"Body distortion occurs when high levels of HGH in the blood, whether exogenous or endogenous, act on bone where the growth plate has already closed."
Pystyisikö joku suomentamaan tuon minulle, koska en mitenkään saa järkevää lausetta tuosta. Enkkuni kusee.
Voisiko joku suomentaa tämän?
3
324
Vastaukset
- Ööö...
Ööö...
- travelbag
Kun kukaan ei nay vastaavan yritan valoittaa hieman asiaa.
Kyseessa on luiden kasvu ilmeisesti nuoren henkilon kyseessa ollen. Growth plate tarkoittaa isojen luiden, esim saarien ja jalkojen, kasvamista. Henkilo kasvaa enimmiten nuorena, ja kasvaminen joko lakkaa tai hidastuu sen jalkeen.
tama on GROWTH PLATE CLOSING, eli kasvu lakkaa.
Vapaa kaannokseni olisi:
Ruumiista tulee epamuotoinen (?) kun korkeat maarat kasvuhormoonia veressa vaikuttavat luuhun, joka on jo lakannut kasvamasta.
Kasvuhormooni voi olla joko ruumiin (normaalia?) sisaista tai sitten ulkoista tuotantoa.
Lahemmas kaannosta en paase. toivon etta hieman auttoi.- karkki
Millä luokalla te ootte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998