Asunnot Loviisassa

Hei, olen tulossa töihin kesäksi Loviisaan ja haluisin tietää Ramsayntien kämpistä, että millaisia ne on? Kuvia ei tunnu löytyvän itse asunnosta, niin käytän tätä viestiketjua referenssinä. Osaako kukaan sanoa, että onko ne asuttavassa kunnossa, myös astmaatikolle?
Erityisesti Ramsayntie 6, kiinnostaa, sillä sinne on mahdollisesti muuttamassa
Kiitos mielipiteistä ja tiedoista.
6263
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

talossa vedetään röökiä sisällä ja parvekkeella, joten astmaatikko saattaa olla tiukalla.. Ja jos paska tuuri käy, niin saat sellaisen kämpän missä on röökattu. No lähtee haju liki pois otsonoimalla, mutta jos mahdollista, niin valitse vuokraluukkusi kaupungista

Äänestä

Onko kyseessä rönneesin apina,joka e-kontaktissa pellenä esiintyy.

Äänestä

Aloittaja on ihme kyselijä. On muka joka paikkaan tulossa töihin mutta asunnosta ei tietoakaan. Kun runkkarilla on tietsikka, käyttäköön sitä.

Äänestä
  • pitääkö perkele heti alkaa provosoimaan.. toinen kyselee kämppää ja sinä heti ammut toista nilkkaan.. Ihme veijo, mene töihin äläkä täällä notku!!

Äänestä

kyllä rämsissä pärjää kun jaksaa hakea kaljaa ja pizzaa

Äänestä
  • ei loviisassa räjäytellä asuntoja...korkeintaan v-pönttöjä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

töihin, töihin... kirjoitti:

Hei, olen tulossa töihin kesäksi Loviisaan ja haluisin tietää Ramsayntien kämpistä, että millaisia ne on? Kuvia ei tunnu löytyvän itse asunnosta, niin käytän tätä viestiketjua referenssinä. Osaako kukaan sanoa, että onko ne asuttavassa kunnossa, myös astmaatikolle?
Erityisesti Ramsayntie 6, kiinnostaa, sillä sinne on mahdollisesti muuttamassa
Kiitos mielipiteistä ja tiedoista.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu