http://www.tietokone.fi/softa/mobiili/nokia_saa_widget_beta
Vaikuttaa aika hyvältä widgetiltä! Pitänee kokeilla tuota kunhan pääsen kotiin...
Kätevä Sää-widget Nokia Belle -puhelimiin
11
341
Vastaukset
- On valmiina
Ainakin E7:ssa on valmiina mielestäni hyvä sääohjelma. Näyttää viikon sään kerralla.
Näyttää lämpötilan, pilvisyyden, sademäärät, kuunkierron jne.Onko nyt niin, että tuo E7:ssa oleva hyvä sääohjelma, joka avautuu karttaohjelman yhteydessä, poistuu Anna- tai Pelle-päivityksessä ja pitää asentaa uusiksi?
Mites asia on Lumiassa, onko siinä karttaohjelman mukana tuo erinomainen viikon mittainen sääennustus mukana?
Ainakin Bellen ja Betalabsin Nokia kartat 3.09 version mukana tulee sää sovellus. http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-maps-suite
En tarkalleen muista, että säilykö se sää juttu kun asensin Bellen tähän Nokia N8 malliin.- Sää?
Ei tarvitsekaan muistaa, katsot vaan siitä puhelimestasi, onko mukana.
Mitenkäs muilla N8:n omistajilla, onko sääohjelma mukana?- warppoikanen
mut ota huom et vapusel 3.09 eikä enää 3.08 mikä jää belleen
- warppoikanen
mut ota huom et vapusel 3.09 eikä enää 3.08 mikä jää belleen
- Sää?
warppoikanen kirjoitti:
mut ota huom et vapusel 3.09 eikä enää 3.08 mikä jää belleen
Niin, toimiiko vai ei?
Itse pystyn tarkistamaan asian vasta kello 14.35.. Nokia N8 on varapuhelimena eli en pidä sitä läheskään aina mukana.
- 5230,. (500)
mun käs kaikissa nokian kartoissa on sää palvelu mukana
Kyselen Lumiasta siksi, koska Nokialta on tulossa "järkipuhelin" Lumia 610, joka korvaa älypuhelimet. Älypuhelinnimitys on pikkuhiljaa selvinnyt, sillä korvataan käyttäjän ÄO:n vajaus.
Soittamisen lisäksi puhelimessa tarvitaan vain tekstiviesti, sähköposti, netti ja navikointi. Kamerakin voi olla, tosin sitä tarvitaan vain esim. todistusaineiston haalimista varten, valokuvauksen kanssahan sillä ei ole tekemistä.
Lumia 610 sisältänee nuo kaikki ja vielä tosi kohtuulliseen hintaan. Ei tarvita WFM:ää
toisessa kädessä, kun operoi sillä.
- hyväjutty
hyvin toimii! vihdoinkin saa nokian etusivulle automaattisesti päivittyvän sääsivun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568