Olisi teatterireissua tarjolla! Nuorten työttömien näyttelemä, Puolivälissä jonnekin. Ja virvokkeetkin tarjotaan, omavastuu lipusta vain 5€. Lauantaina 31.3. kello 18.30.
Kiinnostaako? Ilmoitus oli Kokkola-lehdessä, vielä mahtuisi mukaan!
Muutenkin osasto haluaisi järjestää työttömille toimintaa, ottakaa yhteyttä jos on ideoita mitä voitaisiin tehdä jatkossa. Rahaakin on jonkin verran budjetoitu, vain osallistujat puuttuu!
Soita 044 5896287
Pam 070 osaston työttömät!
9
283
Vastaukset
- jdskljfds
Mulla on teille idea, lakaiskaa Kokkolan kadut alasti.
 - Pam pam pom
Pam ?????????!!!!!!!
Kyllä on joku keksinyt typerän nimen ammattiliitolle.
Missähän konttorinais porukan illanvietossa moinen on keksitty. - työtön1
Palvelu alojen ammattiliitto, keksi itse parempi! Onko ne muut sen parempia?
- petteri_perskele
AKT, siinä on MIESTEN liitto
 - tehkää työtä
petteri_perskele kirjoitti:
AKT, siinä on MIESTEN liitto
Menkää Pamilaiset töihin

- vaikka oiski rahaa
Mikäs ongelma siinä on jos puuttuu työttömiä. Eikös se ole ammattijärjestön kannalta vain hyvä, jos ei löydy oman alan työttömiä, vaan kaikille on löytynyt töitä.
 - työtön2
No mulle ei ole löytynyt töitä. Kokkolassa on yli 1700 työtöntä ne jotka on jossain pätkätöissä ym. Luulisi olevan pamilaisia jonkin verran, ainakin kaupan alan töihin tuntuu olevan aina niin kova tunku, jopa 1000 hakijaa kun avataan joku uusi liike.
 - pamii
Tutustukaa pamiin liittoon jotka olette töissä tai työttömiä ,nämä palkat kesälomat,arkipyhäkovaukset ,eli pekkaspäivät eivät ole tulleet kuin manulle illalliset vaan taistelujen kautta .Tahdon sanoa teille nuoret älkää palatko entiseen taistelkaa etujenne puolesta .Kohta olen itse elääkkeellä mutta seuraan teidän tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja4513955Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545491Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005089SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei864288Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va93680"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873571Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093068HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.152965Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122931Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan502550