1. Uskovaisen "uskominen"ei rajoitu vain jumalolentoihin. vaan kyseessä on elämänkatsomus, jonka mukaan kaikki ovat kiinnostuneita samoista asioista kuin he. Uskovainen ei usko että voisi olla olemassa ateisteja. Heidän mielestään kaikki ovat loppujen lopuksi kiinnostuneita heidän jumalolennoistaan.
2. Uskovaiset haluavat valtaa, ja siksi he alistavat kaikki omaan muottiinsa.
3. Uskovaiset ovat kautta linjan suvaitsemattomia, eivätkä siedä kritiikkiä.
4.Raamatunluku on tehnyt heistä väkivaltaisia. He lukevat sieltä ankarasta, verisestä jumalasta, josta tulee heille osa omaa persoonaa.
Tutkimus uskovaisista
3
52
Vastaukset
- Lillukka
"Hyvänä päivänä olkaa hyvillä mielin ja pahana päivänä
ymmärtäkää, että toisen niinkuin toisenkin on Jumala tehnyt"
Saarn. 7:15
Yritetään ymmärtää Mirkaa. : D - ....
Sinä olet nettikiusaaja.
1. Ei pidä paikkaansa, tiedän että ateisteja on olemassa. Tunnen heitä ihan live elämässäkin.
2. Ei pidä paikkaansa. Minua ei ole yksikään uskovainen ikinä alistanut. En ole myöskään itse alistanut ketään.Se olisikin erittäin luonteeni vastaista.
3. Ei pidä paikkaansa. Esim. minä olen sanonut että saa ja pitää kritisoida. Ja on minua näillä palstoilla kritisoitukin. Ainut toive kritiikin suhteen on että se on asiallista ja rakentavaa.
4. Ei pidä paikkaansa. Luen myös Jumalan rakkaudesta, hyvyydestä ja oikeudenmukaisuudesta kertovat kohdat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2065114Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy414615Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022749Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352328- 651962
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121851- 671794
- 2081674
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241974