Käsittääkseni turistiviisumi Australiaan ei maksa mitään??
Millainen sää on Cairnsissa elokuussa,tuolla sivuilla on hieman eri näkemyksiä?
viisumista ja cairnsista
5
294
Vastaukset
Sen viisumin tilanteen voi varmistaa a.o. sivuilta. Eli eihän se nykyään enää maksa.
Säät ovat mitä ovat, mutta lämmintä ainakin, se on varmaa. En muista miten se meduusojen joukkorantautuminen alkoi; silloin voi uida vain verkotetuissa kohdissa.- urukneg
Elokuu on vielä talvea Cairnsissa. Päivälämpötila 25 ja 29 asteen tienoilla. Ilma on kuivaa ja viilentäviä tuulia esiintyy, joten ei mitenkään tukalaa vielä. Yleensä tuohon aikaan vuodesta ei sada. Meduusoita ei vielä ole, niitä alkaa tulla vasta lokakuussa.
Tietysti nykyään, kun säät ovat sekaisin joka puolella maailmaa, saattaa yllätyksiäkin tulla.
Turistiviisumi eli ETA maksaa 20 dollaria, jos haet sen netin kautta ja maksat luottokortilla. http://www.eta.immi.gov.au/- heta_
Tuolta http://www.immi.gov.au/e_visa/evisitor.htm ainakin sain ilmaiseksi sen eVisitor viisumin netin kautta. Mitä eroa tuohon ETA viisumiin?
Sydney taitaa olla tuohon aikaan jonkin verran viileämpi?
Onko reptile park ja katoomba käymisen arvoisia,junalla sinne kai pääsee kätevästi Sydneystä? - Perdone
heta_ kirjoitti:
Tuolta http://www.immi.gov.au/e_visa/evisitor.htm ainakin sain ilmaiseksi sen eVisitor viisumin netin kautta. Mitä eroa tuohon ETA viisumiin?
Sydney taitaa olla tuohon aikaan jonkin verran viileämpi?
Onko reptile park ja katoomba käymisen arvoisia,junalla sinne kai pääsee kätevästi Sydneystä?Taitaa olla tuo ETA-viisumi vanhaa tietoa, koska minäkin sen maksoin ensimmäisellä reissullani, ja sittemmin oli ilmainen, netistä otettuna kumpikin. Joskus on Sydneyn seuduilla kuumempaa elokuussa kuin helmikuussa.
Kaikkiin käymispaikkoihin löytyy erittäin hyvin tietoa netistä. On runsaasti myös valokuvia ja karttoja. Kerran oli tammikuussa Sydneyssä vain 8 astetta öisin. Ja päivisin siinä 20 kahta puolta. Olikin kuulemma poikkeuksellisen viileä virtaus Etelämantereelta. Tuota ei kuitenkaan kannata pelästyä.
- MIR2
Cairns on Queenslandin pohjoisosassa, Sydney puolestaan New South Walesin eteläpuoliskolla. Välimatkaa on n 2500 km. Jos haluat tehdä matkan junalla, se tarkoittaa käytännössä 2 vuorokautta (ensin yli yön Brisbaneen, siitä n 18 tuntia pohjoiseen). Useimmat lentävät tuon matkan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504