Pam 070 osaston työttömät!

Työtön jäsen

Olisi teatterireissua tarjolla! Nuorten työttömien näyttelemä, Puolivälissä jonnekin. Ja virvokkeetkin tarjotaan, omavastuu lipusta vain 5€. Lauantaina 31.3. kello 18.30.
Kiinnostaako? Ilmoitus oli Kokkola-lehdessä, vielä mahtuisi mukaan!
Muutenkin osasto haluaisi järjestää työttömille toimintaa, ottakaa yhteyttä jos on ideoita mitä voitaisiin tehdä jatkossa. Rahaakin on jonkin verran budjetoitu, vain osallistujat puuttuu!
Soita 044 5896287

9

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdskljfds

Mulla on teille idea, lakaiskaa Kokkolan kadut alasti.

• Pam pam pom

Pam ?????????!!!!!!!
      Kyllä on joku keksinyt typerän nimen ammattiliitolle.
      Missähän konttorinais porukan illanvietossa moinen on keksitty.

• työtön1

Palvelu alojen ammattiliitto, keksi itse parempi! Onko ne muut sen parempia?

• petteri_perskele

AKT, siinä on MIESTEN liitto

• tehkää työtä
        petteri_perskele kirjoitti:

AKT, siinä on MIESTEN liitto

Menkää Pamilaiset töihin

• vaikka oiski rahaa

Mikäs ongelma siinä on jos puuttuu työttömiä. Eikös se ole ammattijärjestön kannalta vain hyvä, jos ei löydy oman alan työttömiä, vaan kaikille on löytynyt töitä.

• työtön2

No mulle ei ole löytynyt töitä. Kokkolassa on yli 1700 työtöntä ne jotka on jossain pätkätöissä ym. Luulisi olevan pamilaisia jonkin verran, ainakin kaupan alan töihin tuntuu olevan aina niin kova tunku, jopa 1000 hakijaa kun avataan joku uusi liike.

• pamii

Tutustukaa pamiin liittoon jotka olette töissä tai työttömiä ,nämä palkat kesälomat,arkipyhäkovaukset ,eli pekkaspäivät eivät ole tulleet kuin manulle illalliset vaan taistelujen kautta .Tahdon sanoa teille nuoret älkää palatko entiseen taistelkaa etujenne puolesta .Kohta olen itse elääkkeellä mutta seuraan teidän tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe