Minua todella ärsyttää esim. suomi24-sivulla olevat vilkkuvat mainokset. Kirjoitin äsken pitkän tekstin ja kun hiirellä siirryin vasemmalle niin kaikki kirjoittamani tekstit häipyivät jonnekin.
Missään nimessä en klikkaa tai tilaa niitä tuotteita, jotka vilkkuvat näytöllä se on aivan varma. Ne pelkästään ärsyttävät ja jäävät mieleeni hyvin kielteisellä tavalla.
Ärsyttävät mainokset
11
195
Vastaukset
mulla firefox ja adblock. pääsee aika vähällä mainoksista.
- 'pikkuietu'
"mulla firefox ja adblock. pääsee aika vähällä mainoksista."
Niin mullakin, mutta se ei poista esim. tämän sivun oikealla reunalla olevia mainoksia, jotka todella "hyppää" eteen kun hiiri siihen osuu. Eli ne on todella ärsyttäviä!
Ainut keino on se kun vetää selaimen näyttöä kapeammalle, että jää piiloon niin sitten ne ei haittaa.- Mitä mainoksia
.
"Firefox & Adblock Plus poista tämä kehys"
.
tarkoitat tuota teknologiakioskia?
se on kyllä kokoperkele. kait senkin jotenkin pystyisi estämään mutta ei toimi tuon adblockin esto.- ryttyinen lipi
Toimii mulla ihan hyvin, pitää vaan opetella tekemään niitä filtterisääntöjä.
http://aijaa.com/006599891727
Kuten huomaa, voi poistaa myös tuon typerän facebookissa suositeltua valikon suositukset
- ldfgish
Jep, helvetin ärsyttävää
- kokeiser...
Olisiko suomi24-sivustoa edes olemassa ilman noita mainoksia?
- jäitä pakkiin
Sitä suurempi syy käyttää adblockereita, Allerin kusipäät ei tartte lisää rahaa paskanjauhamisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,1205410Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk663982Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699263515- 842615
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152077Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois4492026- 241979
Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj51845Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.331776Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?631687