuin minä varmaan. Oon faijas ikänen.

• Anonyymi00145

Mutta tahtoisin kanssasi seksiä.

• Anonyymi00042

Mietin oletko jotenkin epärehellinen. Esimerkiksi varastatko tai huijaatko ihmisiä. Vähäisempänä valehteletko esim saavutuksista

• Anonyymi00047

Trollit tekee kaikkea mahdollista pahaa varsinkin, kun kirjoittavat on jo vähän ikää tullut. Voisit jo mennä nukkumaan sieltä johdattelemasta. Toiset jo herää.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Trollit tekee kaikkea mahdollista pahaa varsinkin, kun kirjoittavat on jo vähän ikää tullut. Voisit jo mennä nukkumaan sieltä johdattelemasta. Toiset jo herää.

Nyt en ihan ymmärrä

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä

Ai mitä

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä

No sen voi ymmärtää.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

No sen voi ymmärtää.

Miten liittyy epärehellisyyteen

• Anonyymi00173
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä

Mitäpä sinä koskasn olisit ymmärtänyt palstan kautta palstaäijän juustoisiin juttuihin takertumalla.

• Anonyymi00046

Mietin syömistäsi, kehonkuvaasi ja vähän pakonomaiselta tuntuvaa kuntoilua ja aika vaativia urheiluharrastuksia

• Anonyymi00051

Palstaltako tän päättelit

• Anonyymi00060

On sillä syömishäiriöki , ainakin ollut !
        Sivusta

• Anonyymi00066
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Sivusta

Ai kenellä

• Anonyymi00073
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Sivusta

Täällä taas ”joku@ yön opportunisti väijynyt mihin palstaäijän mokellukseen kinkeytyä väittämään muista asioita🥱

• Anonyymi00075
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Palstaltako tän päättelit

Palstaäijä, eli aloittaja ”tietää” mystisesti erityisesti naisista asioita, eikö ole jännä ilmiö? Ymmärrätkö mihin keskustelu on ny ns menossa

• Anonyymi00091

Olen nuorempana ahminut ja oksentanut tosi paljon. Että tämä pitää paikkansa. Jotain traumaa taustalla varmasti mutta kaikkea kun ei muista lapsuudesta ei voi tietää mitä tapahtunut että tullut trauma.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Olen nuorempana ahminut ja oksentanut tosi paljon. Että tämä pitää paikkansa. Jotain traumaa taustalla varmasti mutta kaikkea kun ei muista lapsuudesta ei voi tietää mitä tapahtunut että tullut trauma.

Erikoista että setämies netissä draamailee katkeruuksissaan eri toten nuorten tyttöjen psyykkisistä ongelmista, mutta onpahan penaalin teräville kynille jotain mistä pierrä kausaalitekijöitä suhteessa luonnollisiin henkilöihin lue henkilöön

• Anonyymi00055

Et tehnyt niin itsekään.

• Anonyymi00061

Ei mua kiinnosta koita nyt taliaivo jo tajuta

• Anonyymi00063

Opettele ensin jotain pilkkua laittaa lauseiden väliin.

• Anonyymi00067

En ole sellainen yleisen tason tutustuja. Se ei vain onnistu ihan vain sitä tutustumista yrittämällä. Sen pitäisi tulla ehkä luonnollisesti vaikka jonkin harrastuksen yhteydessä. Käyn juoksemassa lenkillä esim. sellsisen kautta, että juoksisi yhdessä tai olisi joku muu harrastus, jonka yhteydessä.

• Anonyymi00117

Näihin hyvä ottaa mukaan itselle entuudestaan LUOTETTAVA vaanivat jo melkein iltasella yksin liikkeellä olevia naisia nuorta tyttöä tai naista ei välttis ole hyvä laskea muutenkaan hirveän kauas ainakaan ilman että itse tietää minne lapsi lähti lapselta saattaa monesti unohtua kuinka nopeasti aika menee kun on tekemistä ja varsinkin jos on jotain hauskaa tekemistä

• Anonyymi00150
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Näihin hyvä ottaa mukaan itselle entuudestaan LUOTETTAVA vaanivat jo melkein iltasella yksin liikkeellä olevia naisia nuorta tyttöä tai naista ei välttis ole hyvä laskea muutenkaan hirveän kauas ainakaan ilman että itse tietää minne lapsi lähti lapselta saattaa monesti unohtua kuinka nopeasti aika menee kun on tekemistä ja varsinkin jos on jotain hauskaa tekemistä

Seli seli, höpö, höpö.

• Anonyymi00171
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Seli seli, höpö, höpö.

Seli seli on aika psykeelinen vastaus mitä tulee tämän palstaäijän fantasiaan nuorten tyttöjen seurailusta. Mutta ookoo

• Anonyymi00068

Mistä kulkuneuvosta puhuitkaan sillon palaverissa?

• Anonyymi00069

No olisin halunnut tutustua paremmin.
      Huomasit ihastumiseni mutta taisit itsekin säikähtää omiasi.
      Pallo on sinulla.

• Anonyymi00119

Uudenlainen ilmaisu tyyli (omiasi) mitä sillä mahdetaan tarkoittaa kun mä puhun omistani tarkoitan lapsiani niistä olen sataprosenttisen varma että ovat omiani en luota isyystesteihin sun muihin ei ole riittävää varmuutta kuinka helposti nasse pääsee vääristelemään testien tuloksia se ei kuulemma auta pahaan oloon yhtään että tulee hakatuksi se taas auttaa vihaan kun saa nyrkeillään purkaa turhia paineita mistä tietää että nasse on asunut huoneistossa Gyproc seinässä on yksi tai useampi nyrkin reikä riippunee sattuuko jo ensimmäinen lyönti nyrkkiin

• Anonyymi00124

Pallo on sinulla mies. Kerran kysyin sinua ulos, että nähtäisiin muualla kuin työpaikallasi, mutta annoit kieltävän vastauksen.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Pallo on sinulla mies. Kerran kysyin sinua ulos, että nähtäisiin muualla kuin työpaikallasi, mutta annoit kieltävän vastauksen.

No kerrohan palstasetä lisää tästä työpaikasta elämän lehtolapsille

• Anonyymi00170
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Uudenlainen ilmaisu tyyli (omiasi) mitä sillä mahdetaan tarkoittaa kun mä puhun omistani tarkoitan lapsiani niistä olen sataprosenttisen varma että ovat omiani en luota isyystesteihin sun muihin ei ole riittävää varmuutta kuinka helposti nasse pääsee vääristelemään testien tuloksia se ei kuulemma auta pahaan oloon yhtään että tulee hakatuksi se taas auttaa vihaan kun saa nyrkeillään purkaa turhia paineita mistä tietää että nasse on asunut huoneistossa Gyproc seinässä on yksi tai useampi nyrkin reikä riippunee sattuuko jo ensimmäinen lyönti nyrkkiin

Kovasti on miehellä asiaa hakkaamisesta ikäänkuin vähän joka sapluunalla. Sen verran ymmärrän esim tästä nk hakkaus-saagasta ja veitsien teroittelusta, että olet saanut muutamaan otteeeseen käkättimeen etkä oikein pääse yli

• Anonyymi00074

Hän etsi vain kevyttä seuraa. Itse olen syvällinen tunneihminen, sitoutuva. Liian erilaiset arvot.

• Anonyymi00128

Olisi hyvä että nämä erilaiset arvot tulisi heti selväksi. Eikä niin että kuluttaa aikaa turhaan sellaiseen, joka ei ajattele samalla tavalla esimerkiksi sitoutumisesta.

• Anonyymi00076

Haluaisit siis itse tutustua

• Anonyymi00085

Meillä on hänen kanssaan muutenkin vaikeaa rajata meidän välistä suhdetta ja pitää se työkaveruutena.

• Anonyymi00111

Jaa. Minä en halua pitää pelkästään työkaveruutena. Mutta minulta ei kysytäkään. Alistun tähän. sivu

• Anonyymi00116
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Jaa. Minä en halua pitää pelkästään työkaveruutena. Mutta minulta ei kysytäkään. Alistun tähän. sivu

🤔 Mä oon yrittänyt pitää meidän välit työkaveruutena, koska en ole varma, mitä hän haluaa. Mä voin kysyä sulta: " Mitä sä sit haluat hänestä?"

• Anonyymi00120
        Anonyymi00116 kirjoitti:

🤔 Mä oon yrittänyt pitää meidän välit työkaveruutena, koska en ole varma, mitä hän haluaa. Mä voin kysyä sulta: " Mitä sä sit haluat hänestä?"

Kuuluu sarjaan henkilökohtaiset tai kahdenväliset asiat, mutta mutta.. tulevaisuuden. Tehdä hänet onnelliseksi, olla rakastamani ihmisen kanssa. sivu

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Kuuluu sarjaan henkilökohtaiset tai kahdenväliset asiat, mutta mutta.. tulevaisuuden. Tehdä hänet onnelliseksi, olla rakastamani ihmisen kanssa. sivu

En sano, että kerro hänelle, koska ei se menee niin, mutta ehkä saat vielä, mitä toivot.

• Anonyymi00133
        Anonyymi00121 kirjoitti:

En sano, että kerro hänelle, koska ei se menee niin, mutta ehkä saat vielä, mitä toivot.

Kiitos, periaatteessa pitäisi kyllä mennä juuri niin. Kertoa pitäisi ja uskon tähän. sivu

• Anonyymi00168
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Tähän kohtaan palstasedän vakiintuneita huuhaanarrariiveja puutun sen verran, että kertoo jotain ihmisistä jotka ovat niin ulalla, että esim tämä ns työkaveruus ymmärretään just kun halutaan, vaikka suhteellisuudentajun omaava ihminen olettaisi kerronnan perustuvan johonkin tiettyyn työymoäeustöön jossa kaksi osapuolta muka keskustelisi täällä

• Anonyymi00092

Haluan vaan en voi koska en ole oikeutettu ottamaan yhteyttä. 😭

• Anonyymi00096

Minä en tiedä.

• Anonyymi00125

No pitäisikö minun ottaa yhteyttä sinuun, se ei ole kiellettyä.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Pitäisi. SivusTa

• Anonyymi00135
        Anonyymi00125 kirjoitti:

En minä ole häntä kieltänyt.

• Anonyymi00137

Tuliko lähestymiskielto?

• Anonyymi00167
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Tuliko lähestymiskielto?

Eiköhän tämäkin ole tuttu aihe tälle palstasedälle, mitä olen muutamista kirjoituksista ymmärtänyt ja ei ole mitään syytä epäillä tarinaa vai miten ne autuaat sanoo. Mutta siis näitä mainittua kirjoituksia voi jopa uskoa, toveri

• Anonyymi00093

Tutustuminen tapahtuu oman kokemukseni mukaan IRL, samassa tilassa ihmisen kanssa säännöllisesti esim.töitä tehden, opiskellen tai harrastaen. Jos tällaista jatkuu riittävän pitkään, ja kahdenkeskisiä hetkiä on paljon, jolloin ehtii jutella ja tutustua, pääsen lähelle ihmistä ja meistä voi tulla elinikäisiä ystäviä, jotka soittelevat toisilleen ja tapaavat vielä vuosien jälkeen, vaikkeivät enää samassa työssä tai samassa kaupungissa asuisi. Tällaista toivoisin kaivatultani kyllä. Olen halunnut sitä alusta asti. Mutta vaikka tavallaan tällaiselle on ollut alku, ja lähtökohdat, se ei ole ystävyydeksi syventynyt. Nyt ei ole enää tällaiselle mahdollisuutta eikä kaivattuni tunnu haluavan muutenkaan asua lähelläni tai tavata säännöllisesti. Pitää siis luovuttaa.
      n>m

• Anonyymi00095

Tapahtunut kaikenmoista, niin en enää tiedä haluanko ja onko niitä tunteita vai olenko vain jäänyt jumiin.

• Anonyymi00154

Kuten mitä tapahtunut?

• Anonyymi00097

löytyykö 64-65 naista jonka kassa oltiin kansanopiston vanhalla puolen yläkerrassa 2naista ja mniä ois mukavava kuulla miten menee haapaveden naiselta toinen oli muualta

• Anonyymi00098

Kuka keneen mä pelkää tunnistamista kaikki keiden tarvii tunnistaa mut kyllä kirjoitustyylistä mu laitetaan nyt selvennykseksi nimi sullekin tietoon oikein isoilla kirjaimilla että näet lukija JARI JUHANI LEIRI vieläkö on epäselvää Peeten poika isäänsä pahempi suutettaessa jos muistatte millainen isäni oli niin kerrottuna 10-100 riippuen kuinka taitavia olette osaatteko saada mut suuttumaan äitini ette ole edes nähnyt suuttuvan pelkäätte jo kun se korottaa edes ääntään ja nyt esitän kysymyksenä ihan uteliaisuudesta kuinka te eliminoitte kilpailijoitanne tätä nykyä ennen tapoitte toisianne jo pullon pohjahikien takia ja jos joku oli teille edes vitosen velkaa eikä maksanut ajallaan ni se oli jo kolmas maailmansota oletteko itse maksaneet vieläkään edes niitä velkoja joita otitte yhdeksänkymmentä luvulla

• Anonyymi00099

Kyllä Haluan häneen irl.

• Anonyymi00107

Minä pidän vain ikäisistäni miehistä ystävyyden merkeissä, koska koen vain suunnilleen samanikäiset sellaisina, joita haluan halata! Samanikäisyys on minulle tärkeää!

• Anonyymi00165

No mutta onpa suppeeta, palstaäijän tätirooli

• Anonyymi00108

minäkään en oikein tiedä joku ihwwllinwn auttamistahto nuoia nisia kohraan.

• Anonyymi00146

joo

• Anonyymi00164

At ease, chomosoldier

• Anonyymi00132

Kyllä haluan häneen tutustua enemmän kuin keneenkään. Sivu

• Anonyymi00134

Samoin. Vaikka kova jännitys, miten menisi, kun aivan uusi kokemus. Tunnelatausta liikaakin.

• Anonyymi00136

Muuten kyllä haluan mutta vaimo ei anna lupaa.

• Anonyymi00138

Joob

• Anonyymi00152

Ihme ämmä!

• Anonyymi00139

No silloin ihan aluksi en uskaltanut, sit mä en päässyt tarpeeksi lähelle, kun juoksi karkuun, sit mä yritin olla varovainen, sit siihen tuli yks nainen, sit ne urpoili sit mä loukkaannuin, seuraavaksi suutuin, sit mä väsyin, sit kyllästyin ja nyt emt.

• Anonyymi00147

Olen autisti ja pelkään tutustua ja sosiaalisia tilanteita.

• Anonyymi00149

❤️

• Anonyymi00151

Tietääkö kaipauksesi kohde?

• Anonyymi00162
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Tietääkö kaipauksesi kohde?

Se, että vastailet tällaisilla kysymyksillä pommittaen tälle palstaäijälle antaa viitteitä siitä ,että sinä olet

• Anonyymi00155

Et ole osannu ainakaan oikean oven taakse mä en anaaliseksistä tykkää en ole homo ja huoria en harrasta nämä on ne vaihtoehdot tuon osalta ja jos anaalia ilman suojausta harrastaa ja ilman liukkaria on suositeltavaa käydä sukupuolitauti testeissä HIV ja c hepatiitti ainakin ottaa ja yleisimmät ainakin jos sattuu hyvin luultavaa että seurauksena oli/on limakalvo vauriot kummallekin

• Anonyymi00163

Olisikohan jotenkin naisia netissä esittävä palstasetä niin, että sinulla on selvittämättömiä tunteita samaa sukupuolta kohtaan? Voisit koittaa muutakin ratkaisua

• Anonyymi00156

Olen jo luovuttanut kun olet vaan nin tyh mä

• Anonyymi00157

Ite et osaa kirjoittaa edes sanaa tyhmä🤭

• Anonyymi00161

Se kirjoitetaan samoja fraaseja joka aloituksissasi toistava palstasetä että tymhä, tyhäm tai tyhämä

• Anonyymi00158

En tiedä palstasedän gallup- vaikka koska olen henkisesti täysin häiriintynyt ja tunne kylmä ihminen

• Anonyymi00190

Epäilen että olet aika tasapainoton ja sinusta tulisi ongelmia. Luulen, että sulla on synkkiä salaisuuksia, jotka liittyvät raha-asioihin, työhistoriaan, seksihistoriaan, sairauksiin, ihmissuhteisiin. Tiedän myös, että kykenet valehtelemaan, olemaan todella ilkeä ja kostonhimoinen sekä mustasukkainen. Tässä joitakin asioita, jotka pelottaa.
      Naiselta

• Anonyymi00191

Jäikö joku madollinen ongelma-alue mainitsematta?
        Itselläsi pulmia niissä kaikissa?
        Ilmeisesti,
        olethan suominainen.

• Anonyymi00192
        Anonyymi00191 kirjoitti:

Jäikö joku madollinen ongelma-alue mainitsematta?
        Itselläsi pulmia niissä kaikissa?
        Ilmeisesti,
        olethan suominainen.

Olen yrittänyt olla täällä lähiaikoina raadollisen rehellinen, lähinnä itselleni, koska tämä on anonyymipalsta. Varmaan joku osa-alue jäi mainitsematta. Varmaan minullakin voisi olla toisissa olosuhteissa pulmia noissa osa-alueissa. Sitä en kiellä.

• Anonyymi00193
        Anonyymi00192 kirjoitti:

Olen yrittänyt olla täällä lähiaikoina raadollisen rehellinen, lähinnä itselleni, koska tämä on anonyymipalsta. Varmaan joku osa-alue jäi mainitsematta. Varmaan minullakin voisi olla toisissa olosuhteissa pulmia noissa osa-alueissa. Sitä en kiellä.

Jatkan. Olen myös tuo: 2026-01-10 10:04:19

Oikeastaan tämä vastaukseni: 2026-01-12 08:01:55 tuli väärään ketjuun. Laitan tänne vain omia pohdintojani itselleni. Juuri nyt esim. bussissa näpyttelen.

• Anonyymi00194

Kelpaat ja kelpaat ja kelpaat! Mieheltä tosi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      196
      8962
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4718
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3740
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      104
      3106
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      95
      2762
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2538
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1918
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1485
    9. Golffarit kehityksen jarruna

Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino
      Lappajärvi
      13
      1469
    10. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      69
      1333
    Aihe