Elikkä se viimeisin vakaa versio uudesta windows versiosta, milloinka tämä tulee? eikö sen tässä maaliskuun aikana pitänyt jo olla ostettavissa?? Kyllästynyt tähän jatkuvaan windows 7:n "ei vastaa/lakkasi toimimasta" sekoiluihin.
ja jos joku tietää niin tuleeko uusi windows olemaan täysin samannäköinen kuin tuo testiversio?
koska nyt windows 8 julkaistaan virallisesti?
6
111
Vastaukset
-Kyllästynyt tähän jatkuvaan windows 7:n "ei vastaa/lakkasi toimimasta" sekoiluihin.-
sinulla jotain häikkiä. alkuaikoina noita ei vastaa/lakkasi toimimasta- juttuja tuli aina välillä, ei enää nykyään. onko sulla kaikki päivitykset?
mitä olen tutkiskellut tuosta kasista niin mutu tuntumalla se jää väliin minulta samalla tavalla kuin vistakin jäi väliin.
lopullinen versio on suurinpiirtein samannäköinen kuin testiversio.- efrgdt
ei viruksia tai haittaohjelmia, kaikki mahdollinen ajuri asennettuna ja vieläpä ihan oikeanlaiset/ mukaiset mitä pitääkin. kone vain puolivuotta vanha pöytäkone jossa kuukausi sitten uudelleen asennettu windows.
efrgdt kirjoitti:
ei viruksia tai haittaohjelmia, kaikki mahdollinen ajuri asennettuna ja vieläpä ihan oikeanlaiset/ mukaiset mitä pitääkin. kone vain puolivuotta vanha pöytäkone jossa kuukausi sitten uudelleen asennettu windows.
Niin mutta entä päivitykset? Ja onko ohjelmia/ajureita uusittu? Mitä lisäohjelmia on asennettu? Mitä taustapalveluja käytät?
- dasefgrt
M-Kar kirjoitti:
Niin mutta entä päivitykset? Ja onko ohjelmia/ajureita uusittu? Mitä lisäohjelmia on asennettu? Mitä taustapalveluja käytät?
KAIKKI päivitykset asennettu, kaikki uusimmat näytönohjaimen ajuritkin asennettu, uusimmat flashit adoben sivuilta ja directx:t ja kaikki muukin mukaanlukien visual c 2008 ja 2010.. niin?
dasefgrt kirjoitti:
KAIKKI päivitykset asennettu, kaikki uusimmat näytönohjaimen ajuritkin asennettu, uusimmat flashit adoben sivuilta ja directx:t ja kaikki muukin mukaanlukien visual c 2008 ja 2010.. niin?
kerros missä softissa tuo eivastaa- juttu ilmenee eniten.
Lokakuun lopulla. Microsoftillahan on ollut Vistasta lähtien 3v julkaisusykli.
Windows 7:ssa ei ole mitään tuollaista sekoilua, ja kyllä se Windows 8 näyttää aika vastaavalta kuin testiversio. Toki kannattaa varautua siihen, että jotkut ohjelmat ja lisälaitteet mitkä aiemmin toimineet, eivät välttämättä toimi yhteen Windows 8:n kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603