Millasia unelmia sulla on?

Anonyymi-ap

onko unelmia...?

87

2159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

On, paljonkin. Ne kaikki liittyy häneen ja onnellisuuteen.

• Anonyymi00003

Eli keneen

• Anonyymi00006

Oisko hän sun paras ystävä?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oisko hän sun paras ystävä?

Jos tulisi olemaan kumppanini.

• Anonyymi00049

Minun unelmani on päästä opiskelemaan psykologiksi, silloin minusta tulisi rikas

• Anonyymi00055
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Minun unelmani on päästä opiskelemaan psykologiksi, silloin minusta tulisi rikas

Okei. Asiakkaita varmaan piisaa.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Onko psykologeilla hyvät palkat että rikastuisi, TSEMPPIÄ SINULLE!

• Anonyymi00004

Haluan elää pelkäämättä milloin saan sairaskohtauksen haluan mennä ja tehdä asioita ilman jatkuvaa pelkoa. Toivon että uudet lääkeet autavat edes vähän. Siitä unelmoin eniten tällä hetkellä.

• Anonyymi00025

Voimia.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Voimia.

Kiitos. Mut parasta tässä on et nyt voin unelmoida tästä mulle on annettu toivoa jostain mitä en ole edes uskaltanut unelmoida. Ja nyt vasta ymmärtänyt kuinka mä sitä kaivannut.

• Anonyymi00007

Kuin lastu lainehilla vie elämä.
      Olla onnellinen.

• Anonyymi00054

Ja sänkyhommia, muutakin kuin petaamista ja lakananvaihtoa, hänen kanssaan.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ja sänkyhommia, muutakin kuin petaamista ja lakananvaihtoa, hänen kanssaan.

Puhtaissa lakanoissa on kivempi peuhata!

• Anonyymi00008

Haluaisin vain olla tyytyväinen elämääni suurimmilta osin.

• Anonyymi00010

Turhia semmoset.

• Anonyymi00011

Tärkein on se, että saisin minulta vääryydellä viedyt palkkarahat! Pidän myös projektin aloittajia eihyvinä ihmisinä! Olen surrut kauan sitä etten saanut vakituista työpaikkaa!

• Anonyymi00021

Eikö tässä kiintoisassa skeemassasi ollutkaan palstaäijä enää kyse siitä, että elämä meni vituralleen kun et saanut enää(n) työskennellä mieluisassa työpaikassa? Varmaan enemmänkin muiden etu kyseessä tässä ”päiväkotimaailmassa” minkä taakse tämän ulinasi naamioit hermostunutta täti- ihmistä uuvateille esittäen ja lasten hoidosta puhellen, mikä on varsin hälyttävää syystä että, mutta eipä siitä sen enempää ei nämä tahvot tai tahvottaret tajua kuitenkaan kun ensinnäkin tahto puuttuu, jos pahaa sellaista ei lasketa. Ugh. TT

• Anonyymi00074

Minä olisin tyytyväinen keikkatöihinkin!

• Anonyymi00079
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Minä olisin tyytyväinen keikkatöihinkin!

Palmun alla ja etätyö. Passaa.

• Anonyymi00012

Joo.

• Anonyymi00013

Asuisin jollakin hevostilalla naiseni kanssa. Enpä olisi uskonut...

• Anonyymi00014

Sellainen hoikahko normaalivartaloinen kiva sievä nainen kainalossa, josta vpi pitää huolen ja joka pitää huolwn minusta. Eikä valmiita lapsia tai muita epämääräisyyksiä.

No, saahan sitä haaveilla...

• Anonyymi00016

Kuulostaa siltä, että olet fyysisesti itse aika vanha, jos tuollaisia tarvitsee miettiä. Henkisesti silti lapsi vielä.

• Anonyymi00027

Ihan ihmetyttää miten tuollainen kultakimpale voikin olla vielä sinkku.

• Anonyymi00080

Hei, mie löysin sellaisen 30 vuotta sitten. Täyttää edelleen muut kriteerit paitsi että lapsia on kyllä tehty jonkin verran.

• Anonyymi00015

Liittyvät lähinnä työasioihin. Mutta eipä nekään ole niin tärkeitä. Kunhan terveenä ja onnellisena pysyisi ja etenkin lapset pysyisivät.
      Häneen liittyen ei oikein enää ole unelmia. Aiemmin kuvittelin, että olisimme jossain vaiheessa läheisiä, vähintään hyviä ystäviä elämiemme loppuun. Nyt tiedän, että se on liikaa vaadittu.
      naiselta

• Anonyymi00018

Iankaikkinen elämä vailla murheita ja vaivoja, rakkautta sekä rauhaa päälle maan.

• Anonyymi00081

Kauheeta olisi katsoa kun rakkaat kuolee ympäriltä ja itse eläisi ikuisesti , yök.

• Anonyymi00019

Ei enää mitään. Kaikkialla on noussut seinä pystyyn.

• Anonyymi00020

Olen ollut "kaiken luovuttanut" varmaan kuukauden verran. En elättele mitään kauniita toiveita tai unelmia kenenkään suhteen.

• Anonyymi00022

Vaaleanpunaisia ja rakkauden täyteisiä.

• Anonyymi00023

Unelmoin siitä että Suomessa tulisi herätystä. Ihmiset kääntyisivät palvomasta maailmankaikkeutta ja rahaa Jumalanaan sankoin joukoin. Mutta en tiedä kuinka realististä tämä on. Niin kova vastustus on syntynyt Jeesusta vastaan. Monet kuvittelevat että elämää on helpompi rakentaa kuin autoja, vaikka elämää ei ole koskaan kyetty laboratoriossa valmistamaan kuolleesta aineesta.

• Anonyymi00024

Ps. Maamme on täynnä hulluja, jotka väittävät ihmisen olevan eläin ja kehittynyt apinasta maailmankaikkeuden luomuksena. Eli väite on myös se, että fysiikanlait, joissa ei ole elämää, ovat tuottaneet kuolleesta aineesta elävää ainesta. Tuota ei ole ikinä havaittu missään.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ps. Maamme on täynnä hulluja, jotka väittävät ihmisen olevan eläin ja kehittynyt apinasta maailmankaikkeuden luomuksena. Eli väite on myös se, että fysiikanlait, joissa ei ole elämää, ovat tuottaneet kuolleesta aineesta elävää ainesta. Tuota ei ole ikinä havaittu missään.

Pps. Maassamme uskotaan, että kun noita keittää kiviä padassa, siitä syntyy ajansaatossa elämää. Noituus on yksi yleisimmistä uskonnoista, etenkin ns. koulutettujen parissa. Noituus on kaikkien niiden uskontp, jotka kieltävät Jumalan olemassaolon.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Pps. Maassamme uskotaan, että kun noita keittää kiviä padassa, siitä syntyy ajansaatossa elämää. Noituus on yksi yleisimmistä uskonnoista, etenkin ns. koulutettujen parissa. Noituus on kaikkien niiden uskontp, jotka kieltävät Jumalan olemassaolon.

Kaikkein hulluimpia ovat ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että kaikki tuhannet jumalat, läpi ihmiskunnan historian, ovat kaikki ihmisen itsensä keksimiä ja sitten palvovat niitä.

Jos näihin jumaliin uskovilta kysyy yksinkertaisen kysymyksen, kuka sitten loi Jumalan, eihän sekään voi tyhjästä ilmestyä, niin ovat täysin kyvyttömiä vastaamaan perustavanlaatuiseen kysymykseen.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kaikkein hulluimpia ovat ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että kaikki tuhannet jumalat, läpi ihmiskunnan historian, ovat kaikki ihmisen itsensä keksimiä ja sitten palvovat niitä.

Jos näihin jumaliin uskovilta kysyy yksinkertaisen kysymyksen, kuka sitten loi Jumalan, eihän sekään voi tyhjästä ilmestyä, niin ovat täysin kyvyttömiä vastaamaan perustavanlaatuiseen kysymykseen.

Jumalaa palvovat ovat näitä samoja hulluja!

• Anonyymi00082
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Jumalaa palvovat ovat näitä samoja hulluja!

Sellaista uskontoa ei ainakaan luterilainen edusta, tiedä sitten muista.

• Anonyymi00028

Perhe ja unelmatalo

• Anonyymi00038

Unelma tää ei oo mutta talo on.

• Anonyymi00029

Että meistä tulisi tänä vuonna me. n->m

• Anonyymi00031

Samaa toivon mä❤️

• Anonyymi00052

Miten ja milloin tulisi?

• Anonyymi00057

Sinun pitää sitten tehdä jotakin asian hyväksi.

• Anonyymi00032

Ei oikei mitään haaveita. Ainakaan naisesta. Se ois liikaa toivottu

• Ei enää oo jäljellä mitään niistä aiemmin olleista unelmista ja haaveista, tarttis kehitellä kai sitte jotain uutta kaiken tilalle.
      Jotain mikä toteutuukin eikä jää vaan unelmaksi. Tai ehkä jotain pientä toivetta vielä elättelen jonkun ihmisen suhteen kuten aiemminkin.
      Mut en aio odotella turhaan jotain..
      Ystävänä jos tulee elämään mukaan niin kiva.

• Anonyymi00033

Haaveilen kunnon panosta.

• Anonyymi00037

Sama.

• Anonyymi00083

Riittääkö tonni?

• Anonyymi00034

Haluaisin asua pienessä omakotitalossa. Se on se juttu.

• Anonyymi00036

Käviskö vähän isompi?

• Anonyymi00039

Minäkin haluaisin 🙂

• Anonyymi00035

Terveys ja rikkaus.

• Anonyymi00041

Rikkaus on ihan yliarvostettua!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Rikkaus on ihan yliarvostettua!

Ja terveys!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ja terveys!

Terveys ei oo yliarvostettua!

• Anonyymi00043

Että me kompastuttaisiin eri esineisiin tai laitteisiin ja lennettäis päällekkäin lattialle, joka olisi pehmeä (ettei sattuisi) ja niin, että huulet osuisi yhteen.
      Ei tuu varmaan tapahtumaan 🤔

• Anonyymi00046

😂😂🤼✌️😘

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

😂😂🤼✌️😘

Nukutko aina puoleen päivään?
        Kaverin puolesta kysyn

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kaverin puolesta kysyn

Enpä tuossa viestissä tullut kertoneeksi heräämisen aikaani!

Ps. Heräsin klo 10 jos noin se kiinnostaapi 😁

• Anonyymi00063
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Enpä tuossa viestissä tullut kertoneeksi heräämisen aikaani!

Ps. Heräsin klo 10 jos noin se kiinnostaapi 😁

No ei oikeastaan kiinnosta 😆

• Anonyymi00086
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kaverin puolesta kysyn

Just joo. Kyllä nukun.

• Anonyymi00050

Haaveilen että olis oma rakas jolle kelpaisin sellaisena kuin olen. Että joskus olisi yhteinen koti, yhteinen elämä ja me. Että oma kulta olisi paras ystäväni ja puolisoni ja rakkaani.

• Anonyymi00056

Samoin minä haaveilen myös tuosta ❤️

• Anonyymi00053

Unelmia? Saisi vihdoin hyväillä hänen kiinteää peppua. Ja jatkaa sitten eteenpäin...

• Anonyymi00088

Sun jutut palstalla on kyllä ihan ameeban tasoa.

• Anonyymi00060

Haluaisin tänä vuonna totuuden siitä teatterista jota ootte esittänyt mulle. Se asuntoyhtiö on pääosassa ja sen tontut.

• Anonyymi00061

Haluaisin olla vapaa

• Anonyymi00065

Vapaa mistä?

• Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Vapaa mistä?

Naisten haluamisista

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Naisten haluamisista

Miksi ihmeessä?

• Anonyymi00084
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Naisten haluamisista

Olet siis nainen, ymmärrän.

• Anonyymi00062

tosi tavallisia oikeesti. rakas ihminen ja perhe. oman ittensä ulostuoti keinoilla x&y mania päissänsä kuvitteli haluavansa suuruuden hulluna hevosesta lähtien vttu kaikennäköstä mutta totuus on se että mä en voi kovin erikoista elämää elää eli melko tavallista vaan eikä mikään turhia yllätyksiä koska mä oikeesti saatan seota niistä lopullisesti, koen olevani jo nyt lisäajalla

• Anonyymi00064

Unelmani on että hän pyytäisi minut naisystäväkseen <3

• Anonyymi00066

Jos ottaisit yhteyttä häneen se voisi olla mahdollista <3

• Anonyymi00067

Oon mä montakin asiaa manifestoinut.

• Anonyymi00071

Olishan sitä vaikka mitä unelmia kuten: Hyvä työpaikka mistä sais rahhaa, toisena vaihtoehtona rikas mies joka elättäisi jos ei töitäkään tule, maailmanympärysmatka sen rikkaan miehen kanssa ym.ym!

• Anonyymi00076

Mistä pitäisi unelmoida onnistuu mistä vaan unelmointi

• Anonyymi00077

Tasapainoa, mielekkäitä ihmissuhteita ja työ

• Anonyymi00078

Ei ole. Kaikki tarpeellinen on tehty.

• Anonyymi00085

Olen jo pitempään haaveillut että kohtaan minuun lankeavan 10+ naisen joka on hoikka ja omaa pikkuiset varpit, pienikokoiset jalat, hoikat nilkat, hoikat alaraajat, kiinteät söpöt pikkupakarat, hoikan vyötärön, selvästi hahmottuvat okahaarakkeet (fysiol: spinous process), kiinteät ihanat pikkutisulit, hoikat yläraajat, hoikan kaulan, antautuvaisen hymyn, pikkuisen nöpönenän, bambin silmät, punan poskipäissään sekä varpiensa kärjissä, ja on nöyrä sekä tottelevainen.

• Anonyymi00091

Pitäisiköhän sinun ottaa yhteyttä Thaimaan avioliitto palveluun🤣🤣.
        Minulta löytyisi noihin tuntomerkkeihin sopiva kovassa käytössä ollut "herkkupeppu", jos vaan herralla "pumppu" kestää💞💥😚.
        Se vois olla viisainta muuttaa Thaimaahan, niin ei kylän puutteessa elävät miehen tapaset vie sitä sinulta käsistä.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun ottaa yhteyttä Thaimaan avioliitto palveluun🤣🤣.
        Minulta löytyisi noihin tuntomerkkeihin sopiva kovassa käytössä ollut "herkkupeppu", jos vaan herralla "pumppu" kestää💞💥😚.
        Se vois olla viisainta muuttaa Thaimaahan, niin ei kylän puutteessa elävät miehen tapaset vie sitä sinulta käsistä.

Unohdin, että hänellä pitää olla aito/luonnollinen vaalea pitkä tukka (aito blondi).

• Anonyymi00087

Olla hänen kanssaan kahden, jossain sellaisessa paikassa mihin kukaan muu ei löydä. Saataisiin olla ihan kahden.

• Anonyymi00089

Tämä olisi ihan mahtavaa. sivu

• Anonyymi00090

Rahaa ja rakkautta, mutta ennen kaikkea rautaista terveyttä toivon.

• Anonyymi00093

tosi vähän on mitään erityisesti. asiat menee niinkun ne menee nyt sitten omalla painollaan. kunhan olisi kotona asiat hyvin ja näin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe