En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hyvin vaikea järjellä lopettaa.
Olen väsynyt tähän
71
8296
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samma på finlandsvenska
- Anonyymi00003
Nå, sådan är livet, samma skeida andra dagen.
- Anonyymi00002
On oikein säästää itseä ja omaa sydäntä .
Tunteiden pitäisi tuntua hyvältä .
Jos eivät silloin niitä pitää harventaa tai vähentää .
Siihen tarvitaan muuta tekemistä .
Uutta opittavaa ja uusia ihmisiä ...
Yleensä myös itsestä huolehtimista .
Joidenkin pitää opetella keskittumistaidotkin uudelleen .
Tunne ku. Sekää kaiken .
Oletko varma että juuri sinä pystyt kestymäön muihin asioihin
Ilman että yhtään mietit häntä ?
Jos et nii sitte ongelma ei ole tunteesi
Vaan keskittymistaidoissasi .- Anonyymi00011
Kommenttisi puhutteli minua.
Säästän itseäni ja omaa sydäntäni jossa todettiin nyt sairaus.
Tunteiden tulee tuntua hyvältä.
Täällä ei tunnu. Oman itseni hoitaminen on nyt tärkeintä.
Enemmän vastasin kommenttiisi kuin ap:n tekstiin.
En ole tehnyt mitään konkreettista kenenkään suhteen.
🌈 - Anonyymi00075
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kommenttisi puhutteli minua.
Säästän itseäni ja omaa sydäntäni jossa todettiin nyt sairaus.
Tunteiden tulee tuntua hyvältä.
Täällä ei tunnu. Oman itseni hoitaminen on nyt tärkeintä.
Enemmän vastasin kommenttiisi kuin ap:n tekstiin.
En ole tehnyt mitään konkreettista kenenkään suhteen.
🌈Olen niin väsynyt odottamaan lunastuksia
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14208065/s-asuntorahasto#comment-139746452
- Anonyymi00004
Olet siis ilmeisesti varattu, kun poet huonoa omaatuntoa. Keskity siihen omaan puolisoon tai tee kunniallisesti ja eroa ennen kuin alat jahtaamaan jotain uutta.
- Anonyymi00005
”Podet”
- Anonyymi00007
Jos joku antaa emotionaalista rakkautta enemmän mutta muutoin käytös on turvatonta ja toinen tuo turvaa ja vakautta? Silti se ei ole riittävää kun kokee sydämen palavuutta toiseen? Eli kumpi oli kampi?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos joku antaa emotionaalista rakkautta enemmän mutta muutoin käytös on turvatonta ja toinen tuo turvaa ja vakautta? Silti se ei ole riittävää kun kokee sydämen palavuutta toiseen? Eli kumpi oli kampi?
Tuo on todella itsekästä. Poimit rusinat pullasta, en ihmettele yhtään, että on huono omatunto.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo on todella itsekästä. Poimit rusinat pullasta, en ihmettele yhtään, että on huono omatunto.
Enkä poimi. Kaikki on tyhjää ilman sinua.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lopeta tuo pelleily. Et tunne minua. Tämä on anonyymipalsta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rakkaus on aina emotionaalista, joten voit jättää nuo termit terapiatunneillesi palsta-Samuli.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Me ollaan mies ❤️
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kasva ihmiseksi asti ni tiedät, idiootti.
- Anonyymi00030
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mä poimin rusinat maksalaatikosta 👌
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mä poimin rusinat maksalaatikosta 👌
Kiitti, en tykkää niistä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00009 kirjoitti:
Poimimmpas perkele
Muuten olisit pannu mua ajat sitte mies
Etkä jaaritellu rikkoen yli 10 vuotta .
Mut niihän se on narsku, ei vikojaan huomaa
Vika on aina muissa .
Mut mitä väliä ei me kuitenkaan nähä ikinä !
Nainen sivusta - Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Poimimmpas perkele
Vika on aina muissa .
Nainen sivustaLeso?
- Anonyymi00046
Siltähän sitä pyritään näyttämään.
Aivankuin maassa olisi vain yksi pari varattuja.
Lienee sunkin oivalluksesi euron arvoinen. - Anonyymi00050
Anonyymi00015 kirjoitti:
Me ollaan mies ❤️
Mitä järkeä on tunkea näitä mies-kommentteja joka väliin, vaikka kommentin tai aloituksen tekijä on selkeästi nainen?
- Anonyymi00056
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vähän päälleliimattua performaatiota palstan ”tunteista” tämäkin kooste palstaäijän kuustoista tusinassa- aloituksesta.
- Anonyymi00057
Anonyymi00045 kirjoitti:
Leso?
Meniköhän tuokin juonto vähän penkin alle tämän palaan spedeäijän vakiotrollauksesta, kuoma
- Anonyymi00065
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja siltikin ajoit mut pois ?
- Anonyymi00071
Anonyymi00039 kirjoitti:
Poimimmpas perkele
Vika on aina muissa .
Nainen sivustaVai nainen,gubbe nää olet,et mikään naine........
- Anonyymi00072
Ilmeisesti ei ole varattu muuta, kuin sinun aivoituksissasi.
- Anonyymi00006
Jos oon hetken taas pois niin ehkä se helpottaa.
- Anonyymi00040
Eiköhän se helpota kun mä häivyn kokonaan
Ja lopetan kiertämisen palstalle. - Anonyymi00051
Anonyymi00040 kirjoitti:
Eiköhän se helpota kun mä häivyn kokonaan
Ja lopetan kiertämisen palstalle.Mulle on ihan se ja sama mitä sinä teet. Kunhan minä en liity siihen mitenkään.
- Anonyymi00013
Vaikka tunteet olisi vahvoja niin niiden mukaan ei kannata tehdä kaikkea esimerkiksi näitä aloituksia.
- Anonyymi00017
Ei jaksa välittää
- Anonyymi00014
Tää ei oo multa mies. Mä oon nyt jo sinut tän kanssa. Mä hyväksyn sen, että mulle tuli tunteita sua kohtaan. Nautin tästä nyt ja itken sitten, kun on sen aika. En ruoski itseäni tai sua tämän vuoksi.
n- Anonyymi00038
Olet ihana mies 🌹Olisitpa minun mies♥️
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olet ihana mies 🌹Olisitpa minun mies♥️
Tuohan oli naisen kommentti? 😊
- Anonyymi00058
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tuohan oli naisen kommentti? 😊
Joo näissä sinun feikkidiageissa ei ole oikein päätä eikä häntää, aloittajaäijä. Se itsessään voisi jo kertoa jotain, mutta
- Anonyymi00064
V..tu et käyt hermoo, ois pitäny "torjua" sut, helpommi sanottu ku tehty..
suksi kuusee ällötys!
Täs kävi just nii mitä pelkäsin.
Ihan sama miten sun kans toimii, lopputulos on aina sama.
Tunteet kehitty..
Rakastuin/ko?
Menetin sut ja nyt on ikävä.
Ei sust ota selvää, suljet kaike sisälles.
Veikkaan et vaurioiduit aikasemmas elämäs ja ne arvet nostaa päätään,
sit ryssit sen mitä sul ois voinu olla, et vaa kyenny.
Vika löytyy aina muista ku sust..
- Anonyymi00016
Meidän rakkaus mies voittaa ❤️ ja sen kaiken myös oli siinä matkalla tarkoitus tapahtua, jotta ymmärretään sen tärkeys.
- Anonyymi00019
Niin minäkin sinua. Hyvin paljon. ❤️
- Anonyymi00032
Niin mäkin haluan lopulta uskoa. Vielä ei kuitenkaan ole näköpiirissä.
- Anonyymi00018
Menet nyt vieraisiin vain. Muuta ei tarvita.
- Anonyymi00031
Sorry, kumpiteistä on mies?taiatte olla transuja molemmat!
- Anonyymi00021
Kieri pskassasi!
- Anonyymi00062
Niin se taitaa olla sinunkin kohdalla mitä tulee palstaäijän aloitusten vatuloimiseen kun sillai miättii
- Anonyymi00022
minä olen taas melkein unohtanut jo sinut, kun emme ole nyt vähään aikaan nähneet. Mutta samalla oikeastaan tiedän sen, että kun taas joskus näemme, se tunne palaa minuun heti polttavana uudelleen. En kyllä tiedä mikä tekemiseni on sinua satuttanut, kertoisitko?
- Anonyymi00023
Sä oot vaan niin ääliö et opi mitään no se on sun ongelma enää ei olla yhteydes eikä nähdä harmi kun paskoit tämän
- Anonyymi00024
en uskaltaisi ikinä tehdä aloitetta suuntaasi. tai ylipäätään kenenkään suuntaan.
- Anonyymi00025
Kenelle kirjoitit J?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kenelle kirjoitit J?
Ei ole J! Ja jos tämä turpatus ei lopu,niin se lopetetaan!Jättäkää naapurit rauhaan,he ovat aviopari,johon te ette kuulu!Olette kiusaajia vain,joka asiassa,joutaisitte niuvaan,sais elää rauhassa!
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei ole J! Ja jos tämä turpatus ei lopu,niin se lopetetaan!Jättäkää naapurit rauhaan,he ovat aviopari,johon te ette kuulu!Olette kiusaajia vain,joka asiassa,joutaisitte niuvaan,sais elää rauhassa!
OLE HILJAA!! ..H I L J A A !
- Anonyymi00043
Olet henkilö, kuka kiusaa palstalla päivittäin sinulle vieraita ihmisiä?
Luuletko, että tämä käytösmalli johtaa johonkin hyvään tapahtumaan? - Anonyymi00059
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vähän jäi toistaiseksi vajaaksi tämäkin sivutarinallisuus, aloittajaäijä. Täydennä ihmeessä, jospa ees joku saisi elämyksen
- Anonyymi00028
Jos et pysty lopettamaan tunteita niin älä sitten lopeta. Anna niiden olla jossain taustalla, mutta älä tee aktiivisesti mitään, mikä ruokkii niitä: älä kirjoita tänne palstalle tai muuallekaan mitään hänestä, älä seuraa hänen somea, älä tapaa häntä livenä, älä ota häneen yhteyttä, älä mitenkään pyri ottamaan hänestä selvää.
Täytä se aika muulla tekemisellä, ettet ehdi ajatella sitä. Älä fantasioi mistään yhteisistä tulevista hetkistä. Heti, kun huomaat tekeväsi niin, käännä ajatukset muuhun tai ala tekemään jotain muuta. Tapaa uusia ihmisiä niin maksimoit mahdollisuuden tavata uusia mielenkiinnon kohteita. Hanki uusia harrastuksia tai käy treffeillä. Ei niitä tarvitse ottaa vakavasti. Kunhan saat muuta tekemistä.
Kunhan aikaa kuluu, huomaat, että tunteita onkin syttynyt johonkin toiseen ihmiseen ja se eka on jäänyt johonkin taka-alalle ja unohtunut.
Mutta älä katkeruutesi tai itsekkyytesi takia pilaa joidenkin toisten rakkautta.- Anonyymi00029
En ole ap., mutta kiitos sinulle. Sain kirjoituksestasi ajattelemisen aihetta. Tätä olen miettinyt itsekin. Täytyy tehdä näin.
Naiselta - Anonyymi00034
Kiitos kirjoituksesta. On se kumma kun olen noin punainen 🚩vaikka ollut paljon pois palstalta.
Ajattelen samoin sinusta.
- Anonyymi00035
Ap. Toi on tuuleen huutelua. Tyylillä et koskaan saa vastauksia.
- Anonyymi00060
Kyllä tälle palstaäijälle joskus jotain ”järkeviä” joskus sutkautellaan, enimmäkseen jaakaa ihan itsensä kanssa ketjunsa täyteen jonnin joutavaa hubbabubbaa
- Anonyymi00036
Tyhmä olet ei ole ikävä
- Anonyymi00037
Tunteet kun ei perustu järkeen mitenkään ei ole mitään yhdistävää tekijää jos tunne on vahva ei useimmat osaa edes ajatella järjellä vaikka mitä tekisivät ja kaikki ei koskaan edes opi vaikka kuinka yrittäisivät kuinka rikotaan naisia etenkin hyväksikäyttäen heidän tunteitaan jos mies taas panon perusteella väittää rakastavansa valehtelee jo edes poika joka tytöltä haluaa mutaakin kuin pillua on kärsivällinen ja poika joka painostaa seksiin ei ole kotona oppinut ainakaan arvostamaan edes äitiään (monestiko on ollut mielessä panna äitiä tämän nukkuessa) joillain oikeasti on kotonaan näin sairaita poikia kohteleeko isä äitiä huorana kotona
- Anonyymi00052
Ohhoh...mahottoman pitkä lause oli tässä.
- Anonyymi00041
Tekemiseni satuttavat vain niitä jotka ovat satuttaneet tai edes yrittäneet satuttaa minua tai jotakuta minulle tärkeää jostain syystä minua ei sillai pysty satuttamaan olen varautunut jopa mahdottomaan
- Anonyymi00047
Kastele vaan pöksysi, mutta en ole kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi00061
Anonyymi00047 kirjoitti:
Erikoisen pitkä aasinsilta aiheesta aivan toiseen, palstasetä eli ap. Toivottavasti näin ns
- Anonyymi00063
Anonyymi00047 kirjoitti:
Minua taas et sinä kiinnosta yhtään.
- Anonyymi00044
Kuka kelle?
- Anonyymi00048
poista isäsi.
,mutta niin aika hauskoja tekoälyjututkin boteilla hauskoja jutuja voi tulla - Anonyymi00053
sano muuta
- Anonyymi00054
Kuka mies nainen jotain siltä välultä
- Anonyymi00066
Hyvin valitsit nuorempua miehiä.
- Anonyymi00068
Sivusta - mä en edes tee aloituksia enkä edes ole tuollaisessa tilanteessa joten ohi sun tunnistukset
- Anonyymi00073
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sivusta - mä en edes tee aloituksia enkä edes ole tuollaisessa tilanteessa joten ohi sun tunnistukset
En minä varsinkaan. Vielä sivummasta.
- Anonyymi00067
Onnea
- Anonyymi00069
Sinun pitää nyt vain repäistä itsesi irti. Itseään ei tarvitse kuluttaa loppuun että tällä ajalla olisi ollut jokin arvo. Tämä on mennyt liian pitkälle. Sinussa on emotionaalista epätasapainoa, jota mikään strategia ei päihitä. Avautuvia rotkoja..loppuun asti kokeillut pehmeää ja kovaa rakkautta, tunteita ja järkeä, totuutta ja valheita, lupauksia ja uhkauksia, toivoa ja stoalaisuutta. Voisimme jatkaa ikään kuin mitään ei olisi menetetty, mitään ei tehty, mitään ei sanottu, väittää unohtaneensa kaiken mutta sisimmässä muuttunut ikuisesti. Miten sydän tarkalleen ottaen särkyy ja mitä siitä jää jäljelle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907