Ollaan siis menossa tossa 5.4 playaan ja sellaista kysyisin että, eikai yöelämä ole pääsiäisenä ihan kuollutta? Onko pääsiäisen mitenkään "rauhallisempaa aikaa"?
ingles kuollut pääsiäisenä?
15
1071
Vastaukset
- cm20
Olin pari vuotta sitten Inglesissä pääsiäisenä. Aika on erittäin vilkasta yöelämällisesti siellä. Espanjalaisia on tuohon aikaan todella paljon siellä, joten latinopildeä voi olla tarjolla. Ainakin pääsiäisviikonloppuna kaikki baarit on täynnä, toisin kuin muuten talvella Inglesissä.
- Tintura
Pääsiäisenä siellä on melkoinen hulabaloo. Pääsiäistä juhlivat paikalliset sekä mantereelta tulevat espanjalaiset ja tietty turistit. Olen ollut monena pääsiäisenä ja nyt taas matkaan perjantaina kahdeksi viikoksi:))
- Mikko vier.
Hulabaloot sopii kyllä hyvin minulle ja lattarit päälle. Minä lähden jo 5.4 torstaina, tosin vain 10 päiväksi. Täällä kun alkaa ennusteiden mukaan jälkitalvi viikonloppuna niin ajoituskin on hyvä. Ja kun sain tänään vielä varattua comfort-paikan menolennolle, niin hymy eikun levenee :))))
- fgdkgdf
Mikko vier. kirjoitti:
Hulabaloot sopii kyllä hyvin minulle ja lattarit päälle. Minä lähden jo 5.4 torstaina, tosin vain 10 päiväksi. Täällä kun alkaa ennusteiden mukaan jälkitalvi viikonloppuna niin ajoituskin on hyvä. Ja kun sain tänään vielä varattua comfort-paikan menolennolle, niin hymy eikun levenee :))))
Mitä tämä "jäkitalvi" tarkoittaa?
- fgdkgdf
fgdkgdf kirjoitti:
Mitä tämä "jäkitalvi" tarkoittaa?
jälkitalvi*
Ei saa ottaa pottuiluna tätä, vaan neuvona että vähemmänkin asioista perillä olevat sattumanlukijat pääsevät "jyvälle" mitä tarkoitetaan; ingles kuollut pääsiäisenä? =enlantilainen kuollut pääsiäisenä, menossa playaan = menossa rantaanDDDDD
Playa del Ingles on yksi paikan nimi.
Kovin runsas sanojen käytön oikominen aiheuttaa pitemmän päälle sen, että alkuperäiset nimitykset alkavat kadota käytöstä, ja se ei ainakaan paikallisväestölle puhuttaessa johda sitten mihinkään.- Takkuutta
enlantilainen ?
Tarkkuutta myös itsellesi, jos sitä nimenomaan vaadit muilta. Takkuutta kirjoitti:
enlantilainen ?
Tarkkuutta myös itsellesi, jos sitä nimenomaan vaadit muilta.Olipa hyvä kun oikolukija havaitsi että on yksi kirjain jäänyt välistä liian heikolle napautukselle ja puuttuu tekstistä! Huomautin kylläkin "kovin runsaasta sanojen käytön oikomisesta" Muchas Grasias!
- 15+5
Mites Grani, Rico ja Palmas?
- Gracias vaan
Gracias
Nyt olen ainakin kohdannut pilkuntarkan hemmon. Virhe mikä virhe, vaikka ei sitä tule ajatelleeksi ennenkuin on läpsäissyt menemään. Aina olisi mukava olla tietoinen näistä henkilönä, jotka alkavat jahtaamaan pilkun unohtajia. (Katsos, nytkin ensin meni tuo viimeinen sana tällä tavalla: onohtajia, mutta hokasinpa ennenkuin "ennekuin" laitoin eteen päin!) NIIN TARKKAAN en viitsi näissä asioissa sentään alkaa kirjoittelemaan, että viitsisin oikolukea, eli tarkistaa tekstini ennen lähettämistä. Yhden kirjaimen puutteita on tullut tehtyä virallisiinkin papereihin ja kelvannut on, kun itse asia ei muutu. Tässä on nytkin monta kertaa tullut jonkun kirjaimen näppäilyvirhe ja jäänyt joku pois, ja piruuttani olen nyt katsonut ja korjannut. Tämä oolisikin hyvä periaate, että asia ei saa muuttua toiseksi?????D
- 3*6
Skola kirjoitti:
Nyt olen ainakin kohdannut pilkuntarkan hemmon. Virhe mikä virhe, vaikka ei sitä tule ajatelleeksi ennenkuin on läpsäissyt menemään. Aina olisi mukava olla tietoinen näistä henkilönä, jotka alkavat jahtaamaan pilkun unohtajia. (Katsos, nytkin ensin meni tuo viimeinen sana tällä tavalla: onohtajia, mutta hokasinpa ennenkuin "ennekuin" laitoin eteen päin!) NIIN TARKKAAN en viitsi näissä asioissa sentään alkaa kirjoittelemaan, että viitsisin oikolukea, eli tarkistaa tekstini ennen lähettämistä. Yhden kirjaimen puutteita on tullut tehtyä virallisiinkin papereihin ja kelvannut on, kun itse asia ei muutu. Tässä on nytkin monta kertaa tullut jonkun kirjaimen näppäilyvirhe ja jäänyt joku pois, ja piruuttani olen nyt katsonut ja korjannut. Tämä oolisikin hyvä periaate, että asia ei saa muuttua toiseksi?????D
Täällä on näköjään oikeinkirjoituksen tarkkailijoita, vaikka ei varsinaisesti tarvita;)
Pienet on huvit!
Huomena kuitenkin Kanarialle pariksi viikoksi lepäilemään.
Kanarialla ei ole koskaan hiljaista, siellä on aina elämää, kun sen vain oikein oivaltaa! Tiedätkö muuten, että elämä on siellä, missä sinäkin!
- ;)
Aina.
- pläts
Oottekste oikeesti aivokuolleita ku tollasia kirjottelette matkailusivuilla.
Puhukaa ja kirjottakaa suameks jos etes ymmärrätte äitin kiältä. O hölmöö tunkee viarasperäsii sanoi suoamen kiälen sekaan, ons toi jotai juntti slangii, vaiii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394