oon miettinyt muuttoa helsinkiin opiskelun perässä.
mut mua on askarruttanut , että saako soluasuntoihin ottaa koiran ? :)
koira soluasuntoon ?
7
403
Vastaukset
- EI SAA OTTAA
Yleensä ei saa ottaa.
Eikö tullut koiraa hankkiessa mieleen tuleva elämäntilanne ? :(((((((((((- Niinpä ;)
Nyt saa mummi hyvän koiran itselleen. Taas kerran, ei nimittäin varmaan ensimmäinen kerta tällä niemellä ;)
voi hakea lemmikkisolua, niin lemmikillä on täysi oikeus olla mukana...
- stadit
Melkoisen levotomta tuo solu-asuminen hesassa..mistäpäin olet? Ei saanut hoasille ottaa lemmikkejä.
- Jepajepaa
Soluasunnot ovat kyllä tosiaan melkoisen levottomia, joten ei välttämättä oikein sovi koiralle kodiksi...
Eli nyt tosiaan saa mummi hyvän koiran, tai sitten äiti ja isi... - hoasiin ei
Hoasin soluasuntoihin ei saa ottaa koiraa: http://www.hoas.fi/webV2/ase_inetV2.nsf/ByID/66A1601695563635C2256FA30038C412
- ripuloi
ripuloi persettäs enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693