Auttava puhelin ”alienisteille”

Terapiaa

22

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -V-
      • Terapiaa

        Kiitti.


      • £ 25

        Ja saa osallistua, kunhan maksaa.


    • : )

      tämöööstä mäoon aiiiina haluuunnu

    • -V-

      Jos laittais paremmaksi ja perustaisi alienien auttavan puhelimen?

      • Terapiaa

        Ei hassumpi idea, kun eikös niitä ufojakin tipu jatkuvasti ja niin kuin siinä ei olisi tarpeeksi, niin ilkeä armeijakin jahtaa niitä heti pahat mielessä. Ja voihan se sopeutuminen muutoinkin olla hankalaa tänne ihmisten sekaan, niin olisi edes joku paikka jossa pääsisivät purkamaan tuntojaan turvallisesti :)


      • -V-
        Terapiaa kirjoitti:

        Ei hassumpi idea, kun eikös niitä ufojakin tipu jatkuvasti ja niin kuin siinä ei olisi tarpeeksi, niin ilkeä armeijakin jahtaa niitä heti pahat mielessä. Ja voihan se sopeutuminen muutoinkin olla hankalaa tänne ihmisten sekaan, niin olisi edes joku paikka jossa pääsisivät purkamaan tuntojaan turvallisesti :)

        No vähän samaan tapaan minäkin ajattelin. Siinä voi lonkerovillelle tulla suru puseroon pelkästä ikävästä kun on miljoonien valovuosien päässä kotoa.


      • Piilopirtti
        -V- kirjoitti:

        No vähän samaan tapaan minäkin ajattelin. Siinä voi lonkerovillelle tulla suru puseroon pelkästä ikävästä kun on miljoonien valovuosien päässä kotoa.

        Voisimme samalla perustaa Maanalaisen Alienien Avustus Organisaation MAAO:n
        Tarjottaisiin pudonneille alieneille turvapaikkoja armeijan vainoojilta, kuten Ranskan vastarintaliike toisessa maailmansodassa pudonneille lentäjille. Minullekin pari avaruusölliäistä (ihmisen kokoluokkaa) mahtuisi punkkaamaan. Aamupalatarpeitteni ja muunkin murkinan sopivuutta avaruusvieraille en oikein tiedä, mutta jospa heillä on omat pelastautumispakkauksensa mukanaan.


      • -V-
        Piilopirtti kirjoitti:

        Voisimme samalla perustaa Maanalaisen Alienien Avustus Organisaation MAAO:n
        Tarjottaisiin pudonneille alieneille turvapaikkoja armeijan vainoojilta, kuten Ranskan vastarintaliike toisessa maailmansodassa pudonneille lentäjille. Minullekin pari avaruusölliäistä (ihmisen kokoluokkaa) mahtuisi punkkaamaan. Aamupalatarpeitteni ja muunkin murkinan sopivuutta avaruusvieraille en oikein tiedä, mutta jospa heillä on omat pelastautumispakkauksensa mukanaan.

        Siinä saattaa olla ongelmia luvassa jos taloudesta löytyy esimerkiksi kissoja. Kuten itse totesit alienien aamupalatarpeet saattavat poiketa totusta. Oheinen video valaisee asiaa tarkemmin:

        http://www.youtube.com/watch?v=dUFWvAvB0No

        http://www.youtube.com/watch?v=2B1QxOmbMZ0


      • Piilopirtti
        -V- kirjoitti:

        Siinä saattaa olla ongelmia luvassa jos taloudesta löytyy esimerkiksi kissoja. Kuten itse totesit alienien aamupalatarpeet saattavat poiketa totusta. Oheinen video valaisee asiaa tarkemmin:

        http://www.youtube.com/watch?v=dUFWvAvB0No

        http://www.youtube.com/watch?v=2B1QxOmbMZ0

        Voihan sitä laittaa ilmoitukseen " Ei kissansyöjille".
        Onkohan epäkohteliasta huomauttaa, ettei ihmissyöntiäkään pidetä suotavana?


      • Terapiaa
        Piilopirtti kirjoitti:

        Voihan sitä laittaa ilmoitukseen " Ei kissansyöjille".
        Onkohan epäkohteliasta huomauttaa, ettei ihmissyöntiäkään pidetä suotavana?

        Kuinkahan ne uskoo puhetta, jos majottuvat maaseutulaisen nurkkiin, niin emännän taikka isännän pitää varmaan pitää niitä vuohiakin tarkasti silmällä, voi muuten käydä niin että imasevatkin niistä kaiken veren.Sonnit, lehmät ja hevosetkin ovat tunnetusti vaaravyöhykkeellä, joten navetta on syytä lukita hyvin.


      • Trullaati
        Terapiaa kirjoitti:

        Kuinkahan ne uskoo puhetta, jos majottuvat maaseutulaisen nurkkiin, niin emännän taikka isännän pitää varmaan pitää niitä vuohiakin tarkasti silmällä, voi muuten käydä niin että imasevatkin niistä kaiken veren.Sonnit, lehmät ja hevosetkin ovat tunnetusti vaaravyöhykkeellä, joten navetta on syytä lukita hyvin.

        Menevätkö sinulta nyt alienit ja trullit sekaisin? Vai olisiko kyse samasta ilmiöstä? Pääsiäisilmiö Joulukuuilmiön lisäksi.


      • Terapiaa
        Trullaati kirjoitti:

        Menevätkö sinulta nyt alienit ja trullit sekaisin? Vai olisiko kyse samasta ilmiöstä? Pääsiäisilmiö Joulukuuilmiön lisäksi.

        Ehkä, en minä varma ole, mutta jotain vuohenimijää meinaavat alieniksi ja sitten vallankin valloissa on ollut puhetta niistä karjansilpomisista, ja niistäkin syytetään monesti avaruusolentoja.


      • Kanavoija Unski
        Terapiaa kirjoitti:

        Ehkä, en minä varma ole, mutta jotain vuohenimijää meinaavat alieniksi ja sitten vallankin valloissa on ollut puhetta niistä karjansilpomisista, ja niistäkin syytetään monesti avaruusolentoja.

        Kuulin, että Zeti Retuculaisilla hajos uhfostaan kylmäkone ja sehän tiesi texasin paahtavassa helteessä sitä, että naudan munuaiset ja maksat alkoivat pian lemuta ja mädäntyä aluksen kylmiössä. Eipä auttanut kuin pakkolasku ja tappaisten heivaaminen lähimmän ranchin heinäiselle kankaalle - näyttävien palojälkien kera tietenkin. Keskittyivät sen jälkeen pelkästään peräaukkojen tutkimiseen. Tykkäävät puuhasta kuulemma erityisen kovasti.


      • Kind spirit
        Kanavoija Unski kirjoitti:

        Kuulin, että Zeti Retuculaisilla hajos uhfostaan kylmäkone ja sehän tiesi texasin paahtavassa helteessä sitä, että naudan munuaiset ja maksat alkoivat pian lemuta ja mädäntyä aluksen kylmiössä. Eipä auttanut kuin pakkolasku ja tappaisten heivaaminen lähimmän ranchin heinäiselle kankaalle - näyttävien palojälkien kera tietenkin. Keskittyivät sen jälkeen pelkästään peräaukkojen tutkimiseen. Tykkäävät puuhasta kuulemma erityisen kovasti.

        Kielimuuri, etsivät niitä peräkammarin poikia väärästä paikasta. Se miksi korkkaavat silmät, niin se ei ole vielä varmistunut, joko ne on niille pientä naposteltavaa tai sitten suojaavat itsensä, jottei eläinten aivoihin tallennu se mitä ovat viimeisillä hengenvedoillaan nähneet. Aika raakoja ovat, ja kaikesta touhuistaan päätelleen myös tosi pahalle löyhkääviä.


    • Palsta ennallaan, aloituksessa tarjotaan apua alieneita nähneille ja hetken päästä tarjoillaankin sitten alieneille jo murkinaa :) Eikös JAG jotain tuollaista aikoinaan ollut Suomeen aihimassa?

      Hyvää Pääsiäistä!

      • -V-

        Olisihan se nyt noloa jos miljoonien valovuosien päästä tänne saapunut matkaaja kuolisi nälkään? ;D

        Hyvää Pässiäistä kuitenkin myös sinulle ja kaikiile muille kans!


      • -V- kirjoitti:

        Olisihan se nyt noloa jos miljoonien valovuosien päästä tänne saapunut matkaaja kuolisi nälkään? ;D

        Hyvää Pässiäistä kuitenkin myös sinulle ja kaikiile muille kans!

        Olisihan se kyllä noloa, ei saisi maapallo ollenkaan kehuja matkakohteena :)
        Mutta toisaalta, jos ne onkin vain niitä kehittyneempiä elämänmuotoja jotka kykenevät matkustamaan tänne, niin eikös ne ole jo siirtyneet nauttimaan sitä valoravintoa ja sitähän täällä riittää, jos ei muuten niin luonnonvalopolttimosta ryystettynä :D


      • Piilopirtti
        Pihlaja67 kirjoitti:

        Olisihan se kyllä noloa, ei saisi maapallo ollenkaan kehuja matkakohteena :)
        Mutta toisaalta, jos ne onkin vain niitä kehittyneempiä elämänmuotoja jotka kykenevät matkustamaan tänne, niin eikös ne ole jo siirtyneet nauttimaan sitä valoravintoa ja sitähän täällä riittää, jos ei muuten niin luonnonvalopolttimosta ryystettynä :D

        "eikös ne ole jo siirtyneet nauttimaan sitä valoravintoa ja sitähän täällä riittää"

        Näin on hyvä toivoa ja näin voimme uskoa.
        Itse yltiöpessimistinä huomioisin myös toisen mahdollisuuden, jota tietoni ihmisten käyttäytymisestä ovat tukeneet.
        Useimmilla länsimaisilla ihmisillä on hyvä ja turvattu elämä. Kuitenkin joidenkin heistä täytyy lähteä kiipeilemään Himalajalle, hiihtämään pohjoisnavalle tai melomaan Austraaliaa ympäri. Vähän väheemmin masokistit juoksevat maratoneja tai suorittavat triatloneja, vaikka ei siihen järkevää tarvetta olisi. Kurjuutta, vaivoja ja jopa kuolemanvaaraa hakevat ilman mitään syytä.
        (ks. Lääketieteen Nobelisti Kontrad Lorenz : Kahdeksan kuolemansyntiä. 4.Tunteiden latistuminen)

        Mitäpä jos Telluksemme on näille yliälykkäille lajeille Extreme urheiluareena?
        1. Murskaa lentävä lautasesi planeetan pintaan. 2. Etsi paikallisen älykkään lajin vieraista sivilisaatioista kiinnostunut edustaja. 3. Harhauta hänet pyytämään sinut kotiisi. 4. Valmista hänet alkukantaisilla menetelmillä murkinaksesi ja 5. suoriudu sen jälkeen kotiin.

        Tästä on tehty parikin dokumenttia. Arskan Predator ja äsken telkkarista tullut Predator vastaan Alien, joka oli lälly, koska Predatorit eivät syöneet sitä akkaa.
        Anteeksi, hehkeää naista. Arskallehan ei tietenkään olisi pärjännyt kukaan.


      • Piilopirtti kirjoitti:

        "eikös ne ole jo siirtyneet nauttimaan sitä valoravintoa ja sitähän täällä riittää"

        Näin on hyvä toivoa ja näin voimme uskoa.
        Itse yltiöpessimistinä huomioisin myös toisen mahdollisuuden, jota tietoni ihmisten käyttäytymisestä ovat tukeneet.
        Useimmilla länsimaisilla ihmisillä on hyvä ja turvattu elämä. Kuitenkin joidenkin heistä täytyy lähteä kiipeilemään Himalajalle, hiihtämään pohjoisnavalle tai melomaan Austraaliaa ympäri. Vähän väheemmin masokistit juoksevat maratoneja tai suorittavat triatloneja, vaikka ei siihen järkevää tarvetta olisi. Kurjuutta, vaivoja ja jopa kuolemanvaaraa hakevat ilman mitään syytä.
        (ks. Lääketieteen Nobelisti Kontrad Lorenz : Kahdeksan kuolemansyntiä. 4.Tunteiden latistuminen)

        Mitäpä jos Telluksemme on näille yliälykkäille lajeille Extreme urheiluareena?
        1. Murskaa lentävä lautasesi planeetan pintaan. 2. Etsi paikallisen älykkään lajin vieraista sivilisaatioista kiinnostunut edustaja. 3. Harhauta hänet pyytämään sinut kotiisi. 4. Valmista hänet alkukantaisilla menetelmillä murkinaksesi ja 5. suoriudu sen jälkeen kotiin.

        Tästä on tehty parikin dokumenttia. Arskan Predator ja äsken telkkarista tullut Predator vastaan Alien, joka oli lälly, koska Predatorit eivät syöneet sitä akkaa.
        Anteeksi, hehkeää naista. Arskallehan ei tietenkään olisi pärjännyt kukaan.

        :) voisi tosiaankin käydä niin, että se mitä kuulisi ainutkertaiselta vierailijalta vastaukseksi kysyttäessä ”mitä tänään syötäisiin” ei olisi mitenkään mielekästä kuultavaa.

        Enhän minä nyt sitten muista kuka se olikaan joka kertoi, että voisi hyvinkin käydä niin, että jos tänne saapuisi niitä meitä huomattavasti älykkäämpiä olentoja, niin käyttäisivät meitä lähinnä ravinnokseen. Ei olisi ruohosta lihan korvikkeeksi. Michio Kaku kertoi samaisessa ohjelmassa, ettei todellakaan kävisi kuten elokuvissa yleensä, jos vihamieliset avaruusoliot tulisivat tänne valtausmielessä, tilanne olisi todellisuudessa lähinnä sellainen kuin että bambi laitettaisiin taistelemaan Goljattia vastaan.

        7 oikein lotossa osuu varmaan ennemmin kohdalle kuin että alien istuisi ruokapöytään seuraksi. Mutta mitäpä sille oikeasti voisi sitten edes tarjota. Jos se pysyisi tässä ilmakehässä kerta hengissä, niin ainakin vettä, tislattua sellaista voisi ajatella tarjottavaksi sekä jotain vihreää rehua, vaikka sen yhden mukaan se tuskin edes kelpaisi.

        Niin nuo mainitsemasi dokkarit on kyllä tullut katsottua, ja se toinen, niin se oli mikä oli, mutta kohtahan tuleekin uusi joka voikin palauttaa uskon hyviin dokkareihin,
        http://www.imdb.com/title/tt1446714/


    • allit & ellit
      • Näin se sitten toimi

        Skitsofreenikko soitti Rajatiedon auttavaan puhelimeen

        ”Et sinä hulluksi ole tulossa”

        Jos soittaisi Rajatiedon auttavaan puhelimeen ja kertoisi omaavansa kaikki skitsofrenian oireet, ohjaisiko päivystäjä soittajan hoitoon vai selittäisikö hän oireet paranormaaleina ilmiöinä? Skeptikko-lehti testasi asiaa huijauspuhelulla.

        http://www.skepsis.fi/lehti/2009/2009-5-jarvinen2.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe